Luovutettu munasoluhoito, vol. 2


Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa/monesko lapsi
(ikä suluissa)


amv: toinen, 4. yritys lahja-alkioilla loppuvuodesta
johkunen: (34) 2.endo-leikkaus+lahjamunasoluhoito
Burma: PAS tulossa jossain vaiheessa
Sufka
Pikkukintsu
vauva2014
Aurora73: (40) Ensimmäinen, 1 yritys, lahjasoluhoito. Esikoinen toiveissa.
Paulanna: (40+)
Toivoton87(39),
johkuli 3 luovuttaja,lahjasoluhoito.


Hoito lähestyy

Iida-Karoliina (40+) 2 luovuttaja, 3 PAS, 31.10.2013 Riika
Tepsuttelija, siirto Vko:lla 43 mahdollisesti.
Tyyne73, siirto.15.10.2013 Tarto
esemila Marraskuussa vkl:lla 46, Tarto
Plastex, siirto viikolle 46/47
fanni_ (40+) 1 luovuttaja, 3.PAS loka-marraskuun vaihteessa


Piinistelijät


Plussanneet
(sydämet nähty ultrassa )
Mirkkuuusi LA 16.10.2013
Nalletyttö
Toivokkaat
Odottava73 (39)
Rouva KK (34) 3 hoitokerta 11.10.2013 plussanut. Esikoinen


:flower:Maaliin päässeet:flower:

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka haaveissa, alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), haaveissa eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 9/2011, rv 31+
Seinäkukkanen (45), eka toiveissa, 10/2011 tyttö
plastex (33) eka toiveissa, poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö
Nuppu68, eka toiveissa, 1.4.2012 tyttö
Olki, eka toiveissa, 10.4.2012 poika
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Typyliini (30) toinen, 1.6.2012 poika
Annamari, 06/2012 tyttö
Aliisa (28), pikkukakkonen, 18.6.2012 poika
Haaveita, 26.6.2012 tyttö
SatuSofia (47), eka, 29.6.2012 tyttö
Utopia(27), toinen, 4.12.2012 tyttö, rv 31+6 1,7kg
Lumeton, 5.1.2013 tyttö
Tuuttituulia
SaimiRiikka (46), 17.4.2013 poika

Taustalle siirtyneet

Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (33) adoptiolasta odottamaan
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen




Ohjeita listan päivitykseen
Listan alapuolelta klikkaa "LAINAA"
Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista
Poista listan alusta ja lopusta hakaset pois ja lista alusta myös edellisen päivittäjän nimimerkki.
Siis kaikki se joka on ekojen hakasten sisällä!
Voit esikatsella muokkaamaasi listaa kun "likkaat" painiketta "muokkaa ja esikatsele".
Sitten lopuksi painat, "Lähetä"
Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
Rohkeasti kokeilemaan kaikki vaan...:heart:
 
Kiitos kysymästä Iida-Karoliina! Hienon listan olet tehnyt ja toki voin lasketun ajan ilmoittaa. Tosin se on laskettu vu-ultran perusteella, joten varmaan np-ultran jälkeen sitten tietää enemmän (ellei sitä ennen tai siinä tule esille jotain draamaa). La on 6.5.

Olo on ollut ihan kohtalainen eikä vuotoja tai kipuja ole ollut. Jotenkin unet ovat välillä rikkonaisia, kun yöllä pissattaa ja janottaa eikä aamuyöstä uni tulekaan uudestaan ja sitten taas herätessä on väsy, mutta varmaan kuuluu ihan "taudin kuvaan". Sokrukokeet tulevat jossain vaiheessa eikä tässä vaiheessa pitäisi vielä rdiabetes iskeä. Ikä kyllä lisää riskiä.

Onnea paljon Rouva K33, hyvä arvo! Kaikille muillekin onnea tuleviin hoitoihin ja piinapäiviin! Rauhaisaa ja rentouttavaa vloppua!
 
nalletyttö Vauvasi ei olisi voinut parempaa laskettua aikaa saadakkaan. Minun esikoisen syntymäpäivä on nimittäin silloin :D Ja siis HÄRKÄ, joten haastetta riittää jos tuolloin päättää syntyä..
Ja toivotaan että kaikki sujuu hyvin, ei draamaa eikä muitakaan mutkia matkaan tule.
Laitan tuon listaan huomenna ettei niin montaa lisataa tulisi samana päivänä kuitenkaan. Kiva että fanni_ on listalla myös! Näin se lista kasvaa, joteskin tömppö alkoi ollakkin :(
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: fanni_
Huomenta =)

