Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Sharlin nuo ovat niitä hetkiä kun sitä tsemppausta tarvitsee. Mulla oli samat epäilyt ja heittelevät fiilikset viime viikolla kun testailin siellä 11 päivän aikoihin eikä mitään näkynyt tikussa. Ja kun ei ollut ketään muuta jolle vuodattaa tuota tunteiden vuoristorataa kuin te täällä.

Pidän peukkuja Sharlin ja Haaveita huomisen hyvien tulosten puolesta! Lämpimiä ajatuksia meidän kohduille!

Haaveita, soitan huomenna neuvolaan ja kysyn miten nämä kunnalliset palvelut toimivat.
 
Haaveita voi hyvänen aika miten valtavan hyvä tulos! Sä oot saanu mukaasi oikein superinnokkaan alkion :D Huokaise ja iloitse! Halaus! Nyt lähetetään Sharlinille telepaattisia ajatuksia että sieltä tulee vielä huomenna hyviä uutisia!
 
Sharlinille peukut ja isovarpaat pystyssä. Toivottavasti olisi kunnon plussa :heart:

Haaveita, onnea sinulle! Aivan mahtava lukema, tukevasti olet raskaana =)

Onnea muillekin, ketkä olette saaneet plussan. Toivottavasti kaikilla raskaudet etenevät onnistuneesti loppuun saakka! Nimiä en nyt mainitse, kun en jaksa kahlata keskustelua kovin pitkälle taaksepäin. Oma mieli on välillä surullinen, kun ei meille lasta suotu, mutta pääasiassa olen ihan ok-mielellä. Varattiin useamman viikon matka etelään ja nautitaan toisistamme. Ehkä matkan jälkeen hankimme kissan. Voikaahan kaikki hyvin ja nautitaan kynttiläilloista kun on näin hämärää!
t. Hillevi
 
Jännityksellä oon seurannut viime kirjoitukseni jälkeen päivä päivältä etenevää jännityskertomusta Sharlinin tilanteesta! Mitä kamalaa piinaa, todellakin!! Hyvä, että jatkoit hoitoja omin päin. Aikanaan kun tämän palstan läpi luin, niin olihan täällä joku muukin (en muista nikkiä), jonka Andrei käski lopettaa lääkkeet, mutta niin vain siitä vauveli lopulta syntyi, vaikka arvot olivat "liian" alhaiset. Pitkään kesti hälläkin se piina.
Minäkin mietin sitä desimaalipilkkua, etten ole hcg:n yhteydessä koskaan kuullut, mutta sait kuin saitkin tarkistettua, että arvo oli oikein. Oih, mikä epävarmuuden tilanne sulla:|.. ei käy kateeksi. Tsemppiä kovasti ja peukkuja pidetään täälläkin!!

Haaveita ja SatuSofia
Vautsi vau! Plussia ropisee! Ja niin SatuSofiankin negatiiviset aatokset vaihtuivat iloon :D!! Onnea kovasti molemmille ja nyt alkavan piinan kestämistä. Minusta plussatestin ja varhaisultran välinen aika on olllut kaikkein piinaavin.. Enkä sitä kestänytkään, vaan kävin yhdessä extra-hcg-mittauksessa ominpäin :ashamed: Tällainenkin minusta hyvä hcg-sivusto on, jota itse seurasin (ja merkkasinkin arvoni tuonne) The BetaBase

Lääkkeitten lopettamisesta vielä, että itselläni oli kortisoni, Klexane, luget ja estrot ja jokainen niistä lopetettiin vähitellen, yhteensä noin 2-3 viikon aikana. Muistaakseni aloitin vkolla 9 tai rv 10 ja lopettelin rv 12. Täällä silloin narisinkin päänsärystä, jota estrogeenin väheneminen sai mulla aikaan parin vkon ajan :( Mutta sen jälkeenkin baby on todistetusti elossa ollut, joten lääkärin ohjeiden mukasesti vain lopetus, niin hyvä tulee :)

