~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

Tulin onnittelemaan kaikkia vauvansa jo syliin saaneita:flower: Aika monta vauvaa on jo syntynyt, en pysy edes laskuissa enää!

Ja huomenna on meidän kuu, tuleehan se sieltä!:D

Maaritille piti sanoa kiitos vinkistä sen ferro vital -rautajuoman suosittelemisesta. Oon sitä nyt tän viikon litkinyt päivittäin ja en oo huomannu mitään sivuvaikutuksia niinkuin Obsidanista.

Täällä on niin turhautunut olo. Mä haluisin sen käärön syliin nyt heti mieluiten. Tänään on siivous- ja lenkkeilypäivä, ja jos saunois oikein kunnolla. Eihän tuossa sinänsä mitään järkee oo kun se vauva tulee sitten kun on valmis eikä sitä sieltä ennen aikojaan ulos saa mutta piristää ainakin meltä ja saa taas valvoa yhden yön kun lantio ja lonkat särkee.

Oliks täällä muuten muita rakentajia, miten mä muistaisin et joku muukin rakentaa parhaillaan. Kuinka ootte kokenu tän raskausajan ja rakentamisen yhtäaikaa? Me rakennetaan itse lähestulkoon kaikki. Alussa oli 2 rakennusmiestä tekemässä katon ja yläkerran. Rakennetaan 190m2 hirsitaloa ja otettiin se puuosatoimiutksena eli mitään ei tule ns. valmiina. Joulun tienoilla olis tarkotus muuttaa. Isäntä on kaiket illat ja viikonloput rakentamassa, ei se muuten valmiiksi tuu. Mulla alkaa nyt tökkiä tää "yksinhuoltajuus" todella paljon ja suunnilleen vihaan tätä rakentamista. Odotan vaan sitä päivää että kaikki on valmista japäästään muuttamaan. Mä kuvittelin pystyväni olevan enemmän mukana mutta jonkun pitää tyttö ja kotikin hoitaa. Ja nyt on kyllä noita fyysisiä rajoitteitakin ilmaantunut. Rv 28 rappasin, hioin ja pinnotin sokkelin koko talon ympäri ja siitä ne supistukset sit alkokin:(Kunhan tää muksu on syntynyt niin ehkä sitten pääsen vähän heilumaan maalipensselin kanssa.

Mukavaa viikonloppua ja toivottavasti tulee viikonlopun aikana lisää vauvoja!

Matilda ja pikkuvauva 36+5
 
Pitkästä aikaa tänne kirjoittelen, enempi tuonne fb:n puolelle on tullut kirjoitettua.

Huomenna poksuu 37+0. Huomenna klo. 8:00 synnytys käynnistetään Ballonki-menetelmällä.
Kokoarvio oli eilen n 4.kg. Jännitystä ilmassa! :)

Meillä ei ole kauheasti mennyt rahaa vauvan tarvikkeisiin. Esikloiselta perii lähes kaiken.
Sen 140e (äitiysavustus) ollaan laitettu ensisänkyyn, pieniin vaatteisiin, lisä lakanoihin, kaukalopussiin...

Mulla on ollut ihan järkyttävä turvotus - 5 kiloa painoa lisää hetkessä (muuten ei ole tullut olleen painoa koko raskaudessa). Rannekanava on ahdas ja sormet on puuduksissa koko ajan.. öisin niitä särkee ihan mielettömästi. Onneksi se on kohta ohi...

ÄitiDino + Ruu 36+6
 
Frangipani onnea!

ÄitiDinolle tsemppiä huomiselle!

Voi että osaa olla tympäätynyt olo :( Miehelle tuli kiukuteltua tekstiviestein äsken. Käskin sen lopulta hävitä anoppilaan koko viikonlopuksi, kun ei yhtään tunnu älyävän että mnulla menee hermo täällä kotona pyörimiseen :kieh: Ärsyttää vaan, kun mitään ei jaksa ja ei huvita. Yhtä odotusta vaan, toivottavasti pääsisin pian synnyttämään!

nessu edelleen 40+1...
 

Yhteistyössä