Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

huoh. niin epäreilua että kaikilla muilla on jo aikasessa vaiheessa niin ihanat pallot ja mulla vaan tommonen typerä pieni kohouma. sf-mittakin ihan alakäyrällä koko ajan, kuulemma niin pitkä selkä että tilaa levitä sinne sisälle ja sivuille eka. mälsää. kukaan ei usko kun sanon että enää 6 viikkoa laskettuun :(

Gisele ja Vormisto 34+1
Samaa mietin itsekin, nyt on 31+2 täynnä ja maha junnaa samassa koossa koko ajan, vaikka sf-mitta oli taas kasvanut 3cm. Välillä alkaa ärsyttää, kun joku sanoo ettei musta edes huomaa, että olen raskaana ja vähän reilu 8 vkon päästä on LA. Ei ole kilojakaan tullut kuin tuurilla päälle 4kg koko raskauden aikana. Olen 173 cm pitkä ja pitkäselkäinen myös + leveä lantio, että kai sillä on tilaa tuolla möyhiä. Yhden plussan mä olen tässä pienimahaisuudessa silti huomannut; mahan liikkeet näkyy tosi selvästi :D välillä liikkuu toinen puoli mahasta kunnolla toiselle puolelle.

Ei huolestuta, kyllä ne vaavit sitten vikoilla viikoilla ottaa kunnon spurtin. ;)
 
Uusi kuva, pari viikkoa edellisestä 36+5 - kasvaako tää ollenkaan. Ahdistuksen määrä mahassa kyllä kasvaa. Kaveri liikkuu kiitettävästi, ei ole laskutunut ja heittää jatkuvaan arpaa ollakko ylös- vai alaspäin:rolleyes:

sannri

Kiva maha :) ja kiva nähdä, että jollakin muullakin voi olla pieni massu viikkoihin nähden, kun itteä ahdistaa, jos se ei kasvakaan normaalia vauhtia. =)
 

Yhteistyössä