Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Pikalista tämä ei korvaa pidempää listaa, mutta nopeampi päivittää ja hahmottaa..

Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa (ikä suluissa)
Cornelius (33) Haaveissa 1
Saaga (39)
EliseT (31) Haaveena ensimmäinen lapsi.
Viinirypäle (33) haaveissa ensimmäinen.
NellaMaija (32) eka
Maijatar (41) ekaa haikaileva
Sharlin (35) eka haaveissa
Miimi78,
Alma (34) eka haaveissa
Iituska (38), haaveissa eka
Jaasminia (xx)
Jonsku-78 (31) haaveissa eka
Marisabel (29) 4 siirtoa tehty, haaveissa eka
Iida-Karoliina (45), eka yhteinen (viides lapsi)
Lidia77 (33), eka haaveissa, 1. lahjasolut odotuksessa
Cava (30+), eka toiveissa, jonossa 1. lahjasoluhoitoon
OnniUnelma76 (34) haaveissa eka
Hathor (34), toka haaveissa
Typyliini (30) haaveissa pikkukakkonen
Tinulinen (32) eka haaveissa
Hillevi (40+) haaveissa eka, syyskuussa pas
Marbel (40+) toiveissa iltatähti
plastex (33) eka yrityksessä, hoito Tartossa syyskuun alussa

Hoito lähestyy
Lotta(32) toiveissa eka, 2. lahjasolu ivf, siirto 30.8.
Minni 73 (36) ekasta haaveileva, siirto lokakuussa

Piinistelijät
Tyyne73(36) haaveissa eka, 2 pakastealkion adoptio 5.8. testi 16.8. + kotitestissä

Plussanneet =) (sydämet nähty ultrassa)
Kaipuu, eka haaveissa, plussa 21.11.09, LA 31.7.2010 :heart:
Discovery (40+) 2 alkion siirto 22.1. LA 10.10.2010 :heart:
Aliisa08 (26), ensimmäinen haaveissa, LA 27.10.2010. :heart:
Emilia (xx) LA 3.11.2010 :heart: :heart:
Tuuttituulia (39), haaveissa eka, LA 13.11.2010 :heart:
lokakuu, (40+) toka, esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+ LA 26.12. :heart:
Teekuppi ( ) haaveissa eka, PASsiirto 6.5. LA 25.1. :heart:
sela (40) 2. yhteinen (1. kuollut hoitovirheeseen) LA 29.1. :heart:
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, siirto 22.6. pp13 hcg 175

Maaliin päässeet :flower:
Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010

Taustalle siirtyneet
Dream73 (36)
 
Hienoa Tyyne! Lämpimät onnittelut ja toivottavasti hcg olisi hyvä ja tämä raskaus onnistuisi loppuun saakka! :heart:

Tosi kiva kuulla, että Aliisalla ja masukilla kaikki hyvin! Närästys ei ole kiva, mutta ei sydämen muljahduksetkaan, koita jaksaa vielä reilut kaksi kuukautta! :heart:

Voimia Cavalle myös tauon ajalle ja hormonivaivoihin. Onneksi nykyään osataan vaihdevuosivaivoja hoitaa, vaikka tylsäähän se hormonien jatkuva syöminen on... :hug:

Tänne ei uutta kuulu, menkkojen pitäisi tällä viikolla tulla - mutta taidanpa odotella toisenkin kierron, kun ei ole mistään kuulunut kuinka pitkä tauko rauta-anemian takia täytyy pitää.

Aurinkoista iltaa kaikille!
Hillevi
 
Hienoa Tyyne. Noista nettitesteistä olen nähnyt joskus kirjoittelua niiden epäluotettavuudesta. Itse luotan apteekin testeihin.

Aliisa mahtavaa, että kaikki hyvin ja jo noin hyvin viikkoja sinullakin. Minulla on tämä ollut todella kova liikkmaan viime aikoina. Eilen illalla sitten hiljeni liikkeet tyystin. Doppler esiin ja testaukseen. Sydänäänet ok. Koko päivän oli hiljaista tänään. Soitin jo neuvolaan. Kehotti olemaan yhteydessä Taysiin, jos epäilyttää. No äänet kuuluvat hienosti. JA NYT yhtäkkiä alkoi sama melskaus. Mikä lie mietintätuokio ollut meneillään...

Cavalle ja Hillevi tsemppausta hoidon jatkumiselle !

Discovery 32+1
 
amv
Pakko onnitella, Tyyne, vaikka itse oletkin (ymmärrettävästi) erittäin varovaisin mielin! Nyt ei auta kuin toivoa vain parasta.


