Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

katriina ihanaa :heart: Onnea!!!

Ripperille ja Carexille todella paljon voimia!! Nämä hoidot on niin rankat ja pitkäkestoiset että toivoisi että jokainen onnistuisi!! Ainakin se olisi ansaittua!!

Sunflower En tiedä miten muilla on kunnallisella puolella, mutta minä kävin toisella paikkakunnalla punktiossa ja siirrossa. Kukaan ei puhunut testaamisesta mitään. Lapusta luin, että noin kahden viikon päästä voi testailla. Ei ole aavistustakaan voisinko mennä esim. veritestiin???

Tuossa aiemmin oli puhetta, että onko siirretty yksi vai kaksi. Itseä rehellisesti hirvittää, jos tulisi kaksi. Olen muutamaa vuotta vaille 40 ja en ole ikinä ollut raskaana. Elämä on niin sanotusti puhuen pyörinyt oman navan ympärillä. Ainoat rajoitukset elämässä on olleet koirat. Jänskättäisi tosi paljon kaksoset ja myöskin jos vihdoin tärppäisi. Tietysti toivon, että tärppäisi, mutta vaikea selittää, oishan siinä opettelua elämässä!!
 
Katriinalle onnittelut :flower:

Ripperille ja Carexille :hug: - toivotaan, että kaikki olisi silti hyvin tuhruista huolimatta. Paljon voimia ja jaksuja täältä!

nehma iso :hug: myös sinulle!

Nainen-83 tsemiä tämän päivän siirtoon, toivottavasti kyytiin tulee huippu alkio!

SaaraX sinulle myös tsemiä perjantaille ja paljon onnea uuteen yritykseen!

).( Ei kummempia, luget ällöttää aina vaan vaikka nyt tietääkin käyttävänsä niitä hyvään tarkoitukseen. Meillä onkin Haalistuneen kanssa sama ultrapäivä, 29.12. Jännittää!

Mukavaa lumisateista keskiviikkoa kaikille ja tsemiä & plussatuulia!
 
Aivan mahtavaa! Nyt sitten jännitettävää että 1 vai 2......

Olen odottanut täällä uutisia sinusta ja jännittänyt puolestasi.

Koen jotenkin niin sinun tilanteen samanlaiseksi kuin omani. Meilläkin viimeksi silloin 2 vuotta sitten siirrettiin kaksi, toinen vähän parempi ja toinen rupu, 4-soluisina siirrettiin koska tuli viikonloppu väliin. Ja toinen niistä lähti! Pakkaseen ei silloin saatu mitään.


 
2009 loppuvuoden toiveikkaat yrittäjät~~~~


Keskiviikkona 9.12.2009 VKO 50


sartsa-70 ICSI, siirto 23.11. TESTI???

ripperi77 1. IVF, punktio 24.11., siirto 26.11. PP13 (plussa?)

iica83 1.IVF, puktio 24.11., siirto 26.11. PP13

Eevi-Antero 2. IVF, punktio 25.11., siirto 27.11. PP12

Carex39 IVF PAS, siirto 27.11. PP12

Firefox 2.IVF 3.PAS, siirto 30.11. PP9

AKH 2. IVF, punktio 27.11., siirto 30.11. PP9

Sunflower79 2. ICSI, punktio 30.11. siirto 2.12 PP7

katjuzka 1. IVF/ICSI, punktio 30.11., siirto 2.12. PP7

Doris-79 siirto 3.12. PP6

Minska 2.ICSI, vko49, punktio 2.12, siirto 4.12. PP5

Viiva hoito?, PP2

nainen83 IVF, punktio 7.12., siirto 9.12.

SaaraX 2.IVF:n 2. PAS, siirto 11.12.