Omaa napaa (19+4) <- kun taas menee yli puolenyön.. En tunne vielä pikkuisen liikkeitä, mutta kovasti jännään perjantaista puolivälin krouvia ja rakenneultraa.. Wish me luck! iiiik :eek:
 
Nuppu kiitti tuosta linkistä! Toivottavasti Sharlin on lukenut sun muistutuksen että alhainen hCG ei välttämättä tarkoita alussa negatiivista lopputulosta! Nuppu mulla on ihan sama juttu että vaikka ensimmäisen positiivisen signaalin jo sainkin, mietin että milloin teen vähintäänkin kotitestin varmistaakseni että hCG on edelleen ylhäällä. Andrei määräsi mulle ultran 10-11.11. Se on siis vain kuukauden kuluttua siitä kun hedelmöitys tehtiin. Lueskelin eilen kirjoistani että silloin sydän on jo olemassa ja on kai juuri siirtynyt hoitamaan verenkiertoa (28-35vrk hedelmöityksestä välillä muistaakseni). Voiko sen sitten jo nähdä ultrassa, sitä ei kirjoissa sanottu. Kuinka pian te kävitte tuossa ekassa ultrassa? Voiko sydänäänet kuulla noin aikaisin? Tuntuu hurjalta. Mutta kirjojen mukaan näinä ihan ensimmäisinä raskausviikkoina tapahtuu todella isoja juttuja, kun kaikki elimistön järjestelmät rakentuvat. Tuli vähän huono omatunto kun olen syönyt sipsejä viikonloppuna, siis täyttä roskaa ei mitään ravintoaineita, vain huonolaatuista rasvaa ja suolaa.

Haaveita: Soitin neuvolaan ja kunnallinen ultra on vasta 10-12 rv:lla. Siis vasta joulun maissa! Kamalan kaukana... Neuvolaan sentään pääsen jo 3:n viikon päästä. Mulle on tullut epävarmoja fiiliksiä että jatkuukohan raskaus ja blaa blaa, kun innoissani olen jo kertonut positiivisesta tuloksesta 4:lle ystävälle ja äidille. Kun mulla ei tosiaan edelleen ole muita oireita kuin arat rinnat. Että hihkunko liian aikaisin. Mutta eilen päätin että kyllä mun on nyt vain luotettava että kyllä tämä on totta ja jatkuu.

Hillevi, mukava kuulla sun kuulumisia. Mä mietin kanssa syksyllä kissan hankkimista. Se oli etukäteen mun plan B, jos ei tärppää. Tuo pidempi loma miehen kanssa kuulostaa ihanalta.

Lumeton, milloin sun testipäivä on? Kuinka voit?

Kovasti odotan Sharlinin verikoetulosta.
 
SatuSofia: Niin tuttuja ovat ajatuksesi myös täällä. Vaikka verikoe on vahvistanut tuloksen niin silti miettii, että onhan tänään kaikki hyvin ja toivottavasti kaikki meneekin hyvin ja miksi niitä oireitakin on niin vähän.. Nyt meidän on vaan molempien uskottava siihen, että kaikki on ja menee hyvin! Loppupeleissä itse ei voi tuleviin tapahtumiin vaikuttaa juuri mitenkään, joten nyt täytyisi lopettaa turha murehtiminen. Mutta se on niin paljon helpompaa sanoa kuin toteuttaa! Mulla on alkuraskauden ultra viikolla 7+0 ja silloin pitäisi jo sydämen lyöntien näkyä. Sydänääniä ei usein neuvolassakaan kuunnella edes ekalla käynnillä vaan joskus +12 viikoilla.
Itse en ole vielä uskaltanut soitelle neuvolaan. Tuntuu siltä, että vielä on kovin aikaista. Soittelen sitten vaikka ensi viikon alussa kun ollaan lähempänä seitsemättä viikkoa :)

Hillevi: Kiitos onnitteluista! Teillä on raskas asia hyväksyttävänä. Toivon teille kovasti voimia käsitellä asiaa. Lomamatka tulee varmasti tarpeeseen, joten oikein ihanaa matkaa teille molemmille! Matka vie varmasti ajatukset ainakin hetkeksi muihin juttuihin.

