*** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa vol 2***

Lokamassut 2008

29.9
SadButTrue

30.9
marimilla....Esikoinen....................................

1.10
Silleri..........Kolmas

2.10
pienimato ..Esikoinen....................................JS
Nanna81....Esikoinen....................................LKS
Adett e.......Esikoinen....................................SeKS
Katiapatia..Toinen.........................................Kät

3.10
Cristiina........Esikoinen..........................K-HKS....Clomit apuna
pumppernikkeli...Viides.......Oulu....................OYS

4.10
Miuku79............Esikoinen........Espoo.............3. Clomit
Kaneli-07......Esikoinen..................................TAYS
Helmi72........Toinen.......................................TAYS
jasmara........Komas.......................................TAYS
Liina81.......Kolmas.........................................LAS

5.10
Vividina.........Esikoinen
Keltsi.............Esikoinen
Emppu80.......Toinen.......................................HYS
Mitcha............Kolmas..........Lohja...................LS
Taotao -.........Kolmas.........
zizilisko..........Kolmas......................................Kät

6.10
FPI....................Esikoinen...................................JS
Emilyn...............Toinen......................................KOKS
KerroTokiLisää..Komas......................................Kät

7.10
miimu86............Esikoinen...........Espoo..............JS
Miikkis...............Esikoinen...........PHKS.....1.IVF, 3 km takana
Nush81.............Esikoinen...........Helsinki..
kuusikon äiti.....Seitsämäs.................................OYS


8.10
Onerva..............Esikoinen
Hipsuli...............Toinen......................................OYS
Ihaa81..............Toinen (miehelle 1.)..................TAYS
mutzi81.............Kolmas (1.yhteinen).................K-SKS
mari75...............Kolmas (1.yhteinen).................TAYS
Anni-äiti ............Kolmas ja neljäs.......................KYS

9.10
Onnimanni84.....Kolmas.............

10.10
töhö....................Esikoinen...............................SEKS
nuorityttö..........Esikoinen...........Oulu...............OYS

11.10
Novelle78..........Esikoinen...............................K-SKS
Pompo79...........Toinen....................................OAS
hobitti2003 .......Toinen...................................SEKS
Kielo81...............Kolmas..............

13.10
kurnis................Toinen................................Tyks


14.10
toiveikasodottaja..Esikoinen......................SeKS
Dasale...............Toinen.............
Jen-...................Toinen


16.10
veetoheto.........Toinen..................................K-HKS
apila87..............Kolmas

17.10
Marza1970..........Toinen.....................................PS
Lutumutunen.......Kolmas...................................OYS

19.10
Taralee..............Esikoinen.............................LKS
Paukkuli.............Esikoinen............................OYS
Angel Eyes ........Neljäs.................................EKKS
AinoAmanda.......

20.10
geri..................Esikoinen..............................EKKS
kulti...................Esikoinen..............................KSKS
kukkis2..............Toinen..................................LUS
ruujakengu.......

21.10
matonna..........Toinen...................................KAKS

22.10
Eijukka............Esikoinen
Amelia3...........Esikoinen
tapsu85..........Toinen...................................MKS
Tyllerö08.........Kolmas

23.10
ninnis86...........Esikoinen
Kirsikka83........Toinen..................................Kät
gibbon ............Toinen.................................SatKS

24.10
Annimaria72....Esikoinen..............................JS
leijona80.........Viides...................................SKS

26.10
Julietta............Esikoinen.............................P-HKS

27.10
meela..............Esikoinen

28.10
Kärppänä heinälatoon...Esikoinen.................Tays
Ulpulummukka...............Esikoinen..........

29.10
amalia81 .....................Esikoinen..................LS/LUS

30.10
Säde82........................Toinen
Tove-81........................




Ei tarkkaa laskettua aikaa:

Kristiina81..........Esikoinen
memmy...............Esikoinen
Norde..................Esikoinen
Naurukohtaus.....Toinen
Hippu84Espoo
Cinderella22


Meitä lokamammoja on yhteensä 79!








Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
JS = Jorvin sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PK2S = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
NKL = Naistenklinikka
OAS=Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
PS = Porvoon sairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SAS = Salon aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS= Ålands centralsjukhus




Linkit aiempiin keskusteluihin:

tammikuu 2008 : http://keskustelu.kaksplus.fi/t954971,50
helmikuu 2008 1/2: http://kaksplus.fi/keskustelu/t956488

 
Etpä ollut ainoa joka ei päässyt kirjoittamaan mitään. Nyt väsyttää ihan liikaa, jo puoli neljältä aloitin kellon tuijottamisen, joten pakkohan se oli sit kuuden jälkeen jo luovuttaa :/
 
Kiva kun alotit uuden :flower: Eilen ei tosiaan päässy viimeselle sivulle enää ollenkaa.
Meillä oli täällä eilen pojan 8v synttärit. Poika oli kutsunu aika lauman koulukavereitaan ja meno oli ihan sen mukanen :p Pojat oli poikia, todistetusti... :heart:
Mulla on joinakin aamuina ollu kuvotus olo, muuten olo on oikeestaa pelkästää mahtava :) Ja rinnat kasvaa kauheeta kyytiä, sekin on tälläi pienirintaselle pelkkää plussaa. Enää en oo stressanu oireettomuuttani, hyvähän tää vaan on ku on hyvä olo. Ja kun sillon siellä ultrassa näky sykkeet ja kaikki oli hyvin ni nyt on vast alkanu vähän nauttii.
Odotan vaan ihan hirveesti et tulis se 12 rv täyteen ni pääsis sinne np-ultraa ja sais alkaa kertoilee ihmisille tästä masuasukista.

Liina ja pikku 7 + 2-4
 
Heipparallaa!! Joo en minäkää päässy viimeselle sivulle ja ehin jo melekee koneen hajottaa ku meni niin hermot :LOL: ite joutuin jäämään pois koulusta ku oli aamulla NIIIIIN kamala olo.. :ashamed: oksensin kaiken mitä ehin syyä ja sitte huimas ihan tajuttomasti niin en uskaltanu lähteä kävelee ku tiiä jos oisin keikannu jonnekki tien poskeen :x
Mulla on maha niin turvoksissa että kyllä siitä tajuaa jokainen joka on lapsen tehny että mistä on kyse..anoppi tulee viikonlopuksi meille nii saapa nähä että miten käy :whistle:
Mulla on kans rinnat kasvanu aika paljo..ei oo kyllä hyvä asia minun kohalla ku ne on muutenki jo niin älyttömän isot että tulee nyt selkä kippeäksi :| eikä sopivia liivejäkään tunnu löytyvän ku oikeista liikkeistä..
 
Huomenta!

Sama juttu täällä että viimenen sivu jumittaa, oli joskus aikasemmin tuolla vauvakuume-puolella sama homma. Sit alkoi vaan yhtäkkiä toimimaan.

Gerille huomasin tuossa että oltaisiin menossa melkein samaan aikaa samasta paikasta hakemaan vauvaa, jos kaikki menee hyvin. :)

Meillä ois ensi kuussa sama homma kun Liinalla. Esikko täyttää 9 ja pari viikkoa siitä etiäpäin keskimmäinen 8. On aina melko hulina kun noita synttäreitä järjestää. Ja meilläkin siis kumpikin poikia. Katsotaan selvitäänkö hengissä. ;)

:'( Tänään joutuu menemään töihin. On ollu niiin mukavaa olla kotona, että oikein ahistaa tuo töihin meno. Olis vielä yövuorokin. :'(

Oma olo on ihan hyvä. Sentään siis jotain positiivista. Mutta nyt siivoilemaan. :wave:

 
Uskaltaudun nyt kurkkaamaan tänne puolelle :) Tänään sain testiin haamuviivan, näkyi kuitenkin ihan selvästi. Nyt vaan toivotaan, ettei mene kesken. Pitää vielä testata uudestaan muutaman päivän päästä.

Olen 24 v. äiti Helsingistä, esikoinen on 3/2007 syntynyt tyttö. Kohta päästään siis juhlimaan 1 v synttäreitä :)

Eli jos kaikki nyt menee hyvin, niin tietoihin voisi lattaa, että toinen on tulossa, la kuukautisten mukaan 23.10, synnytys varmaankin kätilöopistolla (esikoinen syntyi ihan tavallisella puolella, nyt kiinnostaisi haikaranpesä).

Nyt vaan toivotaan tosiaan, että viiva testissä vahvistuu, ja pikkuinen pysyy matkassa!
 
FPI
Heippa!

Tervetuloa kirsikka83!

Sama vika, tuo viimeinen sivu jumitti, mutta hyvä, että uusi ketju aloitettiin! :)

Cristiina ja Hipsuli (ja oliko muita?), joko ootte ultranneet? Mulla klo 16.15, enkä saa mitään töissä aikaiseksi, kun vaan kattelen kelloa ja jännäilen...huh!