Tässä aamukahvin kera pohdin taas kerran näitä hoitoja ja mikä tukisi onnistumista. Yleinen ohje on kai, että pitäisi elää mahdollisimman normaalia elämää (syödä monipuolisesti, nukkua hyvin ja liikkua). Lääkärini mukaan on viime kädessä alkiosta kiinni lähteekö raskaus alkuun ja jatkuuko. Olen hoitojen ajan popsinut lisävitamiineja; käytössä on ollut Minisun Mama raskausvitamiinit, kalaöljykapselit ja d-vitamiinilisä, välillä myös c-vitamiinia flunssakautena. Minisun Mamassa on mukana rautaa ja yllätys olikin, kun neuvolassa sanoivat, ettei 12 ensimmäisen raskausviikon aikana saisi rautaa syödä, kun aiheuttaa (jotain?). Kuitenkin purkissa lukee, että tuote on tarkoitettu raskautta suunnitteleville, raskaana oleville ja imettäville : / Keskenmenon jälkeen otin käyttöön lisäfoolihapon (nyt annos siis 800 mikrog päivässä). Mutta mietin nyt, että jatkaako tällä linjalla vai olisiko parempi jopa vähentää...

Miten te muut, syöttekö lisävitamiineja ja/tai onko käsitystä mikä on oikeasti tarpeellista? Foolihappo on, mutta mitä muita?

T. Fanni

*muoks* Ai niin maitohappobakteerit unohdin, jossain vaiheessa niitäkin popsin ;)
 
Viimeksi muokattu:
Itse söin ivf-hoitojen yhteydessä DHEAta, parantamaan munasolujen laatua. Tähän hoitoon käytössä oli jäsenkorjaus, b-vitamiini, foolihappo, kupari ja sinkki ja probiottiplussat. Vieläki popsin noita, jossain vaiheessa varmaan täytyy miettiä siirtymistä yhteen valmisteeseen.

Ihana mies mulla, toi ylläriksi väsyneelle vaimolle raskaustestin :D, ja oli ihana saada testiin kaksi vahvaa viivaa, joista testiviiva oli kontrolliviivaa vahvempi <3
 
  • Tykkää
Reactions: Malsu ja Aurora73
Onpas täällä ollut meininkiä.
Tsemppiä kaikille missä vaiheessa ikinä olettekin.

Itsellä siis vaihdosta viimein alkoi kuukautiset km:n jälkeen ja nyt huomenna sit hysteroskopiaan. Vois sanoa että hiukka jännittää...
Toivottavasti on kohtu tallella kun herään leikkauksesta...: /
 
Oi miten ihania uutisia täällä, oikein paljon onnea rouvaK33! Ihan mahtavaa.

Kiitoksia Iida-Karoliina kun päivitit minutkin tuolle listalle! Siellä näkyykin, että hoitoja on tulossa monelle. Tyyne73, tsempit sulle siirtoon, taidat olla seuraava, jolle voi pitää peukkuja. Plussia lisää!

Johkulille ja Toivoton87lle pahoittelut negasta. Tosi kurjaa. Paljon voimia ja toivoa teille kummallekin jatkoon.

Fanni_ mä oon myös miettinyt noita ravintolisiä ja yrittänyt hakea tietoa, mutta meinaa mennä pää pyörälle kun tuntuu olevan yhtä monta mielipidettä kun on kirjailijaakin.. Oon ite syönyt viime aikoina "Ladyvita Mama" monivitamiinia ja siihen päälle d-vitamiinia ja Omega-kapseleita ja välillä juon B-porejuoman, että saan vielä extra annoksen foolihappoa. Yritän tietenkin syödä monipuolisesti, mutta jotenkin tuntuu paremmalta varmistaa noilla ravintolisillä, että saa tarpeeksi kaikkea. Käyn myös akupunktiossa, tosin alunperin ihan muista syistä, mutta nykyään mulle laitetaan myös "vauvaneuloja" -- mene ja tiedä, mutta tuskin siitä haittaakaan on. :) Joku hei mainitsi täällä etikan?! Siitä en ollutkaan aikaisemmin kuullut, punaviinin ja greippimehun hyödyistä oon lukenut..

Kysymys: tiedättekö tuleeko näihin lahjasoluhoitoihin koskaan tueksi kortisoni ja disperiini..? Mulla niitä on käytetty IVF-hoidon yhteydessä,kun on epäilty että mulla on yliaktiivinen immuniteetti. Mutta onhan tää kai ihan eri juttu.. kauheasti pyörii nää jutut nyt mielessä. :confused: Se kp1 muuten vihdoinkin,neljä päivää myöhässä saapui viikonloppuna, joten kolmen viikon päästä sitten on sen Procren-pistoksen aika. Aika kuluu niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hitaasti.....

