Lolakuun Lutuset 2014 Toukokuussa!

Heipä hei vaan kaikille täältäkin!

Liikkeitä tuntuu vielä aika harvakseltaan, mutta välillä jos alkaa kuulostelemaan (iltaisin, syönnin jälkeen..) tunnen jotain pientä tuolla alavatsalla =) Vielä ei kuitenkaan masun päältä tunnu, vaikka mullakin toinen raskaus ja viikkoja "jo" 19+1. Liekkö sitten kaverilla vaan niin reippaasti tilaa jalkopäässä tai sitten mulla on istukka tossa edessä. Sen puolesta puhuisi ehkä se, että liikkeet tuntuu juurikin enemmän alavatsalla tai sivuilla, ei vielä kertaakaan tuossa keskellä vatsaa..
Kysyin neuvolalääkäriltä missä mun kohtu tällä hetkellä sijaitsee ja se olisi juurikin n. 5cm navan alla.
Dopplerilla onneksi hyvin sydänäänet kuitenkin kuuluu, niin liikkeistä en stressiä ota =)

ChocolateBox taidatkin olla ensimmäinen, joka pääsee rakenneultraan :heart: Ihanaa!! Itsellä vielä tasan 2 viikkoa ja jo jännittää ihan hitokseen :LOL: Ja toivon niiiiin että saadaan sukupuolikin selville, ei tartte sitten lähteä yksityiselle ;)

Työmotivaatio alkaa olla hitusen kateissa, kun viimeistä kuukautta viedään. Mulla siis työt päättyy tähän kuuhun ja jäädään sitten pojan kanssa kotiin! Ihana kesä tulossa :heart: Viimeinen rutistus pitäisi tässä vielä jaksaa, vaikka tiukkaa tekee..

Ihania mielitekoja teillä :D Mulla ei oikeestaan mitään erityistä, ei ollut esikoista odottaessakaan.. Kaikki maistui yhtä hyvälle :D Kahvi on melkeen jäänyt kokonaan pois, aamusta pystyn yhden kupin juomaan, muuten se vaan ällöttää. Olen nyt muutenkin yrittänyt vähän hillitä tätä jatkuvaa mättämistä, herkkuja vain viikonloppuisin ja jääkaapillakaan ei tarttis ravata ihan joka tunti.

Seksihalut onko muilla lisääntynyt näin raskaan ollessa? Musta on kuoriutunut kunnon nymfo :LOL: Tuntuu jotenkin, että halut ja aistit on kymmenkertaistuneet tämän raskauden aikana. Mikä ei tietenkään ole huono juttu ja mies on toki onnessaan ;)

Täällä myös alkanut ehkä semmonen seesteinen keskiraskaus. Mitä nyt näitä hormoonikilareita silloin tällöin tulee otettua ja itku toki herkässä. Muuten olo on suht hyvä, mieli virkeä ja kun saa hyvät yöunet alle, niin päivätkin menee kivan energisesti =) Niin ja mä kyllä tykkään tästä masusta, kannan ylpeänä :heart:

Mukavaa maanantaita kaikille!

Dolly 19+1 (Kääks, viikko puoliväliin!!)
 
Tunnen liikkeitä harvakseltaan lähinnä nukkumaan mennessä ja välillä epäilyttää onko ne edes niitä. Siksi odotan keskiviikon neuvolaan oikein kovasti, että saan varmuuden kun kuunnellaan sydänääniä.

Mielihaluja ruoan suhteen ei ole ilmaantunut. Pahoinvoinnin heikoimmilla hetkillä olen syönyt mehujäitä, mutta en nyt oikein niitä mielihaluksi laske kun helpottavat vaan oloa tiukan pönttöhali session jälkeen.

Minua välillä hirvittää kun esikoinen tulee yöllä viereen nukkumaan ja sitten potkaisee unissaan mahaani tai päivällä leikkien rymistää syliini niin, että maha saa osumaa. En oikein tiedä miten näitä voisi vältellä ja olen vain yrittänyt ajatella, että lapsivesi suojelee pientä kun mitkään kovat iskut eivät kuitenkaan ole kyseessä.

