Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Vekara kyselit kuulumisia eipä tässä mitään kummempia ei olla vielä päätetty mitä tehdään näiden hoitojen kanssa välillä tuntuu että se juna meidän kohdalta taisi mennä jo :LOL: mutta jos jonnekin vielä mennään niin kyllä se sitten on tarto kyllä mieki varalta ilmoittauduin sinne ovumian jonoon mutta luulen kyllä että ne ottaa mielummin nuorempia. Miten teillä muilla on noiden hoitojen jälkeen menkat tulleet mie tässä olen aika ihmeissäni kun sillon kun alkionsiirron jälkeen negan testasin niin lopetettuani lääkkeet menkat tuli muutaman päivän sisällä ja sitten niitä ei ole sen jälkeen enää tullut ovat nyt nyt varmaan puolitoista viikkoa myöhässä muuten ovat vielä niin säännölliset että voi kellon tarkistaa olisi kiva kuulla teiltä muilta onko se normaalia että ovat näin myöhässä. Minusta se että menet Vekara sinne tartoon ei varmaan ole ollenkaan huono vaihtoehto mulla ei sinänsä jäänyt sieltä huonoa kuvaa. Kyllä se täytyy sanoa että nuo lukuisat negat ja siihen päälle vielä tosi monella keskenmenot kyllä laittavat miettimään että viitsinkö enää lähteä kokeilemaan kun tuota ikää on jo niin reippaasti, tuntuu että kun tätä palstaa seuraa niin ei onnistumis prosentti todellakaan voisi olla tuota luvattua 50% tiedä sitten en toki halua teitä muita puheillani masentaa, eikä tässä enää kyllä miettimisaikaa kauhiasti minun kohdallani olisi.
Gerberalle pahoittelut keskenmenosta meinaatko sie vielä lähteä hoitoihin?
Vekaralle tosipaljon onnea matkaan sinne tartoon ja tovottavasti miehen selkä saadaan kuntoon ja kaikille muillekin onnea hoitoihin en valitettavasti muista kaikkien hoidoissa olevien nimiä me mietitään tämä helmikuu mitä tehdään ja ei kai tässä nyt mitään voisi kai aloittaakaan kun ne menkat ei tule. Nyt kattomaan lauantaiillan leffaa.
 
Mukava oli kuulla MATE sinusta. Kyllä ne menkat sieltä vielä tulee. Minulla oli myös kierto 35-36 kahdesti peräkkäin. En tiedä miten hoidot sotkee ja sitten tietysti tämä paras ikä :D !!

Tarto meille tässä tilanteessa ihan ok, sillä kerranpa siellä vaan käydään. Hoidan lääkityksen tutuilla lääkkeillä, kortisonia enkä klexanea meinaa käyttää. Luotan suomen labroihin. Onneksi paljon hoitoja tehneenä ja omaa järkeä käyttäen asioista selviää!!

Mukavaa sunnuntai päivää kaikille ja jaksamista vaiheisiinne :heart: !!

- VEKARA -
 
mate-62: Samaa minäkin mietin, tuo 50 % on aika korkea arvio kun tekee pikagalluppia esim. tämän palstan hoitotuloksista. Mutta voihan toki olla kyse kasaumastakin...

Täällä on vireää keskustelua. Seuraan kyllä palstaa lähes päivittäin, mutta kirjoittelen harvemmin kun olemme nyt hoitotauolla. Nyt on pakko kommentoida. Ovumian touhu ihmetyttää täälläkin ja kun sieltä tuli viime vkolla soitto niin sanoin sen kyllä heillekin. Mehän olimme jonossa joko 1. tai 3. (kaksi eri ihmistä antoivat eri tiedon) ja eka yhteydenotto meihin oli vasta loppuvuodesta (sähköposti). Viime vkolla meillekin soitettiin ja tarjottiin hoitoon pääsyä. Me olisimme olleet valmiita hoitoon jonoon ilmoittautuessamme, mutta sen jälkeenhän meille tehtiin huono-onninen hoito VL:ssä ja nyt sitten olemme tauolla miettimässä tulevaisuutta. Sen tiedän että Ovumiaan en mene. äärettömän epäluotettavaa palvelua enkä kaipaa sellaista näihin muutenkin epävarmoihin hoitoihin. Me varmaan lähdemme Tsekkeihin alkioadoptioon sitten aikanaan, ensi vuonna?.

