Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Ihanaa amv! Onnea, onnea, onnea:flower: Usein se plussa tuntuu tulevan juuri silla kerralla kun on valmis heittamaan pyyhkeen kehaan. Tule kertomaan hormoonitasot.

Cava, voi kurja. Sitkeys palkitaan, suurin osa meista "maaliin paasseista" ovat siita elavia todistuskappaleita. Lahdet uudelle kierrokselle sitten kun silta tuntuu.

Onnitelut Lyyra prinsessasta:) Saiko han alkunsa PASista vai oliko sinulla kokonaan uusi hoitokierros?

Typyliini, kivakuulla sinusta vanha palstakaveri. Yllatavan paljon meita vanhoja konkareita talla palstalla viela on, joko menossa mukana tai sitten taustalla seuraamassa. Kiva.

Omaa napaa sen verran, ensi tiistaina on nolla-ultra ja jos kaikki Ok niin sitten alkaa zumenonien napsiminen.

Hyvaa viikkoa kaikille toivottaa

Watrossi
 
Cavalle pahoittelut negasta ja jaksamista tulevaan ja suurien päätösten tekoon.

Amw:lle roppakaupalla onnea ja kaikki sormet ja varpaat pystyssä että raskaus sujuisi hyvin alusta loppuun saakka. Aivan mahtavaa!

Watrossi Kiva kuulla sinusta:)!! Hienoa, että te lähditte vielä yrittämään toista.. tsemppiä kovasti hoitoihin. Meilläkin on tarkoitus jossain vaiheessa yrittää vielä toista, kun meillä pakkasessa soluja kuitenkin on vielä 11kpl.

Älkää naiset luopuko toivosta helpolla. Täällä on tosi monet onnistuneet ihan hoitojen viime metreillä. Meilläkin onnistui vasta kolmannen luovuttajan munasoluilla vaikka lähes jokainen hoito on tuonut plussan.. mutta niiiin paljon keskenmenoja ja keskeytynyt raskauskin on vienyt voimia.. unohtamatta sitä jälkivuotoa ja kaikkea mikä oli viedä minulta hengen... mutta aina sitä jostain saatiin voimaa ja halua lähteä uusiin hoitoihin.. ja niiden hoitojen lopputulos nukkuu paraikaa tuolla kopassa vielä pienet iltaunet ennen yöunia. Meidän tyttö on nyt pian 4,5kk ja on niiiiiin ihana ja suloinen tapaus. Hetkeäkään ei ole tuntunut siltä, etteikö tyttö olisi minun.. Ei mielessä ole edes käynyt etteikö hän olisi minun.. minun hän on.. olen hänet masussani 9 kk kantanut ja saanut kokea sen ihmeellisen unohtumattoman synnytyksen..

terkut kaikille!

Aliisa
 
amv
Kiitos onnitteluista! En olisi tosiaan uskonut, että joskus minua onnitellaan...

Cava: suuret pahoittelut :hug: Kyllä se taistetelumieliala kumman nopeasti aina nostaa päätään. Mä tosin ajattelin, että vaikka oltiin päätetty, että jos ei taaskan edes haamua, niin 1 yritys enää. Eilen just mietin, etten ehkä jaksaisi enää sitä yhtäkään, ja toisaalta ajttelin, että ei hitto, haluan vielä kokeilla monta kertaa. Tosin meillä oli tosiaan tilanne se, ettei koskaan ollut tullut edes haamua (1 epäselvä tapaus oli kylläkin), joten toivo oli hiipunut. Nyt on jotenkin ihan eri tilanne, eli vaikka tämä nyt menisi kesken, niin olisi vielä uskoa jatkaa.

Tosiaan, aika monella tuntuu onnistuneen vasta niin monen yrityksen jälkeen ihan viime metreillä. Meillä siis lahja-alkioita siirretty 4 kpl ennen näitä kahta: 2 kertaa 1 pakasteblasto (luovuttajien soluista tehty, toisella kertaa laki ei selvinnyt hyvin sulatuksesta) ja sitten syksyllä se Tartossa tehty 2 lahja-alkion tuoresiirto. Ja nyt siis siirrettiin Tartossa 2 pas-alkiota, jotka jääneet hoidoissa yli joltain pariskunnalta. me oltiin 3 vuptta hoidoissa ja sinä aikana tehtiin em. lisäksi 5 ICSI-hoiotoa ja 4 inseminaatiota donor-siittiöilä. Toivottavasti tämä meidän(kin) plussa pitkän yrityksen jälkeen toisi toivoa muillekin epätoivoisille.