Tarton kävijät: onko teillekin määrätty Procren-piikki ennen tuoresiirtoa? Vai sainkohan sen takia, kun ilmoitin, että mulla on ehkä endo (ultran perusteella ei ole, oireiden kyllä)... Meillä siis luovuttajan punktio tulossa näillä näkymin viikolla 37. Mua pelottaa ihan hirveästi, ensinnäkin siksi, että pelkään tuleeko soluja/alkioita ja toisekseen siksi että kauhistuttaa ajatuskin, että ei onnistuisi :( Onneksi täällä on niin monella onnistunut, ja plussia tuli taas lisää, joten pakko kai on uskoa, että ehkä vielä meillekin joskus.


amv
 
Tyyne, onnea! Juuri näin tässä pitikin käydä! :flower: Tottakai on epävarma olo, ja vielä pitkään, mutta ilman plussaa ei pääse niihin muihin vaiheisiin, eka ultra jne.. Monta jännityksen paikkaa, tiedän, mutta tässä se alku on! Mun mielestä tuo One step antaa aina aika hailakan viivan. Siitä tietää että plussa on. Tyhjääkin one steppiä on ikävä kyllä tullut useamminkin katseltua. Mä olen ostanut ne apteekista, en ole koskaan tilannut.

amv, mulle ei oo tuota määrätty. Noin se meni mullakin, että oli hirveä pelko. Jokaisesta vaiheesta. Tuleeko soluja, alkiota, jne, jokaista vaihetta aina jännittää ja rahaa on kaikessa hirveästi kiinni, onnistui tai ei. On se raskasta, ei voi muuta sanoa. Mutta ilman sitä kaikkea tuskaa ei voi onnistua joten pakko vaan kestää. Sekin oli Tartossa aika kurjaa kun hedelmöityspäivän jälkeen ei saanut mitään tietoja vaan vasta kun mentiin siirtoon, kuultiin kuinka monta alkiota on. Ihan turhaan sitten panikoin. Ja olisi helpottanut miettimistä myös siirrettävien alkioiden määrästä jos olisi tiennyt onko siellä 2 vai 12. No, meillä oli 13, eli meni tosi hyvin, mutta enpä tiennyt sitä niiden 2 vuorokauden aikana jolloin tulosta jännitin. Minä olen kuitenkin nyt onnellisesti raskaana Viron reissaamisten tuloksena joten kyllä, se on hyvinkin mahdollista siellä raskautua! Enkä oo ainoa.

Hillevi, onpa harmi jos et ole saanut selkeää vastausta kauanko rautavarastot täyttyvät. Minä ainakin olisin ihan hermona jos en tietäisi meneekö siihen muutama viikko vai muutama kuukausi.

Aliisalle ja Discoverylle onnea odotukseen.

Tänään taisin saada hetkittäin sydänäänet kuuluviin kotidopplerilla. Loppui kyllä aina tosi nopeasti enkä sitten heti löytänyt ääntä samasta kohdin. Mutta, sitä sen täytyi olla, oli sen verta nopeaa tykytystä.

Lyyra 10+2
 
amv
Onnea Lyyra sydänäänistä! :heart:

Ja kiitos myötäelämisestä! Tarton kävijät on tosiaan raskautuneet kiitettävästi. Hyvistä hoitotuloksista mainitsi myös viime hoitomme tehnyt lääkärimme N.S. Ihan kamalaa, jos alkioiden lkm ei saa tietää ennen kuin siirrossa. Kuinkahan mun pää kestää (senkin piinan)... Mutta tosiaan, ei voi onnistua, jos ei uskalla ottaa riskiä. On vain niin paljon epäonnistuneita hoitoja jo takana, että vaikea on löytää tsemppimielialaa. Yritän ammentaa sitä täältä :)

Tsemppiä muillekin!


amv
 
Sela, sinut täältä pinoista kaivoin esiin. Valtavasti onnea!

Talvella kirjoiteltiin samoissa pinoissa. Olen nyt ollut pitkällä palstatauolla, hoidot ovat jatkuneet, mutta tuloksetta ainakin toistaiseksi. Lääkkeet ovat valmiina seuraavaan yritykseen, katsotaan, miten siinä käy.

Cavalle ja kaikille muillekin onnea matkaan!
 
Voi kiitos Onnitteluista kaikille. Lämmittää=)

Tänä aamuna CB viikkonäytöllinen testi sanoi: Raskaana 1-2

hCg eilen pp 11 oli vain 48. Tuo arvo on kyllä Andrein ohjeissa ihan ok.

