LOKAMAMMOJEN 2005 TAPAAMINEN VK 27

Tähän siis suunnitelmia ja ideoita lokakuisten (2005) vauvojen ja mammojen mahdollisesta tapaamisesta!
Muu keskustelu käytäköön vauvat-osiossa!

Jos pidetään tämä eka viesti ilmoitustauluna, mitä ollaan jo sovittu.Yritän päivittää parhaani mukaan. Muistuttakaa minua mahollisista puutteista/virheistä. Uusitaan ja selkiytetään sitten joskus tämä viestiketju, jos rupiaa menemään liian pitkäksi tai sekavaksi.
----------------------------------
Alustavasti on siis päätetty:
Tapaaminen siis 6.7.2006 torstaina

Hotellista: Tähän mennessä on ehdolla Milton keskustassa, kahden hengen huone pe-su 76?/vrk ja se sis.aamiainen ja ilta saunan.

sebuni otti selvää:
Tuo hinta 76e on siis voimassa viikonloppuisin ja arkena 2hh hinta oli 90-100e. Ja eiköhön se sitten ollut koko huoneen hinta, ettei sentäs per nuppi... Jos aina menis pari mamia samaan niin huone olis noin 50e..ei paha

Huoneissa on suihku, WC, puhelin, hiustenkuivain, TV/radio ja huoneet ovat savuttomia ja niissä on parkettilattiat. Hankittu uudet hyvät sängyt ja huoneita löytyy yhden, kahden ja kolmen hengen poppoolle.
-------------------------------------
Vaaka selvitti: HOTELLI PENSION KAMPUS 9.1-31.12 V.loppu 66? ja ark. 72? kaksi henk.

Hinnat sisältävät aamiaisen ( kahvi, tee, kaakao, maito, mehu, muroja, jukurttia, leipää, juusto, leikkeleet, tomaattia, kurkkua, suolakurkkua, hedelmäkoktail, hillo )

Huoneissa on suihku, WC, kaapeli TV, puhelin, jääkaappi, mikro, kahvinkeitin, vedenkeitin, keittotaso, astiasto, keittiövälineet, silitysrauta+lauta, hiustenkuivain

Mksuvälineinä käypi käteinen, pankikortti, visa, visa electron, maestro, eurocard ja mastercard

Palvelukielinä toimii suomi, englanti, ruotsi ja saksa
-----------------------------------------

Lähössä siis melko varppana:

- mie ja Pekka
- Katja1 ja juliaana
- Miia-73 ja Simo
- Maijuliini ja Julia
- Inhorealisti ja Ben
- taaperon äippä ja Jere
- Vaaka81 ja Niko
- sebuni ja Jonathan
- nintzu ja Erin
- jimi-05 ja Jimi
eivät pääse mukaan: (oih ja voih)

- Ninetsu ja Noora
- Tigger ja erkki
- HH ja Taavi
<br><br>
 
Huonevarustelutaso olisi ainakin huomattavasti parempi kuin Miltonissa...Saisi naperoiden ruuat lämmitettyä omassa huoneessa. Kyselin spostitse Pension Campus hotellin vauvatavaroista (mm.häkkisänky), muttei vielä ole tullut vastausta. Laitan sen sit tänne sivulle, kun saan vastauksen.
 
:wave:
Toi Penssion kuullostaa minusta paremmalta noin niinku lapsien kannalta..
Sehän on halvempikii.. Mun tarttee vielä tarkistella noita juna aikatauluja ja lippuja ja mites noi vaunut..et meneekö niistä maksuu? Otan selvää, oon tosi vähän matkustellu junalla osaankohan edes vaihtaa Pieksämäellä oikeeseen junaan.. :ashamed:
Mikäs se jippiin sätti on? Vois treffata siellä vaikka joku ilta jos käy?
:wave:
 
Mä näköjään itsekseen pidän tätä keskustelua yllä. Mä nyt ilmeisesti yövyn kotona kun matka on näin lyhyt. Täälä jyväskylässä on joskus kesällä ne EU hemmojen kokoontumis ajot ja ne varmaan majoittuu johonkin hiukan tasokkaampaan paikkaan kun me mutta tuleeko niiden mukana kuinka paljon joukkoon kuulumatonta porukkaa?
 
juna on halvin ja helpoin tapa liikkua rattailla. ei mene rattaista erikseen maksua ja kerro lippua ostaessa että on rattaat ja paljon kannettavaa niin saatat päästä invapaikalle saat rattaat viereen ja tilaakin on... Mä en ainakaan henkilökohtaisesti halua sulloutua linkun penkille tämän touhulan kanssa...

kjglytovrtie niin ja tätä mieltä jere..
 
