Luulin jo nähneeni kaiken kirpparilla

Olin tuossa pari päivää sitten paikallisella kirppiksellä. Siellä yhdessä kojussa oli parikin T2H:n pukua, koot oli semmosen vauvaikäisen joka makaa vielä vaunuissa. Hintaa yhdellä puvulla 100€. Eipä vähä mitään, ajattelin naureskellen ja siirryin eteenpäin.

No, parin kojun päässä oli taas Ticketin talvipuku 74 cm. Tällä kertaa hinta vaatimattomat 120€! Kuosi oli ihan se peruskuosi, yksivärinen. Parasta oli että samaisen pöydän PO.P:n puvusta pyydettiin 35 euroa. :D
 
tänään olin myös kirppiksellä tekemässä löytöjä. Yhdessä pöydässä oli 128cm ticketin puku, housut ja takki. Housut polvista melkein puhki, takissa näkyviä tahroja. Hintaa 50 euroa. ja toinen oli sellainen ticketti jota myytiin Hulluilla päivillä Oliko se nyt 30 eurolla , niin siitäkin pyydettiin 50 euroa. Nauratti :D
 
tänään olin myös kirppiksellä tekemässä löytöjä. Yhdessä pöydässä oli 128cm ticketin puku, housut ja takki. Housut polvista melkein puhki, takissa näkyviä tahroja. Hintaa 50 euroa. ja toinen oli sellainen ticketti jota myytiin Hulluilla päivillä Oliko se nyt 30 eurolla , niin siitäkin pyydettiin 50 euroa. Nauratti :D
Mäkin yritin tehdä löytöjä, jäi yritykseksi. Alunperin vaaleanpunaiset ulkohanskat, pesemättä löyty myyntiin, ne oli aivan mullasta mustat, hintaa oli ollu ensin 3,5e, laskettu sitten 2,5e.. Vois ne vaatteet edes pestä, ennen myyntiin tuomista.
 
Itse ostin samaiselta kirpparilta halveksitun Reimatecin haalarin vauvalle 1 euron hintaan. Taisi tämänkin myyjä olla laatutietoinen palstamamma, koska Reimatecihan on markettihaalari, joten sen voi antaa halvemmalla :D
Se varmaan oli ostanut haalarin pari vuotta sitten kun Reimatec oli vielä palstalla in.

Muuttuukohan tikettikin markettihaalariksi jos Prisma ottaa sen valikoimiinsa? :xmas:
 
"minä"
mut se on kumma...mulla oli taas jonathanin tähti välikausitakki hintaan 1€ kirppiksellä,ei mennyt...myönnän kyllä että siinä oli jokunen tahra,silti!!!! sitten mulla oli mm. ticketin uffo haalari, syyshaalari,yksivärinen...ei mitään vikaa...käytetty toki,mutta ehkä jne...jotain tahroja kyllä,polvet ehyet ja siistit...nii sillä oli 5€ hintaa...eikä menny!!!!
 
[QUOTE="tyttö";24746488]aika kiva juttu on se,ettei välikausivaatteet tee kauppaansa kirpparilla vaan kesämekot ja t-paidat ja legginssit. ne viedään käsistä.=)[/QUOTE]

huomasin saman. Itse vein tytön legginssejä ja tunikoita myyntiin niin kaikki revittiin käsistä. Haalareita ei ( vaikka tosi hyvässä kunnossa ) ehkä haalarit kuuluu sitten ostaa huutonetistä :D
 
"vieras"
[QUOTE="minä";24746389]mut se on kumma...mulla oli taas jonathanin tähti välikausitakki hintaan 1€ kirppiksellä,ei mennyt...myönnän kyllä että siinä oli jokunen tahra,silti!!!! sitten mulla oli mm. ticketin uffo haalari, syyshaalari,yksivärinen...ei mitään vikaa...käytetty toki,mutta ehkä jne...jotain tahroja kyllä,polvet ehyet ja siistit...nii sillä oli 5€ hintaa...eikä menny!!!![/QUOTE]

liian vähän hintaa? Pistää epäilyttään, että on jotain muutakin vikaa, kun noin halvalla on myynnissä. Ja kauanko myit? Tuntuu, että ainakin huutiksessa aina se samat nettoo kaikesta hirveät hinnat. Satunnainen myyjä ei välttämättä saa kaupaksi, vaikka olisi miten hyvälaatuista.
 
Mä kävin eilen kirppiksellä meidän yhdessä naapurikunnassa.
Miljonäärikirppari, kaikka tavara oli niin kallista.

Paras mitä tuolla nähtiin myynnissä niin oli sellainen keittiö sienijoita myydään 10 kpl:n paketissa hintaan 1 € ( arvio ehkä 1,10€ , tai ) niin yhdellä tuollaisella sienellä oli hintaa 1€

Keittiösieni X-tra 10 kpl, Kodin Terra Hämeenlinna

Siis hinta 10 kpl olikin 1,25€
Olishan se kannattanutkin ostaa se euron sieni...:xmas:
 
Viimeksi muokattu:
piupo
Kyllä minä olen saman päivän Hesarin ostanut. Vuorotyöläisenä en ole omaa viitsinyt tilata, kun aamuisin se ei ole vielä tullut kun töihin olen lähdössä. Sunnuntaisin, jos on vapaata niin saatan sellaisen kirpparilta aikani kuluksi ostaakin, yleensä olen sen eurolla saanut.
 
...
[QUOTE="minä";24746389]mut se on kumma...mulla oli taas jonathanin tähti välikausitakki hintaan 1€ kirppiksellä,ei mennyt...myönnän kyllä että siinä oli jokunen tahra,silti!!!! sitten mulla oli mm. ticketin uffo haalari, syyshaalari,yksivärinen...ei mitään vikaa...käytetty toki,mutta ehkä jne...jotain tahroja kyllä,polvet ehyet ja siistit...nii sillä oli 5€ hintaa...eikä menny!!!![/QUOTE]

Minä en ostaisi kirpprilta tahraisia vaatteita vaikka olisi mikä merkki. En ottaisi edes ilman. En itsekkään halua kulkea tahraisissa niin miksi kuljettaisin lasta?
 

Yhteistyössä