Burma, tsemppiä sulle huomiseen. Toivottavasti kaikki menee oikein hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Rouva K33

Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa/monesko lapsi
(ikä suluissa)


amv: toinen, 4. yritys lahja-alkioilla loppuvuodesta
johkunen: (34) 2.endo-leikkaus+lahjamunasoluhoito
Burma: PAS tulossa jossain vaiheessa
Sufka
Pikkukintsu
vauva2014
Aurora73: (40) Ensimmäinen, 1 yritys, lahjasoluhoito. Esikoinen toiveissa.
Paulanna: (40+)
Toivoton87(39),
johkuli 3 luovuttaja,lahjasoluhoito.


Hoito lähestyy

Iida-Karoliina (40+) 2 luovuttaja, 3 PAS, 31.10.2013 Riika
Tepsuttelija, siirto Vko:lla 43 mahdollisesti.
Tyyne73, siirto.15.10.2013 Tarto
esemila Marraskuussa vkl:lla 46, Tarto
Plastex, siirto viikolle 46/47
fanni_ (40+) 1 luovuttaja, 3.PAS loka-marraskuun vaihteessa


Piinistelijät


Plussanneet
(sydämet nähty ultrassa )
Mirkkuuusi LA 16.10.2013
Nalletyttö LA 6.5.2014
Toivokkaat
Odottava73 (39)
Rouva KK (34) 3 hoitokerta 11.10.2013 plussanut. Esikoinen


:flower:Maaliin päässeet:flower:

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka haaveissa, alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), haaveissa eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 9/2011, rv 31+
Seinäkukkanen (45), eka toiveissa, 10/2011 tyttö
plastex (33) eka toiveissa, poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö
Nuppu68, eka toiveissa, 1.4.2012 tyttö
Olki, eka toiveissa, 10.4.2012 poika
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Typyliini (30) toinen, 1.6.2012 poika
Annamari, 06/2012 tyttö
Aliisa (28), pikkukakkonen, 18.6.2012 poika
Haaveita, 26.6.2012 tyttö
SatuSofia (47), eka, 29.6.2012 tyttö
Utopia(27), toinen, 4.12.2012 tyttö, rv 31+6 1,7kg
Lumeton, 5.1.2013 tyttö
Tuuttituulia
SaimiRiikka (46), 17.4.2013 poika

Taustalle siirtyneet

Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (33) adoptiolasta odottamaan
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen




Ohjeita listan päivitykseen
Listan alapuolelta klikkaa "LAINAA"
Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista
Poista listan alusta ja lopusta hakaset pois ja lista alusta myös edellisen päivittäjän nimimerkki.
Siis kaikki se joka on ekojen hakasten sisällä!
Voit esikatsella muokkaamaasi listaa kun "likkaat" painiketta "muokkaa ja esikatsele".
Sitten lopuksi painat, "Lähetä"
Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
Rohkeasti kokeilemaan kaikki vaan...:heart:
 
Burma tsemppiä leikkaukseen!

Odottava73 Jäsenkorjaus kuulostaa kiinnostavalta, en ole kokeillut. Vyöhyketerapiassa olen aika-ajoin käynyt, mutta en niinkään näihin vauvatoiveisiin liittyen, vaan ihan muihin juttuihin. Nyt kyllä ollut 1/2 vuoden tauko.

Aurora73 Sepä se onkin, tuntuu, että pää menee pyörälle, eikä "yhtä totuutta" löydy. Äärimmäiset kirjoitukset ovat jopa sitä mieltä, ettei keho pysty keinotekoisia vitamiineja pillereistä hyödyntämään, vaan pitäisi olla luonnonmukaisia vitamiineja tai mielellään ruuasta. Mutta millä sen varmistat, että aina tulee syötyä niin monipuolisesti, että kaikki vitamiinit on ja oikein. Eli siinä mielessä olen kyllä monivitamiinivalmisteiden kannalta, ei tarvitse stressata asiaa. :|

Kyllä tietääkseni kortisonia ja disperiiniä käytetään, mutta käyttö riippuu henkilöstä ja lääkäristä. Kannattaa ottaa asia puheeksi, etenkin jos sinulla on epäilty yliaktiivinen immuniteetti. Itsellä näissä lahjasoluhoidoissa ollut käytössä vain Estradot-laastarit ja Crinone-geeli + viimeisimmässä Gonapeptyl-pistos siirron jälkeen. Ei siis jarruakaan.