Saapa nyt nähdä, miten tässä lopulta käy... Kyllä pelottaa huomenna soittaa verikokeen tulos. Tuntuu, että vähäisetkin oireet on löhes kadonneet. Mutta olen erittäin onnellinen jo pelkästään siitä, että vahvat 2 viivaa tuli r-testiin.

Anteeksi omanapaisuus... Nyt täytyy katsoa Akuuttia, kun sieltä tulee kohtukuolemasta... :(

amv
 
Cava, pahoittelut sinulle ettei nytkään tärpännyt. Kunpa teidän vuoro olisi seuraavassa pas:ssa. Uskoa ja voimia! :hug:

Watrossille onnea nollaultraan ja alkavalle hoidolle peukut pystyssä. bd

Typyliini, toivotaan että endo on rauhoittunut ja pääsette seuraavassa hoidossa oikein hyviin tuloksiin! :heart:

amv:lle lämpimät onnittelut plussasta. Toivottavasti hcg on hyvä ja 9 kuukauden päästä voit liittyä äitien joukkoon. :heart:

Utopia:lle myöskin onnittelut hyvistä ultranäkymistä. Toivottavasti raskaus etenee yhtä hienosti loppuun saakka! :heart:

Lyyralle paljon onnea tyttövauvasta! Ihanaa kun moni kuitenkin on onnistunutkin. :flower:

Ja ihana kuulla, kuinka Aliisa nautit tyttövauvastasi. :heart: Tervetuloa toiselle kierrokselle!

Aurinkoista kevättä kaikille!
Hillevi :wave:
 
Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa (ikä suluissa)
Cornelius (33) Haaveissa 1
Saaga (39)
EliseT (31) Haaveena ensimmäinen lapsi.
Viinirypäle (33) haaveissa ensimmäinen.
NellaMaija (32) eka
Maijatar (41) ekaa haikaileva
Miimi78,
Iituska (38), haaveissa eka
Jaasminia (xx)
Jonsku-78 (31) haaveissa eka
Marisabel (29) 4 siirtoa tehty, haaveissa eka
Iida-Karoliina (45), eka yhteinen (viides lapsi)
Lidia77 (33), eka haaveissa, 1. lahjasolut odotuksessa
Tinulinen (32) eka haaveissa
Marbel (40+) toiveissa iltatähti
Älinä ()
MariIrina (40+), haaveissa eka, jonossa 1. lahjasoluhoitoon
Iida-Karoliina (45), eka yhteinen (viides lapsi)
Lapseton_87, toiveissa eka
Hillevi (40+) haaveissa eka, viimeinen pas tehdään keväällä
Typyliini (30) haaveissa pikkukakkonen
Pomppaduu - Seruska ( ) kolmas haaveissa
Seinäkukkanen (45), toiveissa eka
plastex (33) eka yrityksessä
OnniUnelma76 (34) haaveissa eka
Cava (30+), eka toiveissa
Tinde75, ensimmäinen toiveissa
Lumikkoäiti, toiveissa toinen
Olki ( ) toiveissa eka,
Sharlin (35) eka haaveissa, siirto 8.-11.3.

Hoito lähestyy
Watrossi, pikkukakkonen toiveissa

Piinistelijät

Plussanneet :)heart: = sydämet nähty ultrassa)
Teekuppi ( ) haaveissa eka, PASsiirto 6.5. LA 25.1. :heart:
Tyyne73(36) haaveissa eka, 2 pakastealkioadoptio pp13 hcg 109 :heart:
Hathor (34), toka, pp14 hcg 381, ultra 18.10. :heart:
Alma (34) eka haaveissa, alkioadoptiosta plussa 7.10 LA 11.6.-11 :heart:
Utopia(25), haaveissa eka, pp14 hcg 343, LA 19.7. :heart:
Maija75 (35), eka toiveissa, testi 16.11.
amv (34) eka, plussa 22.3.

