LOKAMAMMOJEN 2005 TAPAAMINEN VK 27

Moi!

Pikapikaa kyläkaupassa käväisee hän. Sebunin tulo ei ole vielä varmistunut, mutta jos mä nyt sitten perun sen yhden huoneen. Täytyykin vielä laittaa Nintzulle tekstiviestiä ja varmistaa, että ottaa vieraan jos meitä onkin viisi tulijaa. Ja toivottavasti olis!!!

Eipä tässä sitten mitään ihmeellistä. Aika hauskoja noi nimipaljastukset, kaimoja pukkaa. Täälläkin on jonkun kaima ;)

Anyway. en mä tässä nyt kauempaa viitsi istua kun tuo mittari tuossa raksuttaa. Mut palataan astialle!!

Odottaa innolla tapaamista :)
 
Terve!

Tylsiä uutisia tuon teille. Olin Sebunin kanssa yhteyksissä tekstiviestillä ja hän ei pääse meidän tapaamiseen :/ Oli löytänyt koiralta ison pahkuran ja vievät sitä huomenna eläinlääkäriin ja matkarahat hupenee sinne. Toivotaan, että karvakorvalta löytyy vaan rasvapatti, ettei olis kasvain.

Eli meitä ulkopaikkakuntalaisia on nyt sitten neljä kipaletta. Peruin yhden huoneen sieltä miltonista kun nyt ei kolmea tarvita. Varattuna tällä hetkellä siis kaksi kappaletta 2 hh. Eli tätille, miialle, inhikselle ja taaperon äipälle Mennäänkö me nyt sitten kaikki hotelliin vai meneekö joku Nintzun luo vai miten tehdään? Sumplikaa te täällä ja mä käyn sitten lukasemassa mihin olette päätyneet! Tai jos sä Nintzu laitat mulle tekstaria tai ihan miten vaan.

Tätiltä sainkin jo nimen ja numeron ja jos muut lähettäis vielä koko nimensä niin saan ilmoitettua tuonne hotellille.

Mun täytyy täti miettiä vielä millä junalla tulen. Olis kiva kyllä saada matkaseuraa tampereelta eteenpäin, mutta bussílla kulkeminen tampereelle asti ei kamalasti houkuta. Katsotaan.

Ja nyt mää lähren taas.. :wave:
 
tätiääni
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.06.2006 klo 21:19 Miia-73 kirjoitti:
Nii eiks se nyt mee nii et ollaan hotellissa ketkä sinne tullaan.. nii ei jää tyhjää huonetilaa.. ei siis kenenkää tartte maksaa kahden hengen huonetta yksin..
Kannatetaan.

Onko ketkään jo päättäneet, että ketkä on keijenkin kanssa samassa huoneessa? Vai paritellaanko siellä paikan päällä?

Tuli mieleeni, että kun tuolla Pekalla on nyt joku 8kk:n kriisi ja hää kitajaa par kertoo yössä, niin häiriintyyköhän kanssakolleegavauva... Tissillä pitää hänet sitten hiljentää. Saapahan erityiskohtelua sitten.

Onkohan siellä hotellillla syöttötuoleja...
Voikohan siellä sisällä rällätä vaunujen kanssa...
Pääseeköhän siellä iltasaunassa mitenkään käymään...
On paljon tuumittavaa vielä...

Meillä pitäis olla sellaset nimikyltit rintapielissämme niinku hoitsuilla, että oppii kuka on kuka... Voipi mennä hetki ennenku tää vanha narttu oppii uusia naamoja yhistämään uusiin nimiin...

Eikö sieltä leheltä tosiaankaan ole tullu mitään vastausta siihen kirjeeseen? Johan on...

Jännittää jo pirusti. Ensinnäkin miten junamatka menee ja eksyykö sitä kaatosateeseen Jyväskylän syrjäkujille, hajooko puhelin, puretteko työ muut mammat minuu, piereksinkö mie pahasti yöllä...

Pitää mennä laskemaan vielä paljon pitää rahnaa varata koko reissua varten kaikkinee syömisineen, juomisineen ja matkamuistoineen.
 
Voi harmi, kun Sebuni ei pääsekään lähtemään \|O Lähtijämäärä vain supistuu ja supistuu, nyyh... meille voi edelleen tulla joku yöksi, mutta sit joku joutuu maksamaan yksin hotellihuoneensa...Mutta tehän sen päätätte eli jään odottelemaan päätöstänne :p
 
tätiääni
Voe venäjä! Tapaamiseen on nyt sit vaan viikko aikaa! Täs pitää nyt ihan ruveta pakkaamaan ja junalippua tuumimaan. Pysykää nyt jäljellejääneet terveinä ettette jää riennoista pois! Miekii yritän yskiä mahollisimman paljon ettei sit viikon päästä tarviis.

