luonnonkiharat hiukset ja hiustyyli

  • Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti
Mulla ei ole ehkä kiharat vaan taipuisat. Enkä tykkää yhtään.

Pitkät mulla on ollut pitkään, kerroksittain jne. leikattuna.
Eilen leikkautin pitkästä aikaa lyhyemmäksi, niskasta lyhyempi ja sivuilta pidemmät. Ja sellainen lyhyt otsis.
Nyt tuntuu ja näyttää kivalta. Katsotaan nyt sitten, miten tää pesujen myötä asettuu.
:)
 
Mulla on oikein korkkiruuvi luonnon kihara :x
Siksi omistankin suoristusraudan :LOL:
Ja pitkät on, puoleen selkään, koska niin ovat vaivattomimmat.
Ponnarille vaan näin arkena.
Lyhyt ollut muutaman kerran, mutta se on niin niin työläs, ja kun saa sen jotenkin ojennukseen, niin heti kosteella vetää kiharaan :x
 
Sandra
Mulla aika pitkä malli, n. 10 cm olkapäiden alapuolelle. Kerroksittain leikatut, jotta hiukset jaksaa nousta paremmin kiharalle. Välillä jaksan suoristella, mutta sen on niin iso projekti, sillä mulla on tosi kiharat. Kampaajalla kannattaa se malli valita niiden kiharoiden perusteella, sillä ite leikkautin joskus aika lyhyet ja siihen malliin sopi paremmin suorat, niin oli aika homma aina suoristelussa. Mulla vielä myös tosi paksut hiukset.
 
unikuu108
mulla on kans aika kiharat ja nyt kans noin 10cm olkapäiden alle ja tosi paksut.tavan hiusvärejä tarvii kahdet et saa koko kuontalon samaan väriin..

vaikea löytää kampaajaa joka osais edes leikata kiharia hiuksia.. jopa tullut vastaan että sulla on niin ihanat hiukset että ei näitä raski leikata.. ärsyttää olla tällanen samalainen spanielinkorva vuodesta toiseen vaikka kuinka joka kerta kun menee kampaajalle niin et nyt tulee uus tyyli..ja pah..
 
Jauu
Kerroksittain, et nää ns. "laineet/kiharat" rauhottuis vähän.. Leikkasin sivuotsiksen ja suoristelen hiuksia aina välillä.. n. 13 cm olkapäiden alapuolelle ukottuvat, mut kuitenki aijon ny kesäks vähän lyhyempää hakea. Kerran oli ihan vähän olkapäiden yläpuolella, mutta en jaksanut enää suoristella ja laittaa hiuksia jatkuvasti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja valosta veistetty:
Mulla on oikein korkkiruuvi luonnon kihara :x
Siksi omistankin suoristusraudan :LOL:
Ja pitkät on, puoleen selkään, koska niin ovat vaivattomimmat.
Ponnarille vaan näin arkena.
Lyhyt ollut muutaman kerran, mutta se on niin niin työläs, ja kun saa sen jotenkin ojennukseen, niin heti kosteella vetää kiharaan :x
Samma här! Ja myös todella pitkät, eikä enää ikinä lyhyitä tähän päähän :)
Suoristaa en jaksa, eli useimmiten nuttura/ponnari linja.
 
käkkärä-pää
mua ottaa taas päähän ettei mun hiukset kasva pituutta millään! Ne vaan paksuuntuu paksuuntumistaan ajan mittaan! Sit mun hiukset on sairaan kuivat ku niit ei saa kuriin muuten jos ei suihkuta niit, joka aamu... mäki omistan suoristusraudan, mut hyvä jos kiharat pysyy kurissa ees kokonaista koulupäivää... mun hiuksil ei voi tehä mitään ku moni kampaaja ei osaa käsitellä mun käkkärii. :(
 
minä
Minullakin on luonnokiharat hiukset ja todella koharat sellaiset... paksuuttakin hiuksista löytyy aika paljon. Minulla on edestä n.7cm yli olkapään ja takaa jotain yli 10cm.. minulla on lähes aina ollut sama malli ja haluasin tehdä hiuksilleni jotain uutta.:) voisiko joku auttaa miten kannattaisi leikata?, haluasin kyllä kasvattaa pitkät hiukset, mutta en saa millään kasvatetuksi hiuksia. Niin ja haluaisin leikata sivu otsinksen?, kannaattako leikata vai meneekö ihan kiharaan?( vaikka suoristaisi joka päivä?)
 
