Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

amv mahtavia uutisia! Tuntuuko raskaus nyt todellisemmalta? :) Ihana juttu!
Oma ketju plussanneissa olis kiva jos jaksat sellaisen perustaa. Tuntuu edelleen, ettei ole ihan kotonaan muissa plussa ketjuissa.

Auroralle onnea sylin täydeltä! :)

Plastex toivotaan edelleen parasta! Sormet ja varpaat ristissä! :hug:
 
Mä testasin plussan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3
Kahdellakin eri testillä tuli plussa; toisella tosin myöhässä mutta toiseen tuli heti samantien :)
Pitää toivoa että tämä hyvä tuuri jatkuu loppuun saakka. Meidän tämä vuosi on ollut aivan hirveä, onneksi saatiin tällainen joululahja <3
Soitin klinikalle, eikä kuulemma ole tarvetta mennä verikokeisiin....
Toivoton: toivottavasti vielä testaat plussan sinäkin!
 
Sydämelliset onnittelut vauva2014 :heart: ihana uutinen ! Eli nyt neljästä piinailijasta kaksi varmaa plussaa ja plastexin tuloksenkin toivotaan plussa olevan, eli hcg nousussa peukutus ! Ja mikäs Toivoton87 tilanne ? Kyllä tänne plussaa toivottelen sinullekin edelleen kunnes toisin todistetaan.
Ihania jouulahjoja olette saaneet, parhaita.

amv onnea hyvistä ultrakuulumisista !

).( odotan perjantaita ja h-hetkeä ja sitten rauhoittumista jouluun. Toivotaan, että saalis on mahdollisimman hyvä .

Oivikki siitä Tallinnan klinikasta vielä: mehän tehtiin visiitti sinne mun miehen kanssa ja siellä lääkäri sanoi, että heillä jono n. puoli vuotta. Siirtoja tekevät vain keväisin ja syksyisin, aina kerralla useamman luovuttajan saavat ja siirrot ajoittuu näin. Lääkäri kertoi, että heidän huonompi saada luovuttajia kuin esim. Suuren yliopistokaupungin Tarton, missä paljon opiskelijoita. Toivotaan, että pääset sinne pian siirtoon ( kevätkin on jo pian :) tai asiat muutoin selkiää, joku muu klinikka, mahdollisuuksia on, onneksi.

Rauhoittavaa loppuviikkoa kaikille ja olenpa iloinen raskausuutisista !!!!
 
Viimeksi muokattu:
Vauva2014 onnea, mahtava joululahja.

Paulanna niin jännää miten käy tämän kevän osalta minulle tuon Tallinnan osalta. Ja jos ei keväällä sieltä ole hoitoa tulossa minulle, niin sitten menne muualle yritäämään tässä välissä. Koska sinä lähdet matkalle?
 
Tänään tulin tänne Tarttoon ja huomisen pyhitän kauppakeskukseen, missä näytti olevan joulumarkkinatkin. Mies lähti osuutensa jälkeen kotiin ja mä vietän täällä nyt aikaa yksin ja nautinkin siitä, lepään ja teen kaikkea mitä haluan. Mulla täällä auto ja pääsen hyvin kulkemaan ja kaupunki on tuttu, joten hyvin on asiat siltä puolelta. Ja sitten perjantaina siirron jälkeen ajan Tallinnaan ja ehdin käydä sielläkin vielä kaupoilla ja sitten illalla kotiin ja toivottavasti paras saalis on silloin turvallisesti mukanani :heart:

Laita Oivikki sinne Tallinnaan s-postia, ainenkin se Peeter Kaas kenen luona käytiin oli mukava lääkäri ja yllätysyllätys puhui ja ymmärsi hyvin suomea. Ollut suomessa joskus töissä kertoi hän.
 
Viimeksi muokattu:
Plastex tulin vielä katsomaan tilannettasi, olen tosi pahoillani, voimia teille.

Paulanna juu olen laittamassa sähköpostia kyllä. Ja tosiaan mukava siitä tuo paikka, kun lääkäri puhuu Suomea. Tosiaan jono ja "takuun" puute sitten sitä negatiivista.

Mukavaa, että pystyt nyt samalla lomailemaan siellä, kuulostaa hyvälle nuo sinun suunnitelmat. Toivottavasti nyt on se + kerta teillä, uusi vuosi sitten alkaisi parhaalla mahdollisella tavalla.
 
Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa/monesko lapsi
(ikä suluissa)


fanni_ (40+)
Iida-Karoliina (40+) Vuonna 2014 uusi hoito
Burma: PAS tulossa jossain vaiheessa
Sufka
johkuli 3 luovuttaja,lahjasoluhoito.
oivikki: vuonna 2014 uusi hoito
Tepsuttelija,
esemila,
RouvaK33
Plastex,


Hoito lähestyy
Paulanna: (40+) siirto 20.12
Unelma(ko) ???
Toivokkaat
Iitu78, tammikuun lopussa 2014
Johkunen: 1.lapsi, lahjamunasoluhoito, tammi-helmikuu 2014
Pikkukintsu, Helmikuu 2014

Piinistelijät

Toivoton87(39), Testi 22.12




Plussanneet
(sydämet nähty ultrassa )
Nalletyttö LA 6.5.2014
Odottava73 LA 13.6.2014
Vekkuliina, 31, LA 21.7.2014
amv: toinen,
Vauva2014,
Aurora73(40), 1.lapsi toiveissa,


:flower:Maaliin päässeet:flower:

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka , alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 9/2011, rv 31+
Seinäkukkanen (45), eka , 10/2011 tyttö
plastex (33) eka , poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö
Nuppu68, 1.4.2012 tyttö
Olki, eka , 10.4.2012 poika
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Typyliini (30) toinen, 1.6.2012 poika
Annamari, 06/2012 tyttö
Aliisa (28), pikkukakkonen, 18.6.2012 poika
Haaveita, 26.6.2012 tyttö
SatuSofia (47), eka, 29.6.2012 tyttö
Utopia(27), toinen, 4.12.2012 tyttö, rv 31+6 1,7kg
Lumeton, 5.1.2013 tyttö
Tuuttituulia
SaimiRiikka (46), 17.4.2013 poika
Mirkkuusi 9.10.2013 Tyttö

Taustalle siirtyneet

Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (33) adoptiolasta odottamaan
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen




Ohjeita listan päivitykseen
Listan alapuolelta klikkaa "LAINAA"
Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista
Poista listan alusta ja lopusta hakaset pois ja lista alusta myös edellisen päivittäjän nimimerkki.
Siis kaikki se joka on ekojen hakasten sisällä!
Voit esikatsella muokkaamaasi listaa kun "likkaat" painiketta "muokkaa ja esikatsele".
Sitten lopuksi painat, "Lähetä"
Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
Rohkeasti kokeilemaan kaikki vaan...:heart:
 
amv Hienoja uutisia, kaikki siellä hyvin.
Vauva14 Aurora Ihanaa, onnea plussasta.
Toivoton87 Jospa kuitenkin sitten testipäivänä tulee plussa testiin. Joku päivä eikö sinulla ole siihen vielä aikaa. Sitä plussaa toivon kovasti sinulle.
Paulanna Onnea huomiseen siirtoon ja olkoon kallis lasti kotimatkalla mukanasi.
Plastex Olen tosi pahoillani että nyt kävi näin. Tuntuu kyllä että tämä on ihan liian raakaa koko touhu. Yritys oli kuitenkin kun hcg 18 kuitenkin. Miten oli sinulla , onko pakastimessa vielä odottamassa siirtoa huuruneniä? Laitoin sinut listalle sinne odottaa hoitoa. Voiko olla siellä?
Burma Voi harmi jos Puolan klinikalla on tämmöinen ongelma. meinattiin sinne nyt ensi kädessä yrittää jos päästäisi hoitoon. Mitenhän siinnä käy. No kohtahan se selviää..
Moni jo kärsimättömänä odottelee vuoden vaihtumista, ja uutta hoitoa. Jospa saisi jonkun kanssa sitten yhtä aikaa jännittää. On tämä palsta tosi hyvä juttu. ei varmaan ilman sitä tietoa että moni on samassa veneessä , jaksaisi enään uuteen kierrokseen lähteä. Miten kuitenkin vaan tuntuu että vielä on yritettävä.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille! Hienoja uutisia! :flower:
Plastexille iso hali! :hug:

Kopsaan tän oma napa tesktin heinäkuisista, koska mun pää on ihan jäätävän kipeä jo toista päivää enkä jaksa kirjoittaa kahta kertaa. Olen pahoillani.

Meillä oli tänään se niskapoimu ja kaikki näytti ihan hyvältä. Poimu oli olematon ja syke hieno 186. Kaveri oli kyllä päivän jäljessä kasvussa eli vastas 9+2 eikä 9+3. Lääkäri sanoi, että ei tarvitse huolehtia, mutta neuroottisena olen tottakai ihan huolissani.

