Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

NtiKesäheinä Kamalaa, toivottavasti jaksat antaa Mehiläiselle kirjallisen palautteen tästä kun tuohan on aivan kammottava virhe!

Olin tänään neuvolassa ja heidän mukaansa LA 23.10 niin mennään nyt sillä ultraan asti. Täällä katsottiin tarkat päivät viikolle 10 downseula verikoetta varten. Sain myös ajan neuvolalääkärille allergialääkityksestä keskustelua varten ja jo huomiselle. Tämä on aivan loistava juttu kun pahan olon lisäksi nämä pahat allergiaoireet ovat kyllä ihan liikaa. En mielelläni käyttäisi lääkkeitä raskauden aikana, mutta pakkohan se tässä tilanteessa on kun jokainen hetki ulkona on liikaa.

Koiruuz 7+6
 
NtiKesäheinä, ohoh, millainen kokemus O_O onneksi kaikki kuitenkin hyvin :)

Pooppana, mulla on molemmissa raskauksissa ensimmäisenä oireena ollut kovat menkkamaiset kivut, mutta menkat ei ole alkaneet. Tässä tokassa raskaudessa säteili ihan alussa myös lonkkiin ja reisiin. Mummovaivoja :D

Sunniva, täällä samaa vaivaa... Kun yöllä nousee vessaan, menee helposti tuntii-pari, ennenkuin uni tulee uudestaan. Omasta mielestäni en edes mieti mitään ihmeitä, mutta uni ei vaan meinaa tulla.

Mulla on nt-ultra rv 11+3 ja samalla veriseulat. Täällä nt-ultra on aina rv 11-12 välissä ja silloin otetaan myös verikokeet. Kovasti näköjään vaihtelee :)

Sukupuoli kysyttiin viimeksi rakenneultrassa ja aivan varmasti tullaan kysymään tälläkin kertaa. Eipä sillä mitään väliä ole, kumpi tulee, mutta onhan se kiva tietää ennakkoon :) mitään oloja ei ole kumpaankaan suuntaan ainakaan vielä.

Täällä on ihan järkyttävät repäisykivut aivastaessa. Pakko vetää jalat koukkuun tai mennä kumaraan. Edellisessä oli myös. Tosi inhottavia.

Pihla 11+1
 
NtiKesäheinä, hurja kokemus! Kun jaksat, niin laitahan Mehiläiselle palautetta ja minun mielestä vähintään voisivat palauttaa valuutat, kun tuohan on ihan selkee virhe - antiikkiultran tai toistaitoisen masiinan käyttäjän (tai molempien!). Onneksi mitään peruuttamatonta ei ole tapahtunut, vaikka järkytys on ollut varmasti todella kova!
 
Juu.. reklamaatio laitettu! Rahallahan ei oo merkitystä nyt kun selvisi et kaikki hyvin.. mutta periaatteesta vaadin kyllä rahojakin takaisin! Eikä haittaa vaikka en saisikaan.. kunhan tämä "lääkäri"täti saa kuulla miten tarina sitten päättyi!

Tsempppiä kaikille tuleviin ultriin.. meillä np varattu nyt sitten 2, 5vk päähän! Koitan malttaa sinne ilman väliultria!;-)
 
Uskaltautuisinkohan minäkin mukaan.. Eli tervehdys kaikille!

Eli esikoista täällä odotetaan, LA olisi näillä näkymin 31.10. Plussatestin tein 22.2.

Täällä ollaan jo käyty sekä neuvolassa, että varhaisultrassa. Neuvolakäynti sekä lääkärin tapaaminen oli jo viime viikolla, koska sairastan kilpirauhasen vajaatoimintaa, ja lääkitystä lisättiin raskauden myötä. Neuvolasta tulikin tuhti tietopaketti minulle ja miehelle, ja lisäksi saimme jo ajan sekä np-ultraan ja rakenne ultraan.

