Loppukiertolaisten oirepino

elni-: Googlaa ja vertaile :) Tilanne on, että paha olo on ja jotain "tuntemuksia", mutta testaan maantaina labrassa! Sanoisin olevani raskaana, koska en ole kiukutellut yhtään ja ennen tätiä olen aina per***seen ammuttu karhu ;)

:LOL:

Elni- luota kroppaasi ja anna ajan kulua hieman, työkaveri justiinsa tänään kertoili, miten oma raskaus ei näkyny labrassa eikä ultrassa pitkiin aikoihin, ja silti odotti!
Antaa uskoa kaikkien meidän oireiluihin! :LOL:
Aika töykeä lekuri sulla! :hug:
 
onneksi kuitenkin olen sen verran positiivinen ajattelija, että löytyy niitä hyviäkin puolia...
Esim. Pääsen kohta taas olemaan hullu nainen, joka ettii kropasta kaikki mahdolliset merkit :) niin ja harrastukset kammarissa ei lopu ihan heti ;)

kohta sitä taas päästään testailemaan. =)
 
Loiskahti taas lisää vettä mun hämmennyksen myllyyn, kun halut villiintyi. Esikoista odottaessa ei innostanut yhtään ja kuivaa oli kuin saharassa, nyt on fiilikset kuin ovulaation aikaan. :kieh: Raskauoireet on tallella vaikka välillä olenkin ihan varma menkkojen alkamisesta millä hetkellä hyvänsä. Ehkä niitä peittoja silti kannattaa varmuuden vuoksi heilutella. :whistle:

Onko nuo testiliuskat yhtä luotettavia kuin puikot?
 
Kp33/32-34
- Oireet ennallaan
- Närästyksen lisäks ahdistaa normaali paidan kaulus. Pitäisi olla iso ja väljä.
- On sellainen tunne, että menkat alkaa ihan just ja että en varmasti ole raskaana. Taitaa vaan huominen testaaminen jännittää tai sitten täti on saapumassa täsmällisesti.
- Alavatsan tuntemukset on välillä toispuoleisia ja välillä tasaisesti keskellä. Istuessa tuntuu paineen tunne myös nivusissa.
- Vatsa ei kestä kahvia eikä sitä tee edes mieli. Ajatus tupakoinnista puistattaa. (Erittäin positiivista :D)

Kiukuttaa jo valmiiksi, jos täti tulee tänään tai huomenna ennen testaamista. Samoin kiukuttaa, jos testi näyttää negaa eikä tätiä kuulu. Taidan tänään laittaa uuden testitilauksen, niin hyvällä tuurilla saan ne tiistaina. On ainakin jotain sitten odottamassa. Päivän fiilis on siis turhautunut ja tuskastunut. :kieh:
 
Saavun tänne taas lueskelemaan oireita =) Kp tosin vasta 19/33... viimeks kerkesin testaamaan kolme kertaa (tosin en tienny kierron pituutta) ja nyt oon päättäny etten testaa ennen ku 33/33 ... saa sit nähä miten toi päätös pitää :p
 
Nyt on vähän jännät paikat.

Oon täällä pörräillyt aikasemminkin, mut nyt en oo tässä loppukierrossa pahemmin kirjoitellut. Meillä menee taas miehen kanssa alamäkeä ja erokin pyörii mielessä. Katotaan nyt mitä siitä tulee ja millä aikataululla. Noooh, vauva-asiat ei siis hirveesti oo joulun jälkeen ollut mielessä.

Ovis oli 19.12. eli dpo on nyt 15 ja kp on 34. Testasin uuden vuoden aattona negan ja yöllä ku tultiin kotiin niin paperiin tulikin "reilusti" tuhrua ja ajattelin että no niin, menkat alkoi. Kuitenkaan koko seuraavana päivänä ei tapahtunut mitään...eikä eilenkään. Joten kävin sit ostamassa testin ja tänäaamuna pissin tikkuun...Mulla oli aika kiire ku jouduin viemään yhden kaverin junalle ja odotin sen 3 minuuttia mitä piti negan varmistamiseksi ja jätin testin lavuaarin reunalle.

Kun tulin takas kotiin katoin testiä uudestaan ja siinä olikin sit ihan selkeä haamu. Mulla ei IKINÄ ennen oo tullut edes haamua. Yhden kerran on ollut vahvalla mielikuvituksella höystetty viivanpaikka, mutta ei värillistä haamua. Joo, tiedän että niitä testejä ei pidä enää testiajan umpeuduttua tiirailla, mutta teinpä nyt kuitenkin niin. En sit tänään enää päässyt kauppaan ostaan uuta testiä, eikäpä sitä ehkä tänään muutenkaan ois kannattanut tehdä, mut huomenna kipitän kyllä vikkelään hakeen apteekista kasan testejä...JOS menkat ei ala siis.

