LOKAMAMMOJEN 2005 TAPAAMINEN VK 27

Eli tänään rupatellaan ja sovitaan tarkemmin tapaamisesta sätissä klo. 21.30 viimeistään paikalla...Ja ollaanko sitte `Jyväskylän kaupunki`osiossa?
:wave:
(siis itekii yritän ehtiä tohon aikaan ja ehin!!!)
 
Sätissä sovittu seuraavaa: inhis varasi kolme kahden hengen huonetta ja samaan huoneeseen menee inhis ja miia. Minä ja nintzu yövymme kodeissamme. Yksi majoittuu nintzulle ja hällä ei suositella olevan allergiaa koska talossa asuu koira. Huoneet saa kello 14 jälkeen mutta mahdollista saada aiemmin jos on entiset asukkaat poistuneet. Tapaamme hotellin pihassa kello 13 ja jokainen mukaan tulija laittaa inhikselle yynä omat nimensä jotka hän ilmoittaa hotellille koska huoneet on nyt varattu inhiksen nimellä. Vaihdamme myös puh.numeroita yynä ja laitetaanhan jookosta myös omat oikeat nimet?? Aikaa lähdemme sitten viettämään kävellen n.2km päähän ainolan tanssilavalle jossa toimii kello 15 jälkeen kahvila mutta paikalla voi toki olla muitakin ihmisiä ja sieltä löytyypi A-oikeudet :whistle: Perjantaina ainakin minä tulen vielä hotellille ja soitan jollekin, että missä olette et pääsen remmiin mukaan.
 
Huomenta!

Tuollaista tosiaan sättäiltii ja kopsasin tuolta alkupäästä nyt taas listan lähtiöistä:

- Tätiääni ja Pekka
- Katja1 ja juliaana
- Miia-73 ja Simo
- Maijuliini ja Julia
- Inhorealisti ja Ben
- taaperon äippä ja Jere
- Vaaka81 ja Niko
- sebuni ja Jonathan
- nintzu ja Erin

ja nyt jos joku tietää, ettei pääsekään, niin ilmoittakaa siitä mahdollisimman pian, kun noi huoneet on tosiaan varattu nyt mun nimellä.

Ja nyt vois sitten jokainen tahollaan selvittää, että mihin aikaan olis mahdollista olla jyväskylässä ja kertoa vähän tännekin suunnitelmista.

Ellei miia tai minä yövytä nintzun luona niin voidaan jakaa kyllä huone. Kenet nintzu muuten haluaa luokseen? Jos et osaa sanoa, niin vedä vaikka nimi hatusta. (nyt on siitä vähän hankala tilanne, että mikäli joku putoaa pois niin on ne 3 huonetta varattuna. tehdäänkö niin, että jos joku ei pääse, niin nintzun luona yöpyjä meneekin hotelliin. muuten joku joutuu maksamaan kahden hengen huoneen yksi ja sehän ei olis reilua/kivaa) Vai jaetaanko kustannukset niin ei tule kenellekkään kalliimmaksi kuin toiselle?

 
Ja kannan korteni kekoon, noista aikatauluista:

Turusta tulee pikajuna, joka olis jyväskylässä 13.36. Voisin olla paikalla myös 12.36, mutta siinä vuorossa on vaihto ja turusta tampereelle bussiyhteys ratatöiden vuoksi, joten menee vähän hankalaksi. Mutta mä löydän kyllä teidät muut, mikäli kaikki muut pystyy olemaan jo 13 paikalla. katsotaan..

Sitten kotiapäin lähtis taas pikajuna 13.14 ja tämä taitaa olla mulle sopivin. seuraava on niin myöhään perillä.