Ihanaa kun monella on puoliväli jo ihan käsillä ja sen myötä myös ultra. Itselläni odotusta vielä yli kuukausi jäljellä. Mun ei pitänyt ostaa vauvalle mitään ennen rakenneultraa, mutta joitain kirppishankintoja olen kyllä tehdyt. Sovitaan vaikka, että ultran jälkeen on sitten aika tarkistaa vauvanvaate varastot ja miettiä mitä oikeasti tarvitaan. Olisi kiva saada selville myös se sukupuoli vaikka silti taidan ostaa tosi neutraalia pienimmät vaatteet. Sukupuolesta riippumatta minulla on kyllä paljon täysin väärän kokoisia kesävaatteita yms mitkä voisi siivota syrjään odottamaan jos lähipiiriin syntyy sopivaan aikaan vauvoja tai sitten kirppikselle.

Hyvää uutta viikkoa kaikille! Vajaiden viikkojen jälkeen tämä 5 päivän työviikko voikin tuntua rankalta :)
 
Huomenta, olettekos muuten ostaneet jo pikkuisille tavaroita? itse en ole ostanut vielä mitään, mutta vastaan olen ottanut vaatteita ja mummini kaveri lupasi pinnasängyn kun heillä on ihan uusi ja käyttämätön, olisi muuten mennyt polttopuuksi... Olivat lapsenlapselleen ostaneet mutta ei ollut kelvannut koska halusivat tietyn värisen. Sitten olen ristiäisetkin suunnitellut valmiiksi kutsuista lähtien, mutta ne saattavat muuttua vielä :)
 
Senya, mulla on istukka takaseinämässä, joten sen perustella myös pitäis jo tuntua! Onneksi mulla on toi doppleri ja sillä oonkin sillon tällöin kuunnellut. Liikkeet kyllä kuuluu senkin kautta, mutta en vaan tunne niitä.

Hankintoja ei olla vielä tehty. Ajattelin, että rakenneultran jälkeen uskaltaudun ehkä jonkun vaatteen ostamaan :) samoin löysin aivan ihanan korikehdon vauvapiste.fi:stä minkä ajattelin tilata rk-ultran jälkeen. Muita tärkeitä hankintoja ei tarvitakaan kun esikoiselta jäänyt kaikkea. Toki jos toinen tulokas on tyttö, niin vaaleanpunaista täytyy heti lähteä ostamaan ;D

Ihanaa kun osa jo pääsee rk-ultraan! Onnea niihin! Me joudutaan vielä odottelemaan 4 viikkoa!! En malta :)
 
mua jännittää vaunujen ostaminen kauheesti, kun ei oikein tiedä mimmoset on sitte hyvät vaunut ja aina kun kattelen vaunuja ja löydän sellaset mitkä olis kaikin puolin sellaset meille käyvät niin sitte meen lukemaan arvostelut ja ne ilmeneekin ihan huonoiksi. Ja haluan uudet vaunut ihan vaan sen takia että olen saanut jo itselleni niin hirveät traumat käytetystä kangas tavarasta mitä ei voi pestä, viimeeksi meillä oli käytetty sohva ja sen jälkeen kun siinä vähän makasi telkkua katellessa niin oli iho ihan näppylöillä ja kutisi.. Ei sellasta halua pikkuiselleen, muuta ehtoa vainuihin ei ole kun että on hyvät ja mieluiten ruskeat (mutta se värikään ei ole pakollinen) ja tonnin hinta rajasta ollaan miehen kanssa puhuttu mutta siinäkin voi vähän joustaa..
 
jayy Oletko käynyt katsomassa vaunuja liikkeessä? Ostimme reilut 3v sitten esikoisella Brion happy vaunut ja moni ostopäätökseen vaikuttava asia selvisi vasta kaupassa. Osa suunnittelemistani malleista ei mahtunut autoni takakonttiin. Pitkä mieheni karsi jonkun mallin pois liian matalan työntöaisan/huonon työntöasennon takia ja aluksi arastelin ilmakumipyörien ostamista (rikkoontumisvaaran takia), mutta kun kokeilin niitä työntää, muut vaihtoehdot jäi heti pois.

