luotatteko kondomiin?

  • Viestiketjun aloittaja "eräs"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aloittaja";26482710]meillä siis kondomi ainoana ehkäisymenetelmänä käytössä kun hormonaaliset ei sopineet ollenkaan. välillä vaan pelottaa että onko tarpeeksi luotettava...[/QUOTE]


Etkö sitten epäilisi hormonaalisia? Aika epävarmoja nekin tietyissä tilanteissa ovat (imeytyminen, muistaminen).
 
Kunhan sitä käyttää oikein.
Eli ei mitään leikkimisiä, pari työntöä ilman-tyyppistä siis.
Selkeesti vaan ennen yhdyntää kumi, ja laukeamisen jälkeen tarkastus että on ehjä.
Ja laukeamisen jälkeen aina kortsun vaihto, mikäli yhdyntä jatkuu.
Älä huoli, ei ne siittiöt ehjää kumia läpäise :)
 
  • Tykkää
Reactions: Aamuäree
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26482733:
Kunhan sitä käyttää oikein.
Eli ei mitään leikkimisiä, pari työntöä ilman-tyyppistä siis.
Selkeesti vaan ennen yhdyntää kumi, ja laukeamisen jälkeen tarkastus että on ehjä.
Ja laukeamisen jälkeen aina kortsun vaihto, mikäli yhdyntä jatkuu.
Älä huoli, ei ne siittiöt ehjää kumia läpäise :)
Paskat... :D

Niinhän sitä luulis, ellei paremmin tietäis.

Tai siis tottakai siinä kumissa on ollut joku mikroskooppisen pieni reikä, jota ei mitenkään voinut havaita, vaikka tsekattiin kyllä.
 
Toistaiseksi luotan, koska edelleen jatkuvien yöimetysten takia en usko olevani kauhean hedelmällisessä tilassa... Ja vaikka olisinkin, niin raskaus ei olisi mikään maailmanloppu.

Mutta tilanteessa, jossa raskaus olisi täysin mahdoton ajatus, en luottaisi.
 
Paskat... :D

Niinhän sitä luulis, ellei paremmin tietäis.

Tai siis tottakai siinä kumissa on ollut joku mikroskooppisen pieni reikä, jota ei mitenkään voinut havaita, vaikka tsekattiin kyllä.
Siinä tapauksessa tiedän nyt ensimmäisen joka ei ole huomannu reikää tarkastamisesta huolimatta:D (oletan, että kortsun käytön abc on ollu hallussa.:xmas:)

Vainoharhaisemmat voi täyttää kuminsa vedellä yhdynnän jälkeen, mikäli sihisee ulos JE on hyvä hakea.:p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26482766:
Siinä tapauksessa tiedän nyt ensimmäisen joka ei ole huomannu reikää tarkastamisesta huolimatta:D (oletan, että kortsun käytön abc on ollu hallussa.:xmas:)

Vainoharhaisemmat voi täyttää kuminsa vedellä yhdynnän jälkeen, mikäli sihisee ulos JE on hyvä hakea.:p
En tiedä kehtaanko tunnustaa, mutta niin teinkin muistaakseni.

Ja silti nalli napsahti. Onneksi napsahti, sen voi näin jälkeenpäin todeta, mutta tuolloin raskaus oli kaikkea muuta kuin toiveissa, ja siksi ehkäisyn kanssa oltiin yybertarkkoja, suorastaan hysteerisiä. Ja siksi oli aika hiton epäuskoinen olo, kun raskausoireet alkoi. Kun sen ei pitänyt olla mahdollista.

Kumia osattiin kyllä käyttää :D, ihan useamman vuoden treenit taustalla :p

Eihän mikään ehkäisy ole 100% varma edes täysin oikein käytettynä.
 
  • Tykkää
Reactions: Sadana
En tiedä kehtaanko tunnustaa, mutta niin teinkin muistaakseni.

Ja silti nalli napsahti. Onneksi napsahti, sen voi näin jälkeenpäin todeta, mutta tuolloin raskaus oli kaikkea muuta kuin toiveissa, ja siksi ehkäisyn kanssa oltiin yybertarkkoja, suorastaan hysteerisiä. Ja siksi oli aika hiton epäuskoinen olo, kun raskausoireet alkoi. Kun sen ei pitänyt olla mahdollista.

Kumia osattiin kyllä käyttää :D, ihan useamman vuoden treenit taustalla :p

Eihän mikään ehkäisy ole 100% varma edes täysin oikein käytettynä.
Mee ny hyvä nainen luovuttamaan munasoluja (kunhan huomenna eka synnytät!), taidat olla aika hedelmällinen :whistle:
 
herra47
Tämän palstan ammattiyh:t niin hehkuttavat kumin käyttöään. Paljaalla vedellään ensin huoletta. Ja ainahan voi ampua puurot pakaroille tai häppäreille vaikka muutama ruiskaus jo sisällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26482793:
Mee ny hyvä nainen luovuttamaan munasoluja (kunhan huomenna eka synnytät!), taidat olla aika hedelmällinen :whistle:
En mä enää voi mennä, luovutin jo 5 kertaa ja mun munasoluja on lähtenyt maailmalle noin 100 kappaletta :D. Ainakin 5 raskautta niillä on aikaan saatu, en tiedä onko enemmänkin jos sulatetuista alkioistakin on raskauduttu.

Olen hedelmällinen, se on tullut huomattua :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sadana
kupiton
No en ihan täysin pysty luottamaan enää, mutta onhan se parempi ku ei mitään. Meidän kondomi ehkäisy nukkuu tuolla lastenhuoneessa parhaillaan. Oli kiva täti äitiysneuvolassa, kun sanottiin ehkäisynä olleen kondomi, totesi et no eihän teillä sitten ole kunnon ehkäisyä ollu :O
 
  • Tykkää
Reactions: Sadana
"vieras"
Me ollaan käytetty kondomia kohta 16 vuotta ja luotettava ehkäisy on. Raskaaksi olen tullut viisi kertaa ja aina heti ekasta kierrosta, kun kumi on jätetty pois, joten hedelmällinenkin olen.
 
En mä enää voi mennä, luovutin jo 5 kertaa ja mun munasoluja on lähtenyt maailmalle noin 100 kappaletta :D. Ainakin 5 raskautta niillä on aikaan saatu, en tiedä onko enemmänkin jos sulatetuista alkioistakin on raskauduttu.

Olen hedelmällinen, se on tullut huomattua :)
Ai!:)
Miten se käytännössä tapahtuu, se luovutus? Onko jotain rajotteita? Maksetaanko siitä? Kerro jotain.
 

Yhteistyössä