Meillehän kävi sellainen väliinputoaminen, että koska labra on joulunajan kiinni piti ottaa kokeet "liian aikaisin". Lääkäri laski, että parempi ottaa vähän liian aikaisin jolloin verikokeen tarkkuus on 85% eikä 90% niinku normaalisti, kuin liian myöhään. Labran auettua mulla on jo (toivottavasti!!!) 12+
 
vekkuliina ihanaa, että kaikki hyvin! Yritä olla miettimättä sitä päivän heittoa, kyllä ne siellä olisivat sanoneet, jos pitäisi siittä huolehtia. Toivottavasti päänsärky loppuisi.

I-K samaa mieltä, että tämä palsta on tosi hyvä. Toivottavasti teille löytyy sopiva klinikka.

Paulanna ihanaa olisi olla siellä lomalla ja pikkuista hakemassa matkaan, toivottavasti päivä on mennyt mukavasti ja huomiseen onnea matkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Iida-Karoliina
Kotimatkalla, kaksi niin tärkeää kyytiläistä mukana. Piinailu julistetaan alkaneeksi. Testipäivä olisi 31.12 tai sitten virtsasta 4.1, miten labrat nyt on auki vuoden vaihtuessa jne. En ehkä halua käydä 31.12 ja saada tuloksen vasta muutaman päivän päästä, mun on saatava tulos nopeammin, hätäinen kun oon...
 
  • Tykkää
Reactions: Vekkuliina
Heippa kaikille!

Olen päässyt vihdoin Suomeen, ja nyt vasta luin taas kuulumiset. Paljon oli iloisia uutisia, paljon onnea plussanneille ja muillekin hyviä uutisia kertoneille. Hyvä että amv sinäkin sait hyviä uutisia, nyt voit varmaan rauhoittua jo joulun viettoon. Onnea paulannalle pikkuisista, toivotaan että tärppää!

Pahoittelut niille, joille hoito ei tuottanut tulosta. Harmittaa plastexin puolesta varsinkin. Toisaalta, kiinnittymisyritys on hyvä asia. Jospa ensi kerralla onnistuisi kunnolla.

Muutamat kyselivät miksi olen menossa Puolaan. Ei kai ole mitään erikoista syytä. Klinikka vaikuttaa ihan kelvolliselta, myöskin hieman edullisemmalta kuin Tarton klinikka. Minusta Tartoon matkustaminen on hieman vaivalloista, joten olen innostunut suorista ja edullisista Turku-Gdansk lennoista. Olen myös kuullut monilta Gdanskissa käyneiltä positiivista palautetta kaupungista.

Tällä hetkellä minulla on yhteys yhden ja saman henkilön kanssa, ja vastauksenkin saan nopeasti. Tiedän jo lääkärinkin nimen, ja ensimmäisen käynnin aikataulu on varmistettu. Ovat parhaillaan puuhaamassa meille luovuttajaa. Alussa tosin viesteihin vastattiin hitaammin, ja henkilöt vaihtuivat. Toistaiseksi minulla on edelleen luottavainen tunne klinikasta. Menen ensimmäiselle käynnille 8.1 ja siirto ajoittuu luultavasti helmikuun toiselle viikolle.
 
paulanna ihanaa,pienet on siellä mukana. Hyvä testipäivä sinulla :D. Tosin minäkään en pystyisi verikokeentuloksia sitten odottelemaan pyhien yli. Otiko sen liiman vain et?

Pikkukintsu tervetuloa Suomeen. Sinulla alkaa hoito ihan just!
 
Viimeksi muokattu:
Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa/monesko lapsi
(ikä suluissa)


fanni_ (40+)
Iida-Karoliina (40+) Vuonna 2014 uusi hoito
Burma: PAS tulossa jossain vaiheessa
Sufka
johkuli 3 luovuttaja,lahjasoluhoito.
oivikki: vuonna 2014 uusi hoito
Tepsuttelija,
esemila,
RouvaK33
Plastex,


Hoito lähestyy
Unelma(ko) ???
Toivokkaat
Iitu78, tammikuun lopussa 2014
Johkunen: 1.lapsi, lahjamunasoluhoito, tammi-helmikuu 2014
Pikkukintsu, Helmikuu 2014