Matkarattaiksi ostin aivan liian heppoisin perustein Britaxin rattaat ja kenties vauvalle tulee ostettua toiset kun löydän nykyisistä monta puutetta.
 
en oo kauheesti liikkeissä käynyt ainoastaan vauvapisteessä ja hobbarissa, ja monen liikkeen kotisivuilla, tarkotus olisi kyllä mennä vielä muihinkin liikkeisiin kattelemaan tässä kesän aikana.
 
jayy: menkää ihmeessä testaa, vaunut ovat niin makuasioita ja kyllä ne oikeat löytyy kun käy työntelemässä. Mä tykkäsin edeltävillä Emmaljungista tosi paljon ja varsinkin kun aluksi käytin kaukaloa niissä kiinni tosi paljon adapterilla. Nyt sitten ostin tuplat, kun tuo esikoinen 1v9kk kun vauvelin pitäisi syntyä. Ja aika paljon asiaa ratkaisi se, että jouduttiin vaihtaa auto 7 paikkaiseen eikä sinne takakonttiin mahdukaan ihan mitkä rattaat vaan. Baby jogger city select double:t oli melkein ainoat ja onneksi ne mitä halusinkin alunperin, mutta sainpahan miehelle perusteltua niiden oston ;-)

(.) 1 vko rakenneultraan, jeee!!! Chocolate box taitaakin tällä hetkellä olla jo, uutisia siis odotellaan :) Vappu meni hauskasti ja rennosti, varattiin heinäkuulla all inclusive etelän matka koko porukalle. Mies oli sitä mieltä, että olen sen tarpeessa ja paras aika nyt ennen vauvan syntymää kun edeltävät osaavat jo kunnolla nauttiakin pulikoinneista ym. Potkut tuntuu pitkin päivää ja ulospäinkin ollaan niitä päästy koittelemaan jo. Miehelle aina yhtä ihana se 1krt.
 
Pino päivitetty! (Myös ne kirjoitusvirheet :D )

Omaa napaa: Vielä 3 viikkoa rakenne ultraan, ei millään jaksaisi odottaa... Liikkeitä ei tunnu ja en tiedä milloin tuntuukaan, koska istukka etuseinässä ja ensimmäinen tuloillaan. Vaunukaupoille mennään sitten rakenneultran jälkeen, joten kesäkuussa on tiedossa shoppailua ihan urakalla. Meillä ei ole vielä yhtikäs mitään vauvatavaraa tai tarvikkeita hankittuna.

Kiva kuulla muiden kokemuksia vaunuostoksilta ja valinnan vaikeudesta. Itse tykkään ulkoilla paljon, joten täytyy panostaa sitten sellaisiin vaunuihin joita on helppo työnnellä myös talvikeleissä. Olen jo valmiiksi miettinyt että vaunuissa täytyy olla myös "säilytystilaa" vaunun alaosassa, siis sellainen taso, että meidän vanhuskoira voi välillä olla kyydissä jos tehdään hyvällä kelillä pidempiä lenkkejä. Hankinnassa siis monikäyttörattaat myös lemmikkejä ajatellen :D

Vaivoista vielä sen verran että minulla on ollut nyt vajaan viikon verran selän ja takapuolen liittymä jotenkin kipeä. Pahimmillaan tuntui että pakara on tosi kipeä ja oikea jalka meinasi pitkän istumisen jälkeen lähteä alta. Nyt kun olen iltaisin ahkerasti venytellyt (mikä ei ole helppoa koska maha on jo tiellä) niin pakaravaiva alkaa helpottaa. Että tällaisia pikkuvikoja :)

Mukavaa viikkoa kaikille!
Akkurinappi poks 17+0 :heart:
 
Kiitos Ankkurinnappi uudesta pinosta!

