Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Onnea mummutauti ja piper! Onpas paljon plussia nyt liikkeellä:) minä viimeistään tulen negaamaan varmaan seuraavaksi...
Esemila. Minulla oli myös kp21 aikaan rapsutus. Menkat alkoi normaaliin aikaan mutta seuraavan kierron alussa oli vähän enemmän ihan punaista vuotoa, vielä kp8 hulahti.

Olen aloittanut letrozolit ja kohta on kontrolliultra passiin. Kuun vaihteeseen menee siirto.
 
Piper Tein taas eilen testin, mä oon totaalisesti seonnut :LOL: Viiva oli taas tummunut, mutta ei vielä ihan yhtä kirkas kuin kontrolliviiva. Ei vaan pysty käsittämään :heart:

Ja, kun tästä testijännityksestä pääsee, alkaa sen ekan ultran jännittäminen.. vielä edessä monta pitkää kuukautta..

Toki meillekin poika kelpaa, mutta molemmilla jostain syystä nyt hyvin vahva tyttötunne :whistle:
 
Onnea plussanneille :heart:
Testeistä : mulla plussa pp 4, oli blastojen siirto ja kyydissä olikin kaksi. Testien viivat ( ClearBlue plus testi ja apteekin oma ) vijvat ei missään vaiheessa yhtä tummia kuin kontrolliviiva, vaikka verikoepäivänä HCG 1141. On siis hyvin yksilöllistä miten viivat tummuu. Älkääkä masentuko, jos ei aikaseen plussat näy, moni on tällä palstalla saanut haamun tai ei sitäkään ja silti verikokeessa ollut HCG hyvä. Onnea kaikille matkaan !

T. Paulanna ja vauvat reilu 2 kk ( miten aika kuluu nyt niin nopeaan ? )
 
Odottava: Oi kuinka hyvä limakalvo, saitko blaston mukaan? Nyt vaan hyviä hermoja piinailuun. :whistle:

mummutauti: oi joi, on tämä jännään ja sitten se jännäily tosiaan vasta alkaa, en olis uskonut kuinka hermoheikko olen. Saat varmasti hyvät arvot perjantaina, itsestäni en menisi vannomaan..

Täällä meinaa usko mennä kun viiva ei vahvene mielestäni riittävästi ja aiemmissa luomu plussista on viivat lähteneet hyvin vahvenemaan ennen kuukautisten pois jääntiä ja nyt kun niin ei käy heti pelkää kemiallista tai muuta vastaavaa.:stick: Ja ihan turhahan tätäkin on etukäteen miettiä kun ei siihenkään pysty vaikuttamaan, mutta nyt pidän päivän väliä testistä ja perjantaina asia viimeistään ratkeaa kun kuulee veriarvon. Ja sitten vielä tämä oireettomuus, tulisi edes joku oire.. On tämä sellaista touhua..:LOL:
 
Piper, älä huoli oireettomuutta, mulla tuli ekoja oireita vasta viikko sitten 8+ viikolla, eikä vieläkään ole muuta kuin rinnat hieman turvonnu ja pari kertaa jotain kohdun kasvukipua muistuttavaa.
Odottava, ihanaa ja kovin toivotaan täällä sulle toista pientä! On niin jännää kun oltiin hoidoissa silloin samaan aikaan kun ekaa yrititte ja oon seuraillut koko sen raskausajan, ja nyt siellä on jo toinen pikkunen siirretty!
Iitu 9+2
 
  • Tykkää
Reactions: Odottava73
Mä kysyin kortisonia ennen siirtoa, koska Porissa aikanaan se oli mukana IVF-yrityksessä, joka siis meni mönkään, koska mitn vastetta lääkkeille ei saatu. Mulla siis vasta-aineista johtuva munasarjojen vajaatoiminta ja myöhemmin todettu vasta-aineista johtuva kilpirauhasen vajaatoiminta.

Mutta mulle vastattiin Turusta, että ainakaan tähän siirtoon sitä ei oteta. Ei mitään hajua, mistä eri käytännöt johtuvat? Kuka saa kortisonin ja kuka ei?