Mulla on kanssa rinnat kasvaneet aika lailla ja ei oikeestaan tarttis, ovat normaalikokoisina ihan sopivat, nyt kiristää T-paidat...

Olo on vaihteleva, nyt taas hyvä, kun kävin lounaalla, mutta sitä ennen kyllä huimasi.

Ihanan aurinkoinen ilma ainakin täällä Helsinki-Espoo akselilla ei aurinkoista päivää kaikille! :heart:
 
Olen ollut hirveän väsynyt muutaman päivän ajan, ja palelua ja pientä turvotusta on ollut. Samat oireet oli esikoisen alkuraskaudessa. Esikoisen odotusaika oli tosi kamala, oksensin viikolta 6 viikolle 30, niin etten oikeastaan pystynyt mitään tekemään. Viikolta 11 lähtien oli tosi runsasta verenvuotoa, joka kesti muistaakseni ainakin kuukauden. Ja jostakin viikolta 25 lähtien oli kamalat liitoskivut... Verenpaine oli ihan onneton, joten meinasin pökertyä tosi helposti.

Nyt toivon lähinnä että tuo oksentelu olisi edes jotenkin vähäisempää. Aion kokeilla kaikki poppaskonstit, koska enhän saa mitenkään esikoista hoidettua, jos makaan pää sangossa koko päivän. Esikoisen aikana jouduin kyllä käyttämään pahoinvointilääkkeitä, etten olisi kuivunut liikaa. Pitää lähteä ensi viikolla apteekkiin hakemaan kaiken maailman vitamiineja ja inkiväärikapseleita, ja nyt olen päättänyt syödä läpi yön jotain pientä, jos se auttaisi...
 
Minulla on kans tänään se ultra. Jännitää niin pirun paljo ettei töistä kyllä tuu mitään. Vielä 1,5h ja sitte kuulee jatkanko täällä onnellisena pienen kanssa vai en.... Onnea kaikille ultraan matkaan jotka ovat sinne myös menossa tänään!
 
Hei! Kuuluukohan asiaan runsas valkovuoto, tai sitten mulla on jotain virtsankarkailua :LOL: , no ei kyllä naurata. Tuntuu että alapää on märkänä ja haisee koko ajan. Ällöä.

Muutenpa eioo oireita ilmaantunu, oon kyllä aamulla syöny leivänkannikan ja tuoremehua varmuuden vuoksi. Väsyä on ehkä jonkin verran.

Kärtyisyyttä kyllä esiintynyt ylenmäärin jos sen voi oireeksi laskea, toissailtapäivä ja iltakin meni aivan ukko-kullalle äkäillessä, sitten on paha mieli kun oon niin kamala känkkä-akka. mutta hermoja ei ole. Asioita kääntelee ja vääntelee päässään aivan kuin joku olis vialla vaikka kaikki on enemmän kuin hyvin. Itkettää ja vollotuttaa välillä. jospa se tästä iloks muuttuis. No tänään vaikutttaa hyvältä, oon melkein saanu siivottua ja esikon haen pian hoidosta, eikä väsytäkään juuri vaikka oli yön töissä. ja vapaat alko :D ...
 
Tervetuloa Kirsikka83

Tosiaan alkoi illalla jo ärsyttään kun se viimenen sivu ei aukee... Mutta jatketaan täällä.

Mullakin alkoi sit jotain oireita ilmaantuun tänään. Ekan kerran ei tee mieli kahvia, ei varsinaisesti ole pahoinvointia, mut ei vaan tee mieli. Ihme sinäänsä, et yli 20 vuotta kahvia juoneena ei maistu. Sama vika oli kyllä aikasemmissakin raskauksissa.
Toivottavasti ei tarvi kyläillä kauheesti seuraavan kuukauden aikana, kaikki nimittäin arvaa, et jotain on tekeillä, kun mulle ei maistu kahvi :LOL:

Muina oireina jatkuu rintojen arkuus, ilman liivejä ei viittis olla yhtään. Alavatsa on turvonneen olonen, taitaa aiemmat raskaudet vaikuttaa ;)

Mielenkiinnolla ootan ens viikon neuvolakäyntiä. Tänään jo täyttelin papereita mitä sieltä lähetettiin...