Kauhukseni huomasin, että hinta on 38? yhteen suuntaan. En uskonut sen olevan noin kallista, no ei voi mitään.<br><br>
 
OLISI AIKASLAILLA KIVA TIETÄÄ, ETTÄ ONKO JOKU MAJOITTUMASSA MUN LUO VAI EI. ELIKKÄ NE KETKÄ ON TÄHÄN TAPAAMISEEN TULOSSA, NIIN VOISITTEKO NYT VIELÄ LÄHTEMISENNE VARMISTAA Joo, tosiaankin meille ei sit voi tulla yöksi allerginen immeinen, sillä koira löytyy talosta. Kiltti otus, joten ei sitä tarvitse pelätä. Miellellään ottaisin vieraaksi sellaisen, jonka tenavan rytmit ois lähimpänä Erinin päivärytmiä. Meillä kun noustaan aamulla jo yleensä n. klo 4-4.30, että sen mukaan sitten...
 
terve tännekin!!

projektimme (siis isojen hoito) on edelleen kesken, anoppi tallinnassa, joten häneltä saan vastauksen vasta loppuviikolla. Pystyn vasta silloin varmistamaan "aikuisten oikeesti"... :D
Jos lähtömme järjestyy, niin voitais olla vapaaehtoisia sinne Nintzulle kyläilemään - jos meit huolitaan ja jos joku muu ei oo menos... Ajattelin vaan, kun tuo mein ukkeli on kyllä sopeutuvainen vähän rytmiin kuin rytmiin. Meillä kun ei ole mitään rytmiä sen kummemmin... Syödään ja nukutaan vähän mten sattuu...r =)
 
TÄÄLLÄ OLLAAN JA TULOSSA OLLAAN JOS EI MAAILMA KAADU...
OLEN POISSA KOKO JUHANNUKSEN MUTTA PALAAN MAANATAINA KONEEN ÄÄREEN TAASEN MUTTA LÄHETIN Y-VIESTIÄ JA NUMERONI JOTTA VOI SOITELLA JOS ON KIIREELLISTÄ JUTELTAVAA... OLEN TÖISSÄ JOTEN VASTAILEN KUN VOIN.

JOTEN HAUSKAA JUSSIA KAIKILLE JA NÄHDÄÄN ENSI VIIKOLLA! :hug:
 
tätiääni
Täällä ollaan!
Sorke, etten päässyt sättiin,mutta noi suunnitelmat sopii miulle, mitä nyt ehin pikasesti lukemaan. Pitää vielä sisäistää suunnitelmat ja lukasta huomenna pirtsakampana.
Eli ollan näillä näkymin lähössä!

Öitä...
 
tätiääni
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.06.2006 klo 09:14 Inhorealisti kirjoitti:
Voisin olla paikalla myös 12.36, mutta siinä vuorossa on vaihto ja turusta tampereelle bussiyhteys ratatöiden vuoksi, joten menee vähän hankalaksi.

Kauhukseni huomasin, että hinta on 38? yhteen suuntaan. En uskonut sen olevan noin kallista, no ei voi mitään.
Jos kuitenkin oot tulossa tolla 12.36 junalla niin mie ja Pekka ollaan miun käsityksen mukaan siinä samassa, vaikka ollaankin tulossa ihan toiselta puolen Suomea! Ja vaihtoja meillä on kaksin kappelein ja vielä kalliimmaksi tulee. No, sedän lomarahoille on siis jo keksitty käyttöä...
 
:ashamed: :ashamed: Täällä sitte yks viimehetken peruja :ashamed: .
Meillä se siskon la noita aikoja ja sen muksut meille hoitoon tulossa ni en sitte uskalla kuitenkaan yötä olla poissa......... Ja aattelinhan myö sitte sitäkii et oltas tultu päivä visiitille, mutta taidampa luopua siitäkin suunnitelmasta, ku näyttää nuo junamatkat kestävän min.3,5h /suuntaana ja maksaa kans sen 37,2 euroo/suunta.
Joten hyvin, hyvin pahoillani ja noloissani olen minä, toivottavasti ei mee kuviot kovin pahasti sekasin......Anteeksi...... :ashamed:
 
Nyt taitaa näyttää siltä, ettei mun luo majoitu kukaan, koska Katja perui tulonsa...Kun eikös niitä 2 hengen huoneita ollu varattu 3 ja nyt tänne Jyväskylään tulijoita on 6 (+minä ja Vaaka lapsineen). Kässäsinkö oikein?