Scarlet: en viitsi kirjottamaasi edes sen enempää kommentoida, se on hyvä että Teillä on varaa ja tietoa niin paljon. Huh huh... :wave:

Watrossi: joko on vauva uutisia kerrottavana?

Typyliini
 
En minäkään viitsi enää ko. asiasta kommentoida, koska täällä on aika agressiivinen tyyli vastata joillain. Makuasioista ei voi kiistellä, en ala vääristelemään jos omasta mielestäni hoito on ollut hyvää, niin kuin on Ovumiassa ollut. Ihmisillä on niin erilaisia kokemuksia eri klinikoista, kuten elämässä muissakin asioissa, yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Mielestäni Ovumiassa ei ole epäluotettavaa palvelua, vaan asianmukaista ja TAYK:sin kanssa yhteistoiminnassa toimivana myös äärimmäisen luotettavaa ja asiantuntevaa päinvastoin kuin joissain pienissä ominpäin toimivissa klinikoissa. Ei ollut tosiaan tarkoitus kerskailla, että meillä on varaa ja tietoa, ikävää jos sen joku niin ottaa, tietoa saa jokainen päähänsä kun viitsii opiskella, ei ole keltään pois toisen tutkinnot huh huh :p

Watrossille onnea jo etukäteen, mukava kuulla positiivisiakin uutisia :flower:

Mukavaa sunnuntai-illan jatkoa! t. Scarlet
 
Onkohan se Watrossi siellä synnytyslaitoksella kun kaikki huhuilee ja odottaa tietoa.. Toiv kaikki on mennyt hyvin ja saatu pienokainen maailmaan..:)

Tänään sain vanhempieni luona kuulla, että veljeni vaimo on jälleen raskaana. Kyllä tuntui kun puukkoa olisi haavassa käännetty vaikka eihän heidän onni ole meiltä pois. Silti tuli semmoinen outo olo, kun itsellä kestänyt tämä keskenmeno sen pari kk:tta.. Teki mieli vaan sanoa, että joillakin se käy helposti.. kirpasee niin kovin kun nyt tiedän jo 3 ihmistä, keillä on laskettu aika kesäkuussa.. en ole heidän raskauksistaan katkera.. kirpasee vaan kun oma la. olisi ollut tuolloin myös.. Mutta ehkä joskus vielä..

Sydämen tykytyksestä olen saanut olla erossa nyt pari päivää:) Ihana fiilis kun saanut pari päivää olla terveen kirjoissa:D

Kiitos Piri kun vastasit tuosta viisurin poistosta:)

Ja Scarlet vielä sen verran, että minulla ei tod ole ainakaan ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä.. enkä ole kateellinen siitä että toiset pääsee hoitoihin toisia ennen.. Olen vaan niin periaatteen ihminen.. eli jos on kerrottu kuinka asiat etenee, niin silloin asioiden pitäisi edetä niin kuin on luvattu.. eikä miten sattuu.. Mutta hienoa että Ovumia on sinulle hyvä klinikka.. ja tottahan tuo on että kaikki haluaa vähän eri asioita ja tykätään kaikki erinlaisista toimintatavoista.. joten anteeksi omasta puolestani, jos olen jotenkin pahoittanut mielesi. Toivon täydestä sydämestäni onnea sinulle hoitoihin Ovumiaan ja minnekkä ikinä päädytkin..:)

Kiva kuulla sinustaki Mate-62 :) Toiv pääsette vielä jonnekin hoitoon ja saisitte sen oman käärön syliinne:)

Nennuliinia täällä myöskin kaipaillaan kommentoimaan ja keskustelemaan:)

Ihanaa kun teistä monella siirto jo pian..:) Tulkaa kertoilemaan hoidon etenemisestä ja munasolujen saamisista yms. heti kun jtn kerrottavaa on.. täällä ainakin minä mielenkiinnolla odottelen..