Pompo79[/b] mulla on myös vuoto lisääntyny niin, et välillä epäilyttää et onko lirahtanu. Normaalia lienee siis. :D
 
Tervetuloa kirsikka.
Jos mulle ilmenee pahaa oloa niin kahvi ei maistu yhtään ja sit käy kuten jasmaralle et kaikki arvaa :ashamed: se ei olis yhtään mukavaa. me kun suunniteltiin et kellekään ei puhuta, saavat sit itse huomata joskus... ;)
 
Kiva kuulla että muillaki lorisee housuissa :LOL: itekseni oon meittiny että kuuluukohan se tähän vai mitä ku normaalisti en käytä pikkuhousunsuojia vaan nyt on kyllä ihan pakko pitää koko ajan ku nii holovaa valakovuotoa tulemaan!! Tosi inhottavaa ku tuntuu että haisee koko ajan!! :/
 
Helou! Taitaa tuo valkovuoto homma ihan kuulua asiaan. Muistan että ekassa raskaudessa ja samoin nyt, on alkuun sen takia pitänyt juosta jatkuasti vessassa tarkistamassa että tuo vuoto on tosiaan valkkaria eikä verta.

Kirsikalle minultakin tervetuloa!

Kahvista: Minä en voinut ekassa raskaudessa j uoda sitä alkuunkaan. Teetä litkin sen korvikkeena. Nyt on taas ihan äinpäin tämä homma. Aamulla keitän kahvia ja laitan ihan pulloon että saan heti lisää ja ei vahingossakaan pala. Sitten kohta keitän taas lisää. En ymmärrä miten niin paljon nyt sitä menisi. Eikös sekin lisää keskenmenon riskiä jos liikaa juo. En kyllä iltaisin sitten keitä ollenkaan sitä.

Ei taida kukaan muu olla tulossa synnyttämään KAKSiin? Ainakaan tuossa listasa ei ollut ketään. Voi teitä onnelisia jotka pääsette jo ultraan! Minä en päse vielä aikoihin! Montako ultraa muualla tarjotaan? Täällä taisi olla 2 tai 3. En muista varmaksi kun jouduin viimeksi käymään useammin loppuajasta. Hmm... lähetetäänköhän minullekkin jotain lappuja etukäteen neuvolasta. Ei taidettu viimeksi laittaa. MInua vähän sieppoo kun se minun terkka on alkanut puolikasta tekemään niin siellä on nyt yksi toinenkin terkka ja en tykkä siitä yhtään. Käytiin esikoisen 2v neuvolassa ja se toinen nainen oli siellä. Tosi takkusta oli sen ihmisen kanssa jutteleminen, ei meinannut mitään irrota kummaltakaan. Silloin mietin kun käytiin siellä että eipä tarvitse vuoteen tulla tänne... no ei ihan käynyt niin kun nyt pitää mennä joka kuukausi sinne.
:LOL: Ehkä kestän tämän kohtalon nyt kuitenkin. Ihan suunniteltu lapsi on tämä kakkonen, en vaan ajatellut että niin pian sen kiroamisen jälkeen raskauduin kun jo niin kauan oltiin yritetty.

Omaa napaa lisää. Väsymys on ihan hitonmoinen. Ei tekisi aamulla mieli nousta sängystä ollenkaan. Nytkin poika on päikkäreillä ja minun piti mennä kanssa niin tähän jumituin. En taida keritä enää nukkumaan kun kohta herää tuo kuitenkin. Huonoa oloa on podettu täällä. Varsinkin iltaisin kun hammaspyykillä on niin meinaa oksennus tulla. Ja pyörryttää kummasti. Sitten on semmoinen hassu oire tullut minulle, olen hirveä löppäkopra ollut muutaman päivän. Mikään ei pysy käsissä ja tämä kirjoittaminenkin on hieman siinä ja siinä... että elkää kirjoitusvirheistä välittäkö :whistle:

Sitten semmoinen juttu.... Tuossa miehen kanssa noita aviollisia juttuja harrastetiin eilen, minulla tuli sen jälkeen tosi kauheita kipukohtauksia. Ei ne tainnut mahasta tulla, mutta tuolta luustosta jostain kai säteili. Siltä se ainakin tuntui että häpyluun takaa levis ja tuntu tuolla takapuolessa asti. en voinut liikkua saati kävellä. Istuminenkin oli ihan helvettiä kun kävin vessassa. Muistan että esikoisen synnytyksen jälkeen oli vastaavia kohtauksia toipumis vaiheessa kun kävi esim. vessassa. Mutta mitähän hittoa se eilinen oli.... Mietin että onkohan se tuosta kohdun nipukasta tullut kun se kai voi aristaa alkuun. Outoa kyllä oli. Vaikea selittää miten se sattu mutta kovaa sattu. Helpotti kyllä yhtä nopeaa kun tulikin. Onko kellään muulla alkuun ollut tuommosta???

