Luomusti raskaana 2,5 v lapsettomuuden ja hoitojen jälkeen!

En koskaan kuvitellut kirjoittavani tätä viestiä, mutta tein tänään positiivisen raskaustestin! Ensimmäistä kertaa elämässäni. Selittämätöntä lapsettomuutta 2,5 v, kaikki tutkittu, mielettömästi hormoneja, insseja ja KAKSI IVF!! Ei koskaan toiminut. Nyt luomuna +++.

Olen itse neuroottinen oireiden etsijä. Ei ole ollut, eikä vieläkään toistaiseksi ole mitään oireita, nyt menkat myöhässä muutaman päivän.

Ainoa asia, minkä tein eri tavalla: kävin muutaman kerran ennen ovista iilimatohoidossa. Yksi luotettava lääkäri teki mulle hoitoja (steriilit iilimadot), ne laimentaa verta ja parantaa tukoksia. Mulla on tutkittu kaikkea, (tukostaipumusta ei kyllä koskaan) mietin, että olisikohan se tukostaipumus kuitenkin.

En tiedä, olen todella hämmentynyt. Toivottavasti pysyy mukana tämä kauan odotettu ihme.

Toivon kaikille onnea!
 
Onneksi olkoon ja elämä voi todella yllättää.
Meidän tarinamme on saman kaltainen mutta lasta ollaan yritetty yli neljä vuotta, josta viime syksy oltiin hoidoissa. Taustalla on PCOS ja huono siemennesteen laatu. Je meille kävi ihme, tuli plussa, juuri nyt kun odottelimme että voimme aloittaa IVF hoitojen aloittamisen. Varovaisia onnen toivotuksia ja tsemppiä. Täällä odotellaan varmistavaa ultraa...
 
Hei kozmic ja kaikki muut!

Kiitos paljon onnentoivotuksista:)! Toivotan teille kaikille onnea ja kärsivällisyyttä! Kuulostaa kliseeltä, mutta älkää luovuttako, mä taistelin loppuun asti. Loppuajan mielenterveyslääkkeillä:).

En koskaan uskonut ihmetarinoihin, mutta taisin olla sellainen.
 
Suuret onnittelut:hug:

Luomuraskaus on se ihme, jota ei koskaan tohdi itselleen uskoa. Mutta aina se sattuu jollekin. Toivon kovasti, että kaikki sujuu loistavasti ja kauan kaivttu kulta on onnistuneen odotuksen jälkeen kainalossa:heart:
 
kaz
faith83 Meillä myös 2,5 vuotta yritystä takana ja viime syksyn ICSI:stä kkm. Nyt tammikuussa myöhästyneiden kk johdosta testi plussaa ja ihan luomuna. Tänään nt- ultrassa kaikki vielä kunnossa.

Toivottavasti sinulla menee kaikki hyvin :heart:
 
kaz, onneksi olkoon, mä muistan sut palstoilta. Kiva kuulla, että teillä kaikki hyvin! Tämä on niin suuri yllätys meille, kuten varmaan teillekin:). Kiva tietää, että kärsimykset (usein) palkitaan:)

Toivottavasti sinä ja vauva voitte hyvin:). Meillä alkuraskauden ultra 2 vk päästä, hermostuttaa..
 
Myös mun on pakko kirjottaa tähän ketjuun =)

Meillä on yksi lapsi, yritystä 2 vuotta ja lopulta Clomeilla tärppäsi. Tän ensimmäisen jälkeen toiveissa oli toinen lapsi, yritystä nyt takana 4 vuotta. Munatorvet täysin tukossa ja kiinnikkeitä poistettu 3 kertaa kohdusta viimeisen 1,5 vuoden aikana. Luomuraskauden piti olla täysin poissuljettu.. Meillä piti alkaa nyt 2. IVF, ehdin jo sumutella vajaat 2 viikkoa, ennen kuin tein raskaustestin... Tein testin, koska menkat oli myöhässä, rinnat tosi arat (eivät ole yleensä menkkojen aikaan arat) ja olin TOSI väsynyt koko ajan. Testi näytti plussaa!!! Sen ei pitänyt olla mahdollista ja edelleen ihmettelen, onko tämä totta vai toivetta! Ens perjantaina selvii, onko kohdussa elämää.. :heart:
 
Faith, muistatko minua? Kirjoiteltiin pari yksäriä tuossa viime kesänä kympin hoitojen ketjun rinnalla :) Löysin viestien perusteella tällaisen ketjun ja toteankin WAU!!! Onnea tuhannesti ja siunausta :heart:

-Mollis ekaa ultraa odotellessa-
 

Yhteistyössä