Jos minun hcg on nyt täysin 0 ke:na pika hcg kokeessa, niin pääsen siirtoon ensi kierrosta.. Luult. lähdetäänkin jo silloin, jos tämä ihan hyvä olo jatkuu..

Mukavaa su iltaa!
 
Teille kaikille onnittelusta!
Tämä vauva-arki on ihanaa, niin täynnä uutta juttua ja niin paljon opettelemista. =)

Toivon että jokainen teistä saa kokea tätä ihanaa elämää pikkunyytin kanssa!
Tsemppiä teille kaikille!!

:heart: Enkelitytön äiti ja Prinsessa 2vko 2pvää :heart:
 
jos provosoivasta tyylistä puhutaan niin aina kun ilmestyt palstalle saat niskavillat ainakin minulta pystyyn. Anteeksi jos loukkaan Sinua kirjoituksellani, mutta meillä monella on vuosien "kokemus" näistä hoidoista ja näillä palstoilla yleensä kannustetaan toisia eikä leveillä omilla saavutuksilla yms. Lukaisepa omat kirjoituksesi läpi niin ymmärrät mistä puhun!!! Ovumian touhusta en sano enää mitään, ei sinänsä kiinnosta minua koska en halunnut sinne hoitoon mennä. MIKÄÄN: hoidot, lapset, raha ei ole toiselta pois... Olisi hienoa jos tämä palsta säilyisi sellaisena, johon jokaisen olisi mukava tulla ja kirjoittaa, erona siten moneen muuhun yleiseen palstaan. Mutta toivon että kirjoitukseni hieman valaisee asiaa. Enkä todella halua haastaa riitaa vaan todeta sen mikä kirjoittelusi alusta lähtien on minua "vaivannut".

Enkelitytön äidille paljon onnea pienestä prinsessasta! Hienoa kun jotkut tarinat päättyvät onnellisesti! :flower:

Typyliini
 
sitä tulin itse asiassa kertomaan että Helsingissä aloittaa hoidot luovutetuilla muniksilla pian uusi klinikka: Graviditas. Sinne siirtyi eräs huippulääkärikin muulta klinikalta. Joten pääkaupunkiseudun jonottajat käykää googlettaan jos kiinnostaa. Hinnoista yms. en tiedä mitään.

T: Typyliini
 
Typyliini mistä luit että tuo klinikka aloittaa hoidot luovutetuilla munasoluilla? Itse en löytänyt tietoa luovutetuilla munasoluilla mistään.. ehkä olenn niin onneton etsimään.. etten vaan löytänyt. Onkohan kyseessä tuo sama klinikka, joka siirtyy vaan uusiin tiloihin ja sitä myöten mahd. aloittaisi hoidot luovutetuilla muniksilla?
Kiva, kun käyt täällä välillä aina kertoilemassa uutisia:) Toiv pääset sinne Tsekkeihin sitten joskus hoitoihin.. tai jonnekkin muualle. Ja olen samaa mieltä, että toiv tämä henki täällä pysyy positiivisena ja kannustavana.. :)
 
Sieltä samoilta sivuilta löysin, olikohan ajankohtaista palsta? En löytänyt sinne itse kun nyt äkkiä katsoin, siellä tosiaan luki että aloittaa hoidot luov. munasoluilla ja luovuttajia rekrytoidaan jo nyt. Eli sinne varmaan pääsis jo jonoonkin??? Toinen lääkäri on ainakin ihana ja voin häntä lämpimästi suositella. Juu on mun käsittääkseni "vanha" klinikka joka laajentaa nyt toimintaa isompaa mittakaavaan. On nää lapsettomuushoidot varmaan hyvää ja tuottoisaa bisnestä.

Tsekkeihin olisin jo mennyt "jonoon", mutta koska hoitoon pääsee nopsasti niin en pidä vielä kiirettä, ehkä menen jonoon sitten syksyllä kun ajatuksissa on pitää tämä vuosi taukoa. Sain klinikalle vinkin tältä palstalta ja kun lähettelin mailia, niin toiminta vaikutti hyvältä. Kaikista merkittävintä itselleni on se että takaavat 2 top blastoa.

Typyliini
 
Heippa!!

