Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Jennyli:

tyttö painoi 3305g ja 49cm, eli ei nyt mikään jättiläinen, mutta viikkoihin nähden ihan passelin kokoinen painon puolesta...poika kun painoi syntyessään rv41+6 3484g ja 50cm, joten jos nyt alkaisi sumplimaan, niin tyttö olisi tavallaan isompi :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja paapelo:
Ei nyt ole enään masukuvaa, mutta tälläinen tuli siis massusta rv39+2 ja on tänään 4vrk. Maanantaina siis syntyi ja tiistaina päästiin kotia :D



paapelo+poju+Tyty-I 4vrk
Voi rakaspieniihana, mikä ihmetys...!!! :heart: aivan käsittämätön sulosuus...*tippa linssissä* olen vähän herkkänä juu...

-Elettaria rv 5+5-
 
Olen taas täällä kurkkimassa, tippa linssissä...teillä on niin ihanat mahat kaikilla ja maailmaa mullistava hetki edessä! :heart: Tämä raskaus on tainnut herkistää minut ihan totaalisesti, mutta ei kai se haittaa...voimia teille ihanien pallojenne kanssa!! :hug: Pian on pienet, tuhisevat kääröt sylissä...

:heart:

-Elettaria & Aslak 6+2-
 
Elettaria Cardamomum

Hih, raskauden ihanuuksia, ei hätää :D

Alkaa jo kaihoten katsella näitä ihania pallomassuja, vaikkei oman mahan katoamisesta ole kuin 3vk...näin jopa unta, että olimme lääkärillä keskustelemassa uudesta vauvasta ja tyttö oli 2kk...käski aloittaa 13-16pv meneillään olevaa kalenteri kuukautta :LOL: :LOL:

Mutta jottei sentään kuitenkaan ihan :D

paapelo+poju+Tyty-I 3vk 1pv :heart:
 
minä kans kaiuhoten jo täällä kurkin muitten masuja....haikealla mielin :snotty:
mun pötsistä pötkähti 21.9. pikkunen neiti viikoilla 41+5 3772g ja 50cm. Pikku viitosen mahakuva edelliseltä päivältä synnytystä ja tässä on lopputulos


--Millukka ja neiti 29päivää-- :heart:
 

Yhteistyössä