loppu raskaus!

  • Viestiketjun aloittaja 38+6
  • Ensimmäinen viesti
38+6
Mitä olette vastailleet näille yltiöpäisen innokkaille Uteliaille:
JOKO? , EIKÖ VIELÄKÄÄN OLE SYNTYNYT?? KOSKA SYNTYYY??, KOSKAS SE LA OLIKAAN??, AI OOTKO VIELÄKIN KOTONA??, MÄ JO OLIN IHAN VARMA ETTÄ NYT JO SYNTYNYT
YMS YMS...
Alakaa kärsivällisyys loppumaan kun on kysely aloitettu jo kuukausi ennen laskettua :/
 
menipä hiljaseks..
Mullekkin yks puoli tuttu marisi ettei malta odottaa meidän vauvan syntymää... kysyin ihan suoraan että millä tavalla tämä vaikuttaa änen elämäänsä.. nähdään n. kerran 3:ssa vuodessa :D :D
 
"vieras"
joo, mut arvatkaa vaan miten se sit ärsyttää, kun näkee, että tuttu soittaa,( rv 39+5), jo vastatessa vitutus, että mitä se nyt taas soittaa ja kyselee, eiko se tajuu, että ilmotan kyllä kun laps syntyy ja sit kun se puhelu alkaa, niin kaveri puhuukin vaan ittestään ja omista asioistaan, eikä sanallakaan mainitse raskauttani tai syntymätöntä vauvaa...
Että se raskaana olevan mieli on semmonen :D
 
Mä oisin niin onnellinen jos joku soittais ja höpisis vaan omiaan! Sais itekki muuta mietittävää, mun kohdunsuu alkaa olla jo loppuun käyty keskustelu. Eikä ole edes esikoinen kyseessä meillä. Mutta, tavallaan kiva kun ovat kiinnostunu, mutta sen kun tietää että kiinnostus lakkaa kunhan vauva on kuukauden|O
 
tuplien äiti
Mä ootin kaksosia ja se kysely alko jo rv30 paikkeilla!! Voi luoja... Sit ku oli rv36 täynnä ni kaikki oli jo ihan paniikissa, että eikö vieläkään?!?!
No vihdoin 38+4 synty ihanaiset tytöt ja pääs sukulaiset ja tutut piinastaan :D
 
Ensimäisestä ja toisesta raskaudesta viisastuneena kolmannen la:n ilmoitin ympäripyöreästi "joulunalla" (oli 22.12). Kaikki menny yli viikon yli. :D
Ja ilmoitin ekasta jo sen "etten tee tekstari kierrosta sitten ku synnärille lähemme, ilmoitan sitten ku on syntyny" (enkä silloinkaan ilmoittanu ensinksi ku kaikkein lähimmille muille vasta seuraavana päivänä)
 

Yhteistyössä