Varhaisultra olikin sitten jännitävä kokemus. Tuolloin oli minun laskujeni mukaan menossa viikot 6+6, ja jännitti jo mennessä melkoisesti. Mies pääsi onneksi mukaan. Ja jännitystä oli myös luvassa, kun lääkäri ei heti löytänyt alkiota. Sydämen lyönnitkin löytyivät pienen ja piinaavan etsiskelyn jälkeen. Alkio oli hieman viikkoja pienempi, eli 6,7 mm. Sydänäänistä ei lääkäri aluksi osannut sanoa, mutta kertoi suurella todennäköisyydellä paikantaneensa ne. Hieman kyllä jäi näin jälkeenpäin epätieto kalvamaan.. Että toivottavasti ne nyt olivat sitten sydämen lyönnit mitkä lääkäri sieltä näki! Laskettu aikakin muuttui, tämä lääkäri laski ajan ovulaatiosta, ja ilmeisesti myös alkion koon mukaan. Eli tänään menossa nyt sitten vasta viikot 6+5. Ajattelen nyt jälkeenpäin, että olisi todella kannattanut mennä varhaisultraan vaikka viikkoa myöhemmin.. Lääkäri kuitenkin sanoi, että kaikki näyttäisi olevan niin kuin pitääkin, ja raskaus etenee todennäköisesti normaalisti eteenpäin. Saa nähdä jaksanko odottaa np-ultraan..

Minkäkokoisia pikkuisia teillä muilla on varhaisulrassa näkynyt?

Oireista sen verran, että alkuraskauden pahoinvointi ja närästys näyttäisivät nyt toistaiseksi väistyneet. Ruokahalu taas on todella kasvamaan päin, tuntuu että jatkuvasti on nälkä ja pitää syödä ettei tule heikko olo. Rintojen arkuutta on. Niin ja mielialan vaihtelua :)

Terveisin,

LLilja/27/1./K-PKS
LA 31.10
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Addoda
LLilja: itse kävin ultrassa tässä raskaudessa vasta 7+0, kun silloin vasta tajusin koko raskauden :LOL: kaveri oli silloin muistaakseni 11,2mm. Mutta tämä on 8. raskaus (4km), joten varhaisultrissa on käyty monta krt. Meillä on myös ollut aikoinaan lapsettomuustausta, jolloin lääkäri selitti ettei tarvi turhaan huolestua vaikka tulisi pari päivää heittoa, ei se prosessi ole kirveellä lyöty. Ovulaatio voikin tapahtua hetken myöhemmin, hedelmöittyminen tapahtuu viime hetkillä, matkaan munajohtimesta kohtuun voi kestää ja kiinnittymisessä voi kestää ja hups, tämä voi aiheuttaa että alkio on myöhässä koossa viikonkin. Lisäksi tuossa alussa pienikin mittavirhe voi tehdä on jo ison muutoksen. Vaikka mulla on kaikissa muissa raskauksissa ovulaatio tiedetty ihan tarkalleen (ultrattu, irroitettu osassa munasolu jopa piikillä) ja varmistettu testein, ei yhdessäkään raskaudessa ole LA ole ollut ultran mukaan täysin sama kuin sen oviksen. Onnea odotukseen :hug:
 
Pumbuliini, saadaan sitten yhdessä jännittää tuota ensi viikkoa, kääk. Meillä on viikkoja kasassa silloin 10+4 joten saa nähdä näkyykö vielä kumpainen on... Esikon kansaa np oli muistaakseni lähenpänä 12 ja silloin ei jäänyt todellakaan epäselväksi :) Me käydään yksityisellä ultrat eli 4d aina tarkempi.
Neuvolankin vihdoin sai varattua, ensi viikon perjantaille jolloin onkin sitten jo kasassa 11+0, aika myöhään eka neuvola :)
Malttamaton, kiitos mielipiteestä noiden kosmetiikka juttujen ja värjätsten puolesta :) Mä olen täällä ollut vähän paniikissa että pitääkö huolestua ja lopettaa kaikki kun niin niistä mouhotaan..
Päätin, ei pidä, on tukkia värjätty ja meikattu vuosikymmeniä ja mekin kaikki ollaan suht terveitä ja uskoisin että tuo kosmetiikka maailma on pikkasen kehittynyt esim siitä ajasta kun meidän mammat odotti.
Itsekästä ehkä, mutta haluan olla nainen ja huoliteltu vaikka odotan :) Mutta tämäkin on asia jonka jokainen päättää itse omalta kohdalta ja jokaisen päätös on itselle oikea :)
Nyt taas töihin. Ihanaa kun aurinko paistaa <3
 
Kiitos Malttamaton tuosta kampaamo alan infosta! :)
Aion nimittäin minäkin normaalisti käydä kampaajalla 6 viikon välein koko raskaus ajan vaalennuttamassa hiukset (ja olen jo kertaalleen kerennyt käymäänkin). En voi olla töissä kovin homsuisen näköinen kun on asiakaspalvelu työ ja myös itse pidän peilikuvastani enemmän kun on siisti ulkomuoto ja hiukset.

