Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Tää on tosiaan hiljentynyt ja muuttunut. Ennen täällä sai vastauksia tai edes yrityksiä, mut nyt jokainen suurin piirtein keskustelee yksin

Kerron nyt kuitenkin, että menkat alkoi ja samalla Progynova tänään. Kaikki jos menee ok ja limis hyvä niin syyskuun puolivälissä siirto.
Edelleenkään ei tietoa Lugen aloittamisesta miten se pitäisi minun kohdallani tehdä oikein ja testin mukaisesti.

Miniaspiriini, oletteko käyttäneet ja jos niin miten olette sen aloittaneet?
 
Esemila, mulle on tehty era myös, ja lugen (mulla terolut) aloitus ollut tosi tarkkaa, tunnilleen. Eiks 123h ole 5pvä ja 3h, mulla ollut sama ja tasan tuon verran ennen siirtoa käsketty aloittaa.

Olen jo pidempään välillä lueskellut tätä ketjua, kiitos kaikille infosra mutä täältä saa. Viimeinen oma alkio odottaa, sitten pitäisi päättää vieläkö kerta yritetään omilla vanhoilla selvästi huonoilla soluilla, joista tulee vain kemiallisia ja keskenmenoja. Vaiko luovutettuihin...

Sorry en saa alkeviivausta pois...
 
  • Tykkää
Reactions: esemila
Noniin, ensimmäinen ihan virallinen ultra ja neuvola takana. Yksi "tyyppi" matkassa mukana ja voi hyvin.
Helpotuksen huokaus :) Ei voinut uskoa todeksi..jotenkin sitä odotti vaan huonoja uutisia. Kun oltiin jo hoitojen kanssa vähän luovuttamassakin, mutta silti vielä päätettiin kokeilla luovutetuilla alkiolla. Ja näin siinä sitten kävi <3
Omilla soluilla ei lasta saada, mutta kyllä tämä vauva tulee olemaan niin oma kuin olla ja saattaa.

Stemppiä tuleviin hoitoihin! Ja hermoja siihen raastavaan odottamiseen ja piinailuun..
 
  • Tykkää
Reactions: Iida-Karoliina
Vaikka täällä ei nyt kukaan vastailekkaan (välttämättä) niin pakko purkaa tätä pahaa oloa.. tänään soitin klinikalle. Luovuttajalta saatiin maanantaina kolme munasolua, joista yksi hedelmöittyi. Kallis reissu tulee huomenna. Ei kyllä talous kestä tätä jos joka kerta yhdellä mennään ja maksetaan aina tuo 7000€. Toivoa on toki vielä, mutta teidän kertomuksia, kun lukee niin ensimmäisellä ei useinkaan onnista... kyllä suututtaa, harmittaa ja suoraan sanoen vituttaa.

Onko kenelläkään klinikalla tultu vastaan hinnassa jos näin surkeilla munismäärillä mennään hoitoihin?
 
Vaikka täällä ei nyt kukaan vastailekkaan (välttämättä) niin pakko purkaa tätä pahaa oloa.. tänään soitin klinikalle. Luovuttajalta saatiin maanantaina kolme munasolua, joista yksi hedelmöittyi. Kallis reissu tulee huomenna. Ei kyllä talous kestä tätä jos joka kerta yhdellä mennään ja maksetaan aina tuo 7000€. Toivoa on toki vielä, mutta teidän kertomuksia, kun lukee niin ensimmäisellä ei useinkaan onnista... kyllä suututtaa, harmittaa ja suoraan sanoen vituttaa.

Onko kenelläkään klinikalla tultu vastaan hinnassa jos näin surkeilla munismäärillä mennään hoitoihin?
Vain kolme? Joista yksi..Ei voi olla noin huono tuuri :( Mutta eipä sitä tarvita vain kuin se yksi.. joten älä vielä luovuta!
 
Joo. Meillä ei ole ollutkaan kun huonoa tuuria Tää on ihan sieltä ja syvältä..
Toivotaan Neppari että kyseessä on nyt se oikea alkio mikä tarraa kiinni eikä irti päästä kuin vasta 9kk kuluttua. En osaa valitettavasti vastata tuohon kulu-asiaan. Me kysyimme joskus asiasta ja saimme suurpiirteisen vastauksen, riippuu missä vaiheessa hoito epäonnistuu, jossain tilanteessa tulevat asiassa vastaan. Saako kysyä millä klinikalla käytte? Tsemppiä siirtoon (y)

ON: tänään selviää omien alkioiden kohtalo. Seitsemän solua saatu maanantaina, näistä kolme lähtenyt jakaantumaan, eilen olivat vielä hengissä. Yksi icsattu ja kaksi vapaasti maljalla toisensa löytäneitä. Näissä kahdessa jotain häikkää pienesti. Tänään selviää saadaanko mitään pakkaseen. Ja omilla rahoilla myös liikenteessä, eli ~7k liossa täällä myös.
 