Nuppu: Hirmuisesti onnea perjantain ultraan! Se on huikea kokemus päästä katsomaan omaa pikkuista!

Myös täällä odotetaan kuumeisesti Sharlinin tuloksia! Peukut ovat pystyssä!
 
HCG oli eilen 8. Ei siis ihan edes tuplaantunut. Todennäköisesti on kiinnittynyt johonkin muualle kun kohtuun, varmaan munasarjaan. Mulla on edelleen sellaista ruskeaa kuivunutta veristä vuotoa ja se ei ole mikään terveen raskauden merkki. Lopetan nyt lääkkeet ja täytyy toivoa, että tässä vaiheessa tulee vielä ulos ilman mitään suurempia ongelmia, en halua riskeerata henkikultaani. Menkoista tulee varmaan superkauheat.. Muutenkin mulla on kivuliaat.

SatuSofia toivottavasti en ole tartuttanut pelkoja sinuun omilla jutuillani, luota vaan siihen, että kaikki menee hyvin!!
Haaveita mahtava arvo! Paljon paljon onnea!

Ihanaa Hillevi, että jaksoit käydä kertomassa kuulumisia. Oikein hyvää matkaa ja kyllä ne eläimet tuo paljon lohtua elämään.

Minni jos päivität listoja, minut voi laittaa sinne hoidot lopettaneisiin.. kiitos.

Olen jo miettinyrt, millä tätä aukkoa täytän. En ole koskaan pitänyt itseäni minään uraihmisenä, ei tunnu omalta jutulta, mutta nyt kun ei ole lapsia niin katselin kouluttautumismahdollisuuksia ja haen varmaan lisäkoulutukseen..

Lumettomalle plussatuulia puhaltelen!!:whistle:

Käyn varmasti täällä silloin tällöin lukemassa kuulumisianne..
 
Sharlin, suren kanssasi ja lähetän voimia. Et tosiaan ole mitään tartuttanut vaan realismi ja nöyryys on tämän kuten monen muunkin asian kanssa hyvä olla mielessä. Tänään on tänään ja huomisesta ei kukaan tiedä varmuudella. Sitä vielä Sharlin mietin että kun olet paljon nuorempi, niin kovin lopulliselta tuntuu tuo sinun päätöksesi. Hienoa tietysti että suunnittelet elämää eteenpäin. Mutta kun nyt kuitenkin joku kiinnittyminen on tapahtunut, kenties kehossasi on tapahtunut jotakin parempaan suuntaan raskauden kannalta edellisiin yrityksiin verrattuna? Minä ehdin täyttää 47v. En tiedä olisinko koskaan aiemmin voinut tulla raskaaksi edes näillä huipputekniikan keinoilla; osaksi kun mieleni ei ole ollut tarpeeksi rohkea sellaista toivomaan tai yrittämään, ja onko kehonikaan (munasolujen ikää lukuunottamatta) ollut tälläisessä vastaanottavassa tilassa aiemmin. No, tämä nyt on tällaista spekulointia. Toivon sulle kanssakulkija kuitenkin merkityksellisiä asioita elämään, mihin suuntaan sitten lähdetkin.

Kirjoittelen lisää myöhemmin.
 
Päivitin listaa, sanokaa jos huomaatte korjattavaa tai puutteita:

Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa (ikä suluissa)
Cornelius (33) Haaveissa 1
Saaga (39)
EliseT (31) Haaveena ensimmäinen lapsi.
Viinirypäle (33) haaveissa ensimmäinen.
NellaMaija (32) eka
Maijatar (41) ekaa haikaileva
Miimi78,
Iituska (38), haaveissa eka
Jonsku-78 (31) haaveissa eka
Marisabel (29) 4 siirtoa tehty, haaveissa eka
Iida-Karoliina (45), eka yhteinen (viides lapsi)
Lidia77 (33), eka haaveissa, 1. lahjasolut odotuksessa
Marbel (40+) toiveissa iltatähti
Älinä ()
MariIrina (40+), haaveissa eka, jonossa 1. lahjasoluhoitoon
Lapseton_87, toiveissa eka
Pomppaduu - Seruska ( ) kolmas haaveissa
Tinde75, ensimmäinen toiveissa
Tinulinen (32) eka haaveissa
Tyynetuulia
Lumikkoäiti, toiveissa toinen
Asriel, toiveissa toinen, jonossa AVA:lla
SaimiRiikka, jonossa


Hoito lähestyy


Piinistelijät
Lumeton, siirto 26.10, testi 9.11.