Neuvolaaika minulla on vasta viikoilla 10+2. 10+3 otetaan verikokeet ja nt-ultra ajoittuu ehkä viikolle 12. Eli myöhäiseksi menee ainakin tuo ensimmäinen neuvola aika.

Pahoinvointi on edelleen aika kamalaa. Yhtään kertaa en ole yrjönnyt, mutta huono olo seuraa mukana aamusta iltaan. Kaikki epätavalliset hajut ällöttää ja ruoka ei maistu. Yritän kuitenkin koko ajan syödä jotain (lähinnä hapankorppuja) että pahin olo pysyy poissa. Huonon olon takia kaikki harrastukset ovat jääneet pois ja en jaksa ulkoilla arkisin edes koirien kanssa. Viikonloppuna käyn lyhyen lenkin kerran päivässä ja sekin väsyttää. Onneksi puoliso jaksaa tehdä nyt kotitöitä ja ulkoiluja minunkin puolesta. Töiden jälkeen klo 16.30 kaadun sänkyyn ja lepäile siihen saakka kunnes menen yö unille kello 21.00. Aamulla on herätys kello 6.00. Viikossa on ehkä 1-2 parempaa päivää jolloin jaksan vähän tehdä kotitöitä. Töissä eivät ole vielä ONNEKSI hoksanneet että olen raskaana. Yritän työpäivän ajan tsempata itseäni ja jaksaa olla normaalisti. Iltaisin se sitten aina kostautuukin. :x

Työpaikalla kerron asiasta varmaan ennen kesälomia. Työnantaja suhtautuu melko nuivasti myös miespuolisten työtovereiden isyyslomiin saatika että minä olisin poissa vielä pidempään. Mutta enpä töiden takia rupea stressaamaan kun on tämä raskaus vaan niin suuri ihme ja onni että hyvin kestää työpaikan painostuksen tämän onnen takia :heart:

Ankkurinappi 8+5
 
Heippa.
Ultrassa käyty. Syke ja alkio löytyivät ja vastasi viikkoja. Itse asiassa, alkioita on kolme. Odotan siis kolmosia. En oikein osaa sanoa mitään juuri nyt.

Huh. Onnea muillekin hyvät ultrauutiset saaneille.

Uusiäippä + öttiäinenx3 9+5
 
Uusiäippä: Vou! :O Onnea! =) Sori kun muista, alkoiko sulla siis raskaus jostain hoidoista vai ihan luomusti?

Minä kerroin esimiehelle jo viime viikolla, hän otti uutisen onneksi tosi hyvin, onnitteli ja kaikkea, ja oli oikeastaan tosi iloinen että kerroin jo nyt hyvssä ajoin. Meille on kuulemma tulossa jotain pieniä muutoksia tässä vuoden aikana, joten osaavat sitten sulkea minut niistä suunnitelmista ulos jo tässä vaiheessa. :)

Tervetuloa uusille jälleen! :wave:

NtiKesäheinä: Hyvä että pistit palautteen menemään!

Täällä ollaan selkäkipujen kourissa. Tai ei tänään, mutta lauantaina sekä eilen. Lauantaina en sen enempää ihmetellyt, mutta eilen oli sitten jo pakko alkaa selvittää että voiko se muka jo nyt raskaudesta johtua. Näköjään melkein kaiken voi pistää jo tässä vaiheessa raskauden "piikkiin". |O Ja huvittavinta on se, että työpäivinä kaikki on ihan ok, mutta vapaapäivinä kun teen jotain muuta kuin istun, niin johan alkaa selkää särkeä jossain vaiheessa päivää.

Grill & Täplä 10+1
 
Viimeksi muokattu:
Oho, onnea Uusiäippä!

Onnittelut myös muille iloisista ultrakuulumisista!

Mulla olo on edelleen perushyvä pikkukuvotusta, päiväunitarvetta ja tissikipuja lukuun ottamatta. Ja syke nousee urheillessa niin, että suosiolla pidän esim. hölkätessä säännöllisesti kävelytaukoja.

Parvorokkovasta-aineiden tuloksia odottelen edelleen kotona, joten aikaisten aamuherätysten ja työkiireen vaikutusta oloon voin vain veikkailla. Lauantaina vasta valmistuu tulokset, 1,5vkoa testistä! Onneksi kelit on suosinut, että pääsee ulos karkuun ahdistavia seiniä!

