Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Hei Paulanna! joo Andrei vastasi viikko sitten, että kuukautisia ei varmaan tule, koska ajattelen asiaa joka päivä.. muuta apua tai vastauksia en sieltä ole saanut. Ei ole minulle maininnut noista marveloneista.. Ehkä vaan omia kuvitteluitani, mutta vaikuttaa jotenkin ärsyyntyneeltä, kun edes kysyin asiasta.
Sain suomalaisen lääkärini kiinni, vaikka virallisesti on myös lomalla, ja hän sanoi että jos niitä ei ala kuulumaan, ne saa kyllä lääkkeillä tulemaan, mutta se tietysti viivästyttää hoitojen alkua.
Testejä olen tehnyt toiveekkaana jo viisi ja aina negan nähdessäni tuntenut itseni niin typeräksi... :).. olishan se mahtavaa jos tulisikin raskaaksi luomusti :)

ihania kauniita kesäpäiviä!
 
Maaliin päästy! Meille syntyi pikkuinen tyttö 26.6 raskausviikolla 38+6. Kaikki meni hienosti ja typy on sulattunut meidän kaikkien sydämen :heart: Nyt totutellaan vauva-arkeen ja tutustutaan toisiimme =)

Haaveita ja pikkuneiti 6vrk
 
Haaveita: Lämpöiset onnittelut pienestä nyytistä : )

Aliaana, mulla eilen kans alkoi töissä alamahan sellanen kummallinen pistely ja polttelu, vähän niinku menkoissa, mutta ei periaatteessa käynyt kipeää, mut sit illalla oli maha todella sekaisin, täynnä ilmaa, että se saattoi johtua siitäkin. Menkoistani en tiedä, mun hoidot on menny sillain, että menkkojen aika olis ollut 25.6. Onkohan nuo siitä Gonapeptylin sivuvaikutuksia? Ei kai ne voi raskausoireitakaan vielä olla, pp5 vasta oli eilen. Tää aika menee NIIN hitaasti. Ja toisaalta, en uskalla ajatellakaan testipäivää. Aiotteko te sticksailla etukäteen pissatestejä? Mulla periaatteessa olis pari testiä kylppärin kaapin pohjalla... : O
 
Aliaana, Aithusa ja Valborg ihan mielettömän jännittäviä piinapäiviä elätte! Täällä hengessä mukana ja peukut pystyssä kaikille, että onnistuisi! Ja juu, minä ainakin testailisin etukäteen, ainakin pp10 lähtien ;)

Oma kesäni on mennyt töiden ja lomailun merkeissä. Ehkä jo elokuussa uskallan klinikalle juttusille jos pakkasukkoja sulateltaisiin.. Pieni toivon kipinä on olemassa, mutta samalla pelko, että jos ne sulatukset/siirrot ei onnistu, meidän hoito oli siinä. Ja seuraava hoito menee pitkälle eteenpäin (täytyy taas vähän säästää ensin)

Mirkku tosiaan hoitojen lisähormoonit sotkee omaa kropaa. Mulla ei ole vieläkään ollut aivan omaa, säännöllistä kiertoa ja tästä hoidosta on yli 4 kk. Ensimmäinen kierto venyi yli kahdella viikolla. Olen nyt ottanut vähän luontaishoitoja, niin tuntuu tasoittuvan..

SatuSofia tsemppiä paljon näihin päiviin, eikös se laskettu aika ollut näinä aikoina? Vaikka muistan vasta, kun plussasit :D

Mukavaa ja rentoa kesää kaikille palstalaisille! Kaikki te olette arvokkaita :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Jännitys tiivistyy: eilisestä lähtien kirkasta, vetistä valkovuotoa alkanut tulla lorisemalla, pikkuhousunsuojia en ole tarvinnut edes Lugejen takia, mutta nyt pakko oli ottaa käyttöön. Oon lukenut, että seki olis raskausoire, mut raskaustesti näytti ainakin negatiivista aamulla (David, erityisherkkä) : ) Ja en voi uskoa, että stage 4 solu kiinnittyisi : o No, päivä kerrallaan mennään.. Sylin täydeltä onnea ja voimia kaikille jännääjille!
 
Täällä tottavie piinaillaan sekavin mielin. Tämä on ollut kaikista kerroista oireettomin. Menkkakivut oli päivän pari ja loppui nekin. Rinnoissa ei missään mitään. Mutta tuota vetistä vuotoa on kyllä ja reippaasti ja sekin nyt sitte uutta tähän kertaan. Mää kansa testasin tänä aamuna mutta ihan vähän vaan :/ Apteekin omalla ja yhtä viiva pukkas näytölle. Ihan leikillään vaan mutta tosissani sitten masennuin kun ei ees haamua. Shit :/ Mutta jatketaa piinailua vielä päivä muutama. Tsemppiä !!!!!
 
