Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Esemila täällä kaikki peukut ja varpaat pystyssä, että tällä kertaa kaikki menee hyvin <3

Itsellä Tsekeissä (reprofit) käytössä Estradot laastarit ja Crinone geeli. Jos oikein muistan, niin lääkäri ehdotti ensin tabletteja, mutta suostui vaihtoon. Mulla esim. Lugesteron ei oo koskaan toiminut hyvin.

Fanni rv 37+1
 
  • Tykkää
Reactions: esemila
Kiitoksia! Mulla alkoi kuulkaa koekierto. Edellisissä ollu laastaria ja nyt kokeillaan toimisiko zumenon. Eli siis. Klinikka otti yhteyttä ja homma alkoi pyöriä :eek:! Nyt vedän täällä zumenon kuuria ja ens viikolla tsekataan limis. Siitä primolut ja vuodon alettua hoitokierrokseen o_O:eek::sneaky:. Syyskuun lopulla olisi siirto :love:.
Hirveä rahalaina otettuna ja mies vähän empi tuota. Mutta näillä mennään. Kerran kokeillaan. Pelottaa ihan pirusti. :censored:
 
Äks..jäi jotain huomaamatta!

Onnea Esemila kyytiläisestä! Lähetän kaikki toivonkipinät täältä sinne! Pakko onnistua nyt! :love: Tsempit piinaan! Oliks se nyt kans blasto? Hui. Alkoi jännittää jo sun puolesta. Millä mielellä oot?
 
Toistaiseksi hyvin menee,ei läheskään sellaista hermoilua kun viimeeksi. En edes käsitä miten olin viimeksi niin hermoheikko.
Odotelen ihan rauhassa nyt josko tää sen niin suuresti kaivatun plussan toisi.

Alkio oli XB eli tosi hyvä lääkärin puheiden mukaan.
Aika rankkaa vaan on tää reissaaminen
 
Viimeksi muokattu:
Esemila. Jep me kaikki täällä toivotaan parasta! Alkio on ainakin hyvä, ihmettelen jos ei tosiaan tärppäsi!
Mäkin olen monesti miettinyt miks joskus on vaan hirveän paniikissa. Pitäs osata ottaa rennosti kun itse ei voi oikein mihinkään vaikuttaa. Testejä odotellen tosiaan :love:

Apua. Punktiot ja siirrot on suunniteltu alustavasti vk40 :geek:. On tää melkoista myllerrystä. Juurikin tämän haavoittuvuuden takia. Kaikki voi mennä niin nappiin tai ihan pieleen kerta heitolla. Sitä itse ainakin jossittelee ja pohtii mikä saattaa mennä pieleen tai väärin ja onko kaikki kohdallaan. Siirrot sattuu mulla ainakin aina aika isoille kierronpäiville , tyyliin 21 tai yli. Mutta kuulemma sillä ei pitäs olla mitään merkitystä. Huh. Saahan nähdä :censored:
 
  • Tykkää
Reactions: esemila
Iitu, 30.8 on testipäivä

Calcifer, siitä se sit lähtee. Hyvin kaikki menee.
Mul oli siirto nyt kp21 ja edellinen oli kp22. Nyt tämän menin ihan vain Zumenonilla , Utrogestanilla ja babyasperiinilla. Jätin kortisonin ja gonapeptylin pois.Eli ihan perussatsi

Meinaa pukata nuha,plääh. Hotellilla oli kyl sellai puhuri,et ei mikää ihmekkään ja vähän tätä jo osasin epäilläkkin.

Hyvää viikonloppua :)

esemila ja 4. pp :p
 
Kiitos Esemila :love: toivottavasti.

Ja kääk mulla ihan kouraisee mahanpohjasta ku luin että sulla on jo pp4 menossa :eek: . Meinasitko ootella viralliseen testipäivään? Mä olisin varmaan jo parin päivän päästä tikku kourassa :oops:. Villiä. Noi blastot on siitä hurjia että piinapäiviä jää niin paljo vähemmän :rolleyes:.
Halaus. Olen sydämestäni sun piinassa mukana :love:

Onko kellään tullu Zumesta haittoja? Mulla on nyt ollu maha ihan sekasin kun ne aloitin ja samoin meinaa päätä särkeä. Pahaolokin on ja kaikki ällöttää. Laastareista en muista tällaisia. Jos nää nyt muuten toimisi niin toki nämä pitää yrittää kestää. :censored:
 