Piinistelijät
Paulanna: (40+) Veritest,31.12/ virtsa test,4.1



Plussanneet
(sydämet nähty ultrassa )
Nalletyttö LA 6.5.2014
Odottava73 LA 13.6.2014
Vekkuliina, 31, LA 21.7.2014
amv: toinen,
Vauva2014,
Aurora73(40), 1.lapsi toiveissa,


:flower:Maaliin päässeet:flower:

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka , alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 9/2011, rv 31+
Seinäkukkanen (45), eka , 10/2011 tyttö
plastex (33) eka , poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö
Nuppu68, 1.4.2012 tyttö
Olki, eka , 10.4.2012 poika
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Typyliini (30) toinen, 1.6.2012 poika
Annamari, 06/2012 tyttö
Aliisa (28), pikkukakkonen, 18.6.2012 poika
Haaveita, 26.6.2012 tyttö
SatuSofia (47), eka, 29.6.2012 tyttö
Utopia(27), toinen, 4.12.2012 tyttö, rv 31+6 1,7kg
Lumeton, 5.1.2013 tyttö
Tuuttituulia
SaimiRiikka (46), 17.4.2013 poika
Mirkkuusi 9.10.2013 Tyttö

Taustalle siirtyneet

Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (33) adoptiolasta odottamaan
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen




Ohjeita listan päivitykseen
Listan alapuolelta klikkaa "LAINAA"
Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista
Poista listan alusta ja lopusta hakaset pois ja lista alusta myös edellisen päivittäjän nimimerkki.
Siis kaikki se joka on ekojen hakasten sisällä!
Voit esikatsella muokkaamaasi listaa kun "likkaat" painiketta "muokkaa ja esikatsele".
Sitten lopuksi painat, "Lähetä"
Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
Rohkeasti kokeilemaan kaikki vaan...:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Paulanna Hienoa, onnea kahdesta arvokkaasta kyytiläisestä! Nyt peukalot pystyssä jännään puolestasi.
pikkukintsu Lohduttavaa kuultavaa tuo että nyt yhteys pelaa Puolaan.
Laittelin sinne eilen meiliä ja toivon että me myös siellä ollaan keväällä. Meillä pakosti menee jopa kesän alkuun kun ollaan tosi toimissa. Lomaa ei nyt voi ottaa , miehellä kiire töissä. Ja itsekään ei kehtaa kun on joutunut niin paljon plemaan jo. Ja kai tauko on hyvästä.
amv Mikä sinun laskettu aika on. saako laittaa listaan sen?
 
Viimeksi muokattu:
I-K, voi olla listassa tuossa kohdassa. Pakkasessa on kolme huurua ja välikierron jälkeen yritetään siirtoa.

Siis kuinka tyhmä ihminen voi olla??? Kuusi vuotta hoitoja takana, ja luultavasti itse tötöilin tämän. Tuskin kukaan muu on yhtä tollo kuin minä, mutta laitanpa silti varoituksena muille seuraavat linkit. Menin sitten tyhmyyksissäni käyttämään piinisaikana inkivääriä flunssaan ja kamomillateetä unen saantiin. Jep. Aiheuttavat sitten molemmat todennäköisesti keskenmenoja. EIpä sitä varmaksi osaa sanoa, mikä kemiallisen aiheutti, mutta tuskinpa nämä aineet auttoivat..... Voi kettu. Miten voi olla näin tyhmä???

Raskausaikana vältettävät elintarvikkeet - THL

Kamomillasaunio – Wikipedia
 
Pikkukintsulle tervetuloa suomeen ja onnea hoitoon! Sinulla oman lisänsä tuo nuo pitkät matkat, olet urhea kun järkkäät ja teet mitä haluat :) Mukava kuulla, että klinikalta nyt tullut hyvin vastauksia ja siirtokin lähenee.

Iida-Karoliinalle kiitos listan päivityksestä, on mukava piinailla.

Plastex kiitos vinkeistä, kyllä tieto on aina tarpeen. Mullakin on nyt vähän sellainen olo ettei vaan flunssaa pukkaa. Hyvä, että teillä vielä niitä huuruneniä niin ei tarttee aloittaa kaikkea alusta ja siirronkin voi suunnitella paremmin. Olitteko te Tartossa vai jossain muualla hoidossa? Moniko päiväisiä teidän alkiot on?

Oivikille tietoon ja muillekin, en ottanut alkioliimaa.