Minäkin testasin aamulla herkällä testillä ja puhdas negahan sieltä tuli. Ei oireen oiretta, ei edes mitään minkä voisi laskea lääkkeiden sivuvaikutukseksi :/ haen apteekista vielä clearbluen ja testaan virallisena testipäivänä maanantaina.

Mieli halajaa jo kesätauolle, josko syksymmällä sitten löytyisi positiivisempi vire viimeiseen yritykseen. Aurinkoisia päiviä kaikille, käyn kuitenkin kurkkimassa kuulumisia täällä :wave:

aithusa pp10
 
Viimeksi muokattu:
Moi,

Elämä meni uusille raiteille enkä ole tännekään ehtinyt kuin vasta nyt (luen ketjun viestit tarkemmin joku toinen päivä). Torstaina reilu viikko sitten alkoi lapsivesi tihkua ja perjantaina aamupäivällä menin Jorviin. Suloinen typy syntyi illalla. Rajua oli tuo synnytys ja sain aika ison repeämän mutta pikkuinen on niin liikuttavan ihana että se parantaa haavoja ajan lisäksi. Nyt ollaan viikko ja päivä opeteltu yhteistä elämää. Rintapumppu tuolla steriloituu; naapurit tulee kylään ja aion juoda itsekin lasillisen skumppaa. Toivottavasti varulta saan vähän maitoa pulloon että ei tarvi itkettää pikkuista eikä toi skuppakaan tissimaidon seassa ole sopiva juoma tuollaselle viikon ikäiselle.

Tsemppiä piinailijoille! Mäkin testasin pari negaa kun en malttanut odottaa ennen kuin tuli eka haamuviiva.

SatuSofia ja Pompula 3150g ja 51cm syntyessä, nyt jo vähän enemmän
 
  • Tykkää
Reactions: Rouva K33
Voi miten ihanaa SatuSofia..Onnea oikein kovasti teidän perheelle :flower: :heart:
Täällä piinaillaan täysin oireettomana. Välillä käy mielessä että siirrettiinköhän edes mitään. Maanantaina sitten ollaan viisaampia. Mites muut piinistelijät?
 
Onnea onnea onnea SatuSofia ja Haaveita pienten vauvojen johdosta!!! Olipa kiva lukea vauvauutisia!!!

Mä olin viime pe sikiönseulontaultrassa, jossa kaikki oli ok. Nyt vaan odotellaan aikaa kuluvaksi. Vielä en ole kertonut paljon kenellekään, pieni pessimisti häärää mielessä...

Tsempit piinistelijöille, toivon niin onnistumisia tänne palstalle!

Terkuin Tuuttis 12+0
 
  • Tykkää
Reactions: Rouva K33
SatuSofialle ja Haaveita hirmuisesti onnea!! :flower::flower::flower:
Silloin piinailtiin samaan aikaan ja jaksoitte tsempata mua sen kohdunulkopuolisen raskauden kanssa. Niin se aika menee nopeaan, kun tekin maaliin pääsitte, vaikka just vasta plussasitte :)

Täältä taustalta käyn lukemassa kuulumisia silloin tällöin. Sijaisvalmennus on käyty kohtapuolin läpi ja tulevaisuus on auki.
 
Satusofia ja haaveita suuret onnittelut pienistä tuhisijoista :) <3 <3 On aina niin ihana lukea näitä syntymä uutisia! Nauttikaa vauvan tuoksuisesta arjesta.. se menee niin kovin nopeaan..

Täällä mennään pv kerrallaan eteenpäin. Isosiskosta muuttui melkoisen villi pojan syntymän jälkeen, joten työtä näissä kahdessa kullan nupussa riittää. Meidän tyttö tuli tänään 1v8kk.. melko poeni ikäero siis meidän sisaruksilla. Välillä tuntuu aika raskaalta kun molemmat tarvitsevat ihan älyttömästi huomiota.. mutta päivä päivältä koitetaan löytää yhteistä säveltä ja rytmiä jotta äiti kerkeäisi antaa huomiota molemmolle yhtälailla. Päivääkään en pois vaihtaisi kun saan näiden kahden ihanuuden kanssa touhuta ja elellä :)

Mukavaa kesää kaikille..
 
TuuttiTuulia ihania ultrakuulumisia! Voin kuvitella, että siitä ne huolet ja epäusko/ epävarmuus vasta alkavat jos olisi niin onnellinen, että onnistuisi ensin plussaamaan. Viikko viikolta jännitystä, askel kerrallaan eteenpäin. Eikös nuo kuitenkin ala olla ihan hyvät viikot jo 12 + joten uskotaan että kaikki menee hyvin loppuun saakka!

