MAAILMAN PARAS MAKARONILAATIKKO!

Eli teinpä eilen lasten herkkua...

Jauhelihan kanssa paistelin pilkottua amerikan pekonia, paljon sipulia, keskikokoisen herkkusieniviipalepurkillisen ja mausteeksi taffelin dippi-maustetta al bbq! Kun jauheliha ja pekonit ym kypsiä lisäsin vielä tomaattipureeta koko tuubillisen....

Sit normaalit sekoitukset ja lihaliemi-muna sekoitukset perään...Paljon savujuustoo päälle ja uuniin....

Eivät lapset meinanneet jaksaa odottaa edes uunissaoloaikaa! Ihan karmeen hyvää...piti olla kahdeksi päiväksi ruoat, mutta kun mieskin innostui syömisestä :D

Ja hei meillä tuo ketchupin kulutus on makaroni ym pastaruokien kanssa aikamoista... Kukaan ei edes muistanut Heinzin pulloo jääkaapissa! =)

Kokeilkaa ja yllätytte miten hyvää voi tuo arkiruokakin olla!
 
:p Kaik muut kuulosti tosi maukkaalta paitsi ne sienet, ne ei saa meidän jengiltä kauheeta suosiota. Mutta minkä firman se tom.pyree on ku olen vaan sellasen pienen säilykepurkin nähny :ashamed: (ei harrasta tomaattipyreitä tää äiti) :snotty:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:24 vieras kirjoitti:
:p Kaik muut kuulosti tosi maukkaalta paitsi ne sienet, ne ei saa meidän jengiltä kauheeta suosiota. Mutta minkä firman se tom.pyree on ku olen vaan sellasen pienen säilykepurkin nähny :ashamed: (ei harrasta tomaattipyreitä tää äiti) :snotty:
Lidlistä ostin, merkki on Primadonna ja tuubi on 200 gr ja makso alle 60 senttii...Aivan hirmusen halpa ja ah niin maukasta!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:21 opop kirjoitti:
on varmaan hyvää... mut ei kiitos kahteen viikkoon... syön noita nutrilett, allevo ym yökköjä 2vko...

miks muuten tuollainen nikki? oletko huolestunut jostain?
Olin huolestunut, mutta pari viikkoa sitten selvisi että lapsiveden määrä olikin aivan normaali! Kiitos kysymästä....Pitäis ilmeisesti vaihtaa toi nikki =)
 
opop
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:36 masuasukin huolestunut pesä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:21 opop kirjoitti:
on varmaan hyvää... mut ei kiitos kahteen viikkoon... syön noita nutrilett, allevo ym yökköjä 2vko...

miks muuten tuollainen nikki? oletko huolestunut jostain?
Olin huolestunut, mutta pari viikkoa sitten selvisi että lapsiveden määrä olikin aivan normaali! Kiitos kysymästä....Pitäis ilmeisesti vaihtaa toi nikki =)
Hyvä että kaikki on kunnossa :)

 

Yhteistyössä