Soitin pensioniin ja se on ihan täynnä! Sieltä neuvoivat, että hotelliAmiksessa varmaan tilaa ja niin siellä onkin. Tilanne pinnasänkyjen kanssa sama kuin miltonissa eli löytyy 2 kappaletta ja syöttötuoleja kanssa oli kaksi kappaletta. Kokoustilaa heillä ei ole, mutta hotellin yhteydessä pieni kahvila mikä kuulemma päiväsaikaa hiljainen, että sitä saataisiin käyttää. Mikroa ja vedenkeitintä ei ole, ei myöskään astioita, mutta astioita saa lainata ja kahvilan mikroa/vedenkeitintä saa käyttää. Jääkaapit huoneissa on, sekä hellat. Mun mielestä noilla kyllä pärjää yhden päivän.

Mitäs tästä tuumaatte ja ehkä tärkeimpänä -missä tää sijaitsee? Keskellä kaupunkia sanotaan, mutta onko se?

Meidän tarttis varmaan alkaa päättämään jotain pian....

eli mammat haloo ;) :wave:

Ai niin, hinta 30 erkkiä per sierainpari<br><br>
 
Mihis aikaan päivästä sitä olis tarkotus tavata?????? Ku voipi olla, että me Juliaanan kanssa tehtäskii vaa semmonen päivä-retki, ettei sit kuitenka yöks jäätäs.......... :ashamed: (ehkäpä)
 
Hotelli amis sijaitsee hiukan kauempana ydin keskustaa mutta ei ole kuitenkaan cityyn kun ehkä puoli kilometriä/kilometri matkaa, elikkä ei paha. Ja kannattaa siis alkaa varailemaan huoneita jos oikeesti meinaa jotain saada. Jyväskylä kun on kuitenkin sellanen turisti rysä kesäisin mut en tiedä misä ne turistit majailee!

Vielä yksi vaihtoehto olisi cumulus, ihan keskustassa mutta on aika kallis. Tuossa kaksi linkkiä, toinen cumulukseen ja toinen sinne amikseen.

http://www.cumulus.fi/hotelli.cfm?id=cumujkl

http://www.hotelliamis.com/info.htm<br><br>
 
Taitaa haihtua kuin tuhka tuuleen koko meidän tapaaminen. Muutenkin alkaa tuntua sellaiselta, että jaksaako edes lähteä. Onko kaikki muut vielä menossa? On meinaan aika hiljaista ollut.

Sellaista nyt vielä kyselen nizulta ja vaa'alta, että jos me päätetäänkin yöpyä siellä miltonissa, niin eikös jyväskylässä sitten ole mitään paikkaa missä voitais temmeltää vaikkei miltonissa sellaista ole??? Koko päivä kahvilassa on aika rasittavaa meinaan. Että jos se paikka olis muu kuin yöpymispaikka niin sitten yöpymispaikka olis helpompi valita ja varata. Tämmöisiä.
 
Mä en ole itse asunut niin kamalan kauan aikaa Jyväskylässä, mutta jos ilma olisi hyvä niin voisimme oleskella vaikka kirkkopuistossa. Siinä olisi iso nurmialue ja pieni kioski, jossa voi lämmittää tenaville ruokaa ja itsekin napata jotain suuhun. Mustakin tuntuu, että kiinnostus tätä tapaamista kohtaan on laskenut kuin lehmän häntä...Onkohan ketä vielä tulossa?????? :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
 
Elikkä pysytäänpä nyt suunnitelmissa ja yövytään miltonissa koska se on edullisin mutta näköjään myös alkeellisin. Tehdään tämä retki ikäänkuin elämysmatkana...

Voi, täällähän voipi oleskella vaikka missä jos ei hotellista paikkaa aukene. On monia isoja puistoja joissa voi varsin hyvin olla ja on tosiaan kolmen kilometrin päässä se tanssilava josta silloin kirjoittelin ja siellä on tosi paljon tilaa. Paikkoja on ulkona oleskeluun kyllä, että se ei tule olemaan mikään onkelma.