Plussanneet ( = sydämet nähty ultrassa)
Seinäkukkanen (45), toiveissa eka, LA??
plastex (33), eka yrityksessä, 2 alkion siirto 7.4. Hcg 451 pp 13
Nuppu68, toiveissa eka, 3. alkionsiirrosta plussa, LA 23.3.2012
Watrossi, pikkukakkonen toiveissa, kotitestiplussa pp8
Katheriina (27), LA 8.3.2012
Elsama, LA 10.3.2012
Cava (30+), eka toiveissa, LA??
Olki, toiveissa eka, luomuplussa 25.8.-11
Typyliini (30) haaveissa pikkukakkonen, alkionsiirto 6.9.
Annamari, ?
Minni007 (47), PAS 21.9, kotitestiplussa pp10, hCG pp 12 114
SatuSofia (47), siirto 14.10., hCG pp 13 (27.10) 268
Haaveita, siirto 17.10, hCG pp 14 (31.10) 2044!!

Maaliin päässeet
Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela (40) 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka haaveissa, alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), haaveissa eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 25.9.2011, rv 31+5

Taustalle siirtyneet
Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (33) adoptiolasta odottamaan
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen

Plussanneet kadonneet lampaat
Teekuppi ( ) haaveissa eka, LA 25.1.2011
Maija75 (35), eka toiveissa, testi 16.11.
 
Sharlin, iso ja lämmin lohtuhali sinulle. Paljon voimia sinulle ja miehellesi. Tervetuloa kerhoon... ehkä me hoidoista luopuneet voisimme perustaa ihan oman pinon. Toisaalta tuntuu, että pääsee helpommalla, kun suree aikansa ja sitten päästää ajatuksesta ja toiveesta irti. Vaikka sinusta nyt tuntuu, että lapsitoiveen unohtaminen olisi mahdotonta, kyllä se tuska ajan kanssa vähän helpottaa. Elämä kun jatkuu ja jotain muuta hienoa meitä varten varmasti on odottamassa.

Olette olleet tärkeänä tukena ja onneksi hyvin moni on lapsen hoidoilla saanut. Kiitos kaikille :heart:
Hillevi
 
Minni, kopioin listan ja hukkasin samalla sydänäänet. Kuinka tuon osuuden saa kopioitua niin että kuvakkeet tulee mukaan?

Seinäkukkanen, plastex, Watrossi, Cava, Olki,Typyliini, Annamari: milloin teillä on nuo lasketut ajat?
 
amv
Hei

Silmäilin äkkiä viimeaikaiset viestit. Sharln: Olen äärettömän pahoillani. Miksei onni voinut olla nyt teidän puolella ja jännitys päättyä onnelisesti... VOIMIA! :hug: Ehkäpä nyt lopetatte hoidot, mutta mistä tietää vaikka jaksaisitte jatkaa taas muutaman vuoden päästä. Tuo kohonnut hcg kertoo kuiteniin siitä, että kiinnittyminen on tapahtunut ja voit siis raskautua. Olet ajatuksissa!