Sarma 2.ICSI

Pirppa75 2. IVF



~~~~~~~~ PLUSSAT ~~~~~~~~



:heart: Kristiina76 5.IVF, siirto 4.11.

:heart: pirpana74 1.IVF:n 2.PAS, siirto 10.11.

:heart: dreamer78 2. ICSI, siirto 13.11.

:heart: Sebu08 3. IVF, punktio 11.11., siirto 16.11.

:heart: Memma77 PAS, siirto 18.11.

:heart: lillimyy, 1.IVF, siirto 19.11.

:heart: Haalistunut , 1. IVF 1. PAS, siirto 20.11.

:heart: Sannis-75 1. IVF 1.PAS, siirto 23.11.

:heart: Linda76 3.IVF, puktio 23.11., siirto 26.11.

:heart: Katriina77: 2.IVF/ICSI, siirto 25.11.



:flower: Uusi PAS/IVF/ICSI 2009-2010 :flower:

Amelie80 2.ICSI vko 48, siirto 6.11.

Pelkkää kriisiä 1. IVF, siirto 2.11.

Heni 2. IVF siirto 6.11.

SaaraX2.IVF:n PAS, siirto 10.11.

Äititär1.IVF, siirto 12.11.

Kifa 1. ICSI, punktio 11.11., siirto 13.11.

Helmiina78 1. IVF 2.PAS, siirto 13.11.

Piiuli-74 1.ICSI, punktio 16.11., siirto 18.11.

turilainen 2.IVF marraskuussa

Toivorikas 2. IVF, punktio 24.11.,siirto 27.11.

nehma ICSI, siirto 25.11.
 
Onnea Katriina!!!! :flower: Aivan mahtavaa!

ripperille ja Carexille paljon voimia! Elämä on välillä turhan julmaa. :'( :hug:

Minska: Yhdyn tuohon kaksosjuttuun täysin. En voi sille mitään, mutta se kyllä todella hirvittää. Keskosuus ynnä muut riskit siinä eniten askarruttaa. Hieman mietitytti, millä perusteella tuohon 2 (molemmat hyviä) siirtoon mun kohdalla päädyttiin. Olen ymmärtänyt, että julkisella ovat kovin nihkeitä sen suhteen. En ole kyllä mielestäni vielä mikään ikäloppukaan, mutta kai nuo mun sisuskalut sitten on jo niin "rähjäiset". :(

Kiitos Sannis, kun lisäilit mut mukaan. Eli 1.IVF, eka pas olisi nyt meneillään. Mikäli joku kiltti vielä viitsii... :ashamed:

Tämä lähtee nyt ratsuilemaan, kun ei niitä alkioita kuulemma saa sieltä putoamaan tässä vaiheessa, vaikka mitä tekisi. :D

Nähdään taas :wave:
 
Onnea Katriina!! Pikkuhiljaa alkaa jo jännittämään, onneksi joulu lähestyy niin kovaa vauhtia, että toivon jopa päivien juoksevan hieman hitaammin.. :xmas:
Myös olot alkaa normalisoitumaan punktion jäljiltä, mutta nyt alkaa pää sekoilemaan. Ihan hirveitä tunnekuohuja, eilen kun kerroin ystävälleni meidän pakkas-saaliista, mun oli pakko lopettaa puhelu, kun itku alkoi eikä loppunut.. Sitten itkin ja nauroin vuoronperään melkein tunnin, enkä pystynyt lopettamaan, vaikka kuinka halusin, ihan uutta mulle :) .

Viiva: itselläni myös hevosia, ja olen kyllä pysynyt poissa selästä ihan suosiolla, toki kivut punktiosta oli sitä luokkaa että ratsastus nyt viimeisenä olisi tullut mieleen. (Jos nyt sitä tarkoitit..)
 
