Luontaistuotteista

Itse en ole kokeillut, vaikka nyt olisi hyvä sauma kokeilla meilläkin. Meillä hoidetaan monia vaivoja luonnonlääkkeillä hyvillä kokemuksilla. Antibiootteja syöty runsaasti, eikä todellakaan ole tehonnut sen paremmin kuin luonnonlääkkeet. Lisäksi suoli saatu niillä antibiooteilla täysin sekaisin...ja sen seuraukset ovatkin jo sitten oma lukunsa.
pia
 
Minkä ikäisillä tälläisiä luonnontuotteita voi käyttää? tai kaiketi niin pienillä, ilman erillistä mainintaa kuin lääkkeitäkin voi álkaa käyttämään....?

Kaipaisin siis myös suosituksia yskään, nuhaan, flunssaan, yleiseen vointiin, kipuun, haavoihin, ihottumaan, atopiaan jne jne...

Mielenkiinnolla odottelen vastauksia tähän ketjuun... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jonnakar:
Minkä ikäisillä tälläisiä luonnontuotteita voi käyttää? tai kaiketi niin pienillä, ilman erillistä mainintaa kuin lääkkeitäkin voi álkaa käyttämään....?

Kaipaisin siis myös suosituksia yskään, nuhaan, flunssaan, yleiseen vointiin, kipuun, haavoihin, ihottumaan, atopiaan jne jne...

Mielenkiinnolla odottelen vastauksia tähän ketjuun... =)
Kysy joltain homeopaatilta tai pätevältä luontaistuotekauppiaalta,milloin mitäkin voi antaa.Itse tiedän vain Aloe veran aloitusiän,2v.
 
Mä en olen käyttänyt lapsella luontaistuotteita ja tuskin tulen käyttämäänkään ainakaan sisäisesti annettavia. Meillä kun poika on allergikko, niin pitää harkita tarkkaan mitä laittaa pojan suuhun. Luontaistuotteetkin, kuten mikä tahansa, voivat sisältää allergikolle pahiksia. Mieluummin kokeilen uusia ruokia =) Ei siis sinällään mulla ole perustavanlaatuisesti vastaan luontaistuotteita mutta lapsen kohdalla erityisesti harkitsen enemmän niiden käyttöä =)
 
Meilläkään ei juuri luontaistuotteita käytetä juuri Ahmuttaren mainitsemista syistä. Poikkeuksena on nyt nuo maitohappobakteerit allergologin suosituksesta, koska ollaan jouduttu antamaan lapselle aika ajoin melko tuhteja antibioottikuureja. Niissäkin piti tahkota useampi valmiste läpi ennen kuin sopiva löytyi. Itse olen aika allerginen ja mulle ei oikein kaikki nuo luontaistuotejutut ota sopiakseen, joten siksi olen aika varovainen niitä lapsellekaan antamaan. Mulle tulee ihottumaa kaikista Aloe vera käsivoiteista, joten en ehkä uskaltaisi syödä. Varmaan ihan passeleita juttuja niille, joille käy. Luontaistuotteista sen verran, että minä olen muksuna ollut jollain lääkärillä Tapiolan lääkäriasemalla. Mulle syötettiin varmaan pari vuotta sinkkiä, seleeniä, helokkiöljyä yms. siis kourallinen nappeja aamuin illoin. Mun kohdalla juttu ei toiminut, mutta ehkäpä niistä ajoista on menty jo eteenpäin.
 

Yhteistyössä