Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Paulanna Voi suru. Kuitenkin hyvä kun ajatukset nyt hoitoon päin menossa, jospa ne kuukautiset saapuisivat.
Tyyne Niinpä, kyllä siitä tunteesta että ainakin vielä olen raskaana, haluaa pitää kiinni. Luulen että samoin minulla myös kun nyt vika siirto tehdään. Toivon että plussa sinulle tästä hoidosta kuitenkin tulee, kun uskallat testata.
 
Heippa, uusi tulokas tänne..
Taustalla 2 IVF joista toisesta tytär v.2000. Erittäin vaisut munasarjat, FSH 20, jo ekoissa hoidoissa tosi huonosti muniksia, vain yksi ja kaksi, joista tosin kaikki hedelmöittyi, jakautui ja siirrettiin 1 ja 2. Toisesta sitten tuo raskaus.
Nyt yritettiin sitten 14 vuoden jälkeen..stimulaatio max-annoksella, eikä mitään vastetta..lääkäri lopetti hoidon tuloksetta. Joten siirrytän venäjän puolelle jonottelematta pakastettujen munisten käyttäjiksi, luovuttaja valittu, limisultra maanantaina..ensi ke alkaa 11 munasolun viljely ja siirto 4.11.
Ekaa kertaa nyt lueskellut tunnin verran näitä tarinoita ja ihan ulapalla)
 
Tänään taas kirkasta negaa.

Meidän taival:
2002 Endo todettiin ja leikattiin (leikattu myös hoitojen välillä 2 kertaa)
2004 tammikuussa aloitettiin hoidot omilla soluilla ICSIllä (OYS + VL)
--> tuloksena 3 plussaa ja 3 keskenmenoa sekä 12 negatestiä
2008 meille muutti sijaispoika
2010 siirryttiin Tarttoon alkioadoptioon
--> 1. pas toi pojan 2011
sen jälkeen 3 yritystä pikkukakkosesta,
--> tuloksena 1 kemiallinen ja 2 negaa

Nyt on aika jättää hyvästit hoidoille ja keskittyä ELÄMÄÄN!

Tyyne

ps. käyn ma vielä verikokeessa ja jatkan lääkkeitä ti tuomioon asti.
 
onpa ollut taas paljon huonoja uutisia :(. Yllättävän vähän siihen nähden, mitä aluksi kuvittelin näiden hoitojen onnistuvan paljon paremmin. Tyyne ja Paulanna, kovasti voimia teille ja toivottavasti vielä tulisi hyviä uutisia <3

En uskalla yhtään iloita, pelko istuu olkapäällä koko ajan. Huomenna on se pelätty ja odotettu päivä, jossa selviää, onko tuolla vatsassa ketään kasvamassa. Vaikka olen saanut olla suurinpiirtein vuodotta, vain pari pientä tippaa on tullut niin ettei sitä ole vuodoksi voinut kutsua, on silti epävarmuus läsnä.

Odottava73, 7+2
 
Tervetuloa Iitu78 ja jos joku muukin uusi on :)
Tyynelle halaukset ja voimia jatkaa eteenpäin elämässä :hug:

).( niitä menkkoja ei vaan kuulu...jep, jep, siirto siirtyy, milloin on riippuu nyt näistä alkamattomista vuodoista, voi p....Kerrankin toivoo et alkaisvat.

Iida-Karoliina sulla jännitys kasvaa, kohta on h-hetki. Voi miten toivon sitä plussaa teille:heart: Tuuu heti kertoman miten siirto meni.

Odottava73: toivotaan, että ultrassa kaikki hyvin, siellähän näkyy jo sykekin noilla viikoilla:heart:

Kaikille ihanaa sunnuntaita, aurinkoista, ainenkin täällä etelässä !
 
Pahoittelut kovasti Tyyne73! Toivon paljon voimia jatkaa elämässä. Paljon hyvää on kuitenkin olemassa teillä jo ja onnitella voi itseään, että on jaksanut yrittää näinkin paljon!