Pitää varmaan tästä alkaa jotain paikkoja vaikka järjestämään kun tulee huoltomies käymään kohta. |O
 
Tervetuloa Kirsikka mukaan! :D

Mullakin riitti tuota valkovuotoa kovinkin runsaasti muutaman viikon, mutta nyt se on loppu! Ei tuu enää semmosia hulahtamisen tunteita... No sitten tilalle on tullut pahoinvointi... Kolmena aamuna on saanu aamupalan kahdesti syödä kun eka on oksennettu.. Huoh. Päivä menee ihan ok kun muistaa vaan parin tunnin välein jotain syödä. Lisäksi mukava seuralainen on myös ummetus... Esikoisestakin muistan tässä vaiheessa syöneeni pahoinvoinnin keskellä luumu sosetta :$ Kyllä on ihanat nämä vaivat! Ja kun pitäisi päivät jaksaa olla tuon taaperon kanssakin....

Neuvolan varailin kanssa ja se on vasta 6.3. No eipä sinne nyt oikeestaan kiire oo.

Ny pitää mennä lepäämään ittekin kun tyttö on päikkäreillä. Viikonloppuja kaikille!
 
Hei kaikille ja tervetuloa uudet =)

FPI Ei mulla ultra-aikaa oo, kävin yksityisellä vain korjauttamas kilpparilääkemäärän :) Mut näillä näkymin jos neuvolas ultraavat ni sit 4.3 ;)

matonna Jotain muistikuvaa edellisestä kirjotuksestasi et huomasin et ollaa aika lailla samois lähtökuopis; mullakin tyttö just täytti 2, oon kotona ja tuskin koskaan töitä löyvänkään :LOL: ja ikää 23 =) Nii ja meki tätä toista kauan yriteltiin. Jännä oli lukee kun oli nii samanlainen teksti minkä iteki ois voinu kirjotella =)

Väsymystä ja vetämättömyyttä pukkaa, mut terve ruokahalu pysyy ja saa syyvä vähä väliä ku nälkä kurnii.. :p Alkaa vain taas pikku hiljaa jatkaan kuntoilua ettei kilot iha karkuu karaha, ku nyt joutunu pitään jo pari viikkoa taukoo tän kauheen flunssataudin takia :kieh: Ihana ku aurinko paistaa ja valosa pitkään, niin kevättä rinnassa täällä pakkasesta ja viimasta huolimatta, muttei niitä täältä sisältä tunne:LOL:

Minäki ravailen vessas runsaan valkovuodon takia, vereks sitä vain meinaa pelätä, mut onnes jo harvemmin enää. Mut nää kiukkukohtaukset kans on ja pysyy, ei kiva esikon kannalta, koitan hillitä mut välillä napsahtaa..onnes ovat nopeesti ohi menevää sorttia. Mieskin kyllä osansa saa :saint: Mahan kasvua kans oottelen kovasti ja kumpua havaitsevani aina välillä mut taitaa olla enemmän mielikuvituksen tuotetta.. tosin farkkuja jos vähän pitempään jalas joutuu pitään alkavat ahistaa ja ihana heittää pois. Mitäköhä housuja sitä sit alkaa immeisten ilmoilla pitää..hmm..

Mut hyvät viikonloput kaikille, poistumme neidin kanssa päikkäreille (vaikka äiti täs niitten tarpeessa enemmän onkin).. :D
 
olin aamulla ultrassa...lääkäri ensin kokeili kohdun että on jo käsinkin kasvanut ja tuntuu selvästi sitten ultrattiin ja siellä näkyi sikiö, omassa pussissaan ja ruskuaispussi ja sydämen sykken erotin myös itse...joten kaikki oli niin hyvin kuin tässä vaiheessa voi :heart:
Sikiö oli 9mm ja laskettu päivä muuttui 3.10...oli kiva saada kuvia mukaan vaikka eipä niissä vielä suuria näy mutta on itselle jotain konkreettista =)

Onnea kaikille ultraan meniöille...se oli kyllä hyllyttävää katsottavaa kun se pieni sydän siellä sykki...
 
Ultrasta ollaan palattu! Sielä se pieni oli ja sydän läpätti :heart: :heart: ! Nyt on aivan mielettömän onnellinen olo!
CRL-mitta oli 1,09cm (?) onko tuo mahdollinen? Niin tossa lukee kyllä. Vai laittokohan se erikoistuva lääkäri väärin.
No joka tapauksessa, ihan sekasi tällä hetkellä :D !
Toivottavasti muut saa yhtä hyviä uutisia! Ja onnea Cristiina :heart: !

