Maailma pelastettu, mehiläiskuolemien syy selvillä?

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Mehil%C3%A4isten+joukkokuolemien+syy+selvi%C3%A4m%C3%A4ss%C3%A4/1135245266143

Tuntuu, että on povattu maailmanlopun enteitä jo monta vuotta, koska mehiläiset ovat alkaneet mystisesti kadota. No, nyt on löydetty tällekin ihan luonnollinen, hoidettava syy.

 
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
ai kadota?? ei tainneet käydä viimekesänä ruotsissa... :x
ennemmän amppareita kun rhodoksen ampiaislaaksossa.
Mut mehiläiset ja ampiaisethan on eri asia.

Itseä pisti kyllä mietityttämään kun joskus katottiin tollanen elokuva kun Yhe Happening jossa ohimennen mainittiin mehiläisten joukkokuolema ja joku viittaus (keneltä suurmieheltä lie oli?) "kun mehiläiset kuolevat kuolee maapallo" tms ja elokuvan kattomisen jälkeen mulle selvisi että mehiläiset oikeasti katoaa tosta vaan, että mikä niitä mahtaa lahdata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
ai kadota?? ei tainneet käydä viimekesänä ruotsissa... :x
ennemmän amppareita kun rhodoksen ampiaislaaksossa.
Mut mehiläiset ja ampiaisethan on eri asia.

Itseä pisti kyllä mietityttämään kun joskus katottiin tollanen elokuva kun Yhe Happening jossa ohimennen mainittiin mehiläisten joukkokuolema ja joku viittaus (keneltä suurmieheltä lie oli?) "kun mehiläiset kuolevat kuolee maapallo" tms ja elokuvan kattomisen jälkeen mulle selvisi että mehiläiset oikeasti katoaa tosta vaan, että mikä niitä mahtaa lahdata.
Mä myös muistan ton saman kohdan. Myös mm. sarjassa Life on viitattu mehiläisten häviämiseen, ja tosi monessa muussakin tv-sarjassa, ja lehtijutuissa. Ilmastonmuutosta on epäilty syyksi, samoin tuholaismyrkkyjä.

Mutta taas huomattiin, että hysteria oli turhaa. Vain pikkuinen loinen, joka hoituu antibiootilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
ai kadota?? ei tainneet käydä viimekesänä ruotsissa... :x
ennemmän amppareita kun rhodoksen ampiaislaaksossa.
Mut mehiläiset ja ampiaisethan on eri asia.

Itseä pisti kyllä mietityttämään kun joskus katottiin tollanen elokuva kun Yhe Happening jossa ohimennen mainittiin mehiläisten joukkokuolema ja joku viittaus (keneltä suurmieheltä lie oli?) "kun mehiläiset kuolevat kuolee maapallo" tms ja elokuvan kattomisen jälkeen mulle selvisi että mehiläiset oikeasti katoaa tosta vaan, että mikä niitä mahtaa lahdata.
no siis ne oli niitä mikkä pistää. mullei oo nimityksistä hajua. samanmoisia ja yhtä ällöttäviä kaikki.

no googletin ni mehiläisiä ne siä ruottissa oli, ja niitä oli sitten paljon. ihmetteli paikallisekkin että miten niin kovasti..
 

Yhteistyössä