Minulla on ollut tässä koko hoidossa tällä kertaa herkka vaihe. Olen reagoinut nyt jotenkin voimakkaasti kaikkiin lääkkeisiin ym. Tuntuu tällä hetkellä, että olen ihan KYPSÄ näihin kemikaaleihin...Koko ajan saa popsia jotain ja juuri äsken pistin Gonapeptylin. Tuo kortisoni ei oikein sovi minulle. En nuku ilman unilääkettä ja käyn kierroksilla. Ja tuntuu, että ihan turhaan tässä näitä lääkkeitä mässään. Saatiin to:na siis yksi ainut solu koko hoidosta. Sekään ei ollut tip top. Että tällä mennään ja odotan vaan, että kun se nega sieltä tulee voisi lopettaa tämän. Näin positiivisena. Toivon vaan, että saa taas kunnolla nukuttua ja liikuttua. Onneksi saimme sentään puoleen hintaan tämän hoidon kun oli niin laiha tulos. Se oli tässä kyllä ihan reilua klinikalta!

Toivon teille muille kyllä paljon iloisempia uutisia! Iida-Karoliinalle paljon tsemppiä ja onnea tulevaan! Toivoisi, että olisi kaiken tämän vaivan arvoista meille nämä hoidot!
 
Kyselisin vielä, että käykö kovinkaan moni hoidoissa ulkomailla? Kuulostaa hurjalta nämä kotimaisten klinikoiden jonot. Mulla ei ole ollu aiemmin tietoa että joudun nyt sitten luovutetun munasolun hoitoihin joten ihan uutta ja joutunu selvittelemään. Hinnat ulkomailla on ihan samat kuin suomessa, paitsi että luovuttajia riittää eikä tarvitse jonottaa. Munasolun luovittajia ei myöskään "jaeta" potilaiden kesken vaan kaikki solut on yhdelle parille. Luovuttajat on testattu ja terveydelliset seikat huomioitu tarkasti kuten täälläkin noilla skandinaavisilla, sertifioiduilla klinikoilla.
 
tepsuttelijalle rauhallisia piinapäiviä ja yksikin voi riittää, joten plussatuulia toivottelen :heart:

Aika moni täältä on käynyt siirroissa ulkomailla ja eri klinikoilla. Itse olen käynyt Tartossa ja siellä on mahdollista myös jaettu luovuttajikin tai sitten oma. Hinnoista en tiedä, kun en ole suomessa hoidoissa ollut, kalliitahan nämä on oli paikka sitten mikä hyvänsä. Espanjassa ainakin klinikka, missä saa takuun rahat takas, jos ei raskaudu ja/tai keskenmeno tiettyihin viikkoihin mennessä. Takuuhoidon hinta vaan suolainen, muistaaksen 24000 e, mutta voin kokemuksella sanoa, että saasen uppoamaan näihin negoihinkin :(
 
Hei kaikille!

En ole kerinnyt vähään aikaan edes lukemaan palstaa. Täällä on tapahtunut paljon siinnä välissä. Itse mielelläni luen kaikista tunnoista jotka liittyvät sekä iloisiin tapahtumiin että vastoinkäymisitä tai epäonnisumiseisista.

Mirkkuuusi onnea koko perheelle, on se niin ihanaa, kun vauva vihdoin on sylissä.

Tyyne
:hug: pitkä ja monivaiheinen taival teillä takana, harmi, että tämä vika yriys ei päättynyt +:ssan.

Tepsuttelija voimia lääkeeiden sivuvaikutusten kestämiseen. Toivottavasti kuitenkin tulisi yllätys +. Onneksi saitte sentään alennusta. Itsellä myös thyroksin, mutta ei kerrottu, että ei kortisoia saa ottaa sen kanssa samaanaikaa. Itseasiassa olen ottanut aina molemmat aamulla :O noin tunnin sisällä, myöskään tuosta en tiennyt, että etrogeni vaikutta siihen.... Jos seuraava kerta tulee niin taidan käydä mittaamassa ths arvoin lääkityksen aikaan. Voi pee kortisooni pitäisi ottaa aamulla ja niin kai thyroksiinikin... vaikeaa!