Ja niin raakaa on nämä hoidot, että samaan aikaan kun toiset negaa, toiset plussaa. Eli: Hurjasti onnea SatuSofia ja Haaveita! Hyvät arvot teillä :)

Hilleville
ja miehelle hyvää lomaa sekä jaksamista suruisiin päiviin. :hug:


ON: Saatiin tyttö kotiin viikko sitten 1 kk iässä (ja tasan "rv" 36+0) :) Ei sitä kyllä voi etuk'teenmillään uskoa ja valmistautua vauva-arjen rankkuuteen. Meillä tietty lisästressinä keskosuus ja siihen liittyvät ruokinta-asiat (lisäravinteet + riittävä ruokinta). Mutta kliseisesti voin sanoa, että olen väsynyt mutta onnellinen :)


Voikaa hyvin ja voimia niitä tarvitseville!

amv
 
amv ihanaa että lapsi on kotona! Voin uskoa että arki on rankkaa tuossa tilanteessa. Eiköhän se päivä päivältä kuitenkin ala helpottaa kun pikku mimmi kasvaa ja tilanne normalisoituu.

Nuppu, Andrei antoi melko lyhkäset ohjeet tuohon lääkkeiden lopetukseen. Tuo oli hyvä ohje (sitten joskus kun toivottavasti olen siinä vaiheessa että se on syytä lopettaa hitaasti). En ehkä ehdi huomenna kirjoittaa, joten paljon onnea ja lämpöisiä ajatuksia sun pikkuiselle ultraa varten!

Välillä mulle tulee epäilyksen siemeniä että vieläköhän olen raskaana, mutta pääosin olen ihan iloisella ja luottavaisella mielellä. Kerroin vielä yhdelle ystävälle kun ollaan näihin aikoihin jo monena vuonna varattu lumilautailureissu keväälle ja nyt en voi sellaista suunnitella. On vähän hölmö olo kun olen kertonut jo niin monelle vaikka tämä on vasta ihan varhainen alku. On vaan niin ikävää keksiä hyville ystäville tekosyitä.
 
Amv, onnea vauva kotiintulosta. Muista vaan itekin päivällä nukkua ja ei niin tärkeitä kotihommia ehtii tehdä myöhemminkin.

Satusofia, olet varmaan valinnut täpän että älä käytä hymiöitä, nyt en äkkiseltään muuta keksi.
 
Olisiko nyt oikein:

Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa (ikä suluissa)
Cornelius (33) Haaveissa 1
Saaga (39)
EliseT (31) Haaveena ensimmäinen lapsi.
Viinirypäle (33) haaveissa ensimmäinen.
NellaMaija (32) eka
Maijatar (41) ekaa haikaileva
Miimi78,
Iituska (38), haaveissa eka
Jonsku-78 (31) haaveissa eka
Marisabel (29) 4 siirtoa tehty, haaveissa eka
Iida-Karoliina (45), eka yhteinen (viides lapsi)
Lidia77 (33), eka haaveissa, 1. lahjasolut odotuksessa
Marbel (40+) toiveissa iltatähti
Älinä ()
MariIrina (40+), haaveissa eka, jonossa 1. lahjasoluhoitoon
Lapseton_87, toiveissa eka
Pomppaduu - Seruska ( ) kolmas haaveissa
Tinde75, ensimmäinen toiveissa
Tinulinen (32) eka haaveissa
Tyynetuulia
Lumikkoäiti, toiveissa toinen
Asriel, toiveissa toinen, jonossa AVA:lla
SaimiRiikka, jonossa


Hoito lähestyy


Piinistelijät
Lumeton, siirto 26.10, testi 9.11.

Plussanneet ( = sydämet nähty ultrassa)
Seinäkukkanen (45), eka toiveissa, LA? :heart:
plastex (33) eka toiveissa, 2 alkion siirto 7.4. Hcg 451 pp 13 :heart:
Katheriina, (27) LA 8.3.2012 :heart:
Elsama, LA 10.3.2012
Nuppu68, eka toiveissa, 3. alkionsiirrosta plussa, LA 23.3.2012 :heart:
Watrossi, pikkukakkonen toiveissa, kotitestiplussa pp8
Cava (30+), eka toiveissa, LA?? :heart:
Olki, eka toiveissa, luomuplussa 25.8.-11 :heart:
Typyliini (30) haaveissa pikkukakkonen, alkionsiirto 6.9. :heart:
Annamari, :heart:
Minni007 (47), PAS 21.9, kotitestiplussa pp10, hCG pp 12 114
SatuSofia (47), eka toiveissa, siirto 14.10, hCG pp 13 (27.10) 268
Haaveita, siirto 17.10, hCG pp 14 (31.10) 2044!!