Odottava tsemppiä piinailuun!
 
mummutauti86

aivan sama kävi yksityisellä meille vasta nyt siis myös minulla huomattiin vasta-aine 337 eli vähän kohollaan kilpparin tuo :O ja nyt lupasi julkisella että voitais kokeilla niin yksityisellä vaan kommentoi ei ole tarpeeksi näyttöä ei oteta
 
Minäkin aloitin 1 aamulla, 1 illalla, nyt siirrosta lähtien kolminkertainen määrä 5 vrk. Tätä ei ollut edellisessä vaan samalla mentiin :). Kuulemma tällä laitetaan joku immuunivaste alas, niin että kiinnittymismahdollisuudet paranee. No, nyt on nautittu vielä hyvää punkkua ja huomenna vielä Gonapeptyl. Enempää ei voi tehdä :). Iitu, olet saanut jo isoja numeroita viikkoihin <3
 
  • Tykkää
Reactions: Rouva K33
Täällä kun näitä kilpparivaivaisia muitakin, niin miten jos vajaatoiminta vaikuttaa raskautumiseen niin mites sitten liikatoiminta.
Lääkkeen säätelyssähän voi mennä hetki ennen kuin on kohdillaan ja voi käydä niinkin,että menee liikatoiminnan puolelle. Huomaako sen liikatoiminnan jotenkin vaan vain kontrollikokeessa. Mulla kontrolli määrättiin 1kk päähän thyroxinin aloittamisesta
 
esemilia

juu siis se että näkee miten arvo alkaa laskemaan näkee tuossa ajassa minulla 6vkoa ja labrat silloin ennen kuin edes päästiin hoitoja aloittamaan.
Vaikuttaa ainakin siihen, keskenmenoja voi tulla siis ja ilmeisesti tajuanko oikein kiinnittymiseen ?? ei oikein sitä paino mulla nousi ja vasta nyt saanut sitä laskemaan tässä kun arvot kohillaan :)
 
Tänään käyty labrassa ja arvo oli yllättäen 240.9. Oon tosi yllättynyt ja onnellinen vaikka eihän arvo mikään erikoinen ole, mut olin ihan varma viivojen vahvuuden vuoksi että kyse olisi kemiallisesta, mutta tänään sain tasa vahvat viivat ja verikoe oli klinikan mukaan hyvä. Nyt aijon vain nauttia tästä enkä murehtia.

Odottava: hyvä että aika tuntuu menevän nopeasti, mun mielestä siihen asti aika meni nopeasti, mutta sen jälkeen kun testasin haalean plussan on aika madellut.. Hyviä testaamista sinne!

Mummutauti: sulla oli myös oikein hyvä arvo, nyt vaan odotellaan ultraan pääsyä. Mulla on ultra on 9.6 koska sinä menet? On kyllä epätodellinen olo! Onko siellä oireita? :)
 
Ultra-aika pe:na 12.6. ja maanantaina 15.6. eka neuvola, mikäli ultrassa kaikki hyvin. Ei mitään oireita, väsyttää ehkä päivisin hiuka enemmän, mutta siihen se jää.. aiemmin ollut närästyskin hävinny.. Miten sitä oikein 3 viikkoa pystyy olemaan :D Onneksi kaapissa vielä iso kasa testejä testattavaksi, tiedän, sekaisin olen XD
 
  • Tykkää
Reactions: Odottava73
Onnea myös Piper ihan normaalista hyvästä arvosta! Aika tosiaan matelee tossa vaiheessa..kunnes saa ultrasta sen varmistuksen. Sitten aika alkaa tuntua menevän nopeammin.
Odottava ootko vielä ajatellut koska testaat?
 
Varmaan ajoissa :). Ajattelin noilla pc:n halpiksilla aloitella huomenna pp 5. Eipähän putoa sitten korkealta, kun tietää missä mennään...

Nyt siis pp 4, vatsassa välillä kiristelee, mutta ei ihmeempiä tuntemuksia muuten. Eilen oli osan päivää vähän sellainen olo että tulee flunssa, vilutti hetken ja kurkku oli hieman arka, mutta meni illan aikana ohi.
 

Yhteistyössä