Mahtuuko joukkoon mukaan keskustelemaan ? Olis kiva saada vertaistukea, kun hoidot on taas alkamassa. Ihan sattumalta eksyin tänne. Loistavaa,että on tällainen oma palsta meille lahjasoluhoidoissa käyville. Tämä hoitotaival eroaa kuitenkin jonkin verran ihan perus lapsettomuushoidoista.

Meillä takana piiitkä lapsettomuus ja yksi aarre on meille suotu luovutetulla munasolulla. Pakkanen meni tyhjäksi ja nyt alkamassa siis uusi hoitokierros, uuden luovuttajan kanssa. Tänään pistän itseeni jarrun ja alkionsiirto ajoittuisi maaliskuun puoliväliin. Siis JOS kaikki menee suunnitelman mukaan......ja harvoinhan se ihan juuri niin menee, joten jännitystä riittää.
Onnea kaikille vaiheisiinne!! Yritän päästä mukaan keskusteluun!

Rudy
 
Olen käynyt lukemassa palstaa ahkerasti ja palsta on ollutkin tosi aktiivinen! Mukana on vanhoja ja uusia palstalaisia! Kaikki ovat tänne tervetulleita, sillä toisiamme tarvitsemme niin hyvinä kuin huonoina hetkinäkin. :heart:

Minulla jäänyt kirjoitus jostain syystä vähemmälle. Eilen otin viimeisen Primolutin ja nyt sitten menkkoja odottelen alkavaksi. Viimeksi alkoivat muistaakseni keskiviikkona. Sitten soitto klinikalle ja siirto pitäisi olla vkolla 9, jos sinne asti päästään. Klinikka on viikon 10 lomalla, joten sain tuossa vloppuna jo paniikkia, että ehditäänkö hoito tehdä ennen sitä. Mutta kun klinikalla laskivat, että ehtii, niin kai se sitten niin on. Stressaan varmaan ihan turhaan, mutta eipä näistä ikinä tiedä, miten käy. Jotenkin en ole ajatellut koko hoitoa, mutta kuitenkin olen miehelle ollut hirveän kiukkuinen viime ajat ja sitten yhtenä päivänä tuli itku, että jos me ei taaskaan onnistuta. Eli kiukku varmaan johtuu tästä hoidon odottelusta, vaikken muka sitä olekaan ajatellut. Primolutejakin katselin sillä silmällä, että vielähän noita seuraavaksi kerraksi jäi, että alkuun pääsee. Sitä vaan ajattelee, että nämä hoidot vaan jatkuu ja jatkuu, eikä ollenkaan osaa ajatella, että jospa me nyt onnistuttaisiinkin. Pitäisi kai vähän positiivisuutta jostain löytää. Meilläkin on vkolla 10 loma ja ajateltiin, että olisi kiva lähteä jonnekin lämpimään. Miehelle eilen sanoinkin, että siellä mahd. siirretty alkio saisi varmasti olla lämpimässä, ei tarvitsisi pitää villasukkia jalassa! ;)

Että sellasta meille. Katsotaan nyt, millon menkat suostuu tulemaan, toivottavasti suht ajallaan.

Kiva, kun olette kirjoittaneet tänne ahkerasti, minä kun en ole. :ashamed: Luulen, että siksi en ole, kun toiveet ei ole korkealla tuon hoidon suhteen, mutta jospa tässä mieli nousisi, kun hoito pääsee kunnon vauhtiin! Eli kirjoitellaan jatkossakin kuulumisia!

Terveisiä kaikille ja jaksamista ja tsemppiä,
Nennuliini
 
Marru Me saatiin väliaikatietoja luovuttajan ultrien jälkeen.. se oli aivan mukavaa..

Tänään olin yhteydessä klinikkaan, että jos tulisimme siihen viimeiseen pas siirtoon.. Aiemmin kun kyselin keskenmenoni jälkeen, että tutkittaisiinko tässä vaiheessa jo jtn kun kaksi keskenmenoa.. niin silloinhan sain vastauksen, että kolmen kM:n jälkeen tutkitaan.. Nyt meidän lääkäri kuitenkin haluaa kaikki raportit Jorvista.. mitä siellä on tehty ja niiden tulokset.. Mistähän moinen suunnanmuutos? Meinasi hoitaja, että lääkäri haluaa että kaikki mahd tutkitaan nyt ennen ku seur siirtoon mennään.. Saa nähdä, mitä sillä sitten meinasi. Ilm. ei ainakaan seur kiertoon siis päästä siirtoon...
 
