Maailman paskin akka

-Tyhjensin roskakasan siirtolavalle sillä aikaa kun ukko oli töissä. Roskia tuli yli puoli siirtolavallista( entisten asukkaiden roskia myös)
*en kerennyt tiskaamaan, mutta pesin 3 koneellista pyykkejä
Tulos paska akka kun en ole tehnyt ruokaa enkä tiskannut.
-Ajoin nurmikon samana päivänä.
* olen paska akka koska en siivonnut penskojen huonetta.
-mukelot kun tuli kotiin tein ruuan, mutta taaskaan ei riittävän hyvää koska samaan aikaan karsin piha puskia
*paska akka kun en huolehdi lapsistani

Pistäkääs paremmaksi
 
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhkimo81:
Ensinnäkin mitä se sun isälles kuuluu millanen koti sul on ja missä kunnossa se on.
Ja toiseksi miksi ne lapset ei siivoo ite?
Jokun kertos mulle konstin miten saan ton meidän neitin siivoomaan olisin valmis maksamaan mitä vaan
Se on vaan opetettava,eikä annettava periksi..tosin vaikeeta se TEILLÄ tulee olemaan :/ :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhkimo81:
Ensinnäkin mitä se sun isälles kuuluu millanen koti sul on ja missä kunnossa se on.
Ja toiseksi miksi ne lapset ei siivoo ite?
Jokun kertos mulle konstin miten saan ton meidän neitin siivoomaan olisin valmis maksamaan mitä vaan

Onnistuisko se, että se ei sitten vaikka pääsis kavereitten kaa ennenkuin on siivonnu?

Ite kýllä muistan kun teininä joskus 13-15v, niin mulla oli aina aivan järkyssä kunnossa huone. Siivosin sen vaan, jos tiesin, että tulee vieraita ja että ne tulee mn huoneessa käymään. Mein äiti vieläkin ihmettelee, että kui nyt sitten pystyn pitämään kodin siistinä... No ei tämä nyt tähän liittynyt mutta kerroin kuitenkin.
 
noh
Ainakaan se 9v ei opi siivoamaan jos tietää että äiti kyllä siivoaa. Aikansa kun elää kaaoksen ja paskan keskellä niin.... Tai, arestia, känny/tietokone tms pois kunnes alkaa huone pysyä siistinä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhkimo81:
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhkimo81:
Ensinnäkin mitä se sun isälles kuuluu millanen koti sul on ja missä kunnossa se on.
Ja toiseksi miksi ne lapset ei siivoo ite?
Jokun kertos mulle konstin miten saan ton meidän neitin siivoomaan olisin valmis maksamaan mitä vaan

Onnistuisko se, että se ei sitten vaikka pääsis kavereitten kaa ennenkuin on siivonnu?

Ite kýllä muistan kun teininä joskus 13-15v, niin mulla oli aina aivan järkyssä kunnossa huone. Siivosin sen vaan, jos tiesin, että tulee vieraita ja että ne tulee mn huoneessa käymään. Mein äiti vieläkin ihmettelee, että kui nyt sitten pystyn pitämään kodin siistinä... No ei tämä nyt tähän liittynyt mutta kerroin kuitenkin.
Kokeiltiin viikon kotiarestia mut ollaan vuorotöissä ja niin siinä kävi et neiti oli menny kavereilleen.
Luupää niin kuin äitinsä ja nyt on konstit jo loppu
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
:( Voisko sanoa että paska ukko?
Nokun ei. Jopa mun isä kävi mut haukkumassa kun en ole siivonnu penskojen honetta
Tuota, oletko sä kenties miehesi ja isäsi tossun alla?
No nyt kyllä tuntuu et kaikki muut yrittää hallita mun elämää. Sen jälkeen kun sairastuin niin mulla ei ilmeisesti ole enää päätäntävaltaa mihinkään
 
.
sulla ei ole päätösvaltaa ihan vaan sen takia ku annat niiden pompotella sua.. jos et pistä vastaan niin sua pompotellaan jatkossakin.

myös lapset oppii tekemään niin.. sä olet äiti, sä määräät lapsen siivoamaan huoneensa piste.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
sulla ei ole päätösvaltaa ihan vaan sen takia ku annat niiden pompotella sua.. jos et pistä vastaan niin sua pompotellaan jatkossakin.

myös lapset oppii tekemään niin.. sä olet äiti, sä määräät lapsen siivoamaan huoneensa piste.
Oli mulla joskus jopa oma elämä. Minne helvattaan se nyt on hävinny? Oon sairas mut on mullakin tunteet ja tietynlaiset tarpeet
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
sulla ei ole päätösvaltaa ihan vaan sen takia ku annat niiden pompotella sua.. jos et pistä vastaan niin sua pompotellaan jatkossakin.

myös lapset oppii tekemään niin.. sä olet äiti, sä määräät lapsen siivoamaan huoneensa piste.
Oli mulla joskus jopa oma elämä. Minne helvattaan se nyt on hävinny? Oon sairas mut on mullakin tunteet ja tietynlaiset tarpeet
sun pitää vaan pitää huoli omista tarpeistasi! nim. vakavan masennuksen sairastanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
sulla ei ole päätösvaltaa ihan vaan sen takia ku annat niiden pompotella sua.. jos et pistä vastaan niin sua pompotellaan jatkossakin.

myös lapset oppii tekemään niin.. sä olet äiti, sä määräät lapsen siivoamaan huoneensa piste.
Oli mulla joskus jopa oma elämä. Minne helvattaan se nyt on hävinny? Oon sairas mut on mullakin tunteet ja tietynlaiset tarpeet
sun pitää vaan pitää huoli omista tarpeistasi! nim. vakavan masennuksen sairastanut.
Miten helvatassa se onnistuu kun kokoajan huohotetaan niskaan
Tekis mieli lähtee jonnekki kauas pois mut on noi muksut.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
sulla ei ole päätösvaltaa ihan vaan sen takia ku annat niiden pompotella sua.. jos et pistä vastaan niin sua pompotellaan jatkossakin.

myös lapset oppii tekemään niin.. sä olet äiti, sä määräät lapsen siivoamaan huoneensa piste.
Oli mulla joskus jopa oma elämä. Minne helvattaan se nyt on hävinny? Oon sairas mut on mullakin tunteet ja tietynlaiset tarpeet
Sun on vaan ruvettava pitämään puolesi. Kukaan ei sitä sun puolesta tee, valitettavasti. Kuulostaa karulta, mutta niin se on.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
sulla ei ole päätösvaltaa ihan vaan sen takia ku annat niiden pompotella sua.. jos et pistä vastaan niin sua pompotellaan jatkossakin.

myös lapset oppii tekemään niin.. sä olet äiti, sä määräät lapsen siivoamaan huoneensa piste.
Oli mulla joskus jopa oma elämä. Minne helvattaan se nyt on hävinny? Oon sairas mut on mullakin tunteet ja tietynlaiset tarpeet
Sun on vaan ruvettava pitämään puolesi. Kukaan ei sitä sun puolesta tee, valitettavasti. Kuulostaa karulta, mutta niin se on.
Totta. Jotenkin vaan tunnosta et miten voin pistää hanttiin kahdelle voimakkaalle persoonalle varsinkin kun pitää myös ajatella miten mukelot siinä mukana kulkee
 

Yhteistyössä