Luuletteko te oikeasti että ujot ihmiset on koko ajan aina ujoja? :D

  • Viestiketjun aloittaja Wham
  • Ensimmäinen viesti
Wham
Niin tuolla toisessa ketjussa vähän jo kirjoitinkin. Mahtavimmat persoonat mitä tunnen on juuri sitä ihmistyyppiä joka on alkuun vieraassa seurassa ujo. Te jotka ujoja moititte, uskotteko että he on sellaisia joka seurassa? Ette tiedä mitä menetätte! :D
 
ujo vai ei
Niin tuolla toisessa ketjussa vähän jo kirjoitinkin. Mahtavimmat persoonat mitä tunnen on juuri sitä ihmistyyppiä joka on alkuun vieraassa seurassa ujo. Te jotka ujoja moititte, uskotteko että he on sellaisia joka seurassa? Ette tiedä mitä menetätte! :D
Ja ujo voi olla monella tavalla. :D Täällä 1 joka on ollut lapsuutensa ja nuoruutensa toooodella ujo ja nyt on toinen ääni kellossa. MUTTA riippuu ihan toisen tuntemisen asteesta miten käyttäydyn, ujosti vai hersyvän avoimesti.
 
"Mansikka"
Minäkin olen ollut aina todella ujo, ja olen edelleen. En ikinä pysty puhumaan suuressa/tuntemattomassa porukassa. Menen ihan lukkoon; ääni alkaa takellella ja naama alkaa punottaa korvia myöten. En yksinkertaisesti tiedä mitä sanoa, koska pelkään nolaavani itseni, tai ajattelen, että tuskin asiani ketään edes kiinnostaa. Siksi olen mieluummin yksikseni tai ainakin pois tapahtumien keskipisteessä. Perheen/todella läheisten ihmisten kesken olenkin taasen vapautunut ja avoin.

Vaikka tiedän olevani ujo, ärsyttää aina, jos joku mainitsee siitä. Lisäksi ujoja ja herkkiä ihmisiä luullaan usein persoonattomiksi, mutta itse ainakin mietin omassa rauhassani vaikka mitä lennokkaita ja luovia ajatuksia :).
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;22197866:
Eiköhän suurin osa meistä jännitä ja ujostele vieraassa seurassa, ainakin jonkin hetken.
On niitä sellasiakin jotka ei ujostele mitään eikä koskaan, ja käyttäytyvät miten sattuu eivätkä välitä. Yleensä ne on aina niitä jotenkin vähemmän älykkäitä tyyppejä(olen pannu merkille).
 

Yhteistyössä