loviisa ympäristöineen..

millasita paikkaa?
löydettiin ihan kiva asunto niiltä kulmilta ja nyt mietityttää että onko lapsiystävällistä seutua? onko jotain lapsi/äiti juttuja etten ihan erakoidu sinne :ashamed:

kertokaahan :hug:
 
loviisasta en ole mutta porvoosta :wave:
loviisa vaikuttaa tosi mukavalta pikku kaupungilta!
ollaan miehen kanssa puhuttu sinne muuttamisesta mutta mies ei halua, liian pieni sille ja taitaa olla että mä oon samaa mieltä, en vaan halua sitä vielä myöntää...
lapsiperheelle varmaan kiva & rauhallinen paikka asua!
aika ruotsinkielistä seutua, niin kun porvookin.
ette kuitenkaan tänne päin muuttamassa, siis porvooseen? :D
en tiedä mitä loviisassa tapahtuu ja mitä aktivitettia löytyy, ehkä joku muu osaa paremmin auttaa...
missäpäin asutte tällä hetkellä?
 
moikka asun ite loviisassa ihanaa seutua ja todella lapsi ystävällinen lapsien harrastus mahdollisuudet ovat todella hyvät mulla kaksi lasta enkä loviisasta pois enää muuta niin ihana paikka tää on saanko udella mistä päin loviisaa teillä on asunto hankittu vai onko se vielä harkinnan varassa. me asutaan kerrostalossa kolme huonetta ja keittilö meren rannalla melkeen eli uima ranta lähellä. hei olis kiva laitella sun kanssa vaikka sähkö postia. osote on arja.anneli.jarvinen@luukku.com tervetuloa vaan loviisaan mistä päin muutatte tänne! päiväkoteja löytyy ja koulu lähellä. niin kun edellinen sano aika paljon ruotsin kielisiä mutta ei ole mua haitannu. edulliset vuokrat ja omistus asunnot edullisia. kyllä loviisa suurkaupunkia parempi vaihtoehto on. lapsille hyvä elin ympäristö. eipä tässä muuta.nii ja avo mieskin asuu.
 
niin ja löytyy avoimia päivä kerhoja eli on 5 päivää viikossa ja joka päivä eri paikoissa. leikkipuistoissa ja kerhon tiloissa on 9.00-13.00 joka päivä. periaatteena on ottaa eväät mukaan. ihan kivaa toimintaa jo lapset eivät ole tarhassa ja ite töissä. ijhan mukavaa puhaa lapsille ja sitten on seurakunnan kerhoja mutta ne on pari kertaa viikossa. kysele vain lisää jos jotaa kysyttävää loviisasta
 
heippa.

ei olla ostettu vielä. yritetään etsiä mukavaa ja sellaista ettei koko loppu elämäämme maksettaisi takaisin lainaa.
:D
tämä mitä ollaan katsottu ja mennään lauantaina katsastamaan on ruotsinpyhtäällä, paikka aika tuntematonta mutta mennään asunto katsomana ensiksi.
hki:ssä asutaan tällä hetkellä.
ja ei se porvookaan mikään mahdoton paikka ole, piäisi vaan löytää meidän budjetille hyvä ja hyvän kokoinen asunto, omakoti talo tai rivitalo/paritalo.

:hug:
 
niin no porvoossa aika kalliita asuntoja ruotsinpyhtää aika kiv paikka meillä mökki siellä. pienempi paikka kun loviisa.loviisa lähin ostos paikka. mä en sillee ruotsin pyhtäätä tunne mutta varmaan aika mukava paikka sekin. :hug:
 
niin loviisassa kyllä halvemmat asunnot kun porvoossa.
lehdessähän oli juttua että porvoossa espoon ja helsingin jälkeen kalliimmat asunnot, eli jopa vantaata kalliimpi paikka porvoo nykyään!
hinnat nousseet paljon viimeiset vuodet!
ruotsinpyhtää vissiin halvempi paikka kun loviisa eli varmaan mahollista löytää asunto / talo joka sopii budjettiin! =)
mutta muuten porvoo on mainio paikka asua :heart:
 

Yhteistyössä