:lol: :laugh: :lol: :laugh: Edelleen naurattaa :lol: :laugh: :lol: :laugh:

  • Viestiketjun aloittaja "qAz"
  • Ensimmäinen viesti
"qAz"
Eihän sitä saisi toisen kustannuksella näin itseään viihdyttää, mutta minkäs sille mahtaa.

Ote facebookista

Niin metsä vastaa kuin hallut haluaa: "mä kyllä olen käynyt ihan mielentilatutkimuksissa, opiskelujen ja työni takia. Ei lasten kanssa työskentelemään otettais mitää sekopäitä"


:LOL: :lol: :LOL: :lol:
 
kauheeta
siis aika mustasukkanen tapaus :D mutta oikeesti vähän huolettaa kun sanoo, että lasten kanssa työskentelee, että aatelkaa jos tommonen hoitaa teidän lapsia päivähoidossa! Ja päässy läpi mielentilatutkimuksesta!
 
"Lila"
Vaude! Olipas vauhdikas keskustelu. Pitäisköhän munkin liittyä facebookiin, jos siellä saa noin hyviä keskusteluja aikaiseksi ihan ventovieraitten ihmisten kanssa ja vielä ihan tyhjästä. Kyllä tää kaksplus palsta on vaan tylsä.
 
[QUOTE="qAz";22067699]Ei voi olla. Se on käynyt ihan mielentilatutkimuksissa, opiskelujen ja työn takia. Ei lasten kanssa työskentelemään otettais mitää sekopäitä[/QUOTE]

Hmm... :D Missähän se oikein on opiskelemassa ja työssä? :D Mulle ei ole tehty ensimmäistäkään mielentilatutkimusta ja olen menossa työskentelemään lasten kanssa opiskelujen päätyttyä.
 

Yhteistyössä