Heippa Hilkku! Mahtuuhan tänne! Kiitos omasta tarinastasi. Se luo uskoa tähän harmauteen ja omaan epätoivoon.

Molly; Käydään Lappeenrannan Felicitaksessa. Se on meillä lähimpänä, joten sen vuoksi valittiin tämä klinikka.

Tyyppi on nyt matkassa. Sain äsken "hänet" mukaan. Nyt levollinen mieli. Lääkäri sanoi, että hyvältä näyttää ja raskaus on hyvin todennäköinen.

Toivotaan siis parasta! Saan ainakin kaksi viikkoa elämästäni luulla olevani raskaana jos ei muuta..
 
  • Tykkää
Reactions: Molly3
Hei.
Ei tainnut päivittyä viimeeksi laittamani tänne.
Tulin kertomaan että saimme pienen pojan 25.8.
Poikamme painoi 4104 kiloa ja on 49 cm pitkä.
Pääsimme sunnuntaina kotiin.
Olemme onnelisia tästä pienestä ihmeestämme joka teki perheestämme täydellisen.
Tämä oli viimeinen luovuttajamme. Kaksi alkiota jäi pakkaseen vielä. Nyt on aikaista sanoa vieläkö yritämme pikku sisarusta .
Yritimme pitkään ja melkein jo luovutimme. Onneksi niin emme tehneet.
Älkää luovutako jos yhtään tuntuu siltä että vielä pitää yrittää, se vielä kerran yritys voi kuitenkin onnistua.
Jos joku täällä päivittää listaa niin minun tiedot vousi siihen laittaa. Jos ei niin yritän itse jossain vaiheessa..
T. Iida-karoliina ja pieni poika..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: esemila
Iida-Karoliinalle onnittelut :)
Olen jättänyt tämän palstan lukemisen jo lähes kokonaan, mutta joskus palaan lukemaan. Meilläkin oli monta siirtoa takana, kunnes Tsekeistä saatiin tuplapotti, ihanat kaksoset :) Tsekeissä jo ekalla kerralla yritys ja toisella nämä ihanuudet.
Virossa käytiin monta tuloksetonta hoitoa, kunnes siirryimme alkioadoptioon.
Ei kannata luovuttaa, jos yhtään tuntuu, että haluaa jatkaa. Toki se kukkaro kevenee joka hoidon myötä kohtuuttoman paljon.
Esemilalle paljon onnea matkaan :)
Ja kaikille muillekin :)
T. Paulanna ja pavut, nyt jo reilut 2v tyttö/poika
 
Iida-Karoliinalle onnittelut :)
Olen jättänyt tämän palstan lukemisen jo lähes kokonaan, mutta joskus palaan lukemaan. Meilläkin oli monta siirtoa takana, kunnes Tsekeistä saatiin tuplapotti, ihanat kaksoset :) Tsekeissä jo ekalla kerralla yritys ja toisella nämä ihanuudet.
Virossa käytiin monta tuloksetonta hoitoa, kunnes siirryimme alkioadoptioon.
Ei kannata luovuttaa, jos yhtään tuntuu, että haluaa jatkaa. Toki se kukkaro kevenee joka hoidon myötä kohtuuttoman paljon.
Esemilalle paljon onnea matkaan :)
Ja kaikille muillekin :)
T. Paulanna ja pavut, nyt jo reilut 2v tyttö/poika
kiitos Paulanna
 

Odottaa hoitoa/Luovuttajaa/pitäätaukoa/monesko lapsi
Ikä suluissa
Onni ja unelma (36)
Tallinnan Nova Vitassa 1,lapsi
Mamma Vaan (44) 3. lapsi hoito 1/2017
Peikkoeukko (40+) 1. lasta yksin yrittävä
oivikki, 2. lapsi toiveissa
Johkuli (40), 3. luovuttaja, lahjamunasoluhoito
Sufka
Tepsuttelija,
prinsessatyttö
Jumprahuitti,
2. lapsi
Odottava73, 2.lapsi.
Toivokkaat
Mimossa2013
SofiaH,
plastex (36)
: 2. lapsi,
Lilla86 (28)
esemila
syyskuussa siirtoon
Hassutassu (40+), 2 lapsi toiveissa
Ramiina (30)
Aliisa08 (26) 2 lapsi.
Karvanautti (32)