juup..pahottelut miinuksen saaneille :ashamed: !ei se pieni vuoto tarkoita vielä välttämättä mitään,se voi olla sitä kiinnittymis vuotoa esim.!!mulle ainakin lääkäri laski että verikoe otetaan 22.12 ja voin myös itse testata.kaikki 7palleroa lähti jakautumaan,mutta vissiin 2heikommin ja ne nakataan eli 4meni pakkaseen ja yxi on nyt sitten matkassa.laittoivat kuulema mielellään vain yhden vaikka nämä kaverit eivät olletkaan top-luokkaisia,mutta hyviä silti!niinhän ne lääkärit sanovat että nyt voi tehä mitä vaan,ni ei se/ne pallerot pois tule...paitsi benji hyppy voi vaurioittaa!!!antoivat jopa testin kotiin mukaan =) !en tiedä olenko jotenki erikois tapaus,mutta punktio ja palleron takasin laitto ei tuntunut missään..eikä myös ns.punktiosta toipuminen oo paha(vähä turvotusta iltasin) :p ! tsemii kaikille :hug:
 
Hei!


Ajattelin tulla kanssa mukaan, kun Carex39 on samassa tilanteessa .. Meillä oli 2. Pas-siirto 27.11. ja yllätys, yllätys maanantaina jo alkoi vuotoa, joka on yltynyt koko ajan.. Samanlailla kuin viimeksi.. Jätin aamulla jo lääkkeet pois eli toivo on jo mennyt..

Ainoa lohtu on se, että tällä kertaa jäi pakastimeenkin.. Jos vielä kerran yrittäisi..

Mutta voimia ja haleja kaikille miinustaneille ja haleja taas plussanneille.. Ehkä mekin joku päivä..
 
Huomenta! Ja :hug: neganneille :'(

Mitä kuuluu Katjuzkalle? Meillä sama pp meneillään eli nyt 8. Onko tullut mitään erityisiä tuntemuksia?

Mulla rintojen arkuus alkaa olee poissa josta ainakin tiedän että Crinone sen aiheutti. Yökötystä on välillä suunnattomasti, itseasiassa alkoi eilen oikeen kunnolla. Nyt aamulla jouduin nieleskelleen nousee sängystä :/ . En valita jos tämä on raskausoire! Kuitenkin olen vielä erittäin skeptisin mielin liikenteessä.. pp9 eli huominen ja lauantai ovat mulle pelon aikaa.. Onneksi lauantaina pääsen kaverin juhliin joten saan ajatukset muualle hetkeksi!
 
Onnittelut plussista ja pahoittelut negoista! :hug:

ON: jotain ihme tuhrua tulee. Sitä löytyy vain paperista, sellaista oikein haaleanruskeaa(muistuttaa etäisesti verta). Ei lugejen laiton yhteydessä mitään näy. :(
Hieman kolottelee alavatsaa. Toivottavasti tämä ei ollut nyt tässä. :snotty:
Ei pitäisi syynätä niin tarkkaan vessareissun yhteydessä. :headwall:
 
tiesittekö että se pallero kiinnittyy 6.pv tienoilla...esim. mulla oli keräys maanantaina ja keskiviikkona laitettii takasin yksi(2pv vanha),ni nyt viikonloppuna sen pitäis kuoriutua ja kiinittyä!luin ton kirjasesta ja kysäsin viel fertinovasta missä oon käynyt hoidossa.että tämmöstä faktaa torstai aamuun :) !mutta älkää heittäkö hanskoja naulaa..!toivottavasti en kauhistuttanut ketään :headwall: ?!
 
Kiitoksia Linda ja kaikki muutkin onnittelijat :heart:

