Ma tahdon ompelukoneen!!!

Mutta en sitten taas tiiä millanen olis se oikea.. Noh, alottelia kun olen niin varmaan aika perus olis hyvä, mutta.. Mikä olis hyvä merkki ja suhteellisen edullinen. Kun ei ole varaa laittaa montaa sataa. Tai olis mut sitte se olis vaan koriste.
Suositelkaa mulle :D
 
Boogyman
menet liikkeeseen ja kokeilet mikä on sinulle hyvä. tällä hetkellä markkinoilla ei ole kuin yksi kunnon kone, mutta sekin on lähinnä tehdaskäyttöä vastaava kotikone....eli kun haet konetta niin riittää, että se on kotikone jota käytetään silloin tällöin. Tuo tehdaskonetta muistuttava kotikone taas on jokapäiväiseen käyttöön tarkoitettu.
Eli siitä lähdetään, että mikä on tarkoitus....
 
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
tuu hakee toi mun rämä :snotty:
Mikäs siinä niin rämää? :D
Joskus tapellu vahusten koneella joka sotki langat, meinasin viskaa sen alas partsilta alas, ja sen jälkee en ole ommellu, nyt iski tahto taas.. Ja oman koneen tahdon..
no mulla on varmaan se sama laite kuin vanhuksillasi :whistle:
Kiitos, mutta sellasta tappelupukaria en tahdo.. B)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Mutta en sitten taas tiiä millanen olis se oikea.. Noh, alottelia kun olen niin varmaan aika perus olis hyvä, mutta.. Mikä olis hyvä merkki ja suhteellisen edullinen. Kun ei ole varaa laittaa montaa sataa. Tai olis mut sitte se olis vaan koriste.
Suositelkaa mulle :D

Ite ostin juuri Eva merkkisen koneen Citymarketista,99e plussakortilla.Pesrusmalli,helppo kun mikä.Tikkiä löytyy jos jonkinlaista,jalkoja myöskin.Ja parasta 2v;n takuu.



 
tirppa
Alkuperäinen kirjoittaja suosittelen:
osta hobbyhallista brotherin kone todella helppo käyttää ja ihan loistava hinta alle 100e
Älä osta, ihan p*ska kone, niinkuin olettaisin muidenkin samaa hintaluokkaa olevan. Itse erehdyin tuollaisen halvan Brotherin, ei sillä muuta saanut ajoiksi kuin totaalisen hermojen menetyksen. Suosittelen että sijoitat vähän enemmän koneeseen kuin sen satasen, on muuten huomattavasti kivempi tehä hommia kun kone toimii ;)
 
Luokseni löysi se sittarin kone :D Vielä on säädöissä hiomista, mutta paita on jo päällä. Tänään alkaa neidin mekko, jahka saan kaiken tarvittavan haalittua kasaan.. Eli kangas kauppaan vie tieni uudestaan. :D
 

Yhteistyössä