Paulanna voi kuinka jänniä päiviä sinä olet kokenut! Toivottavasti nyt vuoto alkaa ja hoito on pian edessä.

I-K toivottavasti kaikki menee nyt teillä parhain päin. Jokatapauksessa nauttikaa lomasta. Olen itse jonossa Tallinaan, mutta en ole satavarman menenkö sinne kuitenkaan, kun siellä on toisaan niin, että voit joutua maksamaan koko summan vaikka ei tulisi mitään siirtoon, jos siis saadaan munasoluja kerättyä, mutta ei tule alkoitoa niin silti maksat kaiken muun paitisi siirron hinnan. Mietiin muitakin paikkoja, mutta jokatapauksessa aikaisintaa ensivuonna.

Rouva K olen todella pahoillani, että teillä + ei pysynyt. Voimia.
 
Ultra takana, siellä köllötteli pieni katkaravun näköinen otus, jonka sydän jumputti tasaiseen tahtiin. Kaikki näytti ihan hyvältä, itseä jäi vaan isosti vaivaamaan se, että pieni vastasi viikkoja 6+6, kun menossa on 7+3. Eli neljän päivän heitto koossa.

Nyt tietty mietin ettei se kasva kunnolla, huoh.
 
Odottava 73 onnea hienoista ultrakuulumisista, hyvä, että sydän lyö. Ehkä on kiinnittynyt vähän myöhemmmin, kun viikot ei just täsmää. Nauti nyt raskausajasta :heart:

Oivikki mehän käytiin mun miehen kanssa Tallinnassa lääkärin luona, mut ei nyt kuitenkaan olla sinne jonossa, kax syytä : pitkät jonot ja ei takuuta. Toivottavasti sinun siirtoasiasi menee hyvin sitten kun on sen aika.

Taas ).( : ne kauan poissa olleet menkat sitten alkoi, mutta sillä seurauksella, että siirto on vasta viikolla 51, luovuttajaa ja minua ei saa aiemmin samaan sykliin ja mullehan tulee jarrut jne. No, näillä mennään ja jos hyvin käy niin jouluna piinaillaan :LOL:
 
Hieno uutinen Odottava73! Aina on näitä jännitystä tuovia asioita tässä "projektissa". Toivon sinulle hyvää ja onnekasta odotusta!

Kiitos Paulanna ja oivikki tsempeistä! Tänään taas ollut parempi päivä. Voihan tämä vaikka ollakin se yksi ja ainoa. Koko ajan tuntuu kyllä painetta alavatsalla, mutta onhan ne lääkkeiden sivuoireet olemassa... Mene muuten ihmeessä oivikki tässä välillä mittauttamaan tsh. Minulla parani ne arvot tosi pian, siis vain viikossa 3,4:stä 2,2:een (oli siis ok ennen siirtoa). Nyt jo varmaan, toivottavasti ainakin, tuotakin paremmat. Alle 2,5 sen arvon kai olisi hyvä olla. Itse otan heti aamulla thyroxinin, aamupalan 1/2-1h sen jälkeen ja loput lääkkeet (kortisoni ja estrogeeni vasta 2h thyroxinin jälkeen. Se kyllä menee lähelle klo 9.30 ja varsinkin nyt varmaan liian myöhään kun kellojakin tässä säädettiin. Mutta näin olen tehnyt.

Peukkuja hoidon aloitteluun Paulanna! Hyvä kun nyt alkaa asiat selvitä!
 

Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa/monesko lapsi
(ikä suluissa)


johkunen: (34) 2.endo-leikkaus+lahjamunasoluhoito
Burma: PAS tulossa jossain vaiheessa
Sufka
Pikkukintsu
vauva2014
Aurora73: (40) Ensimmäinen, 1 yritys, lahjasoluhoito. Esikoinen toiveissa.
Paulanna: (40+) siirto vko 51
Toivoton87(39),
johkuli 3 luovuttaja,lahjasoluhoito.
oivikki: ensi vuonna uusi hoito


