***LOKAMASSUT -08 toukokuussa***

Mä olen vaunut jo ostannut: emmaljungan duo edget. Kyllähän se kirpasi....mutta onpahan hienot ja hyvät omaan mieleen.

mä en tunne vieläkään liikkeitä!!! Miten luulette ensisynnyttäjällä niiden tuntuvan ekaa kertaa viimeistään? Muuten vointi hyvä, välillä vaan täytyy tulla huilaamaan ja surffaamaan :) tuolta ulkoonta...
rv 19+3
 
elämänperhonen älä hätäile niitten liikkeitten suhteen. Itse olen tuntenut liikeitä ehkä kaksi kertaa ja niin olemattomia oli ne, että ois helposti voinu mennä ohikin. Oot siis voinu tuntea niitä,mutta et ole osannut tunnistaa niitä..se kai on ensisynnyttäjillä "ongelma". =)
Itsekin siis kuulun samaan joukkoon, ensimmäistäni odotan.
Ja joko sulla on ollu rakenneultra? Tai menetkö siihen? Siinähän näkee missä kohtaa istukka on, ja jos se on edessä, niinkuin esim. mulla, niin se tässä vaiheessa vaimentaa aika paljon sikiön liikkeitä.

Eli ei syytä huoleen vielä, kyllä ne sieltä vielä liikkeet löytyy ja neuvolassa voi varmasti käydä tarkistaa sydänäänet, jos kovasti huolettaa..

maisis&nti kupu 21+2 :heart:
 
Kirjoittelen vielä nyt tänne, kun ei ollut vielä uutta keskustelua kesäkuulle.

Täällä ollaan toivuttu mahataudista ja elämä on taas raiteillaan, ihanaa! Voi kun nyt olisi sairastamiset sairastettu vähäksi aikaa taas.

Ollaan nyt tervehtymisen jälkeen oltu niin paljon menossa, ettei ole ehtinyt kauheasti kirjoitella.

Rakenneultrassa käytiin perjantaina, kaikki oli niin kuin pitikin eikä mitään poikkeavaa löytynyt. Sukupuolta kysyttiin, ja tyttöä vähän veikkaili, mutta vauva oli kyllä sellaisessa kippurassa ettei siitä yhtään voi olla varma. Jos neuvolassa vielä ultraavat, niin pitää kysyä uudestaan. Mutta eiköhän se tyttö ole joka tapauksessa, mun on aika mahdotonta kuvitella että meillä olisi poika, jostan syystä.

Vaunuista on ollut taas puhetta, me ostetaan varmaan vasta sitten syksyllä. Tuplarattaat täytyy hankkia, todennäköisesti tilataan Teutoniat Saksasta. Pitää vaan sen verran ajoissa tilata, että ehtivät saapua ennen vauvan syntymää.

Me tuossa mietittiin miehen kanssa äitiyspakkausta, ja ajateltiin, että ehkä me voitaisiin kuitenkin se ottaa. Se 140 e katoaisi kuitenkin niin nopeasti, ettei siitä paljon iloa olisi. Ihan kivoja vaatteita näyttäisi pakkauksessa olevan, tosin esikoisella ei tullut yhtään potkuhousuja käytettyä, ja niitä näytti nytkin olevan tosi monet! Mutta ehkä niitä voisi yrittää opetella käyttämään... On vaan niin hankalat riisua vaipanvaihdon yhteydessä. Ja kestovaippoja oli pakkauksessa useampikin, ne tulisivat kyllä kovaan käyttöön. Haalarikin oli kivan näköinen, on kyllä vähän liian iso, mutta ehkä se ei niin kovasti haittaa.

Kohta pitää ruveta keittelemään tytölle iltapuuroa. Saatiin miehen kanssa vähän siivottua kotia, vaikka meillä on kyllä sellainen kestokaaos, ettei täällä mitään kovin siistiä saa tekemälläkään. Kiva silti, ettei juokse pölykoirat jaloissa :) (me ollaan aika laiskoja siivoamaan...)

Mukavaa uutta viikkoa kaikille!

Kirsikka rv 19+3
 
pyllis-pyllis; teretulemast! sama aika, sama paikka näköjänsä meillä =) nanna varmaan lisäilee listaan? Tai sit joku joka osaa tehdä uuden listan kesäkuuhun meille..

Meillä mies mahataudissa:x Mä en haluuu!!

Mut nyt meen takasi surffailee kestovaippasivustoille, tää oli tällanen pikakurkkaus :wave:

huitshapeli ja lilliputti 18+5?
 

Yhteistyössä