Mulla on luonnonkiharat, melkein puoleen selkään saakka. Jos on todella paksut hiukset (kaupan värejä menee kolme purkkia) niin en kyllä suosittele kerrostusta. Kolme kertaa on parturi saanut minut ylipuhuttua siihen ja joka kerta tulos yhtä kauhea!! Nyt en enää anna kenenkään leikata hiuksia, korkeintaan vinoa, melko pitkää etsaria. Helpoin pitää tasapitkänä, hieman muotovaahtoa kosteisiin hiuksiin ja hyvä on. Mulla on kyllä tuo suoristusrautakin melko ahkerassa käytössä.
 
kikkara
Mulla kans luonnonkiharat ja menin leikkaamaan ensimmäistä kertaa eläissäni sivu-otsiksen vähän aikaa sitten! On kuulkaas tosi hyvä, liian lyhyeks ei saa leikata, mulla ei lähteny kihartumaan otisi, vaan latvat pikkusen taipuu. Nätisti kuitenkin.

Mulla ongelma kiharien kanssa aina ollut se että päältä mulla on ihan suoraa ja alta aivan käkkärät - otettiin pituudesta reilusti 10cm pois, nyt on just olkapäille, kerroksittain hyvin voimakkaasti, niin kiharat tulee esiin. Mulla myös paksuus ongelma, niin ohennussaksilla leikattiin kans paljon, se teki hyvää, oikeesti paljon eloisamman näköinen. Lisäksi vielä laitettiin vaaleita raitoja.

Kerrankin löysin hyvän kampaajan, joka osaa näitä kikkuroita leikata ja se kampaaja on vasta keväällä valmistunut ammattiinsa :D
 
kikkara jatkaa..
On mullakin suoristusrauta mutta tämän otsis-leikkauksen jälkeen en oo suoristanut kertaakaan, niin hyvä tuli että aloin jopa pitämään näistä kikkaroista! Otsistakaan ei tarvii muuta kuin märkänä kammata muotoonsa ja kuivana suihkautella pikkasen lakkaa.
 
KiharoistaKärsinyt
Alkuperäinen kirjoittaja käkkärä-pää:
mua ottaa taas päähän ettei mun hiukset kasva pituutta millään! Ne vaan paksuuntuu paksuuntumistaan ajan mittaan! Sit mun hiukset on sairaan kuivat ku niit ei saa kuriin muuten jos ei suihkuta niit, joka aamu... mäki omistan suoristusraudan, mut hyvä jos kiharat pysyy kurissa ees kokonaista koulupäivää... mun hiuksil ei voi tehä mitään ku moni kampaaja ei osaa käsitellä mun käkkärii. :(
Hmm...joo, ihan sama täällä. Ahkerasti yrittäny kasvattaa pitemmiksi mutta kiharat kasvaa vaan paksuuttaan. Mullakin on ihan hirveen kuivat hiukset, niin että kammatessa kuuluu semmosta risumaista rasahtelua. Yksi niksi ainakin on että kun peset hiukset (käytä tehohoitavaa shampoota&hoitoainetta tarkoitettu erittäin kuiville hiuksille) niin levitä käsillä kämmenellinen ruokaöljyä ja harjaa läpi märkänä. Tepsii ainakin omalla kohdalla. :) Kun suoristat hiukset raudalla, voisit käyttää Wella High Hair suihketta, se on kai valkoinen&sininen pullo. Pitää kiharat kurissa eikä tahmaa.
 
Laineileva kihara
Mulla on luonnonkiharat hiukset, enemmän laineet ku kunnon käkkärät.. Mulla vaan on aika ohukaiset hiukset, ennen oli paljon paksummta. Elintavat verottavat kummasti.. Tässäki mietin tosiaan jotain uutta mallia, nyt on jotain 10 cm hartioitten alapuolelle ja hiukan latvoista kerrostetut.. Mitä uutta? (",)
 
(:
Mulla on luonnonkiharat hiukset, ei aivan kauheen käkkärät, lähinnä laineilevat. Iltaisin suihkun jälkeen laitan pyyhkeen sisään hiukset ja annan vähänaikaa kuivua. sitten kuivaan hiustenkuivaimella tuuheaksi. Aamulla suoristan pahimpia pois :) pituutta n. 5cm olkapäiden alapuolelle ja kerrostetut on. Yleensä pidän auki ja sellaseen scene tyyliin hiusten kaa pyrin, muttei jos mitenkään ala menemään hyvin, nii huivi pannaks :)
 
moniin pettynyt
Apua, kertokaa missä käytte eli mistä Helsingin alueelta löytyy hyvä / suositeltava kampaaja, joka osaa käsitellä kiharaa hiusta ?
En haluaisi ihan hakuammunnalla kun monta kertaa mennyt pieleen...
 
dfdf
Alkuperäinen kirjoittaja moniin pettynyt:
Apua, kertokaa missä käytte eli mistä Helsingin alueelta löytyy hyvä / suositeltava kampaaja, joka osaa käsitellä kiharaa hiusta ?
En haluaisi ihan hakuammunnalla kun monta kertaa mennyt pieleen...
Minua kiinnostaisi sama tai myös Itä-Vantaalla joku hyvä kampaaja käy.
 

Yhteistyössä