Hoito lähestyy

Iida-Karoliina (40+) 2 luovuttaja, 3 PAS, 31.10.2013, vko 44 Riika
Iiitu78:2 IVF joista tyttö v.2000. Lahjasoluhoito, pikku kakkonen toiveissa. siirto 4.11,vko45
esemila: 11-15.11.2013. vkl:lla 46, Tarto
amv: toinen, 4. yritys lahja-alkioilla,vko 46 Tarto
Plastex, siirto viikolle 46/47
fanni_ (40+) 1 luovuttaja, 3.PAS loka-marraskuun vaihteessa,vko 46/47



Piinistelijät
Tyyne73, Veritesti 29.10.2013.
Tepsuttelija,


Plussanneet
(sydämet nähty ultrassa )
Mirkkuusi LA 16.10.2013
Nalletyttö LA 6.5.2014
Toivokkaat
Odottava73


:flower:Maaliin päässeet:flower:

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka haaveissa, alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), haaveissa eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 9/2011, rv 31+
Seinäkukkanen (45), eka toiveissa, 10/2011 tyttö
plastex (33) eka toiveissa, poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö
Nuppu68, eka toiveissa, 1.4.2012 tyttö
Olki, eka toiveissa, 10.4.2012 poika
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Typyliini (30) toinen, 1.6.2012 poika
Annamari, 06/2012 tyttö
Aliisa (28), pikkukakkonen, 18.6.2012 poika
Haaveita, 26.6.2012 tyttö
SatuSofia (47), eka, 29.6.2012 tyttö
Utopia(27), toinen, 4.12.2012 tyttö, rv 31+6 1,7kg
Lumeton, 5.1.2013 tyttö
Tuuttituulia
SaimiRiikka (46), 17.4.2013 poika

Taustalle siirtyneet

Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (33) adoptiolasta odottamaan
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen




Ohjeita listan päivitykseen
Listan alapuolelta klikkaa "LAINAA"
Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista
Poista listan alusta ja lopusta hakaset pois ja lista alusta myös edellisen päivittäjän nimimerkki.
Siis kaikki se joka on ekojen hakasten sisällä!
Voit esikatsella muokkaamaasi listaa kun "likkaat" painiketta "muokkaa ja esikatsele".
Sitten lopuksi painat, "Lähetä"
Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
Rohkeasti kokeilemaan kaikki vaan...:heart:
 
Viimeksi muokattu:
tepsuttelija Koskaan ei tiedä. voi hyvin korjata ja raskaus onnistuu hyvin. Noista olen lukenut että juuri se solu joka ei niin tip top ollutkaan toi sen vauvan kuitenkin.
Laitoin sinut piinailemaan, testi päivä jäi uupumaan, onko 4.11? vai 6.11?

iitu78 Ihan ilman lupaa lisäsin sinut listalle myös:) Saiko?
Tervetuloa palstailemaan !

Paulanna Niin se aika kuluu ja h-hetki täällä lähestyy. Vaihtelevat on tunnelmat. Kortisoli turvottaa8ja annosta nostetaan vielä siirto päivänä) ja jostain syystä verenpaineet alko nousta. Lisäsin lääkettä kun siihen on varaa kyllä. Aiemmin olen kysynnyt sitä lääkäriltä.
Hotelli varattu ja reissussa ollaan lauantaille asti.

Silloin en päivittele listaa ja varmaan sitten siirron jälkeen en tässä koneella niin istuskele vaan nautin kävelyistä ja muusta pikku puuhailuista :)

odottava Miten hieno juttu että sydän siellä kauniisti pompotteli. Älä liikaa nyt mieti ja huolehdi siitä koko asiasta. Noita mittaus virheitä tulee myös ja eri koneissa erojakin kun niin vähästä kun 4 päivää. Voi mennä suuntaan jos toiseen noin.

oivikki kiva kun kävit kertomassa kuulumisia. Kohta jo ollaan ensi vuodessa ja perrässä tulet. Katsele lääke jutut nyt rauhassa. ja mieti mihin suuntaat uuteen hoitoon. Laitoin sinut myös listalle odottamaan hoitoa.
Käyn kyllä kertomassa kotiuduttuani miten reissu meni. selvisikö nämä 2 viimeistä sulatuksesta. Jos eivät ollaan päätetty että siirretään adoptio alkio. se jo on valittuna valmiina. en turhaan mömmöjä syö ja reissua tee.