Jebatu +yks, 7+1
 
Viimeksi muokattu:
uusiäippä78: huh huh, aikamoinen pommi :heart::heart::heart: ja etkö sä alussa pelännyt keskeytynyttä km:a, kun oli vähän oireita?

grill: mulla oli tätä edeltävässä raskaudessa alaselkä jo alussa tosi kipeä ja silloin sanottiin, että kohtu niin taaksepäin kallellaan että johtuisi siitä. Mut mitenköhän tässä raskaudessa ei sitten ole kipeä? No ehtii vielä tulla....
 
Viimeksi muokattu:
Kiva kun täällä juttua riittää, on kiva käydä lueskelemassa päivittäin mutta itse en kerkee hirveesti päivällä kirjottelemaan ja illalla on niin loppu ettei pysty :| . No eipä tänne nyt mitään ihmeellistä edes kuulu, edelleen pahaa oloa ja tajutonta väsymystä. Neuvolassa käyty ja siellä nyt ei mitään ihmeellistä tai uutta ollut kun kaikki asiat vielä aika tuoreessa muistissa. Se hyvä uutinen tuli ettei tarvii sokerirasitukseen mennä kun edellisen kanssa ei ollut mitään ongelmaa ja poika oli pieni syntyessään.

NT- ultra olis 19 päivä, tais vissiin muutamalla muullakin olla, sillon mulla viikkoja kasassa 10+6 ja samalla otetaan se verinäyte. Hieman jännittää toi ultra mut onneks ei oo enään montaa päivää :)

Tänään poks 10+0 ja tänään ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 10 vuotta jota viikonloppuna sitten juhlistetaan. Poika 1v9kk menee ekaa kertaa hoitoon melkein koko päiväksi, hui sekin vähän jännittää, mut kyl ne pärjää mun äidin kanssa loistavasti.
 
Tervetuloa mukaan, LLilja!

Uusäippä78 Onnea kolmosista! :heart::heart::heart: Ymmärrän hyvin, että tieto varmasti myös mietityttää ja odotusta seurataan varmasti nyt tarkemmin.

Jebatu Paljon tsemppiä tulosten odotteluun, toivottavasti kaikki on hyvin.

Omaa napaa Sain tänään virtsanäytteen tulokset ja kaikki on hyvin, ei ole tarvetta jatkotoimille. Kehoni oma kanta oli ensimmäisessä testissä reagoinut. Olo on helpottunut. Nyt voikin ottaa rennommin aina verikokeisiin ja np-ultraan asti...;)

Luckygirl & Vekara 9+0 POKS! :)
 
Uusäippä: Wow mitä uutisia.. :) Kolme rakkauspakkausta yhellä iskulla! <3 R

Llilja: meillä alkio oli 7+0 joku reilu 8mm ja 9+0 oli jo 2, 5cm.. noihan kasvaa ihan omia vauhtejaan, eli nou hätä!:) Ja kaikilla ei oo kuuleman mukaan sykkeitä nähty ees vielä 7+ viikolla. Riippuu miten hyvä laite on...
 
Uusäippä78, ohoh, mitä uutisia! O_O mutta kaikki hyvin ja se on varmasti tärkeintä :) voin uskoa, että ajatukset on nyt aivan sekaisin. Onneksi on monta kuukautta aikaa valmistautua ja sopeutua kolmosiin :)

Neuvola mulla oli jo monta viikkoa sitten, kun oli se menkkasekaannus, jonka mukaan viikkoja olisi ollut silloin jo 9+jotain. Todellisuudessa vähemmän. Muuten kaikki ok, mutta hb 109... Rautaa ei vielä saisi syödä, joten sinnitellään. Nyt uskon, että hb on itsekseen noussut tai ainakin pysynyt samana, koska olo ei ole enää niin kurja ja vetämätön. Väsyttää edelleen melkoisesti ja huimaa herkästi, mutta se taitaa muutenkin kuulua raskauteen :D

Nt-ultra huomenna ja alkoipas sittenkin jännittää. Välillä olen varma, että kaikki on hyvin ja välillä uskon, ettei mikään ole hyvin... Ei auta kuin odottaa huomiseen, sittenhän se selviää. Täällä taisi olla muitakin, joilla nt-ultra on huomenna :)
 
Uusiäippä: Wautsi mitä uutisia! <3 varmaan on kyllä hieman sulateltavaa! :) Tuo on kyllä harvinaista..