Maaliin päässeet :flower:
Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela (40) 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011

Taustalle siirtyneet
Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (33) adoptiolasta odottamaan
 
Kiitos onnitteluista teille ihanille ihmisille :heart:

Ja amv suuret onnittelut sinulle! Niinhän se on, ettei sitä plussaa oikein osaa enää odottaakaan kun aina tulee takkiin ja sitten se vaan voi sieltä kuitenkin tupsahtaa omalle kohdalle. Olen todella ihan mielettömän onnellinen tästä uutisesta! Nyt kylmiä hermoja sinne, hcg:n, ekan ultran ja muiden etappien odotteluun. Ei sitä varmasti hermoilematta osaa olla, kokemusta löytyy :)

Utopia hienoa että rakenneultrassa oli kaikki hyvin!

Cava :hug: En haluaisi joutua taas antamaan sinulle vain lohtuhalia :'(. Kyllä olen tosi pahoillani puolestasi. Ja varmasti saat olla vaikka kuinka supernegatiivinen täällä, tuskin kukaan sanoistasi loukkaantuu. Täällä vallitsee ihana yhteisymmärryksen henki. Noita ajatuksia on minun hyvin helppo ymmärtää ja tuttua tuo että suree jo valmiiksi puolisonsakin puolesta. Ehkä miehesi tosiaan onkin jo valmiimpi lahja-alkioihin kuin olit ajatellut. Kaikkea hyvää sinne. Olen iloinen että suunnittelette tulevaa. Minä niin kovasti haluan vielä sinua päästä onnittelemaankin!!! Eikä varmasti ole mitään aihetta pelätä että lahjasolulapsi olisi biolasta vähemmän tärkeä. Vakuutan että se pelko olisikin aiheeton. Lähinnä minä murehdin miten lapsi itse sitten nämä asiat kokee, kun hän identiteettiään rakentaa eikä tiedä perimästään siten kuin yleensä. Ja positiivisena asiana lapselle on se että hän ainakin tietää taatusti olevansa toivottu!

Hilleville myös aurinkoisen kevään toivotukset!

Aliisa sydäntäni lämmittää sinun tarinasi, miten ihanan onnellinen nyt olet :heart:

Typyliini onnea teille tulevaan hoitoon ja tietty tuohon tutkimukseen!

Watrossi Onnea hoitoon, noin se homma taas etenee :). Me aloitimme kokonaan uuden hoidon Elitessä. Kun aloitimme tämän kolmannen kierroksen, meillä oli vielä pas-alkioita 6 kpl mutta emme onnistuneet niillä. Elitessä eka tuoresiirto oli nega, sitten ekasta pas:sta tuli plussaa.

Lyyra
 
Onnittelut Lyyralle tyttövauvasta! Ja kiitos "tilastotiedosta" :)

Jälleen kerran teidän muiden kokemukset puhuu sen puolesta, että meidänkin kannattaisi koittaa vielä toisella luovuttajalla. Vielä en ole ilmoittanut meitä jonoon, mutta jospa tällä viikolla saisin lähetettyä klinikalle viestiä... Kun olisi edes joku haamuplussa taustalla, mikä antaisi hiukan toivoa jatkaa, mutta täytyy myöntää että viimeisinkin hoito meni ihan vaan "siinä sivussa" enkä edes odottanut muuta tulosta kuin nega : /

Amv:lle onnittelut plussasta!! Ihan mahtavaa! Mulla olikin vähän sellainen kutina, että plussa sieltä olisi tulossa =)

Cavalle pahoittelut ja voimahalit :hug: Mä niiin tiedän tuon tunteen...

Nyt on pakko jatkaa töitä, kiirettä pukkaa...
 
Hei kaikille!

Ensinnäkin: amv:lle suuret onnittelut plussasta! Ihanaa lukea uutisesi! Toivottavasti hcg on vahva ja pääset nauttimaan raskaudesta rauhallisin mielin!

