Luuletko että olet menettänyt jonkun työpaikan ulkonäkösi vuoksi?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
ruma myyjätär
Olin joskus ollut erään ruotsalaisen vaateliikeketjun toisessa myymälässä myyjänä ja hain avattavaan uuteen liikkeeseen. Heti ovesta sisään tullessa haastattelija katsoi minua päästä varpaisiin ja kysyi sitten koko haastattelun ajan täysin epäolennaisia kysymyksiä ja jos yritin puhua jotain aiemmasta kokemuksesta tai tuoda esiin osaamistani, hän intti vastaan tai lyttäsi vastaukseni. Ei viitsinyt edes soittaa, etten saanut paikkaa vaan ilmoitti asiasta tekstiviestillä. Edelleen ahdistaa suunnattomasti mennä työhaastatteluihin kun ei tiedä kelpaako ulkonäkönsä puolesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28359939:
Olikohan peta tai vastaava mihin hain. Sanoisin että erotuin joukosta turhan siistin olemukseni vuoksi. Toisaalta työ saattoi mennä ohi kun häkellyin kysymystä mitä teen jos joku raivostuu minulle ja lähtee ajamaan takaa :D
Haluisin kuulla mallivastauksen tohon kysymykseen :D Itellä ei ole (vielä) tullut tällaista tilannetta vastaan, yleensä oon saanut duunin jota olen hakenutkin.
 
Haluisin kuulla mallivastauksen tohon kysymykseen :D Itellä ei ole (vielä) tullut tällaista tilannetta vastaan, yleensä oon saanut duunin jota olen hakenutkin.
se lieneen olisi ollut että tungetaan väkisin esitteet kouraan ja pakotetaan ostamaan pinssi ja uhkaillaan liittymään tukijaksi yhdistykselle. Mun mielikuva oli et juoksen minkä jaloistani pääsen ja jätän koko kadun rauhaan :D
 

Yhteistyössä