Lyhyet hiukset saavat noin 20-40v naisen näyttämään tätimäiseltä

  • Viestiketjun aloittaja tukka
  • Ensimmäinen viesti
jeppakke
Pidän kanssa poikatukkaa rumana naisilla, joillain hoikilla saattaa kyllä toimia. Onneksi itsellä on aina ollut erityisen paksut ja pitkät hiukset, ei tartte koskaan kyniä niitä.
 
Niin, mitä hemmetin väliä sillä on minkä mittaiset hiukset jollain tuntemattomalla 20-40 v. naisella on? Tai yleensäkään, onko hiusmalli vanhentava vai ei. Jokainen pitää sellaisia hiuksia mistä tykkää.
 
Merde!
Tääkin vielä.
Jollain randomilla on tiukka mielipide ihmisten hiuksista. Muistakaa sitten kehuakin jos jonkun hiuksista pidätte eikä vaan mutista näitä negatiivisia huomioita.

Just kun mietin kevääksi hiusten leikkauttamista lyhyemmiksi ja omaan väriin siirtymistä. Kaikkia ei sit vaan voi miellyttää, jos nyt ees itseään. Eli sori aloittaja ja kanssamieliset, pysyn suunnitelmassani.
Pitkää tukkaani saatte sitten taas ihailla jossain vaiheessa vuotta 2015.
 
"Realisti"
Minä en tiedä ketään kauniimpaa kuin tämä! Ja todellakin nuo hiukset on kauniit ja sopii ihanasti! <3
Jos on noin kauniit kasvot, niin on toki kaunis vaikka ämpäri päässä. Tuolta näyttää kuitenkin ehkä 0.1 - 1% naisista. Eli mietipä tuo sama pottakampaus tavalliselle suomalaiselle pallinaamalle.. nii-in. Kaunista ei saa helposti hiuksilla rumennettua, mutta taviksen todellakin saa!
 
viers
Se nyt vaan kuuluu siihen yhteen vaiheeseen elämässä. Ruuhkavuosien Lotta-Mari leikkauttaa polkkatukan, ostaa farkkuauton ja tykkää käydä kerran vuodessa kaupunkilomalla "tyttöjen" kanssa.
 
"hehh"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30531665:
"Maailmalla" on joo enemmän pitkähiuksisia naisia, koska "maailmalla" naisten hiuslaatu on karkeampi ja paksumpi kuin suomalaisilla, joiden poninhäntä on lasinen, liukas hiirenhäntä. Sitten kun sen hiirenhännän joskus leikkaa, niin se kasvaa hamppuna takaisin, jos kasvaa.

Joku polkkatukka nyt on mielestäni ihan asiallinen hiustyyli joka sopii monen ikäiselle.

http://www.hairii.com/wp-content/uploads/2012/04/Bob-Hairstyles-20121.jpg

Toki täytyy muistaa, että ainahan hiukset ovat näyttävämmät, kun ne ovat paksummat. Tyhjästä on kuitenkin paha nyhjästä.

Itselläni on pitkät tummat hiukset, jotka ovat karkeat ja paksut. Näiden hiusten kanssa on kieltämättä kuuma, ja joskus tekisi mieli leikata lyhyeksi, mutta kun ne kasvaa aika kovaa vauhtia, niin saisi olla kolmen viikon välein leikkaamassa. Sekin on koettu.
Tottakai sulla on pitkät, erittäin paksut hiukset, jotka kasvaakin puolet nopeammin kuin taviksilla :D
 
Hjkbb
Mä olen todistetusti kaunis, koska miehet kuolaa mun perään oli hiukset lyhyet tai pitkät. Olen nähnyt jumalattoman kauniita naisia niin lyhyellä kuin pitkällä tukalla, ja olen nähnyt rumia naisia pitkällä ja lyhyellä. Se kauneus ei kysy hiusten pituutta. Ginnifer Goodwin, Halle Berry, Winona Ryder, Marilyn Monroe... tuskin kukaan voi väittää rumaksi. Toisaalta taas Jossu Tukiainen taasen on varmasti ruma lyhyillä ja pitkillä.
 
osittain
Osittain oikeassa olet. Ainakin minun mielikuviin tulee monta pyylevää naista, joilla on ns kananpersetukka, usein tummat tai punertavat hiukset ja niissä joku "pirteä" värjäys. Eivät pue oikeastaan ketään, eivätkä ainakaan nuorenna. Jotkut sirot naiset on hyvännäköisiä lyhyissä hiuksissa, mutta keskimäärin pidemmät hiukset on naisellisemmat ja paremmat.
 
...........
Kasvoilta kaunis ja vartalolta timmi nainen kestää lyhyet hiukset, vaikka rumentaa ne silloinkin. Jos on jo muutenkin vähän hilkunkilkun kauneuden kanssa, niin silloin ei todellakaan ole varaa lyhyisiin hiuksiin. Kynittyjen hiusten myötä menee loputkin naisellisuudesta.
 
[QUOTE="hehh";30533348]Tottakai sulla on pitkät, erittäin paksut hiukset, jotka kasvaakin puolet nopeammin kuin taviksilla :D[/QUOTE]

Näin on, luojan kiitos en tässä kohtaa ole perinyt (suomalaisen) äitini geenejä. Isän puoli nyt sattuu olemaan vähän tummahipiäisempää. Veljelläni on luonnostaan afro. Kertonee jotain tästä hiustyypistä.
 