 
Nyt äkkiä buukkamaan huoneita tuolta Miltonista, ettei käy niin, ettei ole mitä varata :wave: Jos ollaan kerran tapaamisesta sovittu niin eikös nyt nähdäkin, jookosta kookosta ????? Minä ainakin olen muodostanut joistakin äideistä mielikuvia ja ois kiva katsoa miten hyvin kirjoituksien perusteella noussut mielikuva vastaa todellisuutta. Jos käy niin ikävästi, ettei joku saa huonetta, niin siinä tapauksessa minunkin luokse mahtuu yöksi majoittumaan. Keskustaan on mun kämpiltä matkaa n.3 kilsaa.
 
:wave:
Heippa hei ilmoittautuuu tää mami...
Kyllä on netin kautta vr:ssä seikkailtu ja aikatauluja katottu et mihis aikaan sitä siellä oltas..
16.10 olis mun aikasin juna siellä paikalla. Mutta en oo lippua varanu ja mihis aikaan sitä sitte seuraavana päivänä poistuis...

mut nyt tuli vierait pitää mennä tulen illalla uudestaan.. :wave:
 
Hyvät kanssa äidit! Kun tulette jyväskylään, olen minä ja niko poikani teitä vastassa asemalla johon siis junat ja linjurit saapuvat. Siitä vien teidät mielelläni hotellille purkamaan kamoja ja sit kun siltä tuntuu ja jos ilmat sallii niin lähdemme jonnekin mukavaan paikkaan. Otan selville lähipäivinä tuon ainolan tanssilava paikan jos sinne saisi mennä. Siellä toimii päivisin kahvila niin tuskin sinne meno on kielletty ja siellä voi varmaan lapsukaisten eväitä lämmittää. Tuonne lavalle on kävelymatkaa n.3km mutta kauniina päivänä se menee hujauksessa, eikö vaan?
 
B)
Tulin takas.. Jäi painaan mieltä et voitais vielä käydä sättäilemässä..
Eli sopimassa hotelli huonemajoituksesta eli ketkä menee samaan huoneeseen ei kaikki varaa omaa huonetta sieltä itselleen sitten...
Eli sätitäänkö jossain ihan pian? Ja lähtevien lista pitäis varmaan uusia?! :wave:
 
Iltoja!

Olin unohtanut sen tanssilavan, se on varmaan yees paikka. Ei ainakaan sade kastele, jos olis niin huono tuuri, että sitä pukkaa. Kai meidän tarvii siinä miltonissa pysytellä, kun ei varmaan saada porukkaa kasaan sättäilemään. Tai voishan sitä yrittää. Ehdotan siis seuraavaa: Miten olis vaikka su illalla, jos vaikka vähän myöhemmin esim. 22?? Näin kaikki sais muksut unten maille ja aurinkokin laskis niin maltetaan olla sisällä??

Mä olin tuossa vähän alakuloinen jonkin aikaa ja alkoi tosiaan tuntua siltä, että ei huvita edes lähteä. Mutta treffataan ihmeessä, minustakin olis kiva nähdä vastaako mielikuvat todellisuutta. Vaikka palsta onkin ollut hiljasempi nyt kesällä niin kai aikaisemmin ilmoittaneet on silti lähdössä! Ja tosi mukavia tyyppejä kaikki täällä on, tulee olemaan kiva nähdä teitä.

Mitäs mieltä tuosta sättipäivästä, vai pitäiskö yrittää jo huomen illaksi???

Ai niin, ja olisko tuo jippii sitten ok, että pääsee Vaaka mukaan?<br><br>
 
http://www.city.fi/chat/

Tänne ei ainakaan tarvi kirjautua, että sopiiko tämä? Siellä on kaupunkitreffit ja jyväskylä, että vaikka siellä? Minäkään en viitsis kirjautua turhaan tuonnee jippiiseen kun en sitä muuten käytä. Vai onnistuuko siellä ilman kirjautumista, tämä taliaivo ei ainakaan tajua miten?

Kertokaas vielä että mihin aikaan teille paremmin sopii, 21 vai 22, mulla ei ole väliä?

 
miia laiskana
Tuo city sätti ainakii toimii ilman kirjautumista.. Siellä voitas kokeilla, ainakin mulle käy ;) Ja oisko kaikki kasassa viimeistään sillon 21.30? Halukkaat siis sinne ja sopiiko kelloaika kaikille? :attn:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.06.2006 klo 21:48 miia laiskana kirjoitti:
Tuo city sätti ainakii toimii ilman kirjautumista.. Siellä voitas kokeilla, ainakin mulle käy ;) Ja oisko kaikki kasassa viimeistään sillon 21.30? Halukkaat siis sinne ja sopiiko kelloaika kaikille? :attn:
Sopii kellonaika ja nähdään illalla!! =)
 

Yhteistyössä