Eipä ole enää pitkä aika tuohon tapaamiseen :p Toivottavasti nyt muut ei joudu perumaan tuloaan tai eihän sille sit mitään voi jos tulee esim. sairastapauksia tms. Näkemisiin :wave:
 
Katjan puolesta surku tuli kun kuitenkin olit odottanut tätä tapaamista mutta parempi se on olla siellä kotona jos se sisko synnyttää. Ja ainahan me voidaan järjestää uusi tapaaminen.

Elikkä nintzun luokse ei ole menijöitä kun huoneita oli varattu kolme kahden hengen ja kuusi tulijaa on ympäri maan. Minä ja nintzu tosiaan majoitutaan kotia
 
Harmi katja, ettet pääse!! Mut hyvä kun ilmoitit niin tiedetään. En mä vaan tiedä mitä me nyt sitten niitten huoneitten kanssa tehdään. Onkohan Maijuliinikaan enää tulossa. Oli nimittäin käynyt tuolla ketjussa eilen kirjuuttelemassa, mutta ei maininnut siellä eikä täällä mitään???? Siinä on vaan se ongelma, että jos meitä on nyt sitten kuusi lähdössä ja yksi yöpyy Nintzulla, niin joku joutuu ottamaan yhden hengen huoneen. Ne maksaa 55 ? eli 15? kalliimmaksi tulis hänelle. Mutta mulle on ihan sama miten tehdään, arvotaanko sitten yhden hengen huoneeseen menijä? Voi vitalis, että tää on nyt hippasen hankalaa. Menenkin laittamaan Maijuliinille yytä, että varmistais tulonsa. Mutta ei sitten tiedä koska hän niitä viestejä lukee?!

Soitin muuten äsken Miltoniin ja varasin sieltä meidän käyttöön heidän kaksi häkkisänkyä ja yhden matkasängyn. Minä ainakin tahdon sellaisen häkkisängyn Benskulle, koska me ei omisteta matkasänkyä. Ja sen verran itsekäs meinaan olla, että kun olen sinne hotelliin soitellut niin yhden otan minä. (Anteeksi vaan :ashamed: )

Me lähdetään muuten huomenna mökille ja tullaan varmaan takaisin vasta muutama päivä ennen matkaa. Mä voin laittaa vielä kaikille mun puh. numeron, mistä saa kiinni. Ei mua nyt muuten kukaan varmaan kaipaa, mutta ne huoneet, ne huoneet. Eli jos ei pääse vois laittaa tekstaria vaikka niin saan soitettua hotellille. Muuten voi laittaa niitä nimiä ja numeroita yynä. Käyn sitten kyläkaupassa pikaisesti lukasemassa jutut.
 
Pikapikapikaa ilman kirjautumisia.. Anteeks kamalasti etten ole tänne käynyt mitään kirjoittamassa.. Pitkän aikaa olin poissa, eilen kyllä kävin mutta en edes muistanut mainita tästä mitään.. Eli nyt näyttää siltä, ettemme pääsekään tulemaan. Ihanaa olisi ollut päästä, mutta ei auta.. \|O :/ Miehellä kun ei kesälomaa oo ja hänen lapsensa tulevat silloin meille, niin pakko on olla jonkun niiden kanssa. Eikä rahaakaan oo kamalasti lähteä, kun auto hajosi ja piti hommata uusi.. Mutta pitäkää te hauskaa ja kertoilkaa kuulumisia, palstalla kuitenkin pyörin ahkerasti ja kateellisena kuuntelen teidän juttuja tapaamisesta..
 
Nyt minä meinaan ihan masentua kun alkaa kohta olemaan niin vähän jengiä mutta voidaanpahan paremmin seurustella :whistle:

Lähtijät: Tätiääni & Pekka
Taaperon äippä & Jere
Miia-73 & Simo
Inhorealisti & Ben
Sebuni & Jonathan

vaaka81 & Niko
nintzu & Erin


Ja huoneitahan oli se 3kpl 2hh ja yritetään keksiä sitten jääkö joku yksin isoon huoneeseen vai perutaanko se ja joku menee nintzulle jos siis heille voi mennä. Mutta pidetäänhän nyt mielessä ja laitellaan niitä numeroita.<br><br>
 
No smör sentään! Ei pääse maijuliinikaan. Niin kai sen yhden huoneen vois sitten perua kun meitä tulijoita onkin viisi enää. Siis olettaen, että Nintzu jonkun haluaa. Mut ilmoittele Nintzu, ei sitä varmaan ihan vielä tarvi perua. Mutta edelleen tulee olemaan kiva nähdä teitä muutamiakin!