öhhöh
Lyhyet hiukset leikkaa yleensä nainen, joka on kyllästynyt elämäänsä ja haluaa uusia tuulahduksia ja 'nuorekkuutta' ilmeeseensä. Todellisuudessa lyhyet hiukset saavat naisen näyttämään tätimäiseltä. Järkyttävyyttä lisää se, kun lyhyet hiukset leikataan johonkin uutuusmuotoon ja värjätään joko railakanpunaiseksi tai muulla shokkiraidalla. Pitkät hiukset ovat naisella paljon kauniimmat. Lyhythiuksisuus on valloillaan vain suomessa. Harmillinen juttu. Maailamalla on enemmän pitkätukkaisia aikuisia naisia. Sietäisivät suomalaiset naiset ottamaan heistä mallia.
HÖPÖHÖPÖ!
Minusta taas iästä riippumatta, pitkät hiukset jotka ovat päätä myöten ovat rumat! Todella harvoin näkee kauniita pitkiä hiuksia. Lyhyihin hiuksiin pitää uhrata hieman enemmän aikaa kuin se iänikuinen pompula
 
Joo, ihan lyhyt ns. poikamallin tukka sopii hyvin, hyvin harvalle naiselle.
Täytyy olla tosi kaunis ja selkeäpiirteinen, että näyttää hyvältä.

Yhden tosi kauniin naisen tiedän, jolle lyhyt tukka sopii loistavasti.
En viitsi kuvaa laittaa, kun on yksityishenkilöstä kyse, mutta sellainen hoikka, pitkäkaulainen ja pulleahuulinen, selkeät piirteet, mustat tuuheat kulmat ja ripset, säihkyvät silmät ja muutenkin täydellisen symmetrinen kallonmuoto.
Hänen kauneus pääsee vain oikeuksiinsa niin, että tukka on ihan lyhyt, mutta tosiaan erittäin harvalla on näin.

Ymmärrän kuitenkin, että moni leikkaa tukkansa ihan jo senkin vuoksi, kun hiuslaatu on erittäin ohut, sähköistyvä jne.
 
dsas
mun pitkätukkaiset kauniit esiteinit on kyllä ihan luumun näköisiä. Lyhyissä hiuksissa kauniit kasvot ja upea päänmuoto pääsisi paremmin oikeuksiinsa. Mutta itse tykkäävät.
 
Long hair
http://www.elle.com/cm/elle/images/Wz/elle-06-pixie-cuts-mia-farrow-xln-xln.jpg

http://www.short-haircut.com/wp-content/uploads/2013/02/Celebrity-short-hair-2013.jpg

http://wallerz.net/wp-content/uploads/2014/06/2694_audrey_tautou.jpg

Joo, siis ihan hirveen rumia tätejä noikin lyhkäsillä hiuksilla. Eikun oikeesti, mielettömän upeita! Ymmärrän kyllä, että se puna-musta kananpersetukka saa kenet tahansa näyttää hirveeltä. Miksei ne lyhksistä hiuksista tykkäävät kävis vaikka jotain ylläolevien linkkien kaltaista leikkaamassa? Ei tarviis enää palstaukkojen käydä huutelemassa yleistäen, että kaikki lyhyet tukat on rumia, kun oma vaimoke tulee räikeen kananperseen kanssa kampaajalta kotiin.

Linkkien naiset ovat toki kauniita, mutta hiukset todella rumia. Tottakai kaunis nainen näyttää kauniilta vaikka kuinka lyhyessä tukassa, mutta vielä kauniimpi olisi pitkissä hiuksissa.

Pitkät hiukset eivät myöskään edellytä paksuutta. Keskipaksut tai ohuehkot hiukset ovat myös kauniit pitkinä, kunhan ovat hyväkuntoiset. Millä suomalaisnaiset sitten pilaavat ohuiden hiustensa kunnon, etteivät ne muka kasva kunnolla yms.? Vastaus on jatkuva värjääminen, suoristaminen yms. käsittelyt. No, erotunpahan itse edukseni ;)
 
sakar
miulkin lyhyt tukka, taisin tarvita sitten uusia tuulia kun leikkasin monta vuotta pitkñnñ olleen tukan jotta saisin vaihtelua tukanlaittoon, Se on kyl totta et lyhyttñ tukkaa on vaikeampi laittaa kuin pitkññ. Mutta minun tukan pelasti hyvñ laikkausmalli ja en minñ muitten mielipiteistñ niin paljon perusta ettenkñ voisi omalle tukalle tehdñ mitñ lystññ. Paljon olen nñttejñ lyhyitñ hiuksia nñhnyt, mukaan ei kyllñ mahdu ne pottapolkkikset :D
 
"viiden äiti"
Luin ketjun läpi pikaisesti ja summa summarum: nuorille ja hoikille käy mikä tahansa tukkamalli ja rumat&lihavat joutuvat vetämään pussin päähän! Näinhän se menee...

...ja ps. Olen ikäloppu täti 43v. Minulla on valtavan paksu ja tiheä tukkalaatu. Olen omistanut joskus pitkät, takapuoleen asti yltävät hiukset. Rakastan nykyistä, lyhyttä kuontaloani - se on niin helppohoitoinen ja kevyt. Enkä aio kasvattaa sitä yhtää pidemmäksi!
 

Yhteistyössä