Tk:n hoitaja meni puhelimessa ihan vaikeeksi. Hänen täytyy kyllä nyt kysyä lääkäriltä mitä tuo tarkoittaa kun täällä koneella on että viitearvo alle5.... Sit se vertasi 2 vuoden takaiseen tuulimunaraskausarvooni 260 (pp12) että on tuo kyllä aika matala tähän edelliseen verrattuna. No sain uuden lähetteen huomiseksi eli käyn aamulla uudelleen. Näkeepähän onko se noussu oikein... Piina jatkuu. Tuloksen kuulen sit to iltapäivällä

Mut mulla on sellanen tunne, että taidan olla raskaana. Väsyttää, kiristää mahaa, nännipihat on tummunu ja tissejä vihloo. Tänään on alkanu päätä särkeä. Pahaaoloa ei ole eikä oikein kipujakaan, sellaista juilintaa vaan...

Voi ku tää olis totta!
 
Onnea Tyynelleplussasta ja Lyyrallepienen sydänäänien kuulumisesta.

HillevilleTsemppiä osotteluun

Sointu Heips taasen :) Kiitoskia onnitteluista. harmi että teillä ei ole vielä onnistunut, mutta kiva kun ette ole luovuttanut :) Sitkeys yleensä palkitaan.

Kaikille onnea ja tsemppiä omiin koitoksiin ja haleja.

Erikseen en nyt kaikkia viestejä kommentoi, mutta ajatuksissani olette jokaikinen :heart:

Sela ja Pikkarainen
 
Tyyne! Miten hyvältä tuntuukaan kuulla että arvo on tuplaantunut. Nyt kyllä isot onnittelut sinulle :flower:

Hienoa! Nyt päivä kerrallaan eteenpäin. Tiedän, että on kovin epävarma olo, mutta päivä päivältä ollaan lähempänä turvallisempia viikkoja. Tsemppiä kaikkiin tuleviin epävarmoihin oloihin. Ja toivon sydämestäni, että kaikki menee hyvin.
 
Ihanaa Tyyne! :heart: Paljon onnea! :flower: Sinulle toivoo parasta iso joukko empaattisia naisia pinossamme. Kävitkös sinäkin Artsilla Elitessä, hyvin onnistunut siellä viime aikoina.

Tänne täti lähetti jo varoitusviestin, lähipäivinä kurvaa pihaan. Ei muuta raportoitavaa...

Aurinkoista loppuviikkoa!
Flunssainen Hillevi
 
amv
Pikalista tämä ei korvaa pidempää listaa, mutta nopeampi päivittää ja hahmottaa..

Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa (ikä suluissa)
Cornelius (33) Haaveissa 1
Saaga (39)
EliseT (31) Haaveena ensimmäinen lapsi.
Viinirypäle (33) haaveissa ensimmäinen.
NellaMaija (32) eka
Maijatar (41) ekaa haikaileva
Sharlin (35) eka haaveissa
Miimi78,
Alma (34) eka haaveissa
Iituska (38), haaveissa eka
Jaasminia (xx)
Jonsku-78 (31) haaveissa eka
Marisabel (29) 4 siirtoa tehty, haaveissa eka
Iida-Karoliina (45), eka yhteinen (viides lapsi)
Lidia77 (33), eka haaveissa, 1. lahjasolut odotuksessa
Cava (30+), eka toiveissa, jonossa 1. lahjasoluhoitoon
OnniUnelma76 (34) haaveissa eka
Hathor (34), toka haaveissa
Typyliini (30) haaveissa pikkukakkonen
Tinulinen (32) eka haaveissa
Hillevi (40+) haaveissa eka, syyskuussa pas
Marbel (40+) toiveissa iltatähti
plastex (33) eka yrityksessä, hoito Tartossa syyskuun alussa


Hoito lähestyy
Lotta(32) toiveissa eka, 2. lahjasolu ivf, siirto 30.8.
Minni 73 (36) ekasta haaveileva, siirto lokakuussa
amv (34) eka, luovutetut solut -hoito (tuoresiirto) Tartossa syyskuussa

Piinistelijät

Plussanneet =) (sydämet nähty ultrassa)
Kaipuu, eka haaveissa, plussa 21.11.09, LA 31.7.2010 :heart:
Discovery (40+) 2 alkion siirto 22.1. LA 10.10.2010 :heart:
Aliisa08 (26), ensimmäinen haaveissa, LA 27.10.2010. :heart:
Emilia (xx) LA 3.11.2010 :heart: :heart:
Tuuttituulia (39), haaveissa eka, LA 13.11.2010 :heart:
lokakuu, (40+) toka, esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+ LA 26.12. :heart:
Teekuppi ( ) haaveissa eka, PASsiirto 6.5. LA 25.1. :heart:
sela (40) 2. yhteinen (1. kuollut hoitovirheeseen) LA 29.1. :heart:
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, siirto 22.6. pp13 hcg 175
Tyyne73(36) haaveissa eka, 2 pakastealkion adoptio 5.8. pp13 hcg 109

Maaliin päässeet :flower:
Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010

Taustalle siirtyneet
Dream73 (36)

 
ja lämpöset halit IHAN JOKAISELLE :D !!!! Taustalle seurailen teidän kaikkien vaiheita, vaikka nykyään harvakseltaan kirjoittelen.