Huomenna minulla on keskenmenon jälkitarkastus. Pitänee ennen sitä tehdä raskaustesti, pitäisi näyttää negaa. Toivotaan, että kaikki olisi kunnossa. Täytyy jutella myös tulevasta hoidosta, mennäänkö samalla kaavalla vai tuleeko jotain muutoksia. Ehkäpä kysyn noista vitamiineistakin, se rauta minua vaivaa...Kun neuvola sanoo, ettei ennen 13 rv saa käyttää jne.
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa Rouva Kk ja onnea sylin täydeltä!:flower:

Suuret pahoitteluni negan saaneille. :hug:

Rautalisästä, sitä ei suositella ellei tarvetta erikseen ole todettu sillä liian suuri hb paksuntaa verta ja siten huonontaa verenkiertoa kohdun alueella paksu veri kun ei kulje niin hyvin pienissä suonissa. Tämän vuoksi alkuraskaudessa usein hemppa laskee hieman kun luonto varmistaa, että alkio saa tarvitsemansa.

Mullakin joditettu vajaatoiminta ja tsh hyvä olla siksi n. 1,6 tai alle. Lääkityksellä arvot alkaa jo viikossa muuttumaan, mutta tasapainon löytyminen vie kauemmin.

Onnea kaikille hoitoon meneville! Toivottavasti kaikki menee kuten pitää ja plussia saadaan jo pian lisää!

Paulanna, niin toivon, että viimeinen kerta olisi se plussakerta ja kaikki piina palkittaisii n vihdoin. :hug:

I-K, myös sinulle toivon onnistunutta siirtoa ja kirkasta plussaa! :hug:

Täällä on vaan ihmetelty. Vielä pitää ultraa odotella ja aika tuntuu matelevan. :)
No, en nyt sentään laiskotellu ole. ;)
Mua rupesi kuvottamaan meidän sisustus ja kaikki meni uusiksi. Meillä oli paljon tummia värejä ja lähes kaikki vaihtui valkoiseen sohvakalustoa myöten. Nyt on valoisampaakin. :)
Kai ne hormonit pisti liikettä niveliin.
Testannut olen vielä yhden kerran ja viikot lisääntyy digissäkin onneksi. Ke käynti gynellä ja katsotaan estrojen määrää sillä annokseni on kamalan iso, 5tabl eli 10mg päivässä. Sen voisi laskea kai kolmeenkin tablettiin.
Onko muilla lääkärit fiksanneet ulkomailla tapahtuvien hoitojen ja sieltä saatujen lääkemäärien määrää?
Verikokeeseen gyne ei nähnyt tarvetta. Olen paikassa missä minua hoitaa alueemme keskussairaalan lapsettomuuspolilla työskentelevä lääkäri, mutta siis yksityisesti.
Lugejakin voisi vähentää kuulemma parilla tabletilla päivä eli 8:sta 6:teen.
Ehkä Tarttossa antavat määrät joilla päästään toteuttamaan hoito, vaikka mikä olis. Olen siitä silti hyvilläni sillä omakin limikseni oli niin onneton ennen siirtoa (4mm) olevassa ultrassa eikä ilman norsun annoksia olisi varmaan mistään tullut mitään.
Oireita on, mutta siltikään ei raskautta meinaa sisäistää vielä. Nukahdan iltaisin nykyään aina sohvalle, rinnat on isontuneet, mutta ei kamalan kipeät, pahoinvointi nostaa päätään iltasella. Nälän tuntee jos ei muista syödä ja vatsassa on erilaisia tuntemuksia. Elänyt ja liikkunut olen kuten ennenkin, ehkä enemmänkin sisustamisen myötä. Liikutun herkästi ja olo on kuin kanaemolla, lapset joutuu herkemmin pusiteltavaksi. ;)
Oireita luettelen ehkä siksi jotta raskaus menisi tajuntaan ja pelko väistyisi edes hieman.

Olette ajatuksissani ja edelleen käyn lukemasa enemmän kuin kommentoimassa, koska ostan itselleni uuden tietokoneen vasta 2 viikon kuluttua ja siihen asti menen tökkivillä tableilla.