Tyyne olen pahoillani nega testeistä. Onnea kuitenkin huomiseen veri kokeeseen, eihän sitä voi varmaksi tietää ennen sitä. Tiedän kyllä tuon tunteen kun ei positiivisesti jaksa enään vaan ajatella. Ihana asia että teillä siellä pieni poika lohtuna ja sijais lapsikin siellä. Me kanssa haaveiltiin sijoitus lapsesta, vaan ollaan kuulema liian vanhoja ja toive biologisesta lapsesta liian suuri totesi sossu. että vähän vääryyttä tunsin tuosta kyllä, niin paljon olisi meillä ollut hänelle annettavaa. Rakkautta ja syliä..
 
Viimeksi muokattu:
Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa/monesko lapsi[/B]
(ikä suluissa)[/COLOR]

johkunen: (34) 2.endo-leikkaus+lahjamunasoluhoito
Burma: PAS tulossa jossain vaiheessa
Sufka
Pikkukintsu
vauva2014
Aurora73: (40) Ensimmäinen, 1 yritys, lahjasoluhoito. Esikoinen toiveissa.
Toivoton87(39),
johkuli 3 luovuttaja,lahjasoluhoito.
oivikki: ensi vuonna uusi hoito


Hoito lähestyy

Iida-Karoliina (40+) 2 luovuttaja, 3 PAS, 31.10.2013, vko 44 Riika
Iiitu78:2 IVF joista tyttö v.2000. Lahjasoluhoito, pikku kakkonen toiveissa. siirto 4.11,vko45
esemila: 11-15.11.2013. vkl:lla 46, Tarto
amv: toinen, 4. yritys lahja-alkioilla,vko 46 Tarto
Plastex, siirto viikolle 46/47
fanni_ (40+) 1 luovuttaja, 3.PAS loka-marraskuun vaihteessa,vko 46/47
Paulanna (40+), siirto vko 51



Piinistelijät
Tyyne73, Veritesti 29.10.2013.
Tepsuttelija,


Plussanneet
(sydämet nähty ultrassa )

Nalletyttö LA 6.5.2014
Toivokkaat
Odottava73


:flower:Maaliin päässeet:flower:

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka haaveissa, alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), haaveissa eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 9/2011, rv 31+
Seinäkukkanen (45), eka toiveissa, 10/2011 tyttö
plastex (33) eka toiveissa, poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö
Nuppu68, eka toiveissa, 1.4.2012 tyttö
Olki, eka toiveissa, 10.4.2012 poika
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Typyliini (30) toinen, 1.6.2012 poika
Annamari, 06/2012 tyttö
Aliisa (28), pikkukakkonen, 18.6.2012 poika
Haaveita, 26.6.2012 tyttö
SatuSofia (47), eka, 29.6.2012 tyttö
Utopia(27), toinen, 4.12.2012 tyttö, rv 31+6 1,7kg
Lumeton, 5.1.2013 tyttö
Tuuttituulia
SaimiRiikka (46), 17.4.2013 poika
Mirkkuusi, tyttö 9.10.2013

Taustalle siirtyneet

Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (33) adoptiolasta odottamaan
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen




Ohjeita listan päivitykseen
Listan alapuolelta klikkaa "LAINAA"
Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista
Poista listan alusta ja lopusta hakaset pois ja lista alusta myös edellisen päivittäjän nimimerkki.
Siis kaikki se joka on ekojen hakasten sisällä!
Voit esikatsella muokkaamaasi listaa kun "likkaat" painiketta "muokkaa ja esikatsele".
Sitten lopuksi painat, "Lähetä"
Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
Rohkeasti kokeilemaan kaikki vaan...:heart:[/QUOTE]
 
Onnea Mirkkuuusi, hienoa, että vauva saatu syliin asti:heart:

Odottava73 Hienoja kuulumisia ultrasta, onnea jatkoon. Minulla viime raskaudessä rv 7+1 koko vastasi 6+5, mutta lääkäri ei siitä mitään kommentoinut, vaan sanoi kaiken näyttävän hienolta. Uskoisin, että ihan alkuvaiheessa heittoa saattaa tulla ihan mittaajaasta/laitteista johtuen, on niin pikkuruinen :)

tepsuttelija Tsemppiä piinailuun. Kilppariarvoista sen verran, että lääkärini mukaan sillä ei kuulemma ole suurta merkitystä raskauden alkamiseen, vaan raskauden edetessä sikiön kehittymiseen. Pääasia on siis, että asia on nyt hoidossa!