Sait todella ikäviä uutisia Assari, koetahan jaksaa, on nää kyllä rankkoja kokemuksia. :hug:

Palstalla ollut runsaasti keskustelua Ovumian hoitoperiaatteista ja etenkin jonoon liittyvistä asioista. Kiitos ensinnäkin kovasti tuesta ja neuvoista, joita olen teiltä saanut. Tää pino ja sen ihmiset on kyllä uskomaton juttu, tulee väkisinkin kyyneleet välillä silmiin.
Kerron vähän tarkemmin miten itse tulin ottaneeksi yhteyttä Ovumiaan ja miten asiat etenivät. Kun tulin tieni päähän omilla munasoluilla tehtyjen hoitojen suhteen, otin viime vuoden alkupuolella yhteyttä itselleni uuteen klinikkaan eli Ovumiaan. Selostin sähköpostissani tarkasti tilanteeni ja kysyin hoidatteko myös "yli-ikäisiä". Tuolloin joku labrasta vastaili sähköpostiin ja oli siirtänyt kysymykseni Ovumian lääketieteelliselle johtajalle Outi Hovatalle, jonka kanssa sitten muutaman meilin lähetin ja hänen mukaana hoidon aloittamiselle ei ollut esteitä. Mitään omia vaatimuksia luovuttajan suhteen en ole koskaan Ovumialle esittänyt. Näiden meilien jälkeen minulle kerrottiinkin, että Ovumiassa on luovuttaja, jota pidetään sopivana minulle ja pyydettiin ottamaan yhteyttä hoitavaan lääkäriin. Lääkäri kertoi, että mitään luovuttajaa ei ole ja kertoi, että minun olisi paras ottaa yhteyttä johonkin ulkomaiseen klinikkaan. Näin tein. Nyt marraskuussa lääkäri soitto, kertoi kahden luovuttajasta ja niin sovittiin aika heti samalle viikolle Ovumiaan marraskuun alussa. Hoidot sovittiin alkaviksi joulukuussa, sovittiin luovuttaja ja reseptit ja minua pyydettiin ottamaan yhteyttä puhelimitse lääkäriin heti kuukautisten alettua. Näin tein. Lääkäri oli täysin yllättynyt soitostani, ei tiennyt oikein kuka olin, kertoi vain, että luovuttajaa ei ole. Hän on soittanut minulle henkilökohtaisesti kaksi kertaa tämän jälkeen, kun olen ottanut häneen yhteyttä, aina sama viesti; luovuttajia ei ole tai jos on ollut ovat lähteneet kuullessaan sen, mitä hoitoon kuuluu. Jopa nyt, kun olen ottanut yhteyttä ja kertonut, että ovat soittaneet jonossa minua myöhemmin sijoittuneille(olen siis sijalla 3). Joten kyllä tulkitsen tämän näin, että minua ei sinne hoitoihin haluta, mutta lääkäri ei voi kävellä lääketieteellisen johtajan yli ja kertoa minulle suoraan, että ei minua sinne tule ottamaan. Toimin itsekin terveydenhuoltosektorilla ja tiedän, että lääkärit toimivat näin. Tiedän, että he ottavat jonojen ohitse ja tiedän, että he suosivat esim. kolleegojaan, törmään näihin asioihin viikottain. Ja luulenpa, että pinolaisistakin joku on päässyt jonojen ohi. Mutta Ovumia on tainnut kehittää jonon ohittamisesta taiteenlajin, jolle ei Suomessa löydy voittajaa, ainakin meistä monen oikeudentaju ei oikein sulata asiaa. Ovumia hoitopaikkana muutoin on varmastikin kuivalaboratorioineen Suomen paras tällä hetkellä...Se Ovumiasta.

