Lontoossa/Englannissa asuvat äidit olisi kysymys...

Miten Englannissa/Lontoossa suhtaudutaan vauvan imetykseen julkisella paikalla? Onko se siellä suotavaa? Vai pitääkö etsiä hoitohuone tms jossa imettää? Tai laittaa joku iso huivi vauvaa ja minua osaksi peittämään?

Olen lähdössä Lontooseen kohta 7 viikkoisen vauvan kanssa ja täällä koto maassa imetän missä sattuu kun vauvalla on nälkä.
Tottakai imetyspaita tms päällä ja niin ettei rinta koko maailmalle loista.


Jos on jotain muita vinkkejä vauvan kanssa Lontoossa matkustamisesta niin mielelläni kuulisin ne. Olemme viikon reissussa ja mukana matkarattaat ja ergo.

Kiitos :)

*matkakuumeinen nikunaku ja Cecilia*
 
vieras
Ihan hyvin suhtaudutaan. Tänäänkin kaksi nuorta äitiä imetti puistossa. Harsot olkapäillä vaan. Joten ei hätää, hyvin myönteinen on ilmapiiri. Breast is best on mitä neuvolassa paasataan.
 
vieras
Sori, vähän jäi vajavaiseksi vastaus. Siis vauvanhoitohuoneet ovat aika yleisiä, missä siis löytyy tuoli ja siellä voi imettää. Mutta muuten meno on melko samanlaista kuin Suomessa. Kunhan niitä tissejä ei ihan esille leväytä, niin ihan normaalina sitä pidetään. Täälläpäin missä minä asun (etelässä) oli jopa sellainen kampanja pari vuotta sitten, jossa tietyt kahvilat saivat tarran ikkunaan jos olivat imetysmyönteisiä, siis hiljainen nurkkaus missä pystyi imettämään tms.
 
kiitos vastauksesta.

Nyt kun sanoit tuon iskulauseen ni sehän kuulosti tosi tutulle.Olen Briteissä käynyt monta kertaa,mutta nyt on ollu pitempi tauko.Viime kerrasta on jo 6 vuotta.Ja kertaakaan en ole siellä vauvan kanssa ollut.Joten silloin ei ole tarttenu mietttiä imetys asioita jne.

Jos jotai vinkkejä tulee vielä mieleen niin kertokaa ihmeessä.
Esim onko jotain must kauppaa missä pitää käydä shoppaileee vauvalle jotain.

:)
 
vieras
No vaatevalikoimat ovat varmasti paljon paremmat kuin Suomessa. Nättejä kohtuuhintaisia vaatteita löytyy sellaisista kaupoista kuin Next ja Mothercare ainakin.... Ei varmaan vaippoja tarvi hirveästi mukana raahata, kun niitä löytyy joka kaupasta.
 

Yhteistyössä