Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Matilda ja Minni, oikein paljon onnea teille molemmille pienistä pojistanne! :heart:

teekuppi ja sela, onnittelut myös teille hyvistä ultrakuulumisistanne. Hienoa, että nt- ja rakenneasiat ovat pikkuisilla kunnossa!

Iloitsen myös siitä, että Lyyran raskausoireet ovat palanneet. :) Päivä kerrallaan eteenpäin, etappi etapilta (helppo sanoa, kun ei ole itse kiirastulessa!). Tsemppiä!

Hillevin puolesta jännittää. Plussatuulia sinne! :heart:
 
Hei kaikille!

Minnille :flower: ja Matildalle :flower: isot onnittelut pienistä pojista! :heart:

Tinuliselle lohtuhalit negasta! Tuo tilanne vanhempiesi luona oli varmasti aika ahdistava. Toivottavasti jo ensi kerralla onnistuisi ja saisitte serkun veljesi lapselle! :heart:

Lyyralle
paljon onnea ultraan! bd

Tänään kotona käymässä ja huomenna taas reissuun. Kävin juuri labrassa ja tuloksen pitäisi tulla iltapäivällä. Kiitos kaikille tsempityksistä! Rinnat on vähän kipeät, mutta mahassa ei ole tuntunut mitään. Siksi epäilen, että nega tulee. Kotitestiä en ole tehnyt ja muutenkin piinapäivät mökkilomalla meni tosi rennosti. Raportoin vielä tänne iltapäivällä.

Tsemppiä ja kaunista kesää kaikille!
Hillevi
 
Pikalista tämä ei korvaa pidempää listaa, mutta nopeampi päivittää ja hahmottaa..

Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa (ikä suluissa)
Josko (30+) Esikoista toivomassa.
Cornelius (33) Haaveissa 1
Saaga (39)
EliseT (31) Haaveena ensimmäinen lapsi.
Viinirypäle (33) haaveissa ensimmäinen.
NellaMaija (32) eka
Maijatar (41) ekaa haikaileva
Lotta(32) toiveissa eka, Procren-jarrulla kesän, hoidot jatkuu elokuussa
Sharlin (35) eka haaveissa
Miimi78,
Alma (34) eka haaveissa
Iituska (38), haaveissa eka
Jaasminia (xx)
Jonsku-78 (31) haaveissa eka
Marisabel (29) 4 siirtoa tehty, haaveissa eka
Iida-Karoliina (45), eka yhteinen (viides lapsi)
Lidia77 (33), eka haaveissa, 1. lahjasolut odotuksessa
Cava (30+), eka toiveissa, jonossa 1. lahjasoluhoitoon
OnniUnelma76 (34) haaveissa eka
Minni 73 (36) ekasta haaveileva
Hathor (34), toka haaveissa
Typyliini (30) haaveissa pikkukakkonen
Tinulinen (32) eka haaveissa
Hillevi (40+) haaveissa eka, syyskuussa pas

Hoito lähestyy
Tyyne73(36) haaveissa eka, pakastealkioadoptio viikko 31

Piinistelijät

Plussanneet =) (sydämet nähty ultrassa)
Kaipuu, eka haaveissa, plussa 21.11.09, LA 31.7.2010 :heart:
Discovery (40+) 2 alkion siirto 22.1. LA 10.10.2010 :heart:
Aliisa08 (26), ensimmäinen haaveissa, LA 27.10.2010. :heart:
Emilia (xx) LA 3.11.2010 :heart: :heart:
Tuuttituulia (39), haaveissa eka, LA 13.11.2010 :heart:
lokakuu, (40+) toka, esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+ LA 26.12. :heart:
Teekuppi ( ) haaveissa eka, PASsiirto 6.5. LA 25.1. :heart:
sela (40) 2. yhteinen (1. kuollut hoitovirheeseen) LA 29.1. :heart:
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, siirto 22.6. pp13 hcg 175

Maaliin päässeet :flower:
Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010

Taustalle siirtyneet
Dream73 (36)
 
Hei, ihan ekaks suuronnittelut pikkupojista Minni ja Matilda.

Pikku kommentti tuosta seulasta. Mulla verinäytteiden vastaanottaja nimenomaan kysyi luovuttajan tarkkaa ikää, eli eivät laskeneet mun mukaan (oletan). Tosin seulasta on jo superkauan aikaa enkä ole saanut mitään tietoa, eli oletan että kaikki on ok. Niskapoimu oli 1,1 mm. Huomenna neuvolaan ja tällä kertaa kysyn tuloksista kun kerran viime kerralla unohdin.

Aurinkoista maanantaita kaikille
lokakuu 17+1
 
Kiitokset kaikille! Sydämestäni toivon kaikille urheille palstalaisille onnellista loppua hoitoihin

:heart:

Minnille onnittelut :flower:

Hillevin puolesta jännään ja peukutan!! Tämä muuten on meidän ensimmäinen lapsi, listalla oli nyt toinen :)
 
Voi Hillevi :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Ihan hiljaiseksi pistää. Todella pahalta tuntuu. Voi kunpa se rauta-varastojen kuntoon saaminen nyt olisi ratkaisu ja tämä kamala negakierre jo loppuisi osaltasi. Käsittämätöntä että olet tuossa tilanteessa taas. En hyväksy tätä kyllä sitten millään! Olen niiiiiin pahoillani :'( Voimia.