Varmaan me kaikki olemme kokeneet pitkän matkan varrella niin paljon takaiskuja, että kaikki oikeasti toivovat itselle ja muille pinolaisille lapsen, olipa se hoitopaikka sitten mikä tahansa.

Muuten, olen jonossa Riikan Avaan, vaikuttaa siltä, että siellä on kuitenkin pinon parhaat hoitotulokset, kun miettii synnyttäneitä ja raskausviikkojen pituutta (pakkko tsempata itseä, kun en kerran Suomessa enää hoitoon pääse).

Yöterkuin, Juuni :wave:
 
ASSARILLE pahoittelut ja voimia eteenpäin :hug: !!

JUUNI, olisikohan palaute tuolle Hovatalle paikoillaan. Kertoa voisit myös, että täällä asioista aktiivisesti keskustellaan, eikä ainakaan kovin hyvää mainosta ko. klinikalle.

SCARLETILLE vielä, täällä ei ole tarkoitus karvoja nostattaa. Ainakin minä tahdon säilyttää sen lämminhenkisyyden, jota palsta henkinyt ainakin kaksi kulunnutta vuotta!!!Kaikella ystävyydellä!!

Minulla oli eilen ultrassa limis 8,6mm ja siirto pitäisi olla ensi maanantaina. Tänään odotan Artsilta tietoa luovuttajista. Saapi nähdä miten ottaa toiveita huomioon.

JUUNILLE vielä. Onko sinulla myös alkion adoptio?? Mitä sellainen riikassa maksaa??

Huhuu... WATROSSI... UUUUUUUUUUUUUUtisia Kaipaillaan :heart: !!

Mukavaa päivää kaikille, terkuin VEKARA ;)
 
Vekara, hienot ultrauutiset sinulla. Et arvaa, miten kovasti toivon, että nyt teillä tärppäisi. Peukkujani jo särkee ;)

Vähän luulen, että Juunin epäilyt lumejonotusjärjestyksesta saattavat pitää paikkansa. Minullekin sanottiin, että ikärajoja heillä ei ole. Tapauskohtaisesti tutkitaan ja hoidetaan, jos se on järkevää. Ja nuoria (alle 35v) on järkevämpi hoitaa, jos halutaan hyviä hoitotuloksia tilastoon. Ehkä he siksi pääsevät nopeammin hoitoon kuin me 40+ kerholaiset.

Minä olen saanut tästä pinosta valtavasti tietoa, tukea, sympatiaa, kannustusta ja lohdutusta ja toivon kovasti, että pinon henki pysyisi edelleen positiivisena. :heart:
Valvoin yöllä ja kävi mielessäni mm. millaista olisi tavata teitä joskus kasvokkain, epäilen että ainakin minulle kovin koskettavaa - olette niin tärkeitä!


Tänään tuoksui keväälle, pirteätä tiistaita kaikille,
Hillevi
 
Onpa Assarilla ikäviä uutisia!!!! :'( Mites nyt jatko? Kai te saatte sillä klinikalla sitten seuraavan luovuttajan vai miten toimivat? Jotenkin sitä vähän ihmettelen, että miten tuollaista pääsee tapahtumaan, mutta kaikkihan tietty on mahdollista, varsinkin, jos luovuttaja on ekakertalainen jne. No, parempaa onnea muille, joilla on tällä hetkellä jännät paikat!

Täällä omaa napaa kasvatetaan :) Viikkoja on tasan 25. Joskus supistelee ja tällä hetkellä särkee alaselkää. Mutta yritän ottaa rauhallisesti, jotta kaikki menisi hyvin.

Piri
 
Niin oli tää aika ihme juttu, kun olivat ihmeissään klinikallakin. Perjantain ultrassa kaikki oli vielä hyvin, mutta ma kaikki follikkelit olivat lysähtäneet.... epäilivät että voi olla niinkin, että luovuttajat omat hormoonit pääsivät kaikesta huolimatta toimimaan ja että ovulaatio pääsi tapahtumaan....
Mutta lupaisivat heti alkaa etsiä minulle sopivaa luovuttajaa. Lääkkeitä en edes lopeta vielä. JOs saadaan luovuttaja niin näillä lääkkeillä voidaan saada kuukautiset samaan rytmiin, joten päästäisiin sitten jo seuraavassa kierrossa tosi toimiin.
Nyt vaan odottelen soittoa klinikalta jatkoista.
Kyllä harmittaa mutta kai tää tästä.... :/

