LYHYET naiset ja raskaus

hmm
Itseänikin tämä on kiinnostanut jo tovin :) Itselläni ei siis ole lapsia, mutta olen naureskellut kavereiden kanssa, että maha olisi varmaan samankokoinen kuin kantaja itse. Olen siis samankokoinen kuin ap :)

Kuvia olisi kiva saada raskausmahaisista tapeista :)
 
158 ruhtinaallista senttiä :D

Iso maha, vaikka niin se kai on jokaisella.... mutta tosia aikaisin se alkoi näkyä kummassakin raskaudessa. En mie mittoja muista...
Toisaalta kätilö kyllä kehui kauniiksi ja sopusuhtaiseksi mahakumpareeksi vielä synnärilläkin.
 
Mulla oli viime viikolla sf-mitta 33cm ja rv37 täynnä. Rv28 sf ollut näköjään 24cm.

Tässä olis kuvaa tältä päivältä, toisessa vedän ylämahaa sisään, mahareppu tipahtaa alas. B) Pituutta mulla siis 158cm.

http://i39.tinypic.com/qyy812.jpg
http://i40.tinypic.com/25rnxnt.jpg

Tänään siis rv38+0 tasan.
 
lyhkänen
Olen 153cm ja ekassa oli rv32 sf 28,5cm ja toisessa 29cm eli sama mikä sulla. :-D
"Pahimmillaan" mulla oli ekassa raskaudessa rv40 38cm ja silloin syntyi n.3,5kg vauva. Toinen vauva oli yli 4kg, mutta sf oli suurimmillaan "vaan" 34,5cm rv36.
Kyllähän ne mahat tässä pituudessa isoilta on tuntunut... ;-)
 
yhäippä
mä oon samanmittainen kuin ap ja jättimahat oli molemmissa raskauksissa. sf oli 36 ja 37 isoimmillaan. Varsinkin toinen raskaus ku meni yliaikaiseksi niin tuskaa oli
 
mie
Mä olen 163cm ja masu oli suurimmillaan sf 42cm joskus viikolla 38 tai 39. Vauva oli pitkä, 53,5cm ja lähes nelikiloinen. Nyt sitten jännätään et millanen möhkäle toinen on :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja CherryBlossom:
Empuuu, oikun pieni ja söpö masu ylenmässä kuvassa! Eikä sen mitenkään sen huonompi alenmassakaan, tuo on lähempänä mun mahan kokoa :D Ite en saa linkitettyy kuvaa kun oma kone rikki :(
Kiitti! Kuvat kyllä vääristää jonkin verran, ja noi on otettu aamulla, kun ei maha ole päässyt rupsahtamaan. :D kyllä tuo isolta tuntuu, kun yrittää ährätä ulkoilutakkia päälle. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mua vähän pelottaa mimmonen maha tulee, kun olen lyhyt (148cm) ja mulla on ennestään iso maha, kun on ylipainoa.
Ylipainoinen se olen minäkin. :) Oishan tuo ehkä vähän kivemman muotoinen ilman läskikerrosta, mutta onko sillä massun ulkonäöllä niin väliä. :heart:
 
160cm täällä, ei niin superpätkä enää, mutta minulla myös todella iso maha, yläkäyrillä ja välillä ylikin. Ja kyllä se siltä näyttikin. Taitaa samanlainen virtahepo tulla tässäkin raskaudessa kun rv 29+0 ja nyt jo näyttää siltä että voisi synnyttämään lähteä. Esikoinen oli n. 4kg
 
Voi kun isoja mahoja toisilla ollut. Kauhulla tosiaan odotan minkä kokonen itelleni pamahtaa ku vielä noin 8 viikkoa jäljellä, ja nyt viimeksi kahessa viikossa tullu 2 cm lisää.. Oonki kavereille vitsaillu et saa loppuvaiheessa varmaan potkia mua eteenpäin ku oon pelkkä isopieni pallo :D Ja mitä tohon ylipainoon, mä en ylipainonen ole mutta en mikään hoikkakaan et mahaa kuitenkin löyty ennen raskautta jonku verran, tiedä sit paljon se vaikuttanu nykyseen kokoon. Enää ei vaan saa vatsaa vedettyä sisään juuri ollenkaan :D
 
Mä olen 146cm ja viimeksi sf-mitta oli 22,5cm viikoilla 22 tasan...
Linkissä kuva viikoilta 17. En ole saanut aikaiseksi otettua uutta. Nyt menossa viikot 24+2

http://irc-galleria.net/user/JanuLiittus/picture/118876069

Maha ollu ihan järkky kokoinen loppu vaiheessa jokaisessa raskaudessa! Ihan hävettäny ku se on ollu niin ruma :snotty:
 

Yhteistyössä