Harmittaako sua välikierto? Tidätkö miten kauan rautavarastojen normaalitasolle saaminen vie?
 
Kiitos Lyyra :heart: Ihan ok pitää nyt välikierto, ettei heti loppuviikolla tarvitse aloittaa taas lääkkeitä uudelleen, jos helpottaisi vähän yöhikoilua. Varmaan rautavarastojen kerääminen on yksilöllistä ja riippuu lähtötasostakin. Ihan pohjalukemat lähtevät nopeasti nousemaan, mutta kunhan syy tuolle vajaukselle selviää, ehkä sitten tiedetään vähän paremmin ennustettakin. Minulla saattaa olla raudan imeytymishäiriö ja stressi on kuluttanut varastoja.
 
Voi Hillevi, rutistukset sinne :hug: !
Liian monta kertaa olet kyllä joutunut käymään tämän läpi, täytyy sanoa!
Mutta jospa tänne nyt ne plussatuulet alkaisivat puhaltaa.
Minulla alkoi erittäin runsas ja kivulias vuoto tänään, mutta se tuntuu vain helpottavan oloa.
Tinulinen
 
Hei

Huonolla yhteyden joudun vieläkin kirjoittelemaan pikasena..... mutta Hillevi, suuri lohtuhalaus sinulle! Yritä jaksaa..... Ja Minni ja Matilda, teille onnittelut pienistä ihanista pojistanne.

Teekuppi jolla alkoi 13 viikko tänään
 
ja sylintäydeltä onnea MINNILLE ja MATILDALLE :heart: :heart: !!

LYYRALLE tsemppiä ja onnea ultraan. Kyllä kaikki hyvin menee :hug: !!

HILLEVILLE lämpöset halit. Yhä sanon, että periksi älä anna!!! Nyt on mieli "maassa", mutta eteenpäin vaan mennään :hug: !!! Mahdollisuus vielä 1-2 hoitoon olemassaolevilla alkioilla ja positiivisesti ainoastaan ajatellaan!!

Ihanista helteistä olemme saaneet nauttia, mutta toisaalta odotan kovasti, että hiukan hellittäisi :p !!

Jaksamista ihan jokaiselle omiin vaiheisiin ja kirjoitelkaahan mietteitänne.

Halit VEKARALTA :D
 
Vakoilija toisesta ketjusta taas..

Hillevi, toivoin sinulla olevan onnen myötä nyt. Olet aina jaksanut tässä ketjussa tsempata muita huolimatta omista vaiheistasi. Toivottavasti muiden tsemppi kantaa sinua tämän epäonnen yli. Toivotaan, että hyvä odotuttaisi vielä tuokion ja sitten onni olisi sitäkin onnellisempaa.

Onnea pirpanoiden vanhemmille :)

Terkuin Isis, viimeinen toivo kahdessa pakkashipussa..
 
Pikaisesti kävin lukemassa kuulumisianne. Onnea plussanneille ja voima :hug: vastoinkäymisiä kokeneille. Minulla pilleriliuska lähenee loppuaan ja ensiviikolla jo varmasti ekat piikit. Toinen luovutuskerta siis käynnistyy pian :wave: Tällä kertaa olen Väestöliiton puolella ja annan solujani kahdelle eri pariskunnalle jos niitä tulee kivasti.

Mukavaa loppuheinäkuuta :wave:

Kassu
 
Hilleville :hug: Minäkin niiiiin kovasti toivoin, että nyt olisi ollut se kerta. Mutta kuten muut sanoivat: onneksi pakkasessa on vielä toivoa.. ja jokainen meistä toivoo koko sydämestään onnistumista sinulle :heart: Koita nauttia kesästä ennen uutta hoitoa.

Kassulle suuri kiitos taas tulevasta luovuttamisesta.. Meitä on niiin paljon, ketkä ovat kaltaisillesi ihmisille niiin ison kiitoksen velkaa.. Ajattelemme sinua kovin lämmöllä.


Omaa napaa sen verran pika pikaa: toinen lääkärineuvola takana. Kaikki hyvin, aivan niin kuin pitää. Painoarvio oli tällä hetkellä 962g, joten pian pikkuinen on jo kilon painoinen tuolla masussa.. kyllä tää edelleenkin uskomattomalta tuntuu..

Mukavaa kesän jatkoa kaikille!