Calcifer, Kiitos :) En varmaa jaksa odottaa testipäivää,mut ajattelin nyt olla viel testaamatta muutamiin päiviin. Nautin nyt tästä olotilastani :)

Mä vaihdoin Progynovan Zumenoniin ku Progysta tuli ihan hirveen paha olo. Zumes ei sitä tule,mut pääkipua tulee. Se niin paljon lievempi kuin pahaolo,et sen kestän paremmin. Zumesta tulee ihan vetistä vuotoa kyl mitä ei progy taas tee.
Toiselle käy toinen ja toiselle toinen,kokeiluhan se on. Jokaisessa taitaa valitettavasti olla jokin haittapuoli.
 
Heippa kaikille!
Jokunen tovi meni hengähtäessä ja hoitotaukoa pitäessä. Kirjoittelin täällä siis aiemmin ja tauon aikana porukka on muuttunut paljon...jokusen vanhan tutunkin löysin joukosta :) meillä siis pikkukakkosen yritystä takana 4v4kk ja tuohon aikaan on mahtunut lapsen kuolema 2vrk iässä, hoitojen aloittaminen, raskauskeskeytys rv14 perinnöllisen geenivirheen löytyessä, lahjamunasoluhoidot joista kolmannesta siirrosta plussa ja keskenmeno viime joulukuussa. Sen jälkeen ollaan pidetty hoitotaukoa ja tämän vuoden projektina olen ollut minä itse...painoa tippunut vuoden alusta 18kg.

Tällä hetkellä pakkasessa on kaksi alkiota jotka siirretään samalla kertaa eli yksi mahdollisuus jäljellä. Tänään kävin pitkästä aikaa lapsettomuusklinikalla ja PAS tehdään seuraavaan kiertoon.

Aiemmin PAS tehty lääkkeelliseen kiertoon (zumenon). Nyt lääkäri mietti josko tehtäisiin nyt ns. Lääkkeettömään kiertoon kuitenkin menopur pistos avuin. Onnistumisprosenteissa ei kuulemma eroja, mutta lääkäri sanoi että lääkkeettömään tehdyissä raskaudet jatkuu kuulemma aavistuksen paremmin.

Onko kellekään tehty moista?
 
Mamalle peukut hoitoon! Tulehan kertomaan miten se sit sujuu :)!

Mimosa. Täälläkin meitä on kellä on lahjalapsia. Rohkeasti vaan YV jos haluaa juttuseuraa vaikka eipä tää sama oo ku livenä :)!

Esemilaaa..mites ppt sujuu? Joko tikut polttelee kaapissa :)?
 
Calcifer, Yllättävän hyvin ja suht rauhallisin mielin vaik tänää ollu tuollaista menkkakipuilua jonkin verran.
Erona aikaosempaan on tissikipu,mut uskon sen johtuvan vain tuosta Utrogestanista. Se kun nyt ollu alusta asti,viimeeksi aloitin sen siirron jälkee. Sitä ennen siis Lugesteron.
Testit on valmiina odottamassa mut en tiedä koska haluan/uskallan tehdä
Viel jos nauttis tästä olosta :)
 
Noo,en mä sit jaksanutkaan odottaa ja nauttia tästä "raskaana" olosta,testi näyttää negaa. Ja tänään pp8
Nyt jotenkin hieman lunkimmin otan tän niin monta kertaa tullu turpaa,et tähän kaiketi tottunut vaik jossain vaiheessa olin varma,et nyt se onnistu.

Tämä oli nyt tälläerää tässä. Kiitos kovasti kaikille kannustaville kanssasisarille. Ihanaa oli olla tässä ryhmässä,tokihan kurkin kuulumisianne ja kommentoinkin joskus,mutta poistun takavasemmalle nuolemaan haavojani.
Jatkosta en tiedä yritämnekö koskaan enää,vauvan/lapsen kaipuu olisi ollut kyllä kova.

Kiitos ja hei
:love: esemila
 
Esemila voi ei :( en halunnut kyllä löytää näitä uutisia täältä. Olen ihan hirveän pahoillani jos tämä todella on lopullinen lopputulos :unsure: Pistää harmittamaan ja myös sellaisen paniikin siihen omaa hoitoon..noi fiilikset on jotenki niin murskaavan lopullisia.
Voi jospa jotenki vielä..jos löytyis syy tai keino ratkaista ja katkaista tuo taival. Isosti jaksamista *hali*.
 
