****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

Hei kaikki!

Meille syntyi enkelityttö 14.10. klo 2.57. Vauva oli kuollut kohtuun, mitään ei ollut tehtävissä. Surumme on niin suuri ja käsittämätön, että en tiedä miten tästä selviää. Tämä on pahinta mitä ihmisen kohdalle voi sattua ja maailma on niin epäreilu paikka.

Kiitos seurasta ja oli mukava kirjoitella kanssanne nämä 40 viikkoa. Toivon kaikille hyvää jatkoa ja onnellisia hetkiä nyyttienne kanssa.

Kiisumirri, ilman kirppua :'(
 
Heips ja onnittelut kaikille vauvansa saaneille tasapuolisesti! Tänne ei kummempaa, odotellaan ilman oireita...

Joku tuossa kyseli siitä horoskoopin vaihtumisesta, muistaakseni vaihtuu 23.10. Itsekin kovasti vielä elättelen toiveita vaaka -tulokkaasta, vaikkei kyllä siltä tähän hätään vaikutakaan. Itse olen myös vaaka, eilen kilahti taas vuosi lisää mittariin.

Toivotaan ja "pieni" 39+5
 
osanottoni kiisumirri. piti ihan lukea kirjoituksesi kahteen kertaan. voiko näin oikeasti tapahtua. sitä kun niin odottaa sitä vauvaa ja sitten käy jotain noin kamalaa. voimia ja halauskia. ei tässä muuta osaa sanoa :hug:
 
Kiisumirri sanattomaksi vetää :hug: Yrittäkää jaksaa jotenkin :hug:


Hipaisi hiljaa enkelin siipi, kauneinta maailmassa näytti.
Salaa sitten ovesta hiipi, enkelin oikeutta käytti.
Nukkui pieni enkelin siipien suojaan ja lähti,
nyt pikkuinen on taivaan kirkkain tähti.
 
KIISUMIRRI
:hug: voimia teille elämässä eteenpäin, olette joutuneet kokemaan sen kauheimman asian minkä eteen voi elämässään joutua. ei ihmismieli voi ymmärtää miksi tällaista tapahtuu. pitäkää toisistanne huolta :hug:
 
Osanotto kisumirrille :'( ja kaikille vauvan jo saaneille paljon onnea :flower: :heart:
Meille syntyi poika 12.10 klo 03.13 painoa oli 3350g ja pituutta 51cm!! Kotona ollaan oltu onnelllisesti maanantaista asti. Vauva on tosi kiltti, nukkuu ja tissi maistuu :heart:
Synnytys oli rankka mutta hengissä selvittiin!! :D
 
Suzi83, Papunen ja Talluska, sylin täydeltä onnea :flower:


Kiisumirri:Ei ole olemassa mitään sellaisia sanoja, joilla voisin sinua lohduttaa. Otan sydämestäni osaa suruunne, ei tällaista soisi kenellekään!
Jaksamista ja voimia!! :'(
 
Keiju07
Kai elämän pitää jatkua tällä palstalla, joten lähes samaan hengenvetoon sitten onnittelut Talluskalle, Papuselle ja Suzi83:lle! :flower:

Kiitokset myös YOdottajalle ja Tylsälle synnytyskertomuksista. Kyllä nuo karummatkin tarinat lukee ihan mielellään, jotta on käsitystä koko skaalasta eli siitä kaikesta mitä voi tapahtua.

Sellainen kysymys teille, jotka olette jo synnyttäneet: jos olette kiroilleet, huutaneet tms. kiukutelleet synnytyssalissa, niin onko se teille muutenkin mielestänne luonteenomaista vai ihan odottamatonta käytöstä? Kovasti pohdin, että pystyykö sitä hillitsemään itsensä vai muuttuuko oma käytös tuollaisessa extreme tilanteessa ihan toisenlaiseksi?

Keiju 39+1
 
lhs
Onnea uusille vauvan saaneille :heart: :flower:

Neuvolassa käyty, ei mitään uutta. Vauva oli ehkä hieman laskeutunut ja pää ei liikkunut enää niin paljon kuin viimeksi, eli jotain alemmas valumista on tapahtunut. Eilisen supisteli, ja kiihtyi vaan iltaa kohden..Mutta tietysti taas lopahti. Olo alkaa olla väsynyt, alaselkä on tulessa.

Yli-aika kontrollia ei täällä ole sen kummempaa, terkkari antoi vaan ajan ensi viikon torstaille jolloin on jo 41+5, sitten suoraan synnärille, ja ilmeisesti käynnistykseen. Tämä oli juuri se mitä minä en olisi halunnut. Odotella vielä yli viikko, olo on tukala..Ei tiedä itkeäkö vai suuttua..Ja samalla tietää, että ei se viikko maailmaa kaada, kun toisilla oikeasti on maailman isoimpia murheita kannettavanaan..Veti taas ihan hiljaiseksi tuo Kiisumirrin tilanne, mutta ei auta jäädä sitä pohtimaan liikaa, ei tee oikein hyvää tässä vaiheessa alkaa pelätä liikaa..

lhs 40+4 (ja viimeistään sitä kai sitten reilun viikon päästä pääsee synnärille..)
 
Ja samalla tosta kiroomisesta ja huutamísesta, olivat kuulema kätilöt paljon pahempaakin kuulleet. Enkä mä sentään niitä haukkunut, muuten vaan päästelin rumia sanoja. Ja jos mun kipukynnys ois pikkusen korkeempi tai olisin sen kunnollisen ponnistusasennon löytänyt nopeemmin niin nopeempi ois varmaan ollut toi ponnistusvaihekin.
Epiduraalia kuitenkin lämpimästi suosittelen kaikille sitä harkitseville, on se vaan ihan eri sarjan apu kipu kuun noi kohdunkaulan puudutukset.

Ja onnea taas kaikille vauvoista ilmoittaneille, jollain muullakin oli komeen kokonen tyttö syntyny samana päivänä ku meille, olisko ollu papuselle?
 
Kisumirrille :hug: - pisti kyllä ihan sanattomaksi. Kovasti jaksamisia ja myötäelämistä sinne.

Sitten omaa napaa, nyt en aio kyllä yhtään valittaa. Masussa möyrii pieni vauva vimmatusti, olen niin kiitollinen.

Viikkoja täällä nyt 40+2 ja neuvolakäynti takana. Kaikki oli hyvin ja vauva hyvin lähtökuopissa, oli terveydenhoitaja sitä mieltä, että syntyisi ennen ensi viikon torstain käyntiä, mutta katsotaan nyt...

Ja toki vielä onnittelut kaikille vauvan saaneille!
 
Kiisumirrille iso hali.:(

meille syntyi tänä aamuna poika. 4030g, 50cm, py34.5cm. Synnytys oli nopea ja ilmeisen helppo joihinkin verrattuna! Kerron myöhemmin.En ikinä kestäis montaa tuntia kyl ite. Sairaalassa ollaan nyt, kännykällä surffailin kertomaan uutisen :D tässä tuo vauva vieressä nyt nukkuu ja mä istuskelen sängyllä. Tulkaa kaikki jyväskyläläiset loput tänne mun seuraksi!
 

Yhteistyössä