Aliisa ja masu-asukki (rv 27 starttasi tänään)
 
Moi pitkästä aikaa minunkin puolestani. Olen taustaillut koko kesän, kun ei itsellä ole tapahtumia ollut. Tänään alkoi sitten vuoto eli tähän kiertoon tehdään PAS. Toisaalata oli ihanaa aikaa tämä tauko, kun ei tarvinnut lääkkeiden kanssa puljata. Mutta hyvillä mielin uuten yritykseen taas olen lähössä. Kuumeisesti yritän saada kp 10 ultra-aikaa, joka sattuukin sitten hienosti 2v-hääpäiväksi. Tai tarkalleen ottaen se on kp 11, mutta kp 10 sattuu sunnuntaille. Jospa se olisi joku hyvä enne tälle hoitokerralle. No joopa joo :LOL:

Tinuliselle ja Hilleville :hug: . Se on niiiiin väärin, että toisiakoetellaan noin kovin kerrasta toiseen. Voimia teille.

Lyyralle onnea hyvistä ultra uutisista.

Ja kaimalle ja Matildalle onnea vauvautumisesta.

Ja kaikille tasapuolisesti onnea vaiheisiinne ja nauttikaa kesästä :flower:

Terkkusin Minni
 
Kesälomareissu tehty ja taas arkeen kesäloma palattu. Töihin olisi lähtö sitten vajaan parin viikon päästä.

Hillevi Suuren suuri :hug:

Lyyra Onnea mukavista ultranäkymistä :)

Kaikille tsemppiä omiin koitoksiinsa.

Itselle tuli ä.polilta tieto, että riskiryhmään joutuminen on vain ja ainoastaan kiinni iästä. Eivät pysty laskemaan luovuttajan iän mukaan ( vanha malli ), mutta kun kaikki arvot on normaaalit ja hyvät niin ei voi olla kuin iästä kiinni. Muuten olisi jo veriarvoissa, niskaturvotuksessa tai molemmissa jotain sanomista. Tuntuihan se mukavalta kuulla vaikka en tosiaankaan ollut asiasta huolissani.

Sela ja pikkarainen ( mies kehittelee aina uusia nimiä, katsotaan jos vaikka jäisi tähän. Minusta tuo olisi niin sopiva molemmille. Olis sit piika tai talonmies ) 13+5

Mites teekuppi saitko sä mitään tietoa tuosta np-ultrasta? Eiks sullekkin luvattu ottaa selvää asiasta?

Mukavaa ja vähän sateisempaa lauantaipäivää kaikille :)
 
Minni, onnea kovasti tulevaan hoitoon!

Ja selalle ja pikkaraiselle vilkutuksia, kiva kun pistäydyitte taas täällä. Ja hyvä kun sait riskilukuun asiallisen vastauksen.

Mites Cava jakselet? Et ole omia kuulumisiasi vähään aikaan kertoillut.

Mä olen stressannut, eilen kuudelta illalla tuli ruskeaa vuotoa. Mukavasti perjantaina sellaiseen aikaan että mahdollisimman pitkään menee ennenkuin pääsee mihinkään ultraan. Ei ole tullut kuin ruskeaa vuotoa ehkä pikkarisuojallinen, yöllä vähän lisää ja nyt päivän aikana pyyhkiessä aina tooosi vähän. Ei siis mitään suoranaisesti vaarallista, mutta riitti saamaan mut paniikkiin ja totaaliseen huolestuneisuuteen. Netistä luettuna äkkiseltään ei pelota, monella ollut harmitonta vuotoa. Sitten yksi kirjottaa että keskenmeno alkoi ruskealla vuodolla niin johan oon taas hädissäni. Raskausoireet on vähentyneet, mutta tiedän, sitäkin tapahtuu vähän väliä muutenkin. Olen aivan väsyksissä kun vaan mietin jokaista tuntemusta ja vahdin tuleeko vuotoa.. tällaista tämä on. Seesteistä odotusta kerrassaan.

Silti olen kiitollinen, että saan stressata tätä enkä sitä, koska pääsen hoitoon ja onnistuuko se jne.. Kiitollinen niin kauan kuin todistetusti tämä otetaan pois. Pakko nyt uskoa että kaikki on hyvin, niin vaikeaa kuin siihen onkin vakaasti uskoa.

Lyyra 7+0
 
Lyyra muistan tuon ihan kamalan tunteen ja vessassa ravaamisen vallan mainiosti. Minullahan tuli myös sitä verta kahteen otteeseen ja se ei ollut ihan ruskeaa vaan ihan punaista mikä sitten muuttui ruskeaksi. Sitä siis tuli silloin päivän pari. Edelleenkin joka kerta vessaan mennessä pyyhin ensiksi ja katson ettei vaan ole ei verta näkyvissä. Ei siitä kai pääse koskaan eroon tuosta huolesta. Uskon ja toivon että sitä harmitonta vuotoa on sulla ja tuo ruskea väri ainakin puhuisi harmittomuuden puolesta. Eihän sulla menkka-aika nyt olisi?
Itsellä on alkanu taas selkä vihottelemaan niin että tuonne alavatsaa kanssa kipuilee ja reisiin. Luulen että sitä samaa särkyä ku ihan alussakin koska ei ole ainakaan toistaiseksi pikkaraiseen vaikuttanut mitenkään.
Voimia, sitä me kaikki tarvitaan :hug:

 

Yhteistyössä