Lugesterone ja kiertopäivä 1 jo ennen kuukautisia?

Onko kenelläkään ollut sellaista kokemusta että Lugesterone olisi sekoittanut seuraavan kuukautiskierron laskun? Mietin voiko niin olla sillä loppuun syödyn lugekierron jälkeen seuraava kierto on aina sekaisin. Edellisessä kierrossa (lugekierron jälkeen) kuukautiset alkoivat 4-5 päivää liian aikaisin. Nyt pohdin siis onko mahdollista, että kiertopäivä yksi olisi lugejen takia ollut jo ennen kuukautisia ja näin ollen oviskin olisi ollut luultua aiemmin? Mulla on muutama tällainen erikoinen kiertokokemus. Yleensä lopetan luget liian aikaisin kun menee hermot sivuvaikutuksiin ja ilmeisesti jos raskaustesti näyttää negaa niin lääkkeet voi lopettaa. Silloin seuraava kierto alkaa n. 3 päivää lääkkeiden lopetuksen jäkeen ja laskenta menee suurin piirtein tavalliseen tapaan. Lääkäri ei ole kylläkään tällaisesta vaihtoehdosta puhunut ja epäilee mun muitakin sivuvaikutuksiakin kun annos on kuulemma vielä pieni...
Letrotzol on mulle jostakin syystä siedettävämpi kuin luget jotka aiheuttavat omasta mielestäni mielialahäikkää...
 
Kyllähän se kp 1 on aina eka kunnon vuotopäivä oli lääkkeitä käytössä tai ei. Onko sulla siis joka toinen kierto lääkkeellinen ja sit taukokierto? Letroissa ja lugeissa on ihan eri vaikuttava aine ja näinollen eri tehtävä kehossa joten siksi myös sivuvaikutukset erilaisia. Luget on keltarauhashormonia jota erittyy normaalistikkin ovulaation jälkeen ja siksi lääkkeelliset kierrot voivat kestää pidempään kun lääkkeettömät, etenkin jos oma luteaalivaihe on lyhyt jolloin oma keltarauhanen surkastuu aiemmin pois. Kuinka aikaisin lopetat luget? Oletko tikuttanut ovista tai ollut ultraa lääkkeellisissä kierroissa? Toivottavasti sait edes jotain selvää :D
 
Muutaman kerran on ollut välikierto lugejen jälkeen jolloin ei ole olut ultraa tai yitystäkää aikatauluongelmista johtuen. Ne kierrot jolloin poikkasen luget heti kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa ja raskaustesti on nega niin seuraava kierto menee normaalisti. Niissä kierroissa jolloin olen ottanut lugeja 10 päivää (eli loppuun asti) seuraava kierto on ollut poikkeuksellisen lyhyt. Itse epäilin että näissä kierroissa ovis olisi ollut jo aikaisin ja siksi en ole sitä bongannut. Toki voi olla jotain aivan muutakin. Tää koko laskemistouhu on verrattavissa luokion pitkään matikkaan ;)
 

Yhteistyössä