Ja kaikille uusille tervetuloa mukaan, kiva, kun meitä on näin iso porukka :)

Väittäisin, että pikkuhiljaa olen alkanut tuntemaan vauvan liikkeitä. Hentoja ne vielä ovat ja oikeastaan vaan selällä maatessa ja joskus istuessa tuntuu pientä pulputusta alavatsalla. Vielä kaipaisin vähän voimakkaampi töytäisyjä, jotta olisin satavarma, että pieni ilmoittelee siellä olemassa olostaan. Ajatus siitä, että tunnen pienen, on silti aivan ihana :heart:

Vaunuista oli myös keskusteltu. Meillä on näillä näkymin tulossa Gesslein F3:t, koska hyvin vähän käytetyt ilmaiseksi mun velipuolelta. Ei vaan voi kieltäytyä moisesta tarjouksesta. Ainoa mikä niissä mietittyy on se, että ovat kolmipyöräiset, mutta eihän sitä tiedä, vaikka sitten käytössä tykkäisinkin! Kesällä varmaan saadaan ne jo itselle, en malta odottaa, että pääsee niitä jo testityöntelemään. Ajattelin, että koiraa voisi koittaa totuttaa niihin jo hyvissä ajoin. Naapurit kyllä varmaan pitää sitten hulluna, kun tyhjiä vaunuja työntelen :D Onko täällä muuten jo lapsia omaavilla koiria, kiinnostaisi tietää miten ovat tottuneet vaunujen kanssa kulkemiseen?

Omaa napaa: Raskaus se etenee, jotenkin välillä ihan huomaamatta. Viikonloppuna sain ensimmäisen tuntemattoman kommentin, että olenko raskaana, kun olin kummitytön ristiäisissä. Ilmeisesti masu siis jo näkyy, vaikka olen kuvitellut, ettei se ole juuri kasvanut. Tosin oli minulla sellainen mekkokin päällä, että oikein korosti vatsaa. Ihanalta se silti tuntui, että joku tuolla tapaa huomasi! Kyseessä oli vielä vanhempi mies :D Viime viikolla siirryin myös kokonaan äitiyshousuihin ja paluuta ei vanhaan kyllä ole. Paidoissa onneksi menee vielä omat varmasti jokusen hetken, liian pitkään en halua kituutta normikoon vaatteissa, ettei käy sitten niin, että kaikki vaatteeni on venyneet ja paukkuneet muodottomiksi.

Sellaisia ajatuksia tähän hetkeen. Mitäs muille kuuluu? :popcorn:

beanna ja Hessu 16+3
 
Viimeksi muokattu:
Tänne kuuluu hyvää :) Eilen oli neuvola, kaikki kunnossa. Vauvan sydän jumpsutteli 140-150 kertaa minuutissa. Se on vaan aina niin ihanaa kun kuulee vauvan sydänäänet :heart: Onko jo teiltä mitattu SF- mittaa, multa otti eilen ja 18cm se on :)

Viikko sitten oltiin koko perheellä Bomban kylpylässä, yötä hotellissa. Voin suositella, huoneet hienot ja palvelu tosi hyvää :)

Mun miehellä alkoi nyt peltotyöt, just kun poikimakausi on lopuillaan. Että miestä ei kotona paljoa näy.

Onkos täällä muita odottajia Kuopion suunnalta?

Iita_82 ja Vauveli 18+3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ankkurinappi
Ankkurinappi kiitokset toukokuun pinosta :)

jayy tervetuloa! :)

Liikkeitä tuntuu päivittäin, varsinkin illalla kun rupean pötköttelemään. Minullakin tuntuu liikkeet vatsan sivuilla kuten Dollylla. Istukka onkin mulla tuossa edessä.

Mielihaluina tällä hetkellä viinirypäleet. Pakko saada niitä päivittäin, nam!

Seksihaluja on kyllä, mutta menee alapää niin perhanan kipeeks niin on sitten jäänyt vähän vähemmälle. Mikä lie syynä sitten tuohonkin.