Oireita on joko kuviteltuja tai sit oikeita:
-paleltaa (no on aika kylmä muutenkin)
-väsyttää (univelkaa ennestään)
-nälkä ja ehkä vähän huono olo, mut se voi yhtä hyvin olla sitä nälkääkin (yritän pudottaa painoa ja kiinnitän sen takiakin enemmän huomiota näläntuntemuksiin)
-pissattaa ihan koko ajan (mut miten tässä vaiheessa vois ees vielä pissattaa, kai mä vaan nälän takia juon enemmän vettä...)
-tissit on aavistuksen verran kipeet (mut on ennen menkkoja muutenkin)
-poskien alaosassa on pari tosi isoa ja kipeetä näppylää (suklaata suklaata :) )
-ehkä ihan vähän enemmän valkkaria ku muuten, mut eipä oikeestaan, jos en "tarkkailis" niin en hoksais

Eli kaikki oireet voi olla jotain muutakin ku raskausoireita...Tänään ku oikeen "ronkin" paperilla pyyhkiessäni (anteeksi suorapuheisuuteni) niin tuli ihan aaaaaavistus vaaleanpunaista valkkarin seassa, mut ei silti oo menkat alkaneet. Jotain pieniä menkkatuntemuksia on ollut tässä nyt jo muutaman päivän ajan kuitenkin.

Sinänsä jännä tilanne, että ollaan miehen kanssa yritetty jo vuosi ja kuukausi eikä ole tärpännyt. Ongelmia on tässä syksyn aikana ollut jos jonkinmoisia ja nyt meillä on tilanne sit kärjistynyt (muista syistä ku vauva-asiasta) tosi paljon viime kuukausien aikana ja päätin tuossa jouluna, että mun on pakko alkaa käyttään taas ehkäisyä kunnes saadaan suhde kuntoon tai sit kokonaan poikki... Saa nähdä tuleeko vauva nyt, ku/jos ukko saa lähteä!! :/
 
moumou: aika ikävä tilanne :/
mä sain tänään potkut ja talous on nyt sitten sekaisin. oikeastaan pilalla.
nyt jos odotan (kp34...) niin eipä synny ruususeen taloudelliseen tilanteeseen.
kaikki menee aina päin v***ua. :headwall:
 
Lara- :hug: No näinhän se menee... mut raha on rahaa ja rakkaus on rakkautta. Itse köyhistä oloista kotoisin ja ihana lapsuus minulla on silti ollut!!

Niin ja sen vielä lisään tuohon edelliseen megalomaaniseen tekstiini, että vauva on tosi tervetullut silti...on sitä niin pitkään kuumeiltu ja odotettu. Tilanne ei vaan ole paras mahdollinen. Pidän huolta siitä sit yksin, jos ei miehestä oo isäks.
 

Kp30/29-31. Nyt vain siis pitää vielä odotella... Kolme kuukautta on nyt oltu ilman ehkäisyä ja toisaalta en kyllä usko, että vieläkään olisin raskaana, mutta.... kp16 tuli päivällä outoa vuotoa, millaista ei ole aikaisemmin ollut sekä sen jälkeen on ollut valkovuotoa normaalia enemmän. Pari päivää sitten alavatsaa nippaili oikealta puolen meilkein koko päivän, eilen se alkoi vasta iltapäivällä ja oli kyllä vähäisempää.

Ruokahalu on ollut poissa, mutta se voi johtua kyllä muistakin syistä, mutta tänään aamulla oli kyllä ihmeellisen etova olo. Todennäköisesti tämä kaikki on vain minun minun mielikuvituksen tuotetta. No huomenna voin sitten varmaan vain todeta, että kaikki olikin todella vain minun kuvitelmia.
 