Pitkästä aikaa täällä.

Esemilia, tuntuu todella pahalta teidän puolesta. Voimia, jaksamista, lämmin halaus!

Mamalle ja Calciferille tsemppiä ja onnistumista tuleviin hoitoihin!

Mimosa2013 - tällainen blogi ainakin on: http://sekaisinemmista.blogspot.be/.

Nämä ulkonäköjutut muakin joskus jännittää. Mutta toisaalta -eipä lapset ja vanhemmat aina muutenkaan muistuta toisiaan.

Nyt kesälomalla mun 14 v. tytärpuoli alkoi ruokapöydässä yllättäen tivata, onko hänet adoptoitu, kun hän ei näytä yhtään isältään, äidiltään, siskoltaan eikä keltään sukulaiseltaankaan. Se alkoi vähän vitsinä, mutta lopulta hän aika tunteellisesti vaati, että hänelle on pakko kertoa, jos hänet on adoptoitu. Eli ilmeisesti hän tällaisia ihan oikeasti pohtii! (Ja ei hän kyllä oikein ketään muistutakaan)

Olihan se mun miehellekin vähän kiusallinen tilanne, vaikka periaatteessa jutun pitäisi olla ihan selvä - tyttöä ei taatusti ole adoptoitu, vaan on saanut alkunsa ihan luonnollisesti ja 'väärä isä' on enemmän kuin epätodennäköistä. Mutta niin se vaan on, että siskosta näkee heti, että on mun miehen lapsi ja myös sukua, toinen ei muistuta ketään sukulaistaan millään tavalla.

Mutta olis kiinnostava kuula, mitä tuolla Simpukan ryhmässä tapahtuu. Mä olen itse ihan ok, mutta tulevan vauvan takia mietin, että hänen olisi hyvä tavata ja tuntea 'kaltaisiaan,' jotta tuntisi olonsa normaaliksi.

Muuten täällä kaikki hyvin - np-ultra takana ja vauvalla kaikki hyvin. Samoin äidillä, joskin järkyttävä nälkä vaivaa joka käänteessä!

La Bambina 14+0
 
Heippati rallaa. Täälläkin alkaa tohina. Ens vk pitäs alkaa laastarit ja vk 40 suunnitelman mukaan punktio yms. Mutta kokemuksella yleensä ei mee ihan niin. Mutta näillä näkymin :)!! Että Rouva K33 päästään näemmä piinaillaan kimpassa :love: mikäli siis meillä saadaan tavaraa siirtoon.

Jännittää ihan hitosti. Kun tietää mitä voi mennä pieleen :unsure: uaahh.
 
Esemilalle kovasti pahoitteluja! Tulehan kertomaan mitä ajatuksia tiellä on tästä eteenpäin. Onko sinulle tehty era-testiä? Meillä lääkäri oli sitä mieltä että se kannattaa tehdä jos paljon tuloksettomia siirtoja takana. Selviää siis onko siirtopäivä liian aikaisin, löydetään "henkilökohtainen aikaikkuna".

Minulle siis tehty toinen era tällä viikolla ja tulokset saan parissa viikossa. Ensimmäinen meni puihin ja selitti ehkä myös miksi lääkkeettömät siirrot eivät ole onnistuneet. Letrozol jotenkin pistää minulla hormonit sekaisin eikä kierto ole normaali niin että proget tuottaisi keltarauhashormonia. Voi olla että tarvitaan suuri annos Lugeja. Fannillako oli ollut Luget ja terot? Niitä lääkäri minulle ehdotti. Lugeja käytin tässä testikierrossa 3x 200 mg joka lienee aika maksimi. Vai onko jollain ollut isompi annos?
Ja pääsen näillä näkymin aloittamaan uuden kierron ensi viikolla ja siirron siihen vkolla 39. Eli RouvaKK ja Calcifer, täältä tullaan mukaan! Aloitan Progynovalla ja varmaankin otetaan kortisoni mukaan ennen siirtoa. Sitten ne luget ja terot sekä loppukiertoon kiinnittymispiikki.
Aurinkoista päivää!
 

Yhteistyössä