Tapaamisiin!
 
Ei kait sinne nintzulle nyt kukaan mene kun niitä huoneita on kaksi ja sinne kaikki mahtuu?

Tänään mun oli pakko nauraa kun kaverin kanssa mentiin sen hotelli miltonin ohi. On se kyllä sellanen rumilus ulospäin, että voi pieksut sentään. Ihmetyttää kun jyväskylää koko ajan uudistetaan niin miten kaupunki ei ole pakottanut sitä hotellia kunnostamaan ulkoa päin.

Jokohan mie olen kaikille numerot antanut? Oman muistilaapuni perusteella yhdelle en ole antanut joten annan nyt varmuuden vuoksi.
 
Minä se täällä vaan häiriköin!!!!!!!!
Ku tuli mieleeni semmonen asia, että onko teillä jollakin semmonen puhelin, jolla voipi valokuvata ja miulle jonkinmoisen potretin teitistä tapailijoista faksailla..........Jos löytyypi ni voisin tuon numeroni laittaa, ni jos työ viittisitte vaikkapa ryhmässä poseerata ja laittaa kuvan tulemaan, ni pääsisin sitte arvuuttelemaan täällä keskenäni, jotta kuka kukin on ja leikkimään mielikuvitusleikkiä, että mukana matkassa olen.......(halvat on hullun huvit.......)
 
tätiääni
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2006 klo 23:21 katja1 kirjoitti:
Ku tuli mieleeni semmonen asia, että onko teillä jollakin semmonen puhelin, jolla voipi valokuvata ja miulle jonkinmoisen potretin teitistä tapailijoista faksailla..........Jos löytyypi ni voisin tuon numeroni laittaa, ni jos työ viittisitte vaikkapa ryhmässä poseerata ja laittaa kuvan tulemaan, ni pääsisin sitte arvuuttelemaan täällä keskenäni, jotta kuka kukin on ja leikkimään mielikuvitusleikkiä, että mukana matkassa olen.......(halvat on hullun huvit.......)
Hyvähyvähyvä! Kannatetaan! Saapihan sitä kuvaa sitten laittaa vaikka sähköispostilla muillekkii halukkailla. Ja tottahan toki myö kuvataan kamerat pullolleen,eiköstä vaan!

Ja kukakekä, oisko vaaksa, että laitetaan hupaisaa vaatetta päälle... Mie oon jo pitkän aikaa tienny miun reissupaijan! Sittenpähän näätte jos ei Pekka pukli sitä matkalla.


 
Hups, meinas tulla jo ikävä olla kun en päässy koneelle..
No tuleeko mua kukaan vastaan kun mun juna on siellä 16.10? Ja mikäs sen hotellin osoite olikaan kun ei oo tullu kirjailtuu ylös... :ashamed: Jos vielä käy nii et pitää ite ettii ja eksyn sinne suureen kaapunkiin.. :p
Mulla ei kyllä satu oleen mitään jänskää päälle..täytyy vielä miettii..Ei taida olla meikällä kun ihan tavallisia kamppeita.. :/
Ja täti oli oikeessa ei naamat ja nimet meinaa enää millään yhistyy ja pysyä mielessä! Aika noloo,ne on taottava vaan :headwall:
:wave:
 
Älä Miia välitä, eipä ole mullakaan kuin ihan tavallisia vaatteita. En kyl tosin tiedä niistäkään, että mitä laittaisin päälle. Kamalia ongelmia mulla... Enää 3 päivää...Mä hypin jo seinille... :p
 
Mites me oltiin sovittu tämä rehvaaminen? Katsokaas kun ei sama pää enää jaksa muistaa!

Monelta te olette täällä paikan päällä niin voisi hiukan tarkemmin tehdä viimehetken suunnitelmat?

Miia-73, jos haluat niin tulemme sinua asemalle vastaan ettei tarvitse tuntemattomassa kaapunnissa seikkailla.

Harmin paikkanen mutta minä joudun poistumaan keskuudesta sitten viimeistään 19.00 iltapuurolle kotia ja lasta unille laittelemaan.

Haluatteko te, että teidät hotellille saatetaan vai onko jollakin valokuva muisti?? Minä voin saatella mutta heitän ipanan ensin kotia jotta isi alkaa hänen kanssa iltatoimiiin.

Ainolassa eli tanssilavalla toimii siis sumppila joka aukeaa vasta klo 15 ja siellä muistaakseni oli mikro jossa saattaa saada lämmitellä muksujen eväitä, ei olla varma.
 