Meillä pakkaseen yksi ja siirrettiin siis kaksi, hyvää, ei topista nyt a puhunut, mutta sanoi, että tosi hyvät. Keskusteltiin pitkään, että mitäs tehdään, yksikö vai kaksi siirtoon, minä ehdotin jo kaikkia kolmeakin, mutta siihen ei hän suostunut, sanoi, että lääkärin etiikan vastaista. Ymmärrän, että kolmosraskaus on todellinen riski niin äidille kuin lapsislle, mutta kun ei edellisetkään oo muhun tarrannut.
Nyt olen kyllä luottavaisin mielin. Kaikkeni olen tehnyt.
Sain muuten A:lta mukaani Diphereline 0,1 mg lääkkeen pistettäväksi alkioiden 6 elinpäivänä. En voinut ja tajunnut kysyä siinä, että onko samaa kuin Gonapeptyl...Eipä sitten kuin soittamaan suomen lääkärille kotimatkalla, että mitä teen. Sanoi olevan vastaavaa kuin Gonapeptyl, eli se mulla jo onkin jääkaapissa odottamassa.
Esemila jos oot linjoilla, niin mulle siis A määräsi sen nyt 6.päivänä (muistat varmaan kun keskusteltiin...) Mitä sinulle kuuluu ? Jatkatteko vai oliko viimeinen kerta.

RouvaK33 minua lääkäri kehoitti erityiseen varovaisuuteen raskaiden taakkojen kanssa ja mm.hikilenkit kielsi kokonaan viikolle 9 asti ( kun nyt siis raskaudun ;) Eli ei oo kyllä väärin tehdä kuten itse tuntee, sinäkin teet ruumiillisesti raskasta työtä, näin muistan sinun kirjoittaneen, ole itsekäs seuraavalla kerralla, ei työpaikka kaadu, vaikka olet sairaslomalla :heart: Tuntuu pahalta yrittäjänä näin kehoittaa, mutta näin se vaan menee..Oma itsemme on näissä hoidoissa tärkeintä.

Hyvää ja Rauhallista Joulun aikaa Teille Kaikille :xmas:

Paulanna pp1
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Rouva K33
Plastex kiitos linkeistä, oli tois selvästi kerrottu mitä ja miksi kannattaa välttää. Toisaalta aika moni on on noita sinunkin käyttämiä aineita käyttänyt ja raskaus on edennut loppuuna asti, joten yritä olla syyllistymästä :hug:

Olen kuullut myös papaijan olevan epäsopiva odottajalle löysin tällaisen linkin asiasta.
Yrteissä voi olla haittavaikutuksia – varo näitä luonnon antimia! - Studio55.fi

Paulanna hyvälle kuulostaa tilantteesi kaksi hyvää matkassa ja tuo alkoiliiman tuloksethan olivat ristiriitaiset, onneksi teille jäi vielä yksi pakkaseenkin. Oliko teillä oma vai jaettu luovuttaja? Nyt olet joulun ja uudenvuoden vain rktt ja nauti muutoinkin pyhyistä!

Minulla ei ole ikinä ollut tuota Gonapeptyliä,se on niin monella kuitenkin ollut, että seuraavaan yritykseen haluan sitä kokeilla, jos ei sille ole vasta aiheita kohdallani.

Hyvää joulun aikaa tosiaan kaikille :xmas:
 
Viimeksi muokattu:
Paulanna Kiva oli ehtiä laitella sinut piinailemaan ;) Rauhaisaa piinailua!
Monissa joulun ajan leivonnaisissa on inkivääriä, en itse söisi niitä piinaillessa enkä alkuraskauden aikana. Kamonilla teetä en myöskään joisi. Monissa luontaistuotteissa on haitallisia aineita ja en ottaisi, kun ei voi tietää Kahvia vain ja korkeintaan se kaksi kkp.
Mutta syyllisyyttä ei näistä kannata ottaa kun näin se on kuten oivikki totesi , aina on monet ihan tietämättömyyttään syöneet jotain sopimatonta ja raskaudet jatkuvat.
Varmaan kaikkea on itsekkin syönyt aiemmin kun ei ole tiennyt. Viimeeksi mietin että oliko mökiltä poimituissa vadelmissa mitä likaa(matoja) kun siellä käydessä miehen sisko oli laittanut vadelmarahkaa. ei saisi miettiä vaan miettii sitä, juuri silloin mulle se kesken meno tuli..

Hyvää joulua kaikille myös minulta!
 

Yhteistyössä