Aliisa onnellista ja vilkasta kesää sinne kahden pienen kanssa :flower:

Luin viime viikolla tutkimuksesta, jossa kerrottiin, että jo 5 kuppia kahvia päivässä heikentää keinohedelmöityksen onnistumista 50%. Olin järkyttynyt, koska olen kyllä kuullut, että kahvia pitäisi välttää, mutta 5 kuppia, mukeiksi muutettuna on 2,5 mukia ja kyllä, olen juonut tuon määrän hoitojen aikana. Olenko itse pilannut hoitoni? :O En ole tämmöistä varoitusta aiemmin kuullut. Nyt olenkin vähentänyt kahvia yhteen mukiin päivässä ja alun päänsärkyjen jälkeen, ihan hyvin menee. Mahdollinen siirto on tulossa vasta parin kuun päästä, mutta yritän valmistautua jo nyt.
 
Viimeksi muokattu:
Nopsaan vain omatnavat, eli negan sain sitten tästä kolmannestakin :'( Nyt on sitten se tilanne, että pakkasessa on vain yksi ja ainut huurunoukkanen. Elokuussa sitten katsotaan selviääkö sulatuksesta. Mites muut,miten teillä meni?? Voimia ja haleja <3
 
Yhtä viivaa täälläkin :'(

SS minäkin googlaillut elintapoja ja ruokavaliota koskevia uutisia/tutkimuksia/höpönlöpöä. Kahvi on saanut aikamoisen tuomion joten vähensin 1 aamukahvikupilliseen keväällä (no eipä auttanut), välimerendieetti sai hyvän tuloksen ivf-ryhmässä.

Josko nyt sitten ottaisi detox-kuurin vihreää teetä+marjoja+vihanneksia jotta lääkekuorma häipyisi elimistöstä ennen syksyn jatkoja. Äkkilähtö Kreetalle ruokavalioon perehtymään voisi tehdä hyvää henkisesti ja fyysisesti ;)

Sydämelliset onnittelut onnistujille, toivottavasti perässä tullaan :heart:
 
S-hcg <2 tänään, en pääsyt aiemmin labraan. Luulin maanantaina Pregchekissä nähneeni haamun, mutta se varmaan oli ns. viivan paikka! Harmittaa tosi paljon.. Toisaalta meillä oli vasta eka hoito, mutta kun yhtään ei saatu pakkaseen! Ja raskausoireitakin oli, mut toisaalta ne kaikki mainittiin haittavaukutuksissa lääkeselosteissa (Zumenon ja Lugesteron)... Täytyy kerätä vähän työmotivaatiota, että saa taas rahaa kasaan seuravaa hoitoa varten. On tämä melkoista vuoristorataa, toivosta epätoivoon!
 
Isot onnittelut vauvautuneille!
Mutta..
Ompa täällä taas kurjia uutisia. ALIAANA, sympatiahalaus. Nega toisensa jälkeen on jotenki pirun musertavaa. Aina miettii, et ens kerran en kyttää oireita enkä toivo mitään, mut joka kerta se toivo nostaa päätään.
Ja VALBORG, mulla kävi sama juttu. Oli oireitakin (kai) ja muka haamunkin näin ja silti arvot molemmissa yrityksissä alle 2. Eli ei yritystäkään. Iso halaus sinnekin.

Omaan napaan ei uutta. Ei tietoa millon yritetään eikä millon on edes rahaa yrittää. Toivosin vaan, et ens kerran soluja tulis paremmin tai edes parempi laatuisia. Kyllä se jotenki söi kun tulos oli sama kuin omilla, pari hullua solua ja nekin huonoja. Hinta vaan oli monen kertainen. :(
 
Onnea pikkutytöistöistä SatuSofia ja haaveita.

Tuuttituulialle onnea kivoista ultrakuulumisista.

Aithusa, Aliaana ja Valborg pahoittelut negasta.

Meillä tämä mun keskimmäinen poikakulta täytti tänään 2 vuotta, äidin ihana kulta :heart: ja pikkuinen tytöntyllerö 6 viikkoa :heart:

P?ivittelen listaan kunhan ehdin nyt mökkeillään ja muutenkin vähän kiirusta.:)

Hyvää heinäkuuta kaikille.
 
Viimeksi muokattu:
Suuret pahoittelut neganneille Aithusalle, Valborgille ja Aliaanalle. Päivä kerrallaan eteenpäin...
Jotenkin olin varma, että jollakin olisi tärpännyt ja uskoin tuohon kortisoniin, mutta ei sekään ole näköjään sataprosentinen, kuten ei mikään näissä hoidoissa...Harmistus :(
Voimia nyt jatkaa eteenpäin !
ON: oma siirto lähestyy. Jarru 16.7 ja siitä sitten ne unettomat yöt. kuukauden päivätn h-hetkeen ja tunnelmat vaihtelee...Välillä uskoo ihan täydellisesti, että onnistuuhan se, mutta sitten iskee epätoivo.
Joka tapauksessa kesä on mukavaa aikaa ja akkujen lataamista tulevaan syksyyn.
Tuuttituulialla mukavia ultrakuulumisia:) hyvässä vaiheessa on raskaus menossa.
Minnillä ihanaa vauva-arkea ja taaperoarkea !
 

Yhteistyössä