Toivon kyllä, ettei luovuttajalle jäänyt niin paska maku suuhun touhusta, ettei enää luovuta. Ens kerralla kaikki voi kuitenkin mennä täydellisesti. Kuitenkin hänelle tehtiin punktio ja kaikki ja yhtään mitään ei saatu, joten häntäkin varmasti harmittaa...toivon kovasti jaksamista myös hänelle! :heart:

Nyt taidan mennä taas peiton alle....

tsemppiä kaikille!
 
Eilisen kirjoituksen jälkeen...tänään Ovumiasta tuli soitto, on mahdollinen luovuttaja, perjantaina jälleen aloituskäynti. Katsotaan.

Vekara hieno testitulos, onnea niin mahdottomasti siirtoon. Riikaan en olisi mennyt alkioadoptioon, joten en tiedä siellä toimenpiteen hintaa. :heart:

Watrossista uutisia kaipailen minäkin.

 
Ohhoh.. Meinaavatko nyt kohdella Juunia tasapuolisesti.. Hyvä että otit klinikkaan yhteyttä ja kerroit, että tiedät että meille sinun jälkeesi jonossa oleville on jo soitettu että olisi luovuttajia tiedossa.. Toivotaan nyt koko sydämestä, että pääsisit vihdoin aloittamaan hoidot.. sinä kun niin ansaitsisit päästä sinne kaikkien takkuilujen ja pettymysten jälkeen.. Infoile sitten meitä, että mitä käynnilläsi sanottiin.. Tsemppiä!

Mulla olisi ihan hirmuinen into lähteä siihen viimeiseen pakkasyritykseen.. mutta ihmettelen tätä klinikan touhua nyt täällä päässäkin.. kUn aiemmin kyselin, että voisiko asioita tutkia.. syitä jotka mahd. johtivat keskenmenoon.. niin sain tosiaan vastauksen, että kolmen keskenmenon jälkeen kannattaa tutkia.. että ne on kalliita ne tutkimukset.. no nyt lääkäri sitten haluaakin tutkia jotain.. Joudun ensin hankkia kaikki kopiot hänelle Jorvista ja tiedä sitten, että otetaanko minulta jtn kokeitakin.. eli alkaa olla toivo hiipunut että tulevaan kiertoon olisi viimeinen pas tehty..

No, ehkä nyt olisi sitten oikea aika tilata Fertinovalle se keskustelukäynti..:) Täytyy vissiin olla heihin yhteydessä. tarvin vaan ensin VL:lta muutaman kopion tehdyistä hoidoista ja selostuksen siitä, että miksi meidän tarvii käyttää lahjoitettuja munasoluja.. Harmittaa niin ketusti kun en silloin tajunnut ottaa siitä kopiota ennen kuin toimitin sen VL:lle... Mitähän VL ajattelee, kun kerron että menemme toiselle klinikallekin jonoon.. No, ei kai se heille kuulu?? Olikos täällä kellään kokemuksia Fertinovasta? Lääkäri Niklasta siellä ainakin on kovasti kehuttu..

Lisäksi olin yhteydessä Graviditakseen.. mutta siellä ei ollut paikalla henkilöä, joka olisi tiennyt asiasta.. Aikoivat olla yhteydessä minuun sieltä päin kun saavat kysymyksilleni vastauksia..:)

Täytyy tästä suihkuun lähteä ja sitten toiv viim. kerran tähän keskenmenoon liittyvään hcg mittaukseen.. eiköhän se 0 ole kun silloin kaavinnan aikaan oli 6,8 ja siellä niitä istukan palasia oli.. jotka varmaan tekivät tämän 6,8 tuloksen...

Ihanaa kun pian päästään kanssapiinailemaan Martsun ja Vekaran kanssa:) Toiv pian myös Bartsun ja Assarin:) Vaikkei itse ollakaan hoidossa niin aina sitä eletään muiden kanssa hengessä mukana..
 

Yhteistyössä