Maailman paras ripsiväri?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Nyt naiset kertokaa mulle hyviä ripsivärejä! Mikä on teidän suosikkinne ja mikä ei koskaan petä?

Mun suosikki oli diorin ultimeyes, mikä tietenkin lopetttiin. Sen tilalle tuli diorshow unlimited, mikä oli kanssa ihan loistava! Ja tottakai senkin valmistus lopettiin..
Nyt käytössä diorshow extase, mutta ei se vertoja vedä aikaisemmille..

Lancomen ripsiväreistä en ole oikeen koskaan tykännyt, se uusi doll eyes oli kaksi ekaa kertaa menettelevä mutta kovin variseva ja heikko sekin oli :/

Joten antakaa vinkkejä, hinnalla ei väliä, kunhan on loistava tuote! :)
 
Minulla on nyt käytössä juurikin tuo Diorshow, mutta koska ei ole kokemusta aiemmasta versioista niin en tiedä onko se huonompi. Minusta se on todella hyvä ripsari! Toinen mikä on käytössä on Estee Lauderin joku, ei vedenpitävä ja ok sekin.
 
"vieras"
Mun mielestä Lancomen Definicils on hyvä, mutta sä et tykännyt. Eri ihmiset tykkää erilaisista, joskus itsekin tykkään käyttää jotain tosi tuuheuttavaa/pidentävää, millainen tuo Lancome ei ole. Mutta sillä saa nätit siistit arkiripset.
 
"Anne"
Tykkään kovasti Avonin SuperCurl:ista. En mielellään lähde kokeilemaan kalliimpia mutta markettihalpiksiin (alle 15€) verrattuna ihan paras. Harja on hyvä, erottelee ripset mutta on silti mahdollista laittaa toinenkin kerros. Ripsistä saa näyttävät ja ne pysyvät sellaisina (ei lerpahda) koko päivän.
 
"ap"
Toi definicilshän on todella suosittu ja ostin sitä kerran, mutta ei kyllä ollu minun ripsityypilleni sopiva ripsari... Jännä muutenkin kun lancome on tosi suosittu ripsiväreistään mutta yksikään mun kokeilema ei oo ollu hyvä, mulla on vissiin erillaiset ripset :D
 
"Anne"
Mä tykkään Avonin Supershock ripsarista! Edullinen n. 10€, omilla tunnuksilla 25% vielä hinnasta pois.
Supershock on myös toinen suosikkini SuperCurlin lisäksi. Pidän niistä kumiharjoista. Ei ripset klöntsäänny niin helposti, minulla on aika runsaat ja pitkät (joskin värittömät :( ) ripset ja joillakin harjoilla olen huomannut tarantulankoivetefektin, sitten pitää pinseteillä haroa auki :/
 
"mä"
[QUOTE="ap";25572625]Hei mistä tätä saa?? Googletin ja näytti aika hyvältä![/QUOTE]

Ostin lentokentältä mutta ilmeisesti sitä saa Suomestakin . En vaan tiedä mistä .
 
kaliisa
Joskus kannattaa katsoa yös halpikset, lorealin milloin lashes! ehdoton ykkönen ja pesee mennentullen lancomen visionairen (vai mikä olikaan). Ihanan tuuheat, pitkät ja erotellut ripset! Mulla on luonnostaa pitkät ripset ja ku laitan tota ni ihan näyttää laadukkailta tekoripsilta <3
 
räps
Lumene excellenght tms on noista halpiksista se joka sopii mulle.. aijemmin oli jotain lumenen tyrni ripsaria oranssissa putkilossa ja se oli tosi hyvä.. enää en ole löytänyt sitä mistään.
 

Yhteistyössä