LOKAMAMMAT 2005 VK 28

tätiääni

No :wave: vaan siullekin, tapsa!
Luulen että miulle käypi tuo syyskun... oliksse voisiks viimonen viikko? No laitetaan käymään kuitennii oli aika mikä hyväjää. Miepäs käykii veeärrän sivuilla alustavasti kattomassa lippuloihen hintoja.
Mitenkä sa majoituspuoli tällä kertaa? Hotelli taasen kai, eipä ole miulla tuttuloita sielläpäin. Mikässiinä sitte.


 
Kunhan saan tietää kuinka paljon ja millä ihmiset on tulosa niin katson hotelleja jos valtaosa tulee junalla on vaakuna lähin ja linkulla niin cumulus on lähin mutta ei kävellen kuitenkaan kaukana toisistaan...

Mutta jos se syyskuun viimoinen viikko????
 
tätiääni
Okei, okei, siis viimonen viikko
En ole kyllä kalenteria sen enempää katellu, mut luulis käyvän. Kai. Ainiin, Pekalla on se ravintoterapeutin aika sillon 26. päivä... Tutkitaan.
 
Käypi syyskuun viimenen viikko hyvin vaikka omistankin itse sillon syntymäpaivän.

Jospa otettaisiin halpa hotelli olipa kävelymatka sit vaikka hiukan pidempi kun minun mamuska loma loppuu näillä näppäimillä ja sit tuo raha puoli hiukan velttonee eli kukkaron nyörit tiukkenee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Juu niin tosiaan nyörit tiukkenee täälläkin. Meillä tosin kun on tuo koulunsa aloittaja, niin katsotaan miten menee, mutta olen hiukan päivän autoreissua suunnitellut.. katsotaan :D
Täytyy vielä noita välimatkasia tarkistaa, mut kun mielestäni se nyt ei huikee oo, niin vois kiepin heittää... B)
 
taapis harmailee
Hotelli Emilia on ihan keskustassa eli kilometri kait rautatieassalta ja linkkuassalta ehkä satametriä joten ei paha olleskaan... Soitan emiliaan hetin miten ja kyselen tilannetta....Tarviipa samalla kysellä onko siellä tilaa missä hillua lastenkanssa..

Onko parenpi viikonloppu vai viikolla niin ja jos joku alkaisi kerätä niitä nimiä listaan niin tiedetään monta on tulosa!!!

 

Jaahas, että tapaamista taas pukkais. Tuo paikkakunta olis meille mitä sopivin, ei olis kuin parin tunnin juna / auto matka ja mulla serkkukin asuu hämiksessä, joten vois ehkä yöpyäkin, mutta, mutta. Mie varasin alkuviikosta viikon Bulgarian matkan tuonne syyskuun loppuun, joten riippuu vähän mihin päivään päädytte, että päästäänkö me Benin kanssa mukaan. Me kotiudutaan 23 pv. Tosi kiva olis kyllä nähdä taas!!!
 
Myö aateltiin, jotta autolla huristeltaisiin tulla semmoselle päivävisiitille käväsemään, ku se ompi ehkä noissa työkuvioissa helpompi järjestellä tuo päivän vapaa.......
Ja tuo syyskuun vika viikko on ihan ok.
Eli tulossa ollaa näillä näkymin, mutta yöpyjiksi ei tarvii meitä laskea.
 
Suunnitelmat muuttuu sitä mukaan kun aika kulkee. Elikkä minun äippäloma loppuu tänään :'( joten fyrkat vähenee ja matti kukkarossa kurkistelee. Seuraavan kerran saan täydet liiton rahat vasta syyskuun puolessa välissä joten kaikki menee näillä näkymin laskuihin. Olen kyllä tapaamiseen tulossa mutta yöksi en voi jäädä. Lupasi mies minut tuoda ja onpi hän kaverinsa luona sen aikaa ja illalla lähdemme yhdessä kotia kohti. Että tämmöstä ajattelin ilmoitella.

Niin ja, että voisimmeko sitä tapaamista siirtää kuitenkin viikonlopulle koska mies on töissä viikolla? Muuten minen pääse.<br><br>
 
Melläkin on vähän ongelmia tuonne tapaamiseen tulon suhteen :( Auto perhana kiukutteleepi ja tahtoo kalliita varaosia itseensä :headwall: Saapi nähdä menikö tuohon kulkuvälineeseen ne mun ja Erinin reissurahatkin... Mut eipä heitetä toivoa vielä toivoa kaivoon ja toivotaan vaikkapas sitä todella mahdollista lottovoittoa ;)
 
katja1 harmailee
Käyhän tuo, jollei satu työvuoroa pukkaamaan........on nuo viikonloppuvuorot vaikeempia vaihtaa, ku meillä vähän väkeä töissä ja 12 tunnin vuorosta ompi viikonloppu aikaan kyse.......
 

Yhteistyössä