Lähdemme miehen kanssa viikonlopuksi reissuun joten en välttämättä pääse tänne päivittellemään yms. mutta maanantaina sitte...
 
Ihania ultrakuulumisia Cristiina ja nanna :heart: Voi kun pääsis itsekin varmistumaan jo pienen önniäisen olemassaolosta - mutta aika matelee ja täytyy kärvistellä vielä reilut kaksi pitkää viikkoa..!!

Angel Eyes - huomasin ihan saman :) Ompa hauskaa, että laitoksella saattaa olla "tuttuja". Toivotaan, että kaikki tosiaan vaan menee hyvin.

Tänään on ollut ihan ekstraväsynyt olo aamusta saakka, onneksi on viikonloppu eessä ja voi nukkua vaikka kaksi päivää putkeen! Esikoinen siis tulossa, kuten ehkä voi päätellä... :D Mie olen myös juossut vessassa jatkuvasti, mutta ihan hädän takia. Miten pissaamistarve voi muka tihentyä jo näin alussa?! Toisaalta koko ajan on myös jano, joten tuleehan sitä juotuakin enemmän. Vatsanippailua tuntui alkuviikosta mielestäni enemmän, nyt vatsa vaan on alkanut pullottaa - vai pullistankohan sitä huomaamattani ;) Mies on ollut tämän viikon pois ja saa tänään kotiin tultuaan tehdä vatsavertailua :D

Mukavaa perjantaita kaikille - tervetulotoivotus Kirsikalle :wave:
 
Olipas täällä kivoja ultrakuulumisia. =) Onnea Cristiina ja nanna81 hienoista sykkeistä. :flower:

Kirsikka tervetuloa, kävin siuta jo tuolla toisessa pinossa onnittelemassakin.

On kyllä ollut erikoisen tylsä päivä. Mies oli Helsingissä ja ite en oo saanu mitään aikaseksi, kun jännittää vaan tuota yövuoroa. :/
 
Mut saa poistaa tältä listalta :'( Tein aamulla testin eikä tullukaan viivaa.Äkkiä Diacoriin ja negatulos.Itkin ihan hillittömästi ja suurin piirtein karjuin laborantille puhelimeen "mitä???"...
Siis ti:na haamuviiva aamupvä:stä,illalla toinen.Kaaso näki molemmat.Etovaa oloa,väsymys sai nukahtamaan melkein kävellessä,pissattamista,ti:na järkyttävät alavatsakivut...Nyt ei mitään.Jos on keskenmeno,missäs se vuoto viipyy?!?! :( Nuo muut oireet voi laittaa vauvakuumeen piikkiin :D Mutta että ne alavatsakrampit...Ratsastustuntikin meni ti:na ihan plörinäksi,kun en yhtään keskittynyt hevosen ohjaamiseen :p Noh,nyt odotellaan menkkojen alkua ja sit ovistikkujen kanssa uuteen yritykseen!Onnea muille plussanneille jatkossa :heart:
 
Onnea Ultrakuulumisista Cristiina ja Nanna81! Ihan uskomatonta, kun näki sen pienen sydämen sykkivän, eikö olekin :)

Mulla laskettu aika on ultran perusteella 8.10., mutta tässä vaiheessa sitä ei kuulemma lähdetä muuttaa vaan vasta siinä np-ultrassa sit kun sikiön ikä voidaan arvioida tarkasti. Nyt laskettu aikani on 1.10. kuukautisten mukaan, mutta laskin itse tuolla 32 päivän kierrolla niin laskurit antaa tuon 4.10. Pidän siis sen kunnes toisin todistetaan.

Jännittävää odotella sitä np-ultraa, voi kun pääsis sinne jo pian. Vielä pitäis 4-5 viikkoa odottaa. Eikös se oo viikoilla 11-13 se aika? No, onneks neuvolaan on enää reilu viikko niin sit tapahtuu taas jotain konkreettista.

Mulla on tosi huono olo päivisin vaikka oonkin vielä toistaiseks pystyny taistelemaan oksennusta vastaan kun en usko sen helpottavan oloa. Aamut on kaikkein pahimpia ja joskus alkuillasta vähän helpottaa, illalla tulee sit taas huono olo. Muillakin varmaan samanlaista?
 

Yhteistyössä