Ihanaa ja värikästä syyslomaa kaikille sitä viettäville ja lämmintä ja iloisia syksyn päiviä ihan kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Rouva K33
Heippa Toivokkaat

Noista sun lääkemääristä. Mulla oli viimeisessä hoidossa estrogeeni 3*2 tbl (2mg) alakautta,jota nostettiin verikoetulosten mukaan. Sama myös lugejen kanssa 6*2 kapselia 200mg alakautta ja lisäksi 3*1kapseli suun kautta. Ja mulla molempia seurattiin verikokeilla. Jostain syystä progesteroni ei noussut ennen kuin rupesin ottaan sitä suun kautta. Mulla siis oli lahjasoluhoito Puolassa, mutta ei täällä lääkäri halunnut puuttua lääkemääräyksiin mitä oli annettu, kun eivät mua vaivanneet.

Ja kun itselläni konkreettisesti näin etteivät verikoetulosten mukaan olleet kuin hädin tuskin viitearvojen alarajan yli niin en olisi uskaltautunut vähentään yhtään.

No nyt leikkaus on tehty ja parantelu alkakoon jotta jossain vaiheessa pääsisi taas yrittämään...

Tsemppiä sulle raskauteen!
 
Ultrassa kaikki kunnossa ja raskaustestikin aamulla näytti negaa, jes! Nyt odotellaan kuukautisia, aloitan lääkityksen kp2.

Kysyin vitamiineista, eipä niistä haittaa ole. Rautaa on monivitamiinivalmisteissa niin vähän, ettei ole merkitystä. Rautalisät ovat eri sitten juttu sitten. :|
 
Täällä porskutellaan, vähän jo enteilyä pahoinvoinnista, tai enemmän ehkä Se, että ei vaan tee mieli kuin muutamaa ruokaa :), erityisesti suolaista ja rasvaista. Mikä omituista, suklaata tai muuta makeaa ei tee yhtään mieli.

Testejä "nolous" tulee vieläkin välillä tehtyä. Plussa kyllä napsahtaa aina ennen kontrolliviivaa ja on tuplat siitä :). Varhaisultraan on vielä reilu viikko, en ole vielä neuvolaa tilannut, kun olen miettinyt jospa joku menee vielä pieleen ...

Odottava73, rv 5+5

..vielä sen verran että onko teillä alakerta jotenkin ärtynyt? Nyt menossa jo kai 3,5 viikkoa lugeja ja tuntuu vähän siltä että on onni Se päivä kun voi nuo lopettaa....ei tarvitse edes haaveilla seksistä...
 
Viimeksi muokattu:
Tartossa käyty, sain matkaan kaksi 8-soluista TOP alkiota... Nyt siis piinaillaan.

Andrei olikin perunut reissunsa ja oli itse siirrossa, Vaikeaa oli tälläkin kertaa ja jouduin käymään rakontyhjennyksellä kesken toimenpiteen...

Tässä oli sitten meidän 10 v hoitotaipaleen päätös... vihoviimeinen siirto!

Veritesti 28.10.13 tuloksen saan 29pv jos sinne asti nyt päästään....

Tyyne pp1
 
  • Tykkää
Reactions: Odottava73
tsemppiä Tyyne73:lle, kuinka mones siirto tällä kertaa ?

Toivoisin vähän jäähdyttelyä täällä ryhmässä plussanneille. Ainakin minusta tuntuu pahalle täällä lukea plussan jälkeen liian montaa hehkutusta. Toki iloita saa, mutta jatkoporskuttelut (minun mielestäni) muihin ryhmiin. Muut voivat olla eri mieltä, mutta minusta tuntuu tältä.
 
Olen johkuli kanssasi eri mieltä. Minusta on mukavaa lukea jo raskautuneiden juttuja täältä, puolentoistavuoden aikana mitä täällä olen itse ollut ei ole liikaa raskautuneita ollut ja nyt kun on monta onnistujaa, mielelläni kuulisin teistä täällä :heart:
Minun puolesta saa hehkuttaa niin paljon kuin haluaa, kyllä tänne palstalle iloa mahtuu:)

Rouva K33 en ole sinua vielä onnitellutkaan, sydämellinen onnentoivotus ja :hug: Toivotaan, että vuoto on harmitonta, sitä kun tosiaan voi olla raskauden aikana. Itse varmaan menisin lääkäriin asian varmistamiseksi, vaikka ei kait mitään varmuutta asialle tulekaan ennenkuin viikkoja tarpeeksi kasassa...Voimia sinulle !

Tyynelle rauhallisia piinapäiviä :)

Joku kyseli aiemmin tukilääkityksistä : itselläni ollut estrogeenit pillerinä ja välillä myös laastarina, Lugesteronit siirron jälkeen, joskus asperiini ja/tai Klexane pistokset, kortisonikin niin ja Gonapeptyliäkin olen pistänyt siirtojen jälkeen joskus.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Rouva K33

Yhteistyössä