TYYNELLE tulin kommentoimaan, että myös minulla tuo hcg arvo oli hyvin alhainen. Pp 11 53 ja pp 13 96. Olin jo lopettelemassa lääkkeitä Artsin ohjeiden mukaan, kun taas IHANAT palstalaiset kannustivat kuitenkin jatkamaan. Että uskonkin, että myös siellä tukevasti ollaan raskaana :D !! Aika äijä toi meidän Artsi!! Paljon tsemppiä sinulle eteenpäin ja lämpöiset onnittelut :heart: !!

Flunssassa täällä ollaan, terkuin kaksi nuhanenää :snotty: :wave: !!
 
Onnea Tyyne!
Omaa napaa...olen palannut kotiin ulkomaille. Muutto meni hyvin ja on ihana olla taas omassa kodissa. Masu kasvaa ja vauva liikkuu päivittäin. Mutta välillä vaivaa hirmuinen huoli että miten tässä käy... Kohtukuoleman kokeneena kun tiedän että voi olla hyvin asiat ja sitten kääntyä huonoksi. Yritän kuitenkin olla ajattelematta liikaa ja nauttia raskaudesta. Nyt kotiin palattuani otin yhteyttä siihen lääkäriin joka hoiti meitä 4 vuotta sitten kun tyttömme kuoli. Pääsen kontrolliin/konsultaatioon hänen vastaanotolleen ensi viikolla. Haluan jotenkin vakuuden että raskauttani seurataan varsinkin kun nuo pelottavat viikot lähestyvät. Anteeksi, ei ole tarkoitus pelotella ketään, mutta ihan pakko "puhua" tästä pelosta. Mutta siis mieli hyvä pääosin ja fyysinen kunto erinomainen...

Lotan siirto lähestyy, tsemppiä eikä amvkään ole kaukana siirtopäivästä. Tsemppiä odotukseen.

hienoa sunnuntaita
lokakuu 22+0
 
Marbel: Näin minäkin olen ymmärtänyt, että FSH-arvolla ei ole väliä näissä lahjamunasoluhoidoissa.

Lokakuu: Jaksamista! Ymmärrän hyvin, ettei aina pysty olemaan hätäilemättä, vaikka kaikki on sujunut hyvin.

Aliisa: Huippuhienoa, että kaikki sujuu hyvin ja vauva potkii :flower:

Cava: Samat ovat minullakin olleet mietteet siitä, että vaihdevuodet luultavasti tulevat ennen aikojaan. Minulla on nimittäin toinen munasarja poistettu ja toisessakin on 3cm:n endometriooma. Lääkäri evästi jo viimeksi skopian jälkeen, että jos vielä tulen skopiaan niin sitten ei voi kuin poistaa loputkin munasarjat. No, täytyy nyt katsoa mitä tuleman pitää. Sehän tässä ristiriitaista on, että jos onnistuisi raskaaksi tulemaan niin siinä olisi jo hoitoa tämän endonkin suhteen vähäksi aikaa.

Oma tilanne: Minun kohdalleni voi listaan päivittää iäksi 33, jos joku tämän sattumalta muistaa päivitystä tehdessään. Kävin limisultrassa torstaina ja limis oli 6mm. Olin ihan tyytyväinen, koska alkionsiirto on tulossa vasta viikon päästä maanantaina eli limistä on vielä aikaa kasvattaa. Luovuttajan punktio on keskiviikkona ja vähän jo jännittää, mikä tulos on. Olen päättänyt, etten kysy tulosta kuin vasta alkionsiirrossa, koska viiden päivän viljelyssä varmuudella karsiutuu kuitenkin alkioita. Ääh, kun katsoin Frendien jakson perjantaina ja siinä yksi sarjan henkilöistä oli alkionsiirrossa. Mieskin siinä virnuili, että tuohan on ihan niin kuin sinäkin silloin hermoilit yms :p

Mukavaa ensi viikkoa kaikille!
 

Yhteistyössä