Meillä on lapset nyt vatsataudissa, tai nuorempi oli ensin ja nyt vanhempi. Saa nähdä tarttuuko minuunkin, toivottavasti ei kun muutenkin jo tuntuu että välillä tulee harjotussupistuksia niin mitäköhän sen sitten olisi. Muuten pyyhkii hyvin, selkä vähän vihottelee jos joutuu päivän seisoen työskentelemään, ei onneksi sen pahemmin kuitenkaan.

Sunniva 19+2
 
  • Tykkää
Reactions: Tähtitomu
Rakenneultrassa käyty ja kaikki siellä kunnossa. Tyttöä veikkailtiin, eli meillä olis näillä näkymin sitten syksyllä kaksi tytärtä :) Istukka oli laajalti etuseinämässä niinkuin oletinkin, kun edelleen liikkeitä tuntuu hiljaa ja harvakseltaan. Oli kuitenkin onneksi noussut kunnolla pois kohdunsuun edestä.

Hepa_ 19+3
 
  • Tykkää
Reactions: Tähtitomu
Täällä koira perhe. Kaks isoa koiraa ja vaunut päivittäin käytössä. Me kylmäharjoteltiin kans tylysti viime kesänä ennenku vauva synty. Toki ei oo sama asia ja se koko rumba alkaa uudestaan vauvan synnyttyä. Me annettiin vauvan ja karvasten thä tuttavuutta keskenään kun sairaalasta kotiuduttiin ja kuvittelen varmaan mut sen jälkeen nuo on olleet erottamattomat ja toinen noista haukkuu muille koirille paljon mut sillo ku on lapsi mukana ni menee hienosti ohi ilman episodeja. Opiskelua ja rauhassa tutustunista nii homma on klaarissa. Me opetettiin et niiden pitää väistää vaunuja, jos ei väistäny ajoin yli. Äkkii kuiteb oppi ja nykyää ne vaunu lenkillä ku oon tekee tarpeensa ja muuten kävelee vieressä ja vahtaa ettei ylläri vieraita tuu vaunuihin. Tarkkoja ovat tuosta poikasesta <3


Mielitekoja ei täällä pahemmin ole. Kaikki missä on tomaattia uppoo enemmän ku hyvin. :D välillä vois popsii pelkkää tomaattii aamusta iltaan. :) viinieypäleitä tekee mieli mut sokereiden takia en syö niitä. Laku on heikko kohta kans...

Vaunuista, me taidetaan mennä
Noilla samoilla kun tähänki saakka. Emmaljungat, toimii maastossa ku maastossa ja parhaimmillaan ollaan menty metsä polkua pitkin eikä mitään ongelmaa. Joskin raskaampi toki työntää. Isommalle mukulakle vaan istuin tohon kun oon nyt harjotellu et olis hereillä ulkona eikö nukkuis. :) ostetaan tuplat sit jos tarvii.

Seksihalut on kadonnu mystisesti. Eikä taida takas tulla vähää aikaan :D sama laulu ku viimeks... Siksiki veikkaan poikaa vahvasti. :D perjantaina olis diabeettes lääkäri. Mietin et jos ultraavat nii näkyisköhä
Sukupuoliki... Utelias ;)

Addoda & Snadi 18+3
 
Hepa_ Onnea ultrakuulumisista!

Olen nyt todennut etten voi kaiken mahdollisen suhteen odottaa sitä rakenneultraa kun se on vasta viikkoa ennen juhannusta. Tänään laitoin esikoiselle muskarihakemusta syksyksi matkaan ja seuraavaksi sitten hakemusta kerhoon. Saa vaan nähdä miten noista kuljettamisista selviää vauvan kanssa keskellä talvea, mutta kai kaikki jotenkin järjestyy. Muskari kestää 45min ja odotustilaa ei ole ja kerho 2h niin siinä juuri ehtii kotiin välillä.