Olen myös tosi pahoillani kaikille lähipäivinä neganneille :'( Jotenkin tuntuu epäreilulle että itselle koitti tällä kertaa onni "huomisestahan ei tiedä" mutta silti koen jotenkin pahalta kun aina on ollut negaajana ja muistan miltä se tuntui kun jollekin tuli hyviä uutisia vaikka en koskaan epäonnea muille ole tietenkään toivonutkaan. Mutta siis tiedätte mitä tarkoitan :| Olisin jo moneen kertaan halunnut olla plussanneiden joukossa vaikka onnellinen plussaajien puolesta olinkin. Ei ollut katkeruutta mutta jonkin moinen epäreiluuden tunne valtasi ajoittain mielen. Tuntuu vieläkin jotenkin niin vieraalle tämä plussaaminen etten osaa oikein elää asian kanssa. Odottajien palstalle en osaa mennä kirjoittamaan vielä ainakaan muutamaan päivään...
Mutta siis vilpittömästi toivon koko sydämmestäni että jokaikinen tältä palstalta saa sen plussan pikimmiten!

Nyt kun tuoreeltaan voin kertoa joka ainakin itselläni kiinnosti ihmisten ne ensimmäiset oireet niin voin kertoa että minulla oire numero 1 oli oireettomuus!!!!!!

Mulla on aina ennen menkkoja pahat pms oireet. Pahaa mieltä ja jopa masennuksen poikasta. Tällä kertaa ei ollut mitään...

Aina ennen menkkoja mulla on rinnat älyttömän kipeet jotka on aina johtanut menkkojen alkamiseen. Nyt ei mitään, rinnat ei ole kipeytyneet pätkän vertaa!!!!

Ainut mikä on ollut erillaista on ollut palelu joka olikin sitten tosi voimakasta. Lämmönnousu oli myös oire jonka tajusin vasta plussaa edellisenä iltana mitata. Siitähän tuo palelukin johtui kun oli tuota lämpöilyä niin on vilukin.

Masu nippaili myös jonkin verran mutta paljon paljon vähemmän kun ennen menkkoja. Menkkakipu on mulla todella voimakasta ja tämä siis pienehköä nipistelyä joka onkin ainut oire joka on jatkunut yli plussatestin vaikkakin ehkä jo tasaantunut.

Voin siis sanoa tytöt että kaikille ei tule voimakkaita oireita. Tällä kertaa oli viho viimeinen kerta kun plussaan uskoin. Juurikin tuon oireettomuuden takia :heart:

Toivoa on siis ihan jokaisella :)
 
Vuodan nyt kuin seula. Illalla alkoivat kunnon kivut ja nyt tulee jo klimppejäkin. Testailen ihan periaatteen vuoksi tänä iltana, vaikka TIEDÄN, ettei siellä enää mitään ole.
Onneks olen viikon sairiksella.

Eli mutkin voi siirtää pois piinailijoista. Seuraava eli 2. pas tammikuussa. Pakkasessa 1+2 alkiota. 2 samassa oljessa, toinen kuulemma 3-soluinen rääpäle, josta tuskin mitään tulee.

:'(
 
2009 loppuvuoden toiveikkaat yrittäjät~~~~


Torstaina 10.12.2009 VKO 50


sartsa-70 ICSI, siirto 23.11. TESTI???

ripperi77 1. IVF, punktio 24.11., siirto 26.11. PP14

Eevi-Antero 2. IVF, punktio 25.11., siirto 27.11. PP13

Firefox 2.IVF 3.PAS, siirto 30.11. PP10

AKH 2. IVF, punktio 27.11., siirto 30.11. PP10

Sunflower79 2. ICSI, punktio 30.11. siirto 2.12 PP8

katjuzka 1. IVF/ICSI, punktio 30.11., siirto 2.12. PP8

Doris-79 siirto 3.12. PP7

Minska 2.ICSI, vko49, punktio 2.12, siirto 4.12. PP6

Viiva 1.IVF 1.PAS, siirto 7.12. PP3

nainen83 IVF, punktio 7.12., siirto 9.12. PP1

SaaraX 2.IVF:n 2. PAS, siirto 11.12.

Sarma 2.ICSI

Pirppa75 2. IVF