Lyyralle onnea tätäkin kautta :)

Negaa testanneita oli taas, olen pahoillani teidän puolestanne, toivottavasti pääsette vielä jakamaan iloisia plussauutisia täällä. Ja toivottavasti mahdollisimman pian!

Täällä kaikki menee rauhallisesti ja hyvin. Töitä olisi vielä viisi viikkoa, ja se tuntuu kyllä tosi lyhyeltä ajalta! Laskettu aika olisi 4.6., jos joku haluaa päivittää tuonne listalle.

Hathor rv 29
 
amv
HATHOR: Ajatella, että sullakin jo loppu alkaa hämöttää... Kiva, et kaikki on hyvin! :)


Hei, eikös ole niin, että kun siirto oli 3 vk sit pe, ja alkiot oli 3-päiväisiä (hedelmöitetty tavallaan ti, vaikka olikin pakastealkiot), niin eikös eilen eli tiistaina ollut rv 5+0? Eilinen verikoetulos oli 2300. Kait se on ok...

Kirjottelen taas myöhemmin lisää.

amv
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut vielä Amw, mahtava arvo!! Siirrettiinkö sinulle 2kpl? Tuo arvo on melkoisen korkea, jos jo pp14 oli veritesti? Vaikuttaisi siltä, että molemmat olisivat kiinnittyneet tuon arvon perusteella:) !! Tosin tämä on vain minun mietteitä ja perustuu ystäväni raskaushormoni arvoon hänen saadessaan kaksoset.

Mikä päivä olit siis siellä siirroossa? 4.3:ko? Vai 11.3? Jos alkiot oli 3 päiväisiä niin silloinhan tilanne on ollut siirtopäivänä, että viikkoja olisi jo 2+3.. Kuulostaa niin hassulta, että siinä vaiheessa viikkoja on jo aina väh. 2 kun siirtoon mennään..:p
 
Onnea amv:lle hienosta arvosta!

Pitää vähän tuulettaa teille (sorry), mutta oon niin kypsä, kun mulla on ihan hirveät kuumat aallot. Herään monta kertaa yöllä ja päivälläkin niitä tulee tiuhaan tahtiin. En ymmärrä mistä johtuu. Mulle laitettiin edellisessä hoidossa Zoladex implantti, joka ajaa hormonitoiminnan alas ja nyt kun hoito keskeytyi ja estrogenit loppu, niin ehkä se vielä vaikuttaa taustalla..? Mutta olen käsittänyt, että vaikutusaika on n. kuukausi ja se laitettiin 3.2. Joskus tulee menkkojenkin aikana tällaisia, mutta nyt on menkatki ohi.. Äsryttää, ärsyttää.

Sitten sekin ottaa kukkakaaliin, että ensi viikolla mulla on aika iho- ja allergiasairaalaan, mutta ei sellaiselle lääkärille, joka on erikoistunut mun sairausepäilyyn. Soitin sinne kerran, eikä siellä lääkäri tiennyt mitään. Kuulin, että tähän sairauteen mitä mulla epäillään diagnoosin saaminen on vienyt 3-16v.. En kyllä ala odottelemaan. Mietin vaan, että pitääkö sitten riskillä vaan jatkaa hoitoja. Joka toinen päivä olen suurinpiirtein jatkamassa ja joka toinen päivä, että ei hitsi, jos oma henki on kuitenkin vaarassa..
 
amv
Sharlin: No voi hemmetti! Siis sehän on suorastaan turha käynti, jos sairaus on muutenkin harvinainen, eikä lääkäri tiedä siitä mitään. Oot varmaan googlaamalla jo löytänyt itekin samat tiedot.


Mulla on ollut muutaman vuodne ennen menkkoja ja menkkojen aikana yöhikoilua ja kuumia aaltoja, mutta vioime aikoina kuumia aaltoja on tullut kyllä muinakin aikoina. FSH oli vuosi sit 11, joten ei pitäs vaihdevuodetkaan vielä olla päällä...


Aliisa: kiitos! Ja kitos kun selitit ton siirtopäivän rv:n (heh). Mä siis olin testissä vasta pp 18. Aluksi olin arvosta, että vau, mutta kai sen pitääkin jo olla noin korkea. Varmaan saisi korkeampikin olla. Ja siis 2 siirrettiin.