Minkälaisia imetystyynyjä teillä on ollut käytössä? Itselläni oli aikanaan lainassa kaverin "pitkä pötkylä" ja nyt olen ihmeekseni havainnut, että niitähän onkin myynnissä erilaisia. Siitä voisi olla apua jo ennen vauvaa omana unityynynä mahaa tukemassa tms ja siksi niitä olen nyt katsellut.
 
Moi!
Vuoto ollut poissa viikon, joten uskallan kirjoittaa :). Laskin just, että jos kaikki menee hyvin, kolmen kuukauden kuluttua meillä on kolme vauvaa!

Vaunuista olitte jutelleet. Meillä oli esikon kanssa Emman vaunut. Ne oli tosi hyvät talvikeleillä, halvat mutta niin raskaat, että rattaina niitä ei enää käytetty. Rattaista voin koko sydämestäni suositella baby jogger City minejä neljillä pyörillä.

Me ollaan oltu seksikiellossa koko raskaus, eli se siitä :D. Ei kyl just tekisi yhtään mielikään.

Mulla piti ola sokerirasitus ensi viikolla, mutta tää aamupahoinvointi ei hellitä. Oksentaisin varmasti, ja mähän en saa oksentaa hematooman kanssa. Pitänee siis jättää sokerirasitus väliin. Voi harmi.... :D.

Uusiäippä ja öttiäiset x3 17+4
 
Beanna: toi sun vaiva kuulostaa issiakselta ja tosi tyypillinen raskausaikana. Voi mennä nopeasti ohi, mut kakkosen odotusaikana mulle tuli kauhea kun nostin/kannoin esikoisen aina toisen lonkan päällä niin sille puolelle iski ja muutamassa tunnissa olin ihan konttauskuntoinen, mut meni päivässä ohi. Vihlomista tuntui silloin tällöin ja myöhemmissäkin raskauksissa muutaman kerran. Ja tosiaan me ollaan kanssa koirien kanssa menty tuolla asenteella "oma moka jos alle jää" niin ovat oppineet menee tosi nätisti, mulla on usein meidän ex-pentuja hoidossa eli niitä välillä on 5kpl:tta ja hienosti kulkevat. Esikoisen kanssa mies toi sairaalasta koirille vauvanvaatteen nuuskuteltavaksi, tutustumista varten ja menikin tosi hienosti, myöhemmin ei sitten olla enää tuotu kun ns vauvat niin arkinen asia meidän perheessä.

Chocolate box: miten rakenneultra meni?

KoiruuZ: meillä on ollut perinteinen C:n mallinen inetystyyny jota esikoisen kanssa käytettiin paljon, muiden kanssa ei ollenkaan. Ei ole paljon ehtinyt, mutta hirmu kätevä ollut vauva opetellessa istumaan. Olen pistänyt vauvan istumaan sen ns sisään joten jos kaatuu niin se on suojana. Ja alkuvaiheessa olen pitänyt vastasyntyneitä nukkumassa siinä keskelle jäävässä kolossa pinniksessä. Siitä on niin kuin pieni pesä ja vauvasta tuntuu että joku olisi vieressä eikä yksin isossa pinnasängystä.

Uusäippä: ihana kuulla että vuoto on pysynyt poissa!!!
 
Kiitos hyvistä vaunu vinkeistä, niitä lisää! :)

Minulla on ollut vähän erikoinen viikon alku. Maanantaina mentiin naimisiin, tiistaina sain töistä lopputilin ja keskiviikkona kun oli lääkärissä käynti niin paljastui raskausdiapetes. Reilusti siis ala ja ylämäkiä. Eniten harmittaa tuo työpaikan menetys, toki ilmapiiri on ollut huono jo vuoden, mutta olisi ollut ihan kiva palata äippäloman jälkeen vaki paikkaan... Toisaalta olen iloinen että saan olla koko kesän kotona, mutta raha asiat ehkä vähän stressaa. Ja tulevaisuudessa uuden työn löytyminen. Kaveripiirissä tuntuu olevan melkoisia vaikeuksia päästä alan töihin vauvaloman jälkeen. Kyseessä siis miehinen ala.