Hellouuu!! :D

Apua, muakin alko nyt jännittämään kun luin teidän juttuja. Mitä jos me ei tullakkaan juttuun vaan kaikki tuijottelee kiusaantuneena seiniä siinä aikansa kuluksi. No ei, tuskin näin käy, mutta on se jänskä katsoa minkälaisia mammoja täältä kirjoitusten takaa löytyy.

Ilokseni huomasin, että Taaperon äippäkin on "hengissä". Eli meitä nyt sitten tuo neljä hotellissa yöpyjää. Huonejaosta ei ole sen enempää ollut puhetta. Silloin sätissä ajateltiin Miian kanssa, että mennään samaan huoneeseen, kun ei siellä ollut muita hotelliyöpyjiä paikalla. Mutta mulla ei ole väliä kenen kanssa jaan huoneen. Pohdin samanlaista kuin täti tuossa aikaisemmin, että miten mahtaa käydä kanssavauvan unien, jos Ben sattuu heräämään. Yleensä hän kyllä kerran ainakin heräilee vähän parkumaan ja yötarjoiluhan meillä on loppunut, niin sitä saattaa hetken kestää. Mutta minäkin voin sitten kai tissillä vaimentaa ulisijan. Yks mikä muuten saattais vaikuttaa paritteluun on vauvojen nukkumaanmenoaika. Olis varmaan hyvä jos suurin piirtein samaan aikaan olis nukkumaan meno?!! Meillä mennään siinä kahdeksan jälkeen unille.

Mä tulen jyväskylään sillä pikajunalla, joka on paikalla 13.37 ja hakeudun sitten hotelliin ja sitten varmaan soitan teille ja kysyn missä mennään. Toivottavasti olette vielä jossain lähistöllä niin löydän teidät ja pääsen messiin.

Nyt lyö päässä tyhjää, palataan asiaan kun taas jotain muistuu mieleen.

Nähdään ylihuomenna (jo)! =)
 
:D heips, pian nähdäänkin..

Simppa menee yöunille ylensä ysin aikoihin ja ennen sitä on iltapuurojen aika..Riippuu aina hiukan siitä kuinka väsyny ukko on.. ja heräilee aamulla n. seiskalta.
Otan noi vaunut mukaan ja oon miettiny et pystyiskö Simo nukkuu vaunussa yön? Onko liika ahdas nukkuu pitkä yö siinä :/ ?
Jos asemalta ei kauhee matka oo hotellille nii en kai mä voi eksyä jos hippastelen sinne Simon kans itteksein.. Neuvotte vähä reittii.. Oliko sen hotellin sivut täällä joskus? Voisin vilkuilla sitä karttaa vielä..
Karsee heinänuha yllätti taas..nuuskis :snotty:

Nähdään :wave:
 
tätiääni
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2006 klo 12:27 Miia-73 kirjoitti:
Simppa menee yöunille ylensä ysin aikoihin ja ennen sitä on iltapuurojen aika..Riippuu aina hiukan siitä kuinka väsyny ukko on.. ja heräilee aamulla n. seiskalta.
Otan noi vaunut mukaan ja oon miettiny et pystyiskö Simo nukkuu vaunussa yön? Onko liika ahdas nukkuu pitkä yö siinä :/ ?
Jos asemalta ei kauhee matka oo hotellille nii en kai mä voi eksyä jos hippastelen sinne Simon kans itteksein.. Neuvotte vähä reittii.. Oliko sen hotellin sivut täällä joskus?
Pekalla on melko samanlaiset rytmit.
Mie otan vaunut kans ja nukautan Pekan siinä kopassa lattialla. Tällaiset oli suunnitelmat. Hää nukku mökilläkin kopassa, niin saal uvan mahtua nytkin.

Eikös se ollut se Hotelli Milton? Sillä hau-haulla löysin hotellin sivut. Kai se on sit oikee.

Mie taijan tulla pikajuna 920:lla ja asemalla olen 13.10. Onko samalla junalla tulijoita?

moimoi!
 
Ajattelin vaan ilmoitella, että näillä näkymin minä ja Erinkin tulemme teitä junalle vastaan siinä klo 13 jälkeen. Valitettavasti joudumme kyllä jättämään teidän seuran jo klo 18 jälkeen, sillä Erin syö iltapuuronsa siinä klo 18.30-18.45 ja menee iltatisulle n.19.15 ja nukkumatti kaappaa neidin mukaansa puoli kasin tienoilla. Ylihuomiseen :wave:
 
minä ja jere tulemme hämeenlinnasta ja vaihdamme tampereella pikajuna 911 jolla saavumme jyväskylään jyväskylässä 13.36.

