***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

Meillä mummu lupasi tulla miehen kaveriksi tänne meille. =) Minä haluaisin edelleenkin tulla ilman lapsia, mutta jos kaikki muutkin ottaa niin pitää sitten miettiä uusiksi :/ ja mukava tietenkin olisi siinä lehtijutussa olla niin että lapsetkin on, mutta sen jälkeen voisinkin sitten olla loppu illan ilman lapsia :whistle:

Minulla ei ole paino tippunut, mutta nyt ainakin eilisestä asti olen ollut kunnolla kevyemmällä ruokavaliolla. Aikaisemmin en ole tehnyt yhtään mitään koko asian eteen ja siksi kai tuo lukemakin pysynyt samassa :ashamed: tuo 28 pistettä tuntuu aika paljolta ja vähän epäilyttää onko se ihan oikein. Pitäisi varmaan kysäistä painonvartijoilta suoraan. Eilen ainakaan en saanut koko pistemäärää käytettyä, mutta ihan hyvä kun jää säästöön niin saa joskus tulla heikko hetkikin. :whistle:

 
Huomenta!

Mä oon ny ihan pihalla kaikesta..kaatuko siis ilmeisesti se edellinen ketju?!

Siis täällähän on kaik ihan päälaellaan kun mulla on kattokaas ollu elämä tässä viime viikon aikana :D On ollu ohjelmaa niin että piisannu.. Miehen sisko menee naimisiin huomenna niin me on järkkäilty niille ylläripylläreitä, hommattiin hotelliyö, kylpyläpäivä ja siellä sit kaikkee hoitoja yms. syömiset sun muut.. Sit extrana tehään siitä sellanen amazin race tyylinen et ne saa rynnätä paikasta toiseen hakeen vihjeitä mihin ne menee.

Tapaamista ootte suunnitellu..voisin ehkä kans tosi suuurella varauksella tulla mukaan, oon meinaa mestari siinä et lupaan ja sit en tuukkaan :ashamed:
Mä oon kerran kutsunu kaikki mun työkamut päivän päätteeks synttärisiiderille ja en sit ite mennytkään :whistle: Noloo..

Mä oon ihan halolla päähän lyöty, meijän likka sit kun ei nuku missään muualla ku liikkuvissa vaunuissa päikkäreitä niin nyt nukkunu kohta tunnin sisällä :eek:

Painonpudotuksesta: Vaaka päätti sit näyttää vaan erroria kun siihen hyppäsin..mut viimeks kun kävin loppuviikosta niin se oli 73,8kg eli -200g edelliseen. Oon tässä syöny vähän epäsäännöllisesti koko viikon ja onhan se suklaatikin maistunu :ashamed: (Seli seli, mulla vaan ei näköjään riitä itsekuri tän kauempaa :LOL: )

 
hei tuota salasanaa voipi muutkin sitten antaa meidän mammoille kun ainakin iltapäivällä olen poissa koneelta kun on taas ratsastusterapia. tosin hyväksyntää joutuu sitten odottamaan iltaan. ja puolenpäivän aikaan lupasin lähteä kaverin kanssa pulkkamäkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
hei tuota salasanaa voipi muutkin sitten antaa meidän mammoille kun ainakin iltapäivällä olen poissa koneelta kun on taas ratsastusterapia. tosin hyväksyntää joutuu sitten odottamaan iltaan. ja puolenpäivän aikaan lupasin lähteä kaverin kanssa pulkkamäkeen.
Ok.
 
Minen tiiä onko. Pitäskö kysästä jos ei sivuilla oo. Mulla tää yhteys toimii kännykän kautta ja on niin hidas, etten viittiny alkaa ees kattelemaan enempi. Sen verran katoin, et paita tulee aikasta kalliiks, mut jokainen voi sit päättää itse ottaako vai ei. Lasten paidan vois teettää myös jossain muualla. Te jotka asutte iiisossa kaapunnissa ja jos tiedätte paikan missä painatetaan omia kuvia ja tekstejä teeppareihin, ni käväskääs kyselemässä hintaa... :wave:
 
-----anelee polvillaan kerhon salasanaa!!!!----- :D
toivottavasti on "helppokäyttönen" systeemi se kerhohomma ni miekin osaan!!! vaikka onhan tässä oppinut jo yhtä ja toista kikkailua palstaillessa, ja isäntä kehu et mun "kymmensormijärjestelmä" on kovasti nopeutunut kun näpyttelen täällä niin usein :D ! teen siis miehelle työhommia koneella aina sillointällöin! siis lähes kuin ois atk-kurssin käyny kun täällä pyörii :D !!!

ja:älkää pliis hilatko tuota tapaamista hyvin etäs nii minäki pääsen!(oma lehmä siis ojassa... :D )
 

Yhteistyössä