Sokeriarvoissa oli ensimmäinen ja toinen lukema hieman raja arvojen yläpuolella. Kolmas lukema oli ok. Lääkäri ei osannut vielä kertoa mitä tehdään, aikoi soittaa huomenna. Oli kyseessä siis melko tuore lääkäri mutta oikein mukava :) vauvalla oli kaikki hyvin, joten yksi positiivinen asia lisää tälle viikolle. Mitähän loppuviikko tuo tullessaan...

Tämä on nyt ainoa paikka missä kehtaa avautua (ja tietenkin puolisolle kotona) joten koettakaa kestää :kieh:
 
Kiitokset Ankkurinapille toukokuun pinosta! :)
Onnea naimisiinmenosta, voimia muiden asioiden kanssa.

Uusiäippä78 Ihanaa kuulla, että vuodot ovat loppuneet. Mahtavaa! :)

Dragonfly77 Ihanaa, että siellä kaikki vaikuttaa lupaavalta. Onnea odotukseen! :)

Vaunuista on ollut puhetta. Meillä tilanne on aikalailla auki ja olemme ottaneet aikalisän. Sain selville, ettei esikoisemme mahdu miehen suosikkivaunuihin, kun vauvankoppa vie niin paljon tilaa ja mies taas ei ole innostunut minun suosikkivaunuistani. Jatkamme etsintää loppukesästä, jospa tässä välissä asia kirkastuisi ja sopivat kahden lapsen vaunut löytyisivät.

RU Olemme jo niin pitkällä, että ensimmäisillä on jo rakenneultra takana, mahtavaa! :) Minä suuntaan sinne vasta 3.6., enkä millään jaksaisi odottaa. Paljon onnea ultrassa jo olleille ja oman lupauksensa jo saaneille. :)

Luckygirl & Vekara 17+0 POKS! :)
 
Hepa onnea ultrakuulumisista ja tyttö-lupauksesta :)

Tähtitoma ja Willarosa, ihanat masut näkyy jo :)

ON, tiistaina oli sitten RU ja kaikesta jännityksestä huolimati kaikki oli hienosti ja Hippunen voi hyvin <3
Painoarviokin saatiin, 200g pieni toinen <3 Kasvaa hienosti käyrillä.
Siellä istui lootusasennossa kohdun pohjalla, rapsutteli korvaa, heilutteli varpaita ja joi. Kovin vilkkaalta vaikuttaa pikku nassukka <3 Niin ja pojaksi paljastui. Tästä esikko oli riemuissaa :) Vaikkakin kovin lämmitti äidin mieltä kun esikko totesi uutisen jälkeen "äiti, kyllä mä olisin tytöstäkin tykännyt, pääasia että saadaan uusi perheenjäsen ja jos tyttö olis ollu, sä et olis yksin, nyt meitä poikia on pian neljä (koirakin lasketaan) Kovin hellyyttävä ja ajatteleva toinen <3

Nyt sitten hankintahanat auki, mitään ei olla vielä hankittu.
Vaunut ollaan päätetty, mulle oleelliset tekijät on että vaunut itsessään ovat mahdollisimman kevyet, aisa käännettävissä, turvakaukalo saatava adaptereilla vaunuun, työntöaisan saa mahdollisimman pitkälle, tavaratilaan mahtuu pikku koiruus :). Näillä vaatimuksilla ollaan päädytty Bugaboo Cameliont- vaunuihin ja lisänä talvipyörät. Oli esikollakin ja olivat hyvät :) Turvakaukalo taitaa olla MaxiCosi, korkeimmasta päästä testitulokset ja uudessa mallissa kaukalon ja tulevaisuudessa istuimen saa samaan telakkaan :), istuin on myös kallistettava, mikä on hyvä ominaisuus :)

Liikkeitä täällä jo tuntuu pitkin päivää :)

Eipä nyt muuta, tänään lähtö Tanskaan ja vkl takas.
Mukavaa viikkoa kaikille :)
ChocolateBox ja Hippunen 17+6
 

Yhteistyössä