Taidamme olla kaikki samoihin aikoihin siellä... Ja jos siellä on joku vastassa ei meillä ole hätäpäivää kunhan vain tunnistamme toisemme. Ehkä ne täyteenpakatut hyökkäysvaunut ole jo aika hyvä merkki.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2006 klo 14:28 taaperon äippä kirjoitti:
minä ja jere tulemme hämeenlinnasta ja vaihdamme tampereella pikajuna 911 jolla saavumme jyväskylään jyväskylässä 13.36.

Taidamme olla kaikki samoihin aikoihin siellä... Ja jos siellä on joku vastassa ei meillä ole hätäpäivää kunhan vain tunnistamme toisemme. Ehkä ne täyteenpakatut hyökkäysvaunut ole jo aika hyvä merkki.
Minä tulen sillä samalla junalla!! En ole vielä lippuja ostanut, mutta netistä katsoin, että se on se. Mehän voidaan etsiä toisemme sitten jo junassa, niin saadaan matkaseuraa.

Me saavutaan 25 min. tätsyn ja peksun jälkeen. Jos Vaaka (etkös ajatellut tulla vastaan) ja täti jaksaa odottaa meitä niin voitais mennä samaa matkaa hotellille?? Hyökkäysvaunut kieltämättä saattaa vähän auttaa tunnistusta, mutta olisko asemalla joku helppo paikka minkä löytää, minkä edessä voitais tavata?

Mä ajattelin kanssa, että otan noi vaunut, en matkarattaita. Saa Been paremmin suojaan auringolta ja voi myös nukkua siihen jos on tarvis. Niitä vauvojen sänkyjähän siellä on meille 3 varattuna, että niitäkin me voidaan hyödyntää.

Voih, te olitte täällä jo suunnitelleet matkagarderoobitkin valmiiksi. Mulla ei nyt myöskään mitään repäisevää ole laittaa. Ellen sitten laita nahkahousuja kesähelteeseen, sehän vois olla aika extreme. Huomaatteko miten en edes pidä vaihtoehtona sitä, että niitä ukkoskuuroja saattaa tulla. Eeehhei.
 
Treffasin tänään tuota nintzua ja kävimme tsekkaamassa tilanteen sieltä tanssimalavalta. Se siis ovensa aukaisee kello 15 ellei toisin sovita ja on auki 02.00 saakka. Saamme levitellä vilttejä ym. muita vauvan tykötarpeita niin paljon kun tahdomme ja kuulemma muut asiakkaat saavat mennä muualle jos meistä on häiriöksi :whistle: Mikrot löytyy joissa voipi vauvan ja vaikka mammojenkin eväitä lämmitellä. Vessaa ei älytty tiedustella mutta kaippa sellanen on koska se on kahvila/kesäteatteripaikka mutta sitä en osaa sanoa onko huussi vai vessa elikkä kosteuspyyhkeet mukaan jos ei vettä ole kun järvessä. Mukavan oloinen setä oli siellä. En katsonut käykö kortit maksuvälineenä joten rahua mukaan ja kahvin hinta oli 1.50? ja paketti grillimakkaraa irtosi 2.50?

Suunnittelimme näin, että jos teille käypi niin menisimme jo sinne lavalle ja ohjeistamme miian puhelimella perille koska miia tulee niin myöhään ja minä ja nintzu joudumme yöpymään kotona niin teillä olisi vielä turina aikaa toisistanne kun me poistumme seurasta.

Ukko joutuikin menemään nyt iltavuoroon, että toivottavasti ette suutu ja pety mutta joudun olemaan Nikon kanssa viimeistään kotona kello 19 syöttämässä puuroa ja laittamassa unille. Voin toki saattaa hotellille mutta lähdettävä olisi sitten viimeistään 18.30 takaisin kaupunkiin et kotia kerkiän.

Nyt on pakko mennä suihkuun ja ajelemaan jalat.<br><br>
 
Heip taas!
Kyselen tässä ton lavan paikkaa, onko se siellä ainolan rannassa eli tuleeko sillan ylitys?? Kattelin tota karttaa vaan sillä silmällä että jos olis siellä päin??
Ja soittelen sitte et missä päin oon tulossa..
Nii mulle on ihan sama sitte toi sijottuminen siellä hotellissa, et kenen kans meen samaan.. Jos Pekka nukkuu samoi aikoja kun Simo, nii käyhän se teijänkii kans huonejako.
Oli kai vielä muutakii.. vaatetta erikoista ei meikäläisellä oo. Ihan on tavan kuteet kaapista.
Nii toi oli, et jos tullessain jätän hotellille kassejani niin on tiijettävä sillon ees et kenen kans kimpassa oon et antaa avaimet mulle siellä..
Juups..poistun taas ja tuun kun tulee mieleen jottain.. :wave:
 

Yhteistyössä