Maailmalla shokeerannut vauvajooga on aivan kauheaa katsottavaa – ei herkille

  • Viestiketjun aloittaja määää
  • Ensimmäinen viesti
rerrre
Meillä heitellään vuoden ikästä kyllä ilmaan ja pääalas päin on ja siitä viskataan ylös (1-2-3 ja kolmosella ylös) ja otetaan kiinni, mutta aina niin, että lapsen pitää nauttia siitä ja hihkua onnesta, eikä ikinä itkeä kauhusta. Ja tuolla laskemisella on opetettu se, että lapsi pitää ja osaa pitää itse päänsä, kun tietää millon lähtee lentoon. Ja meillä ihan heittäytyy uudestaan sylistä alas, että heitä uudestaan mut... Ja näin on tehny kolme lasta meillä ja tykänneet siitä. Mutta ei ikinä käsistä tuollain retuutettu eikä muutenkaan noin holtittomasti. Eikä IKINÄ niin, että vauva/lapsi olis ollu kauhuissaan. Tuo videolla oleva sais Suomessa tehdessään noin varmasti syytteen, kun aiheuttaa lapselle järkytyksen. Toinen vaan itkee ja toinen viskelee.
 
"äiti88"
Meillä heitellään vuoden ikästä kyllä ilmaan ja pääalas päin on ja siitä viskataan ylös (1-2-3 ja kolmosella ylös) ja otetaan kiinni, mutta aina niin, että lapsen pitää nauttia siitä ja hihkua onnesta, eikä ikinä itkeä kauhusta. Ja tuolla laskemisella on opetettu se, että lapsi pitää ja osaa pitää itse päänsä, kun tietää millon lähtee lentoon. Ja meillä ihan heittäytyy uudestaan sylistä alas, että heitä uudestaan mut... Ja näin on tehny kolme lasta meillä ja tykänneet siitä. Mutta ei ikinä käsistä tuollain retuutettu eikä muutenkaan noin holtittomasti. Eikä IKINÄ niin, että vauva/lapsi olis ollu kauhuissaan. Tuo videolla oleva sais Suomessa tehdessään noin varmasti syytteen, kun aiheuttaa lapselle järkytyksen. Toinen vaan itkee ja toinen viskelee.
Näin. Ja tuo videolla oleva vauva on kyllä vielä ihan pikkuinen... ei 1 vuotias lähellekkään! :(
 
"vieras"
Niin siis minkä takia toi nainen tekee tota? Mitä hyötyä se siitä perustelee olevan? Kaikki on vaan englanniks niin en ymmärrä ihan tarkkaan... Paitsi vauvan huudon, se oli ihan kansainvälistä kieltä! :(
 
peruna 313
Siis se mies vaan piti sitä varmaa 2 sek veen alla ja yhen sekan pinnalla... ei varmaa kerkee siin ajas paljoo hengittää.... mun äiti kyllä mun pikkuveljen kaa teki vauvajumppaa mut se olikin ihan erilaista esim. Punnerruksia vauvan yläpuolelle, vauvan nostamista yms. Ja Eino (pikkuveli) vaan nauroi. Eino on nyt 2.v
 

Yhteistyössä