Jebatu: Paljon tsemppiä piinaavaan odotukseen, uskon että saat kyllä hyviä vastauksia sieltä :)

Grill: Mulla ei noita selkäkipuja vielä oo ollut, mutta lonkkia on särkenyt sitten senkin edestä! Ihan ihmeellistä, viimeksi tämä oli loppuraskauden oire, mutta että nyt jo? Tätä sitten kestää enää sen 7 kk :D

Tänne ei mitään ihmeellistä. Np-ultra varattu 3.4, jollon on 11+6. :) jänskää, vielä tasan 3 viikkoa odotettava. Hyviä vointeja kaikille ja onnea tuleviin ultriin <3
 
Mua ei ollutkaan vielä lisätty viime kuun ketjusta... Mulla olis laskettu aika 24.10 menkkojen mukaan.
Otin sairaslomaa pari viikkoa, kun merisairautta on ympäri vuorokauden ja väsyttää niin että olen hereillä vain muutaman tunnin päivästä. Vatsa on turvonnut niin paljon että otin äitiyshousut käyttöön jo nyt :D
Onnea kaikille ultraan menijöille.... täällä vielä odotellaan sinne pääsyä.

hippimamma 8rv tänään poks!
 
Vai että kolmoset ketjuun! Onnea ja piiitkää pinnaa sekä rauhallista mieltä odotteluun. Aika mykistävä tieto varmasti saada, ja taatusti stressaavaa. Riskit on korkeemmat, mut kyllä mä tiedän onnellisia tarinoita.

noista kosmetiikoista ja värjäyksistä. Itse värjään koska olen jo nuorena harmaahapsi. Meikkaan myös mutta en päivittäin, joten en jeesustele aiheesta. Sen haluan kyllä oikaista että ihon läpi todella imeytyy aineita ja vieläpä erittäin tehokkaasti. Pohtikaa vaikka kipulaastareita, ehkäisylaastaria, estrogeenilaastareita, kipuvoiteita ja vaikka kortisonvoiteita jotka näkyy heti veressä. Ihon läpäisee moni kemikaali ja aine. Eri asia on kuinka vaarallisiksi ne sitten uskoo. Kun äitini allergisoitui formalehydille, alkoi itseäni ahdistaa. Kyseinen aine kun on jatkuvast tutkimuksissa todettu varallisemmaksi ja äitini osoittaa että se altistuminen on todella joka suunnasta. Esim muovipaikat, rakennekynnet, rakennusmateriaalit, huonekalut kosmetiikka yms.

eli ei tarvii kenenkään nyt tästä syystä repii pelipöksyjä. Kyllä minäkin käytän ja värjään, mutta ei kannata myöskään unohtaa että iho imee kyllä ja verenkiertoon menee kamaa.
 
Uusiäippä räjäytti pankin, wow, tripla onnea ihanista uutisista <3 Vaikka on kyllä varmaan hiukan sulateltavaa. Oliko teillä muita lapsia?
Ankkurinnappi, ihan kun olisit kirjoittanut mun tilanteesta ;) Eli täällä vähän sama ongelma töissä. Mä olen vielä sen ikänenkin että esimies on laskenut tän "vaaran" jo varmaan pois mielestään. Mutta toi on toissijainen, ei haittaa mitä tulee vastaan, itse nautin kaikesta ja täysillä, työ on vain työtä :)
Itse ajattelin kertoa ensi viikon np-ultran jälkeen. Muutenkin ollaan pikku hiljaa kerrottu lähi piirille.
Ensi viikko onkin sitten jännä, Nähdään pian!-ultra tiistaina ja neuvola perjantaina. Jännittää niin ettei veri kierrä. Itsellä kun tuo ikä antaa jo itsessään korkeammat riskilukemat :/
Noh haluan uskoa että kaikki on hyvin ja pikkuinen terve <3
Meillä olisi sitten vkl luvassa SuperHero juhlintaa, pikkujäpikkä täyttää 6 ens ma ja juhlat on kavereille sunnuntaina. Luvassa siis vauhtia ja vaaratilanteita :)
Hyvää vkl kaikille <3
 
  • Tykkää
Reactions: Ankkurinappi
Kiitos tsempistä, eiköhän tämä kaveri täällä sitten vielä ota kasvuspurttia! :)

Ohhoh, vai on täällä kolmosten odottaja! Vau!