Piinailijat




Plussanneet
Armiina
(30)1. ja 2 lapsi, la 26.10.2015
Lumona (28) 2 lapsi, la ?
Katheriina (31) 2 lapsi, la 9.12.15
Mummotauti, 2 lapsi, la 27.1.2015
La bambina, (41) 1 lapsi LA 1.3.2016
bessonnitsa, 1 ja 2 kaksoset
RouvaK 33 (36) 1 lapsi
Jonnuli 77 (37) 1. lapsi LA 28.8.16
Pikkukintsu (39), 1. lapsi LA 12.11.16
Pinkki Myy
Tsägä
1 lapsi. La Elokuun alku 17
Fibbis (40)+ 2 lapsi

Maaliin päässeet

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra 3 lahjasolulapsi tyttö 3/2011
Tyyne73(36) eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka , alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 9/2011, rv 31+
Seinäkukkanen (45), eka , 10/2011 tyttö
plastex (33) eka , poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö
Nuppu68, 1.4.2012 tyttö
Olki, eka , 10.4.2012 poika
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Typyliini (30) toinen, 1.6.2012 poika
Annamari, 06/2012 tyttö
Aliisa (28), pikkukakkonen, 18.6.2012 poika
Haaveita, 26.6.2012 tyttö
SatuSofia (47), eka, 29.6.2012 tyttö
Utopia(27), toinen, 4.12.2012 tyttö, rv 31+6 1,7kg
Lumeton, 5.1.2013 tyttö
SaimiRiikka (46), 17.4.2013 poika
Mirkkuusi 9.10.2013 Tyttö
Odottava73, 17.4.2014 poika (rv 31+6)
Nalletyttö, poika 29.4.2014
amv, 20.6.2014, toinen lahja-alkiotyttö (rvk 33+6)
Vekkuliina (31) Poika 14.7.2014
Johkunen: Esikois kaksospojat. 13.11.2014
Rudy: aiemmin lahjasolu kaksoset, 24.11.2014 tyttö
Tauku (40+), poika 10.12.2014
Ulpunen: poika 1/2015
Sussuanna: poika 18.2.2015
Paulanna(40+) kaksoset, tyttö ja poika 3/2015
Persika (38), Esikoinen Tyttö 7.5.2015
Burma (39), Esikois poika 4.7.2015
Fanni tyttö 9/2015
Weeru, identtiset kaksostytöt, 27.9.2015
Tia-Tuu, poika, 10/2015
Lempiviola, tyttö, 10/2015
Aniraz_, poika, 10/2015
Iitu78. 2.lapsi, tyttö, 12/2015
Nat (41) poika 1.1.2016
Tytsy75,(39) 1.lapsi, tyttö 16.1.2016
Saiga tyttö 1/2016
Piper86, (29) 1 lapsi. Poika 6/2016
Pikkukintsu Tyttö 4.11.2016
Burma (39), Esikois poika 4.7.2015. Kaksos tytöt joulukuu/16
Maria73. 2 lapsi poika 1/2017
elinas 2 lapsi poika 2/2017
Solakka Silakka (45+) Esikois tyttö 19.2.2017(rv 37+2)
Iida-Karoliina (45+) 5 lapsi poika 25.8-17

Taustalle siirtyneet

Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (37), adoptiolapsi saapunut 6/15
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen
HalleB (alle 30v) suuntana adoptio-prosessi
Calcifer[/QUOTE]
 
Päivitin tietoni listaan.
Ikävä kun tosiaan niin hiljaista täällä nyt.
Joku kysyi mini asperiinista.
Minä olen käyttänyt sitä aloittanut samalla kun lugetkin..nyt söin niitä melkein raskauden loppuun asti lääkärin suosituksella koska ovat tehneet tutkimusta sen estävän raskausmytystä.
 
Heippa vaan kaikille! Saako tulla mukaan? Toista ollaan yrittämässä ja juuri lahjasoluhoito meni mönkään AVARigassa. Sain plussan mutta viikon kuluttua se oli tipotiessään. Ei haluta sinne takaisin ja mietitään minne mentäisiin seuraavaksi. Kenelläkään hyviä vinkkejä?
 
