Luoja tästä tulee piiiitkä ja yksinäinen kesä !!

Miehen lomista ei mitään käsitystä, toivottavasti nyt edes viikon voi pitää. Mä olen yksin lasten kanssa kotona ja jo nyt toisena lomapäivänä musta tuntuu, että pää hajoo |O Lapset on toistensa kurkussa koko ajan ja mun pitää kehittää niille jotain tekemistä, etteivät tapa toisiaan. Johonkin olisi kiva lähteä, mutta ihan tylsää yksin. Kaikki kaveritkin on omilla teillään. Arggh, alkais jo koulu : /
 
Joskus kauan sitten
Minä olin joskus aikanaan kotiäiti. Silloin mieheni tienasi ja teki töitä yleensä koko kesän ilman lomia. En silti muista, että kotona oleskelu olisi ollut ihan kauhea ainakaan näin jälkeen päin ajatellen. Sain rauhassa puuhastella kotona ja järjestellä kesän tapahtumat ja juhlat. Nykyään on ihan kauhea kiire kun töitä on juhannukseen saakka ja pitäis saada siivoukset ja pihahommat ja kesäkukatkin laitettua ja työvuoroa pukkaa joka päivälle, tänäänkin iltavuoro joten se siitä kotipuuhailusta. Kyllä sä jotain lapsin kanssa keksit. Kesällähän on vaikka mitä kivaa tekemistä! Aurinkoisella ilmalla torireissua, puutarhahommia, uimarannalle menoa tai auringonottoa, pihapelejä, sadepäivinä kirjastoreissua, leipomista, lautapelien pelaamista, dvd-maratonia, tai kirjojen lukemista. Ja sitten tietysti ne kotipuuhastelut pois alta, laita lapset kykynsä mukaan töihin!
 

Yhteistyössä