Kosmetiikasta, minäkin meinasin raskauden ajan vaalennuttaa hiuksiani aikalailla normaaliin tapaan. Käytän jo valmiiksi hajuusteetonta väriainetta kampaajalla, ehkä mahdollisuuksien mukaan laitan vain raitoja tai värjään hieman harvemmin. Mutta siitä en stressata aio, koska ei neuvolassakaan asiaan puututtu.

Tänne ei muuten mitään erikoista, väsy painaa, mutta onneksi viikonloppu töistä vapaa. Aion kyllä vain lepäillä hyvällä omallatunnolla!
Hyvää viikonloppua kaikille!

LLilja 7+0
 
Heips!

uusäippä78 wau! onnea! Päivittelen sulle (jos haluat näkyviin?) kolme tuohon kun oot toipunu järkytyksestä tai shokista, ja isosti jaksuja ja tsemppejä! :hug: :heart:

uusille tervetuloa, laittelin tiedät listaan :wave:

hippimamma sun rivi näyttää tämmöselle: hippimamma / - / - / - eli jos haluut noita välejä täytellä niin viitsitkö laittaa uudestaan, pahoittelut etten ole huomannu. :(

Hei! haluutteko laittaa noi edelliset pinot tohon ekalle sivulle? Muistoksi. Kävin kurkkimassa muita pinoja ja joissakin oli vanhat keskustelut joten nyt jos haluutte nii laitetaan.

päivitelty, korjailkaa taas jos tarvii.

Jebulis jee, omaan napaan ei kai kummosempia. Menkka kramppeja tulee, välillä niin pahoja et meina ajalat lähtee alta mut ne menee ohi onneks. :)

Luckygirl meil on esikon kans eka "hammaslääkäri" samana päivänä. :D käydään tutustumassa ja jotain lärpätyksiä kuuntelemassa. Naurattaa vieläki et tyypillä puhkes eka hammas vasta ja heti hammaslääkäriin. :D

Kosmetiikasta, en meikkaa siis ollenkaa, liian herkkä iho kaikelle maholliselle naama maalille joten joskus mega harvoin käytän jotain mut sen kyllä näkee naamastaki sitte. :/ Hiusväreille en ihme kyllä oo herkkä. Atopia :heart: :stick:

mitähän vielä piti kirjotella.... ööööö ai nii! Päivitän noita ultria JOS ne on SELVÄSTI merkitty. En siis päivittele jos ne on vaan lisätty tekstiin joten jos niitä haluaa etusivulle niin laittakaa selvästi, kännykällä tai vastaavalla isoilla kirjaimilla ja sellaiseen väliin ettei huku tekstiin ja tietokoneella kirjottavat väreillä! :)

Willarose laita mulle kaveri kutsu feississä? Ei oo kovin vaikee löytää. :D oon siellä ryhmässä. En oo kerenny mitää tässä ku on menoja ja juoksuja joka paikkaan ja toi toinen tassunsa hajottanu ötökkää pitää vahtii ku repii tota sidettä jalastaan pois koko ajan. :/

Ens viikon perjantaina ultra, JEIJ!

Addoda & SnadiKakkonen 10+6
 
Uusiäippä78 vau! Onnea ja jaksamista kovasti! :)

Kävin tänään siellä np-ultrassa. La siirtyi taas ja nyt se olisi sitten 28.9.. Kaikki oli kunnossa, paljon liikuskeli pieni. Turvotusta niskassa 1,0mm eli normaali. Kolme kuvaa saatiin mukaan ja niitä oon tässä nyt ihastellu :heart:
Samalla kätilö antoi jo ajan rakenneultraan ja se olisi 15.5 :) Laitoin tuon varuilta värilliseksi jos noita rakenneultriakin laitetaan listaan.

Sunniva 11+5
 
  • Tykkää
Reactions: Addoda
Parvorokkovasta-aineiden tulokset tulivat: negatiiviset oli, eli en ole sairastanut aiemmin. Tärkeämpää kuitenkin, etten ole nytkään saanut tartuntaa :)
Sain luvan palata töihin, kun siellä ei ole yli viikkoon ilmennyt uusia tapauksia. Eikä tietenkään missään ole takeita pöpöttömyydestä! Nyt vain tehokäsipesua itselle ja oppilaille!
Rehtori varoitteli, että kova spekulointi on ollut päällä poissaolon syistä. Myös raskaus on ollut yhtenä veikkauksena :rolleyes: Nooh, onneksi ei ainakaan pariin viikkoon pitäisi olla mahan suhteen epäilyttävää. Pitäydyn mahatauti+flunssa heti perään -tarinassa :p
 

Yhteistyössä