  • Tykkää
Reactions: karhuemo75
Tervetuloa Vilaa ja onnea I-K <3
Aina luo uskoa, kun joku onnistuu.

Minulla menossa pp4. Torstaina siirrettiin 7 soluinen 2-3 luokan alkio. Pakkaseenhan ei jäänyt mitään, koska tämä oli ainoa joka hedelmöittyi niistä kolmesta. Kyllä mietin tätä rahan menoa turhiin siirtoihin jos tästä ei mitään tule.
Kuulostellessa menee tällä hetkellä näitä oireita. Minulla on ollut koko ajan vatsakipuja, joka johtunee Lugeista...Tänään heräsin maha turvoksissa ja nyt särkee päätä (mikä on hyvin epätavallista minulle) Haluan kyllä testailla ennen 11.9 , kun verikoe, mutta milloinkohan sitä uskaltaisi ;)
 
  • Tykkää
Reactions: karhuemo75
Nat
Tervetuloa Vilaa . Voimia uudelleen yrityksessä. Brno Tsekkissä on tuonut meille onnea. Helppo päästä, asiallinen ja ystävällisen palvelu ja ammattilainen porukka.

Iida-Karoliinalle on paljon onnea

Hilkku81 onnittelut onnistumisesta ja tällä on melko samat ajatukset, pakkasessa on 5 alkiota. Vaikea tilanne, niin pitkä ja raskas matka... mutta onko se päätynyt? ainakaan tällä hetkellä en pysty jopa ajatella että ne menevät hukkaan, täysin mahdoton ajatus.

esemilalle tuuria siirtoa odottaessa

kaikille uusille ja vanhoille yrittäjille voimia ta onnistumisia
pettymyksen kokenneille isot haalit
onnistuneille yksinkertasta onnea

poikamme on nyt 1v8kk ja hyvin menee
 
Iida-Karoliina; paljon onnea!!

paulanna; saako kysyä millä klinikalla kävitte Tsekeissä?

Nat; mekin ollaan vähän katsottu Brnota. Otitteko tuoreita vai pakastesoluja? Monennellako teitä onnisti?

neppari; pidän peukkuja että tämä on SE alkio josta tulee plussa joka pysyy 9kk! Ollaan mekin mietitty rahanmenoa ja varsinkin tämän AVARiga yrityksen jälkeen kun ei jäänyt mitään pakkaseen. Mulla on mututuntuma että meidän luovuttajan stimulointi meni mönkään mutta millä mä sitä todistan? Tuntuu niin väärältä maksaa koko hinta jos klinikka ei ole hoitanut hommaansa. No, ei ainakaan mennä takaisin AVARigaan.
 
Moikka kaikki :)
Pitkästä aikaa täällä.. 1,5v. mennyt Virossa tehdystä tuoresiirrosta, josta raskauduin, mutta meni kesken. Niin kuin aina.. Sen jälkeen olen muutaman kerran raskautunut, mutta minulla on siis ongelma että "omat" alkiot taantuvat ja menee aina kesken, mennyt jo niin monta, etten pysy edes laskuissa. Tosin, tuntuu ettei ainoa vika ole munasoluissani, koska luovutetuillakin meni kesken. Tuntuu että olen kokonaan viallinen nainen. Pakko olla kohdussakin jotain vikaa. Ja aiemmin on ollut toisia siittiöitäkin, eli vika ei ole miehessäni. Uff, ahdistaa joskus tämä lapsettomuus niin paljon etten kestä. 12 vuotta yritystä takana, lukemattomat määrät eri hoitoja, litroittain kyyneleitä, tekohymyä ja itsensä väkisin koossa pitämistä. Järki käskee luovuttamaan, mutta sydän ei päästä irti. Sydän haluaa tuntea sen ihmeen kasvavan sisällä, tuntea ne pienet potkut mahassa, oksentaa ne pahoinvoinnit hymy huulilla, synnyttää sen pienen ihmeen, kuulla sen ihanan vastasyntyneen itkun, tuoksuttaa vauvan tuoksua, kuulla vauvan tuhinaa, hypistellä pieniä vaatteita..
Maksoin juuri tänään 3 kk eteenpäin Viroon alkioiden säilytysmaksua. Vitsi kun haluaisin mennä sinne, mutta nyt ei ole oikea hetki muuten yksityiselämän kannalta. Toivottavasti talvella (y)

Huomaako kenties että on tunteet hiukan pinnassa? :D Tsemppiä kaikille hoitoihin :love:
 

Yhteistyössä