Täytyy toivoa, että Sebuni ja Jonttero pääsee.

Ja eipä tässä nyt muuta tällä erää. Käyn varmaan juhannuksen jälkeen jossain koneella ja toivottavasti ei olis muita peruttaneita.

:wave:
 
Juu mammat hävis tapaamisesta.. :/
No, mä oon yhä tulossa ellen eksy sinne vaihtoasemalle :ashamed: !
Just ostin lipun tossa ja mä oon valitettavasti Jyväskylässä vasta klo. 16.10. Ajattelin ettii sen motellin sitte siinä ja syöttää Simon..ja ja sitte olis teidän muitten etsiminen kiikarissa jos ette oliskaa kaukana? Huom! Mä oon huono suunnistamaan tuntemattomassa cityssä, tää mami eksyy välittömästi!! :p :whistle:
 
Kiitokset teille ettette miuta lynkannu, ku näin kurjan tempun tein :ashamed: . Harmittaa ihan hitokseen.....Mutta pitäkää työ hauskaa ja raportoikaa sitte kuinka meni ja mimmossia mukeloita ja mammoja tapasitte.......
Ja juu, jos vielä joskus inspistä löytyy uuteen miittinkiin, niin sitte kyllä absolut halutaan mukaan. Mutta minäpä nyt poistun tältä puolelta, kun en tänne enää kuulu :'(
 
tätiääni
Päivitän itteeni...
Eli tulossa oon, mutten voi ainakaan Nintzulle majoittua kun ollaan algeerisia.

Inhixelle suon pinniksen, kun se on ollu niin ahkerana.

Jos mie vaikka paljastan itteni eli laitan miun nimen ja numeron teille kaikille lähtijöille.
 
Nostelempa tätä aikani kuluksi.

Numeroita jakoon saa laittaa vieläkin ellei ole jo kaikille annettu. Minä täällä jo innolla odottelen tapaamista johon ei taida enää olla kun pari viikkoa aikaa, jännittääkö?
 
Mua ainakin jännittää!! B)
En osaa sanoa kumpi enemmän te vai matka kokonaisuudessaan :D
Ehkä jännittää toi junalla matkustaminen kun en oo sitä ennen oikeestaan pahemmin harrastanu ainakaan vaihtoja tehden.. :whistle: Toivottavasti päästään perille! :p
Tosta huoneesta piti sanomani et kyllä sen yhden voi kai perua jos meistä nyt joku voi sitte yöpyä nintzulla.Meillä ei oo allergioita mut Simo muuten saattaa vierastaa koiria.. :ashamed: Kun muuten kii on kovin vierastavaista sorttia tuo poika kun taas esikko on hyvää pataa kaikkien kans! Huomasin muuten et Erin on yksin pitämässä lokakuisten tyttöjä kasassa...Vai pitääks se nää pojat kurissa? ;)
Eipä mulla muuta näin jussina, olokaa ihmisiks! :wave:
 
Mäpäs en tajunnukaan, että Erin on ainut tyttövauva tapaamisiin tulossa olevista. Hyvä huomio Miia... Erin voi kyllä pitää huolen tuosta kurista, sillä tytöllä on niin hyvät äänenlahjat, että varmasti kaikki muut menee hiljaiseksi, kun Erin hermostuu ja suunsa aukaisee :D
Mä tässä jännään, että pääseekö tuo Sebuni tulemaan vai ei...Jokohan on isommille lapsille löytynyt vahtija. Toivottavasti on, ettei taas tipahda yksi äiti vauvan kera pois...
 

Yhteistyössä