~~~~~~~~ PLUSSAT ~~~~~~~~



:heart: Kristiina76 5.IVF, siirto 4.11.

:heart: pirpana74 1.IVF:n 2.PAS, siirto 10.11.

:heart: dreamer78 2. ICSI, siirto 13.11.

:heart: Sebu08 3. IVF, punktio 11.11., siirto 16.11.

:heart: Memma77 PAS, siirto 18.11.

:heart: lillimyy, 1.IVF, siirto 19.11.

:heart: Haalistunut , 1. IVF 1. PAS, siirto 20.11.

:heart: Sannis-75 1. IVF 1.PAS, siirto 23.11.

:heart: Linda76 3.IVF, puktio 23.11., siirto 26.11.

:heart: Katriina77: 2.IVF/ICSI, siirto 25.11.

:heart: iica83 1.IVF, puktio 24.11., siirto 26.11.



:flower: Uusi PAS/IVF/ICSI 2009-2010 :flower:

Amelie80 2.ICSI vko 48, siirto 6.11.

Pelkkää kriisiä 1. IVF, siirto 2.11.

Heni 2. IVF siirto 6.11.

SaaraX2.IVF:n PAS, siirto 10.11.

Äititär1.IVF, siirto 12.11.

Kifa 1. ICSI, punktio 11.11., siirto 13.11.

Helmiina78 1. IVF 2.PAS, siirto 13.11.

Piiuli-74 1.ICSI, punktio 16.11., siirto 18.11.

turilainen 2.IVF marraskuussa

Toivorikas 2. IVF, punktio 24.11.,siirto 27.11.

nehma ICSI, siirto 25.11.

Carex39 IVF PAS, siirto 27.11.
 
Onnittelut iica :flower:

Carex pahoitteluni, iso :hug:

Samalla peesaan Katriinaa eli oireeton minäkin. Ennen menkkoja alkaa normaalisti hikoilu ja ristiselkää särkee. Nyt ei niin mitään. Pienen pientä juilintaa en juurikaan edes huomannut.
Ainoa selkeä oire oli minullakin iltojen palelu, lämpöä en edes tajunnut mitata :)

Kyllä sitä samassa tilanteessa oleville aina toivoisi plussan negan sijaan. Ei tämä lapsen tekeminen (kirjaimellisesti tekeminen) ole helppoa näin. Eilen juuri harmittelin lugelaskua apteekissa vaikka tiedänkin, että hyvään tarkoitukseen tällä hetkellä menee. Olisi se vaan niin paljon helpompaa saada lapsia vanhanaikaisesti ja kotikonstein.

Mitä kuuluu ripperille? Kävitkö verikokeessa?

Tsemiä kaikille torstaihin ja jaksuja!
 
Onnittelut plussanneille, teitä onkin ihan reilu kourallinen. :flower:
Täällä taas negattiin, laskeskelin että tää oli meidän vauvantekoyrityksen alkamisesta noin 35. nega, joten luulis että tähän olis jo tottunut. Mut ei. No, PASsia sitten tammikuussa, jään siihen saakka tauolle täältä palstailusta...
Kovasti tsemppiä piinailijoille, saisittepa ihanat joululahjat! :hug:
 
Onnea iica ja muut plussanneet!!! On nyt jäänyt vähiin itseltä kirjoittelu, joka päivä pikaisesti kurkkaillu vaan mitä tänne kuuluu.

Sunflower,sun yökötys kuulostaa lupaavalta!! täällä edellee suht oireetonta:| . Ei edes nuo luget aiheuta mitään!!!!Ja sitä mä en käsitä...ei nyt sillä että niistä johtuvaa oloa kaipaisin, ihmettelen vaan.
Pientä yökötysoloa oon tuntenu muutaman iltana, vatsalla nippaillu muutaman harvan kerran. Eilen sohvalta noustessa repäisi oikealta alavatsalta niin että oikein teki kipeää??Yleensä loppukierrosta nippailee kyllä ihan reilusti ja tisseissä tuntuu, nyt ei.
 
(.) Verikokeessa käyty, eikä mitenkään hirveän hyvältä näytä. Arvo oli viiterajoissa, mutta selvästi lähempänä sitä alarajaa. Nyt sitten vaan odotetaan, miten tuo vuoto kehittyy. Itse toivon, että alkaisi nyt sitten ihan kunnolla, jos on kerran tullakseen, niin ei tarvitsisi enää kauan kärvistellä.

Eihän tämä vaan voinut olla meille näin helppoa, että kolmen vuoden piina olisi jo päättynyt. Edes plussasta ei voi yhtään iloita. Tuhru ei vielä ole vaihtunut verisemmäksi, mutta alavatsa on alkanut pingottaa ja kipuilua on yhä enemmän. Että kyllä se tässä taisi olla. PAS odottaa sitten ensi vuonna.

Poistun nyt taka-alalle ja yritän unohtaa koko plussan. Kiitos ja hyviä jatkoja kaikille! :wave:

Ja tietysti onnea plussanneille! :flower:
 

Yhteistyössä