Lukiko kukaan mitä ne syyt oli Janne Ahosen talon myyntiin?

argh
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkelispokkelis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
luultavasti on jäänyt pieneksi. ei siinä ollut kai kuin kaksi tosi pientä makuuhuonetta ja niillähän perhe kasvoi
Miten reilusti yli 300 neliön (asuinpinta-ala) asunto voi "jäädä pieneksi"???
Se talohan on ihan ultramoderni ja kauheesti sellasta tavallaan hukkatilaa.
 
öö
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkelispokkelis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
luultavasti on jäänyt pieneksi. ei siinä ollut kai kuin kaksi tosi pientä makuuhuonetta ja niillähän perhe kasvoi
Miten reilusti yli 300 neliön (asuinpinta-ala) asunto voi "jäädä pieneksi"???
300?
Mä luin et reilu 170 neliöö
 
vieras
no se oli esittelyssä jossain tila ohjelmassa joskus ja siinä näky että oli tosi isot sauna- ja pesutilat ja baari/palkintohuone, suht iso olohuone ja hyvä kettiö, mut pienet makuuhuoneet. ihmettelin jo silloin kun tila käytetty muuhun kun makuuhuoneisiin. ja rappusetkin vie neliöitä ja eikö myös autotalli..
 
http://www.oikotie.fi/realestlist?exit=aptinfo_fromsearch&target=apartment&query=%26subNavi%3Dapartments_forsale%26subNavi%3Dapartments_forsale%26searchtype%3Dquick_search%26target%3Dapartment%26cookieValue%3D122847010349101984%26listlength%3D25%26mainNavi%3Dapartments%26rooms%3Dkaikki%26orderby%3Dsalesprice%26fcid%3D915050868934775008%26searchtotal%3D3%26rootCompanyId%3D-1%26selectedpage%3D1%26aptType%3D6%26dir%3Dasc%26locationFreeText%3Dkarjusaari&s_index=2&fcid=915050868934775008&id=1716593&mainNavi=apartments&subNavi=apartments_forsale


siinä teille sen huussi...
 
vieras
En kyllä ole kateellinen tollasesta talosta, kuvittelin et olis joku tosi hieno heillä ja että vois hiukan kadehtiakkin mutta siis aivan hirveä :O Oliks ne ite suunnitellu/sisustanu ton talon??
 
argh
Alkuperäinen kirjoittaja :
janne ajaa tuliterällä audi q7:lla ja muija pikku pösöllä... tasan ei rahat siinä perheessä ainakaan...! heh...
Autot on varmaan suhteessa siihen miten paljon kumpikin on tienannut perheen yhteiseen kassaan...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja argh:
Alkuperäinen kirjoittaja :
janne ajaa tuliterällä audi q7:lla ja muija pikku pösöllä... tasan ei rahat siinä perheessä ainakaan...! heh...
Autot on varmaan suhteessa siihen miten paljon kumpikin on tienannut perheen yhteiseen kassaan...
nii just. ei se muija ole vissiin ees ollut töissä koko niiden suhteen aikana. miks jannen pitäis maksaa muijalle kallis auto jos muutenkin jo maksaa kaiken. ja voihan olla ettei se nainen tykkää isommista autoista. ei kaikki tykkää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja argh:
Alkuperäinen kirjoittaja :
janne ajaa tuliterällä audi q7:lla ja muija pikku pösöllä... tasan ei rahat siinä perheessä ainakaan...! heh...
Autot on varmaan suhteessa siihen miten paljon kumpikin on tienannut perheen yhteiseen kassaan...
nii just. ei se muija ole vissiin ees ollut töissä koko niiden suhteen aikana. miks jannen pitäis maksaa muijalle kallis auto jos muutenkin jo maksaa kaiken. ja voihan olla ettei se nainen tykkää isommista autoista. ei kaikki tykkää.
Mun mielestä on ihan sama kuka rahat perheeseen tienaa jos perhe ollaan.
Se kumpi muksuja kuljettaa niin sillä ehdottomasti turvallisempi auto, ei voi mun mielestä edes tingata tämmöisestä asiasta..
 
argh
Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja argh:
Alkuperäinen kirjoittaja :
janne ajaa tuliterällä audi q7:lla ja muija pikku pösöllä... tasan ei rahat siinä perheessä ainakaan...! heh...
Autot on varmaan suhteessa siihen miten paljon kumpikin on tienannut perheen yhteiseen kassaan...
nii just. ei se muija ole vissiin ees ollut töissä koko niiden suhteen aikana. miks jannen pitäis maksaa muijalle kallis auto jos muutenkin jo maksaa kaiken. ja voihan olla ettei se nainen tykkää isommista autoista. ei kaikki tykkää.
Mun mielestä on ihan sama kuka rahat perheeseen tienaa jos perhe ollaan.
Se kumpi muksuja kuljettaa niin sillä ehdottomasti turvallisempi auto, ei voi mun mielestä edes tingata tämmöisestä asiasta..
Niin sun mielestä mutta ehkä Ahosten mielestä ei ole sama kuka rahat tienaa. Ja toiseille naisille (kuten itselleni) on kunnia-asia elättää itsensä, en koskaan halua elää toisen rahoilla.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja argh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja argh:
Alkuperäinen kirjoittaja :
janne ajaa tuliterällä audi q7:lla ja muija pikku pösöllä... tasan ei rahat siinä perheessä ainakaan...! heh...
Autot on varmaan suhteessa siihen miten paljon kumpikin on tienannut perheen yhteiseen kassaan...
nii just. ei se muija ole vissiin ees ollut töissä koko niiden suhteen aikana. miks jannen pitäis maksaa muijalle kallis auto jos muutenkin jo maksaa kaiken. ja voihan olla ettei se nainen tykkää isommista autoista. ei kaikki tykkää.
Mun mielestä on ihan sama kuka rahat perheeseen tienaa jos perhe ollaan.
Se kumpi muksuja kuljettaa niin sillä ehdottomasti turvallisempi auto, ei voi mun mielestä edes tingata tämmöisestä asiasta..
Niin sun mielestä mutta ehkä Ahosten mielestä ei ole sama kuka rahat tienaa. Ja toiseille naisille (kuten itselleni) on kunnia-asia elättää itsensä, en koskaan halua elää toisen rahoilla.
Näin on kaikki naiset eivät ole h*oria!
 
autosta
Sille, joka ajaa pitemmpiä matkoja, turvallisempi auto. Jos toinen ajaa 10 km päivässä ja toinen 300 km, niin sen 300 km ajavan kannattaa käyttää turvallisempaa autoa. Sukupuolesta riippumatta. Näin tehdään meillä.
 

Yhteistyössä