Nyt jatkaan töitä...


amv
 
Hip Hei ja Hurraa LYYRA Aivan MahtiOnnittelut pienen tytön syntymän johdosta :heart: :heart: :heart: Olen niin iloinen ja onnellinen puolestasi ja kiva kun kaikki menny hyvin.

Pahoitteluni kaikille negoista :(

amv Onnittelut plussasta ja hyvistä verituloksista :)

Cava Varmasti lahjasolulapsi on yhtä rakas ja oma kuin biologinenkin. Odotusaikana ja vauvan synnyttyä sitä ei enään edes ajattele. Tsemppiä.

Sharlin Voi kun ei tarvitsisi kaikkea tuota sinun enään miettiä, tässä lapsen saanti yrityksessä on jo minusta ihan tarpeeksi kun sitä ei helpoksi kaikille ole tehty. Elämä on niin epäreilu joskus, mutta etköhän tästäkin vielä nouse ja näytät närhen munat. Kaikkea hyvää ja onnea matkaan, toivotaan hyviä uutisia sinulle ja mahdollisuutta jatkaa.

Iso onnensäkki selkään kaikille teille missä vaiheessa kukin onkin, uudet, vanhat, uusijat, siis kaikki.

Hilleville vielä suuret kiitokset kun olet tämän keskustelualoituksen joskus aloitanut. Ikävää( siksi kun meitä niin paljon ) ja ihanaa kun huomaa tosiaan että tämän asian kanssa ei tarvitse olla yksin ja aina saa tukea ja turvaa.
Sinulle jos kenelle toivon onnistumista, olet niin suurella sydämellä varustettu :heart:

Jotain pientä itsestäkin ja pikkumiehestä pitänee kertoa :)

Pikkumies on tosi kiltti ja nauravainen, nukkuu yöt lähes läpeensä ja päivät valvoo. Päiväunet maksimissaan 20 min pari kertaa päivässä. Kasvaa kohisee joka suuntaan kiitettävästi , nyt 6100g ja 62 cm :)
"Puhua pölpöttää" koko ajan ja toivoo kovasti paljon seurustelua, mutta viihtyy yksinkin hetken aikaa ( esim sen aikaa kun hakee tutin keittiöstä :D ) Pojalla on todella kova imemistarve jos ei tuttia lähettyvillä niin heti on sormet ja kädet suussa imeskeltävänä.
Aika vaan kuluu harmittavan nopeasti pienen kanssa ja harmittaa jo niin laittaa pieneksi jääneitä vaatteita laatikoista säilöön. Toisaalta toivoo ja odottaa mitä kaikkea uutta hän oppii.

Tälläinen pieni tietopaketti meistä =)

Kaikille vielä :hug:
Selalta ja Pikkumieheltä 2kk3vko
 
Viimeksi muokattu:
Kuulumisia sairaalasta:

Täällä on nyt maattu 2 viikkoa ja vielä saman verran edessä. Suunniteltu sektio viikolla 37. Etinen istukka siis syynä täällä olemiseen. On niin pitkä matka kotoa sairaalaan, ettei ehditä jos alan vuotamaan. Mut hyvä asian puolesta jaksaa...

Tsemppiä kaikille vaiheisiinne ja muistakaa, ettei kannata luovuttaa!

Tyyne ja Taisto rv 35+2
 
Hei kaikille pitkästä aikaa! Pahoittelen etten jaksa kahlata koko ketjua läpi... Onnitteluni kaikille plussaajille ja suuren suuret halaukset ja pahoittelut neganneille. Toivottavasti ne kaksi viivaa pärähtää tikkuun vielä joku päivä. :hug:

Lupasin tulla ilmoittelemaan meidän päätöksestä. Me ollaan nyt päädytty siihen, että hoidot on ohi ja ensimmäinen adoptioneuvonta on parin viikon päästä. Toisaalta otti tosi koville luopua ajatuksesta kokea raskaus, mutta toisaalta olo on jollain tavalla myös helpottunut. Pitkä odotusaika on varmasti edessä, mutta toivottavasti tien päässä odottaa se paras palkinto: oma lapsi.