Onneksi olkoon meripihka !! :D Mä viel jännäilen, nyt kp 29 menossa.. Kierto vielä vähä epävarma, mut viime kierto oli 34pv joten nyt vaa ootellaan tuleeko täti tällä viikolla.. En tiedä kuvittelenko vain, mutta olo on kyllä niinku ois raskaana.. Voi tietty olla vaan mielikuvitusta, mut sen nyt näkee :)
 
Onnea [/b]meripihka =)

Täällä edelleen mennään melko runsaiden valkovuotojen kanssa, kp 23/28.
Muita suurempia oireita ei ole ollut paitsi se että en oo yhtään ollu pinna kireellä kuten normaalisti näihin aikoihin ennen kuin tädin pitäisi tulla kylään. Toivotaan ettei täti tulekaan kylään :)
 
Onnea onnea Meripihka!! :flower:

Mä sain tänään vaaleatakin vaaleamman viivan Apteekin omaan raskaustestiin ja ihan oikean ajan sisällä! Nyt painelen uudestaan apteekkiin ja haen ison kasan testejä lisää!!! B)
 
moumou > Tilaamalla saisit halvemmalla, varsinkin kun isommasta erästä saa alennusta. Toimitusaikakin on vain 1-3 arkipäivää ja ainakin osasta nettikauppoja saa myös noita apteekin testejä. Testit toimitetaan neutraalissa kuoressa kirjeenä, mikäli tilaa kuoreen mahtuvan määrän. Toimituskulutkaan eivät nosta hintaa kovasti. :)
 
Mä tuun kans jännäilemään teidän kanssa tänne...esikoisesta tosiaan haaveilen ollaan vuoden verran yritetty mieheni kanssa ja jouduttu pettymään joka kuukausi, nyt kp 25/28-30 oviksen bongasin tossa jouluna oireita ei oikeen oo muuta ku nännit tosi arat
 
moumou > Onnea vielä haamusta ja peukkuja haamun vahvistumiseen! bd

Miehen mielestä mun pitäisi hakeutua lääkärille, kun olen niin väsynyt. Oon tänäänkin lähinnä istuskellut ja pötköttänyt, kun muuta en jaksa. Sain äsken valmisteltua päivällisen uuniin ja huokaisin helpotuksesta, kun pääsin takaisin istualleni. Olisi vielä tekemistä, mutta taitaa jäädä enimmäkseen miehen vastuulle tai sitten huomiseen. Ei tämä omasta mielestänikään normaali olotila ole, mutta tuskin tk:ssa vastaanotolle ottavat vielä tässä vaiheessa. Tämä ei siis ole ensimmäinen tällainen päivä eikä viimeinenkään. On mulla ollut aikaisemminkin tällaisia kausia, mutta niille on ollut aina järkevä selitys ja ovat aikanaan menneet ohi. Tämä on vielä mysteeri. Toivottavasti paljastuu lähipäivinä raskaudeksi, vaikka itse pidänkin sitä epätodennäköisenä.
 
Onnea Meripihka!

Sanokaas nyt... Mulla siis vain tyhjennysvuoto tullut, ei sen jälkeen mitään... ehkäsyä käyttäny aina. (sain jo 14-vuotiaana hirveisiin menkkakipuihin pi9llerit!)
Jollen ole nyt raskaana, kuinkahan pitkäksi voi kierto venyä??
Entäs jos mulla oli myöhänen ovulaatio ja siks ei näy vielä??
Ja MIKSI sain haamuplussan jo??

Ääääääh. :ashamed:
 
Kiitos Macy Gray :hug: Joo, en tullut edes ajatelleeks noita netin testejä. Ostin Prismasta yhden ja sit siitä viereisestä apteekista Clear Bluen ja jos niissä molemmissa on kaks viivaa niin sit en enempiä testejä ostakaan. Sen Prisman testin ajattelin vielä käyttää nyt illalla ja yritän kovasti kovasti pinnistää etten vielä menis veskiin vaikka siitä on jo kyl 3 tuntia ku viimeks kävin =)

Ja niin, siinä Apteekin omassa se viiva oli kuitenkin ihan selkeä, mieskin sen näki ja sanoi että raskaana sinä olet =) :heart: :heart: :heart:

Laralle ja Macy Graylle ja kaikille muillekin plussatuuuliiiiaa!!
 
onneksi olkoon moumou :) kiva juttu että jostain päin hihkuillaan plussia ! :) nyt nauttimaan siitä varmasta olosta että oireet ei olleet kuviteltuja :)

mutta me ei-plussanneet lyylit, kyllä meki viel!

Oon huomannu, että vauvaa yleensä sillon just pukkaa, ku tuntuu että tilanne olisi mahdottoman huono. Mutta arvon naiset johtuuko sekin vaan siitä, että haluaisimme sen kaikkein parhaan mahdollisen sille lapsoselle?
Niiku tos sanottiinki. Rakkaus, sitä ei voi estää. Ja rakkaushan se meitä kantaa täällä maan päällä :)

Pää pystyyn ja rinta rottingille. Meistä tulisi maailman parhaimmat äidit kaikesta huolimatta ! =)
 

Yhteistyössä