Maaliin päässeet
Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela (40) 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka haaveissa, alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), haaveissa eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 25.9.2011, rv 31+5

Taustalle siirtyneet
Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (33) adoptiolasta odottamaan
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen

Plussanneet kadonneet lampaat
Teekuppi ( ) haaveissa eka, LA 25.1.2011
Maija75 (35), eka toiveissa, testi 16.11.
 
SaimiRiikka Yksi tuorealkio siirrettiin. Se oli kerätty perjantaina ja siirrettiin sitten maanantaina.

Lääkäri täällä Suomen puolessa varoitteli kovasti siitä, että ulkomaan klinikoilla on tapana automaattisesti pistää kaksi kysymättä mitään, joten laitoin varmuudeksi ennakolta jo sinne sähköpostia, että haluan vain yhden (näin tulevana yksinhuoltajana ajatus kaksosista oli aika pelottava). Paikan päällä he sitten vielä varmistivat, että olihan se niin, että halusin vain yhden.

Joo, englannilla pärjäsi hyvin sähköposteissa sekä sitten siellä paikanpäällä. He osasivat sitä hyvin ja sai täysin selvää. Tietty se termistö on sitten myös englanniksi, että osaa pyytää "I would like to have just one embryo implanted" jne.
 
Voi itku, mulla tuli punaista vuotoa lugejen seassa : (. Huoli iski. Luin kyllä
Alkuraskauden vuoto :: Terveyskirjasto
että joka neljännellä voi tulla tällaiset valekuukautiset. Mun pompula on tänään 24 vrk ikäinen. Toivon kovasti että on jotakin tuollaista niukkaa vuotoa joka loppuu. Olin ajatellut mennä ultraan vasta 2 viikon päästä. Katsotaan nyt kuinka käy...

Elsama, lisäsitkö noita lugeja heti kun sulla alkoi tulla vuotoa? Mietin josko mä viikonloppuna (kun saa olla kotona) tekisin saman, jakaisin 3:een osaan tuota lugemäärää ja ehkä vähän ekstraa.

Haaveita kuinka sulla sujuu?

Nuppu mitä kuulit ultrassa?

Lumeton, sulla on vielä muutama päivä ennen testiä. Tsemppiä ja rauhallista mieltä!
 
SatuSofia En mä tainnut varmaan ekaan viikkoon tajuta sitä kokeilla ollenkaan.

Ensin annoin vuodon vaan olla, kun sitä tuli vaan silloin tällöin päivän aikana ja ajattelin, että jaa no kaipa tää on nyt sitten sitä kiinnitysmisvuotoa tai jotain. No sitten kun sitä tuli ihan aamusta iltaan jatkuvasti säikähdin niin paljon, että sain sitten ajan yksityiselle seuraavaksi päiväksi. Ajattelin, että jaahas taisi olla taas tuulimuna, kun mulla on sellainenkin koettuna. Sikiö onneksi löytyi ja jopa sydämensyke eikä lääkäri nähnyt mitään syytä miksi mulla tulisi verta. Antoi sitten kuitenkin sairaslomaa loppuviikon ja käski olemaan rauhallisesti. Ei mitään pelkkää sänkylepoa, mutta ei mitään ylimääräistä rasitusta.

Siinä sitten joskus sen "sairasloman" aikana vasta välähti, että hei mutta kokeilenpa tätä keinoa. Se ei lopettanut vuotoa 100%, mutta oli aivan selvä vaikutus ja sen jälkeen tuli vaan pienet tuhrut joskus. Kunnes vuoto sitten yhtäkkiä loppui kokonaan yksi päivä. Ilmeisesti ehkäpä istukka alkoi sitten silloin osallistumaan kanssa hormoonitoimintaan.
 

Yhteistyössä