Lugesteronin avulla raskaaksi?

Heips, pientä toivonkipinää kaipailen Lugesteronin käytöstä.

Kuinka pitkään oli yritystä ennen plussaa, mikä annos, kuinka nopeasti tärppäsi lugejen avulla ym? Mulla kolmisen vuotta yritystä takana ja eka lugekierto (2x200mg) menossa. Kärsin tiputteluvuodosta, myös endo löytyy.

Kiitos avusta! :)
 
Asiasta toiseen, voi hemmetti tätä mainostulvaa:devil: Keskustelupalstan käyttömukavuus on laskenut huomattavasti, kun videomainokset tuli! :mad::poop:

Pitäisiköhän laittaa ryhmässä palautetta? Mä harkitsen toiseen paikkaan siirtymistä, ellei videomainokset vähene.
 
Mä käytin lugeja ennen mun ekaa raskautta ja sen aikana. Mulla ne määrättiin kuulema mielenrauhan vuoksi, mutta lääkäriin menin puolen vuoden yrittämisen jälkeen, kun luteaalivaihe oli vain noin yhdeksän päivää ja oli inhottavaa tiputteluvuotoa. En tiedä olisiko raskaus alkanut joka tapauksessa, koska mulla tuli ennen lugejen aloitusta ilmeisesti kiinnittymisvuotoa (sain ohjeeksi aloittaa luget vasta viikon kuluttua oviksesta) ja aloitin sit sen jälkeen luge-kuurin. Käytin niitä melkein sen ekan kolmanneksen raskaudesta. Toka lapsi sai alkunsa ihan ilman apuja. Nyt kuumeillaan kolmatta ja luteaalivaihe on edelleen lyhyt. Vuodenvaihteen jälkeen aion taas kysellä apuja!
Toivottavasti saat tarvittavan avun Lugeista! Tsemppiä ja voimia yritykseen!
 
  • Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Kiva kun olit vastaillut :) Kiitos tsempeistä, samoin sinulle! Toivottavasti teillä tärppää pian. Mä sain kans ohjeeksi syödä ekan kolmanneksen, jos tulen raskaaksi.

Mulla on nyt dpo 9 menossa ja tänään seksin jälkeen tuli tippa verta. Tiedä sitten alkaako tiputtelu lugesta huolimatta.
 
Hei!
Ajattelin kertoa oman kokemukseni. Minulla takana kolme positiivista raskaustestiä. Kaikissa ollut apuna alkukierrossa Efamol (E-vitamiini) ja loppukierron tukena Lugesteron 200mg kolmesti päivässä. Yksinään Lugesteronista ei ole minulla ollut apua vaan juurikin tuon E-vitamiinin kanssa.
Kiertoni ilman kyseisiä tuotteita oli vain noin 25-29 vrk, jossa ovulaatio ajoittui usein kierron päiviin 18-22. Loppukierto oli yleensä 7-9 vrk. E-vitamiini + Lugesteron kierroissa vastaavat päivät oli ovis kierron 13-14 päivä ja loppukierto riippui koska Luget lopetti. Yhdistelmää olen kokeillut muistaakseni viiteen kiertoon joista kolmesta olen tehnyt plussatestin. Plussakierroissa jatkoin Lugeja vielä noin raskausviikolle 6+0. Lopputuloksina ekasta plussasta esikoinen, toisesta plussasta kohdun ulkoinen joka tuli pois itsellään ja tästä kolmannesta plussasta on nyt tulossa tuplaonni ;)
Taustasta vielä sen verran että ennen näitä kokeiluja olimme lapsettomuushoidoissa noin neljä vuotta, joiden aikana tehtiin 3xinssi, ja 2xivf + passit. Näistä ei kuitenkaan ollut apua meille.

Toivottavasti tästä on apua sinulle tai jollekin muulle. Tsemppiä yritykseen!
 
  • Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Kiitos Luna! Olipa ihana kuulla ja onnea tuplasti! :) Täytyypä kokeilla ensi kierrossa. Mulla ovis osuu aina oikeaan aikaan, kp 14 paikkeille, mutta tiputtelu alkaa jo reilun viikon jälkeen.

Meillä on ensi viikolla aika ivf-suunnitteluun. Vielä menee yksi kierto pelkillä Lugeilla. Pitäisiköhän lisätä annosmäärää, hmm?
 

Yhteistyössä