Ihanaa kevättä kaikille! :flower:
 
OnniUnelma Kiva, että tulit kertomaan kuulumisia, vaikka olivatkin surullisia.. Todella raskas päätös. Omalta kohdalta luulen, että kun asia on "tapetilla" sitä koko ajan miettii, mutta kun ratkaisun on tehnyt sitä pikkuhiljaa oppii huomaamaan, että on muutakin elämää ympärillä ja onnea voi saavuttaa niin monesta asiasta. Onneksi teillä on vielä tuo adoptio mahdollisuus, toivotaan lyhyttä odotusaikaa! Jaksuja!

Tyynelle hirveesti tsemppiä, maaliviiva häämöttää jo niin lähellä..
 
Olen aika pihalla näistä hoidoista, kun kaikki arkitouhu vie niin aikaa. Mutta amv hurjan paljon onnea plussasta. Hathorille jaksamista loppuvaiheeseen ja samoin Tyyne73:lle.

Meillä neiti ensi sunnuntaina jo puoli vuotta. ja edelleen kiltti kuin mikä. Ei vielä ryömi, mutta pyörimällä liikkuu.

Sharlin
sinulla se vasta hankala tilanne on... Jaksuja.

Kaikille muille minultakin peukkuja pitelen ja aina vähän tilanteita kurkkailen.
 
amv
Sunnuntai-iltaa!

Tyyne: Jaksamista makoiluun viimeisinä päivinä! Mahtaa olla ollut raskasta, vaikka tietää, että niin on paras...



OnniUnelma
: Onnea valitsemallenne tielle, joka on varmasti tuskainenkin, mutta jonka päässä teitä odottaa oma rakas lapsi.


Cava
, mä olen miettinyt ihan samoja asioita kuin sä Viron lahja-alkioiden suhteen. Mutta siellähän kuitenkin nyt sit siirrettiin 2 lahjoitettua alkiota... Mutta kyllä donor-alkioita on silloin tällöin Suomenkin klinikoilla, joten kannattaa kysellä. Ja voihan munasolun luovuttajan munikset hedelmöittää donor-spermalla. Ja vielä tosiaan pitää kirjoittaa, että ymmärrän, että suret sitä, jos joutuisitte luopumaan miehen(kin) perimästä. Mulle se oli kova surutyö pari kolme vuotta sitten.

Kenellä täällä muuten onkaan "lahja-alkio"lapsi (typerä sana!) tai kuka odottaa lasta, jolla ei ole kummankaan vanhemman perimää? En muista enää.


Discoveryllä on ollut tänään 1/2 v syndet :)


Mulla on fiilikset ihan lopahtaneet :( Ehdin pari päivää olla suu messingillä positiivisen testin jälkeen, mutta sit melkein heti kaikki oireet katosi, joten oonkin vain ajatellut, että alkio/t on jo kuollut. Ainoa oire on enää ollut ruokahaluttomuus, mutta ehkä sekin on ollut vain mielikuvituksen tuotetta. Ja eilen ja tänään on tullut Luge-mönjän seassa vähän jotain rusehtavaa. Tänään on myös toista nivusta jomotellut ikäväst sekä alamahassa ollut pieniä menkkatuntemuksia. Voi voi... Ultra on vasta perjantaina, ja aika menee h i t a a s t i. Odotukset ei oo korkealla. NYt ymmärrän, mistä ihmiset on kirjoitellut tässä vaiheessa, kun ovat olleet ihan hajalla tyyliin ollako vaiko eikö olla. On tosiaankin sellainen välitila-olotila. Nyt siis pitäisi olla 6+4.