Paulaana ja Iida-Karoliina tsemppiä hoitoihin! Olkoon tämä kierros meille kaikille SE kierros, jossa päästään maaliin asti!

Tyyne Harmi, että oli negaa, mutta lohdullista, että pitkän hoitorupeamanne aikana teille on jo lapsia suotu. Varmasti helpottavaa loppujen lopuksi saada asia jonkinlaiseen päätöksen.

Pikaista omaa napaa: Eilen kp2, lääkkeet aloitettu ja uusi hoitokierros käynnistynyt. Limisultra on tiistaina 5.11. ja siirto saman viikon pe tai seuraavan viikon alussa ma-ti todennäköisesti (vko 45/46). Pakkasessa meillä on enää yksi alkio (3-päiväinen, 8-soluinen) eli nyt ensin jännätään selviääkö sulatuksesta ja päästäänkö siirtoon :| Tähän saakka sulatuksen onnistumisprosentti on meillä ollut 100%, joten saa nähdä kuinka käy...
 
Odottava73 onnea :heart: sykeestä! Ikävää, että ei mitat vastanneet päiviä, mutta olen täysin samaa mieltä muiden kanssa, että jos vain pystyt niin ei kannato tuota murehtia liikaa, sillä mittaaminen ei ole niin tarkaa tuossa vaiheessa, kun on toinen niin pieni vielä.

I-K hyvä suunnitelma teillä, että joka tapuksessa pääsette siitoon.

Paulanna sinulla piinaillu on sitten jouluna :xmas:.

Fanni onnea alkaneeseen kiertoon.

Tepsauttelija tuo kuulosta hyvälle miten olet pitänyt taukoa lääkkeissä, minäkin jatkossa pidän kunnon tauon noiden lääkkeiden välillä. Käyn tuon tsh mittautamassa, kun vähän selviää tuo aikataulu, kun en tosiaa ole vielä hoitopaikkaakaan 100 varmasti päättänyt. Jospa oireet kuitenkin olisivat sitä itseään :eek:, eikä vain lääkkeistä, tuo piinailu aina vain niin jännää.
 
Kiitos tsempeistä <3, olen nyt (jälleen :)) surffaillut ja lukemani tiedot ovat kyllä rauhoittaneet mieltä, ihan normaalia vaikutti olevan tuo pieni heitto mittaustuloksissa, eikä se välttämättä ole merkki mistään. Vaikka kaikki olisi ollut ihan täydellisesti, voi silti tulla mutkia matkaan. Nyt yritän vaan rauhoittaa itseni ja nauttia ainakin siihen asti kun siihen syytä on.

Isovanhemmille laitettu kuva ekasta ultrasta, toivotaan että ilonaiheet jatkuisivat!

Laskettu aika minulle on nyt 13.6.2014
 
Mä olen niin pöljä etten osaa lihavoida noita nimiä tähän alkuun..neuvokaa mua? Mutta Odottava73, älä ole lainkaan huolissasi kun noin vähän heittää nuo viikot ts.päivät. Mulla ivf-tytön kohdalla heitteli mitat ja laskettu aika moneen kertaan ja terve vauva sieltä tuli. Raskauden edetessä ne sitte tasaantuu ne päivät.
Meillä huomenna lähtö Pietariin ja siellä odottaa pakastemunasolut 11 kpl. Siirto pitäisi olla 4.11. Huh kun jännittää. Mutta pitää kehua kuinka nopeaa ja hyvää palvelua saatiin kun yhtäkkiä lennosta vaihdettiin lahjasoluihin kun omia ei tullutkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Odottava73

Yhteistyössä