Hyvä alkavaa viikkoa!

t. (apea) amv
 
Hyvaa maanantaita naiset

Ihan pikaisesti vaan amv:lle; silla ei oikeasti ole mitaan merkitysta jos raskausoireet tuntuvat kadonneen. Kaikkien naiden hormoonien seka myos mielikuvituksen takia on mahdotonta tulkita oman kropan tilaa. Ma muistan kuinka musta tuntu, etta yht'akkia rinnat eivat enaan olleet arat ja olin ihan varma, etta "taa on nyt tassa sitten". Raskaus jatkui normaalisti. Ruskea veri on vanhaa verta ja se ei ole merkki siita, etta jotain on pielessa - nain minun gynikseni sanoi ja oikeassa oli. Sa kayt lapi samaa kuin meista monet lapsettomuudesta karsineet alkuraskaudessa. Ekan hurmoksen jalkeen tulee epailys ja sitten tuntuu, etta kaikki ei voi olla hyvin ja sitten raskausoireet tuntuvat kadonneen jne. ;)

Omaa napaa: kavin nollaultrassa ja kaikki oli OK. Limakalvo oli alle 3mm. Aloitin zumenonit keskiviikkona. Nyt odottelen koska napyt tulevat naamaan:|

Watrossi
 
amv
Watrossi: Kiitos järjen äänestä :) Toivottavasti pääset kohta panikoimaan samojen asioiden takia ;)


Mulla on sen ultran suhteen vähän samat aatokset kuin aina testaamisen kanssa eli toisaalta en yhtään haluaisi, että se päivä tulisi, mutta toisaalta haluaisin saada lopun tälle piinalle (ok, tiedän, et jos ultrassa kaikki ok, sit alkaa taas uusi piina...).

Nyt on jo vähän parempi mieli taas. Kiitos Watrossi!

amv
 
amv:lle tsemppiä, samaa mieltä kuin watrossi, sitä (liikaa) tutkii olotilaansa ja oireitansa. Muistan kyllä itse tehneeni samalla lailla ja jo olin varma että siinä se oli kun oireet väheni siinä ihan alkuvaiheessa. Watoriss, olet päässyt jo hyvään vaiheeseen, isot tsemit myös sinne. Meillä mies jo haluaisi että aloitetaan yritys jo keväällä, minä taas että syksyllä. Pitäis meinaan saada tuo imetys lopetettua ennen kun aloittaa yrityksen ja poitsu ei tosiaan näytä merkkejä siitä että haluaisi vielä lopettaa "tissittelyä". Soittelen nyt kuitenkin huomenna klinikalle ja kyselen lisätietoja.
 
Älinä
En ole aikoihin kirjoitellut, mutta säännöllisesti edelleen seuraillut kaikkien vaiheita!!
Super onnittelut amv`lle!!! Ihania uutisia.
Meille tehtiin kolmisen viikkoa sitten tuore alkionsiirto Tartussa, ja kaksin kappalein. Siirto oli erittäin hankala, ja tosi kivulias, ja olinkin varma ettei alkiot varmaan kiinnity, ja niinhän siinä kävi.Lääkäri suositteli minulle leikkausta, kohdun käytävän laajennusta.Onko jollekin kenties tehty se, ja onko auttanut?
Lääkäri joutui leikkaamaan kesken siirron, ja se oli kauheata. 3-4 päivää siirron jälkeen kohtua supisteli aika pahasti, ja luulen että se olikin suurin syy että emme plussaneet.

päivä kerrallaan.......
 
amv: voi että, kuinka hyvässä muistissa on vielä tuo aika! Minun mielestäni se on tavallaan koko hoidon odottelun, piiniksen ja raskauden pahinta aikaa, kun on jo jotain saanut ja pelkää että sitä otetaankin heti pois. Haluaisi kovasti iloita ja nauttia, mutta ei pysty eikä uskalla. Tsemppiä ultran odotteluun, toivon sydämestäni että kaikki menisi nyt hyvin!

Tyynelle jaksamista loppumetreille, kohta on vauva sylissä :)

Hathor ja vilkas vauva, rv 31 + 3
 
Ison aukon sydämissämme täytti, tuo suuri ihme maailman. Kun meille syntyi pieni poika, luo isän ja äidin rakastavan. Niin kauan ehdimme jo kaivata sua, nyt olet siinä viimmeinkin. Ei puutu enää meiltä mitään, teit meistä perheen onnellisen. Pikku-Ukon mitat: 2590 g 48 cm syntyi sektiolla 4.4.11 klo 11.14
 

Yhteistyössä